بازدید 6344

ماجرای سقوط یک فرد از بالگرد هلال‌ احمر چه بود؟

کد خبر: ۸۹۱۱۰۳
تاریخ انتشار: ۲۳ فروردين ۱۳۹۸ - ۰۸:۵۵ 12 April 2019

معاون امداد و نجات جمعیت هلال‌احمر خوزستان گفت: فرد مذکور در ویدئوی منتشرشده برای گرفتن یک بسته غذایی در بخش شاوور شهرستان شوش به بالگرد آویزان می‌شود و از حدود ارتفاع 2 متری سقوط می‌کند و از ناحیه بینی دچار جراحت می‌شود.

به گزارش «تابناک» به نقل از فارس، فیلمی امروز در فضای مجازی منتشر شد که نشان می‌دهد فردی از یک بالگرد امدادی هلال‌ احمر در شهرستان شوش به پایین سقوط کرد.

صادق سلامت معاون امداد و نجات جمعیت هلال‌احمر خوزستان اظهار کرد: فرد مذکور در ویدئوی منتشر شده برای گرفتن یک بسته غذایی در بخش شاوور شهرستان شوش به بالگرد آویزان می‌شود و پس از بلندشدن آن از زمین، میله‌های بالگرد را رها نمی‌کند و با رها کردن میله‌های بالگرد از حدود ارتفاع 2 متری سقوط می‌کند و از ناحیه بینی دچار جراحت می‌شود.

سلامت ضمن تکذیب فوت این فرد، گفت: این فرد به وسیله اورژانس به صورت سرپایی مداوا و به مرکز درمانی منتقل می‌شود و در بیمارستان تحت نظر است.

معاون امداد و نجات جمعیت هلال‌ احمر خوزستان عنوان کرد: بالگرد جمعیت هلال‌احمر برای توزیع مواد غذایی و بسته‌های غذایی 72 ساعته به مناطق مختلف و به‌ویژه روستاهای محصور در سیل اعزام می‌شود.

وی گفت: یکی از نکات برجسته در این پروازها ازدحام عجیب مردم در کنار بالگردها است که ایجاد خطرهای زیادی برای افراد حاضر می‌کند.

تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب ها
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل