بازدید 3366

سرگیجه در برگزاری سوپرکاپ چهارجانبه اسپانیا

کد خبر: ۸۸۹۱۶۲
تاریخ انتشار: ۱۵ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۷:۴۵ 04 April 2019

این احتمال وجود دارد که سوپرکاپ اسپانیا به جای ماه آگوست، از این پس در ماه ژانویه برگزار شود.

به گزارش تابناک ورزشی، تورنمنت‌های حذفی در اسپانیا از قاعده‌های عجیبی پیروی می‌کنند. تقریبا بازی تک حذفی ندارد و رفت و برگشتی بودن ابتدایی‌ترین مراحل جام حذفی حتی صدای باشگاه‌ها را هم درآورده است. چنین روشی فقط تقویم باشگاه‌ها را سنگین‌تر می‌کند. از این گذشته با توجه به فرمت جدید پلی آف لیگ قهرمانان اروپا، تیم‌های اسپانیایی حاضر در این مرحله تقریبا در تمام ماه آگوست بازی دارند و اگر توانسته باشند جواز حضور در سوپرکاپ را به دست بیاورند، به ندرت جای خالی در تقویمشان وجود دارد تا بتوانند در این تورنمت هم به میدان بروند. بازی بارسلونا-سویا در تابستان اخیر در مراکش نمونه بارز این دست مشکلات بود.

barcelona-کاپیتان-سوپرکاپ اسپانیا

به گزارش موندو دپورتیوو، لوییس روبیالس، رئیس فدراسیون فوتبال اسپانیا چندی پیش اعلام کرد سوپرکاپ از این پس به صورت یک تورنمنت چهارجانبه برگزار می‌شود و دو تیم فینالیست کوپا دل ری در کنار دو تیم نخست لالیگا در آن شرکت می‌کنند. در این تورنمنت، ۳ بازی - دو نیمه نهایی و یک فینال - برگزار می‌شود و هر سه بازی هم در یک ورزشگاه است.

با این حال ظاهرا یک تغییر بنیادین دیگر هم در راه است. رادیو کاتالونیا شب گذشته گزارش داد فدراسیون قصد دارد برای جلوگیری از مشکلات ناشی از فشرده بودن تقویم تابستانی تیم‌ها، این تورنمنت چهارجانبه جدید را در ماه ژانویه برگزار کند. این طرح در نشست آتی سران فدراسیون در ۲۹ آوریل به رای گذاشته می‌شود و در صورت تصویب، اجرایی خواهد شد. ناگفته نماند که سوپرکاپ جدید اسپانیا از این پس قرار است هر ساله در کشوری خارجی برگزار شود. اگرچه ممکن است باز هم تغییراتی در این طرح به وجود بیاید.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
فریت بار
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حادثه سقوط بالگرد رییس جمهور # سید ابراهیم رئیسی # حسین امیر عبداللهیان # انتخابات ریاست جمهوری # انتخابات
وب گردی