بازدید 6111
۲

تصورات دست و پاگیر ازدواج

کد خبر: ۸۹۱۱۰۷
تاریخ انتشار: ۲۳ فروردين ۱۳۹۸ - ۰۹:۱۳ 12 April 2019

صفحه مجازی ریحانه منتسب به دفتر حفظ و نشر آثار آیت اللّه خامنه‌ای با انتشار عکس‌نوشته‌ای بیانات ایشان به تصورات دست و پاگیر ازدواج پرداخت.

به گزارش «تابناک»، صفحه مجازی ریحانه منتسب به دفتر حفظ و نشر آثار آیت اللّه خامنه‌ای که در حوزه موضوع خانواده و سبک زندگی در فضای مجازی تولید محتوا می‌کند. به تازگی با انتشار عکس‌نوشته‌ای زیبا از بیانات رهبر حکیم انقلاب به تصورات دست و پاگیر و غلط در ازدواج جوانان پرداخت.

در متن کامل این عکس نوشته آمده است:

«رهبر انقلاب: بعضی از تصورات و سنت‌های غلط در مورد ازدواج وجود دارد که دست‌وپاگیر و مانع ازدواج جوان‌ها است. شما که جوان و مطالبه‌گر و پرنشاطید این‌ها را نقض کنید. ۱۳۹۳/۰۷/۰۳»

تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۱
انتشار یافته: ۲
تلویزیون دست دولت است رادیو دست دولت است نشریات زیر نظر وزارت ارشاد دولت است مدارس زیر نظر دولت است چه کسی باید این فرهنگ تجمل گرایی را ساقط کند؟ روز به روز این فرهنگ گسترده تر شده و برای دختر ها مسابقه ازدواج کی لاکچری تره تبدیل شده
چرا کسی که از یک خانواده متوسط آمده باید توقع یک مراسم لاکچری داشته باشد ؟
چه کسی می تواند این فرهنگ را از بین ببرد غیر از نهاد ها که قدرت رسانه را در دست دارند؟
واقعا تصور اینها اشتباهه باید دنبال لوازم خانگی و پیاز و گوشت بگردید تا رفاه بفهمید. البته تصور اشتباه تر اینه آدم فکر کنه خودش میفهمه همسرش و بقیه مردم نمی فهمن و نباید حرف بزنن آلان تنها نکته اینه هر دو طرف یه تصور مشترک دارن
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل
آخرین اخبار