بازدید 6336

مطهری: آمریکایی‌ها اشتباه بزرگی کردند

کد خبر: ۸۹۰۳۷۴
تاریخ انتشار: ۲۰ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۰:۱۲ 09 April 2019

نایب رئیس مجلس شورای اسلامی اعلام سپاه به عنوان گروه تروریستی را آخرین حربه آمریکایی‌ها عنوان کرد و گفت که طرح دو فوریتی حمایت از سپاه امروز در مجلس مطرح و تصویب خواهد شد.

به گزارش «تابناک» به نقل از ایسنا، علی مطهری در حاشیه جلسه علنی صبح امروز سه‌شنبه مجلس در جمع خبرنگاران با اشاره به اقدام آمریکا مبنی بر قرار دادن سپاه پاسداران در فهرست گروه‌های تروریستی گفت: آمریکایی‌ها اشتباه بزرگی کردند زیرا سپاه سازمانی محبوب بین مردم ایران و منطقه است و وقتی آن را تروریست می‌خوانند ضعف خود را نشان می‌دهند.

وی یادآور شد: آمریکایی‌ها از ابزارهای مختلفی برای تضعیف ایران استفاده کردند و وقتی به نتیجه نرسیدند اکنون به آخرین حربه‌ها متوسل شده‌اند. آمریکا می‌خواهد به مردم ایران فشار روانی وارد کند اما مردم ما متحد خواهند شد و جدی‌تر به مقاومت خود ادامه می‌دهند.

نایب رئیس مجلس با بیان اینکه اگر تنها چند ماه دیگر مقاومت کنیم می‌توانیم از این بحران‌ها خارج شویم، بر ضرورت وحدت جریان‌های سیاسی در شرایط فعلی تأکید کرد و گفت: در طول ۴۰ سال گذشته هر گاه دشمن به انقلاب اسلامی حمله‌ور شده جریانات سیاسی علیرغم تفاوت سلیقه با یکدیگر متحد شده و در مقابل دشمن ایستاده‌اند لذا این اقدام سپاه باعث محبوبیت بیشتر این سازمان در ایران و خاورمیانه خواهد شد.

مطهری در پایان گفت که طرح دو فوریتی حمایت از سپاه امروز در مجلس مطرح و تصویب خواهد شد.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
مطالب مرتبط
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر