بازدید 3950
با اشاره به اعلام سپاه از سوی آمریکا به‌عنوان سازمان تروریستی؛

ناطق نوری: آمریکا نگران نفوذ ایران در منطقه است

کد خبر: ۸۹۰۵۶۷
تاریخ انتشار: ۲۰ فروردين ۱۳۹۸ - ۲۰:۵۳ 09 April 2019

حجت‌الاسلام و المسلمین علی‌اکبر ناطق نوری گفت: اقدامات دولت آمریکا با تعرض مکرر به حقوق اساسی این ملت {ملت ایرن}، نشان‌دهنده نگرانی آن‌ها از عمق نفوذ مؤثر ایران در منطقه است و قطعاً این حرکات ناشیانه، فرجامی جز تحقیر ترامپ و شکست سیاست خارجی آن در جهان و منطقه نخواهد داشت.

به گزارش «تابناک» به نقل از ایسنا، علی‌اکبر ناطق نوری همزمان با فرا رسیدن سالروز میلاد سالار آزادگان، حضرت امام حسین (ع) و "روز پاسدار" پیامی صادر کرد.

متن کامل پیام ناطق نوری به شرح زیر است:

«بسمه تعالی

فرا رسیدن سالروز میلاد سالار آزادگان، حضرت امام حسین (ع) و روز پاسدار را به همه‌ی آزادی‌خواهان جهان تبریک عرض می‌کنم. مولود این روز سمبل فداکاری و از جان‌گذشتگی در مسیر حق و عزت بشریت بود و این فرهنگ در قاموس تمامی قوای نظامی و انتظامی کشور تبلور یافته است.

یکی از اهداف و دستاوردهای انقلاب اسلامی ایران از بدو نهضت تاکنون، دفاع از حقوق مظلومین جهان بوده و سپاه پاسداران انقلاب اسلامی طبق قانون اساسی به‌عنوان یکی از ارکان صیانت از دستاوردهای عظیم این انقلاب تأسیس گردید.
اقدامات دولت آمریکا با تعرض مکرر به حقوق اساسی این ملت، نشان‌دهنده نگرانی آنها از عمق نفوذ مؤثر ایران در منطقه است و قطعاً این حرکات ناشیانه، فرجامی جز تحقیر ترامپ و شکست سیاست خارجی آن در جهان و منطقه نخواهد داشت و پاسداران انقلاب اسلامی در کنار قوای سه‌گانه و سایر نهادها با هدایت و فرماندهی رهبر معظم انقلاب، تمام تلاش و همت خود را در تحقق تمامی اهداف و حفظ دستاوردهای انقلاب و خدمت صادقانه به مردم، به کار خواهند بست.
از درگاه ایزد منان، سعادت و بهروزی ملت ایران در سایه وحدت و همبستگی را خواستارم.

علی‌اکبر ناطق نوری»

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هفدهم رمضان