بازدید 6901
۶

پل‌دختر به هیچ عنوان در دسترس نیست

کد خبر: ۸۸۸۷۲۵
تاریخ انتشار: ۱۲ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۶:۱۲ 01 April 2019
سیل باعث قطع راه‌های ارتباطی و مخابراتی با پل‌دختر شده و گفته می‌شود برخی شهروندان در محاصره سیل بوده و برای حفظ جان خود و بر بام منازل اسکان یافته‌اند.

به گزارش «تابناک» به نقل از فارس سیروس ابراهیمی ظهر امروز در گفتگو با رسانه‌ها در ارتباط با آخرین وضعیت سیل در پل‌دختر اظهار داشت: تا ساعت ۳ دیشب مشکلی وجود نداشت و انتظار می‌رفت مطابق اعلام هواشناسی از ساعت اولیه صبح بارش‌ها قطع شود، اما شرایط به شکل دیگری رقم خورد.

وی افزود: از ساعت ۳ ارتباط موبایل و تلفن ثابت در پل‌دختر به طور کامل قطع شد و پس از آن بارندگی بسیار شدید از صبح امروز در پلدختر آغاز شد و کماکان ادامه دارد.

نماینده ویژه استاندار لرستان در پل‌دختر گفت: بخش غربی پل‌دختر زیر آب رفته و قسمتی از ساحلی شرقی شهر نیز از بین رفته است.

وی یادآور شد: تعدادی از خانوار‌ها در محاصره سیلاب گرفتار شده‌اند و هم اکنون در پشت بام خانه‌ها هستند.

ابراهیمی با بیان اینکه متاسفانه بسیاری از شهروندان به هشدار‌ها توجه نکرده‌اند، بیان داشت: تمام تلاش خود را برای حفظ جان مردم بکار می‌گیریم.

وی خاطرنشان کرد: سیستم دولتی و ارتباط در پل‌دختر از بین رفته است و نمی‌توان در مورد تلفات جانی و خسارات مالی صحبتی به میان آورد.

به گفته نماینده ویژه استاندار لرستان مردم پل‌دختر از شرایط موجود به شدن ناراحت و عصبانی هستند.
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۴
انتشار یافته: ۶
سیل همه جا را برده و تعطیلات هم کشور را به خواب برده است این همه تعطیلات برای چیه بابا به خدا شغل آزادی ها نابود شدن به این همه تعطیلات پایان بدین در روز رفراندوم جمهوری اسلامی باید کار کرد و به کشور خدمت کرد نه اینکه توی خانه خوابید یا در روز صنعت نفت و ... آخه این چه وضعشه همش تعطیل همش تعطیل
پاسخ ها
سبوس برنج شمال
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۷:۱۰ - ۱۳۹۸/۰۱/۱۲
بابا تو چی میگی؟



این همه مسئولان دارند زحمت میکشن ناشکری نکن



برو بگیر بخواب
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۷:۳۷ - ۱۳۹۸/۰۱/۱۲
آنهایی که شغل آزاد دارند تعطیلاتشون دست خودشون هست می تواند برن سرکار و تعطیل نباشند. بقیه حقوق بگیرها هم شیفتی تعطیل و مرخصی می گیرند. حالا شما مشتریت کم میشه ربطی به بقیه نداره
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۸:۰۲ - ۱۳۹۸/۰۱/۱۲
برادر عزیز
ساخت سدهای بالا دستی بدون تحقیق و عدم مدیریت صحیح منابع آب، باعث این بدبختی شده،، این موارد هیچ ربطی به تعطیلات نداره،، آخه ساخت دو هزار سد تو گوشه گوشه این مملکت غیر از اینکه اکوسیستمهای طبیعت رو نابود کنه چه دلیله دیگه ای می تونه داشته باشه؟؟مگه غیر از اينه که در دهه های شصت و هفتاد بارندگیهایی به شدت قوی تر داشتیم چرا سیل تا این حد نداشتیم؟؟ خود مدیران و مسوولان می دونن تو این سی سال اخیر چقدر نابود کردن با بی برنامگی هاشون،، واقعاً مردم گناه دارن که زندگیهاشون داره تو این عید که باید خوشحال باشن از بین میره،،،
سلام
اونهایی که شغل آزاد دارند که تعطیلاتشون دست خودشون هست و می تونند برن سرکار و تعطیل نباشند. اونهایی هم که حقوق بگیر هستند به صورت شیفتی تعطیل ند یا مرخصی می گیرند. اینکه مشتری شما کم شده ربطی به بقیه مردم نداره
بسیاری از تعطیلات ارزش اولیه و جایگاه خود را از دست داده اند
مثلا 12 فروردین یا 29 اسفند یا 14 و 15 خرداد و ایضا 22 بهمن و برخی روزهای شهادت ائمه اطهار(ع)
اگر می خواهیم به جایگاه مسائل ارزشی ارج دهیم می توانیم به طرق دیگر، غیر از تعطیلی رسمی هم این کار را انجام دهیم
مثلا تعطیلی دو ساعته ادارات و برگزاری مراسم در همان اداره یا کارخانه و امثال آن
در حال حاضر هم شاهد هستیم روزهایی مانند 14 و 15 خرداد که برای بزرگداشت ارتحال امام خمینی(ره) و قیام 15 خرداد است اکثر مردم فرصت را غنیمت شمرده و با تعطیلی روزها تا پایان هفته به خوش گذرانی در مناطق ییلاقی می پردازند.
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها