بازدید 37626
مهمترین اخبار آبان 97؛

فردوسی‌پور دادگاهی شد/ حاشیه‌های بوسیدن دست روحانی توسط یک نماینده/ روایت «علی دایی» از دیدارش با رئیس هلال احمر؛ پول را به آنها ندادم!/ اعلام ضوابط عجیب پوشش در دانشگاه آزاد

تحریم‌های ثانویه آمریکا علیه ایران اعمال شد، پیام فیفا برای تاریخ‌سازی پرسپولیس، سپاه سهام مخابرات و همراه اول را واگذار کرد، واکنش واعظی به شایعات جدایی جهانگیری از دولت، روایت «علی دایی» از دیدارش با رئیس هلال احمر؛ پول را به آنها ندادم!، اطلاعات سپاه: واگذاری 2500 گرین کارت به مقامات ایرانی کذب است، شایعه ریاست قالیباف در بنیاد مستضعفان، فروش اسلحه به طلافروش‌ها، نامه آیت‌الله یزدی و دیدار آیت‌الله شبیری زنجانی با رهبر انقلاب...
کد خبر: ۸۸۸۱۹۸
تاریخ انتشار: ۰۸ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۴:۵۷ 28 March 2019

مرور مهمترین رویدادهای سالی که گذشت در ایام نوروز، یکی از سبک های مرسوم در رسانه هاست که «تابناک» هم از این قاعده مستثنی نیست. در گزارش پیش روی، مروری خواهیم داشت بر مهمترین رویدادهای هشتمین ماه سال 1397 یعنی آبان که در هشتمین روز سال 98 پیش روی مخاطبان قرار خواهد گرفت. همچنین در گزارش های جداگانه برای این ایام، خلاصه ای از مهمترین رویدادهای خبری و اتفاقات سال 97 را منتشر خواهیم کرد.

به گزارش «تابناک»؛ تحریم‌های ثانویه آمریکا علیه ایران اعمال شد، پیام فیفا برای تاریخ‌سازی پرسپولیس، "سپاه" سهام "مخابرات" و "همراه اول" را واگذار کرد، واکنش واعظی به شایعات جدایی جهانگیری از دولت، روایت «علی دایی» از دیدارش با رئیس هلال احمر؛ پول را به آنها ندادم!، اطلاعات سپاه: واگذاری 2500 گرین کارت به مقامات ایرانی کذب است، شایعه ریاست قالیباف در بنیاد مستضعفان، فروش اسلحه به طلافروش‌ها، نامه آیت‌الله یزدی و دیدار آیت‌الله شبیری زنجانی با رهبر انقلاب، حاشیه‌های بوسیدن دست روحانی توسط یک نماینده، تشکیل نخستین یگان حفاظت حرم رضوی، فردوسی‌پور دادگاهی شد، تعداد گردشگران ایرانی ترکیه نصف شد، حیوان‌گردی؛ کسب و کار جدید در پارک‌های تهران، ضوابط عجیب پوشش در دانشگاه آزاد اعلام شد و... مهمترین اخبار آبان ماه سال 97 است.

تحریم‌های ثانویه آمریکا علیه ایران اعمال شد

دور دوم تحریم‌های ایالات متحده آمریکا علیه جمهوری اسلامی ایران؛ شامل بخش‌های انرژی، مالی و دریایی این کشور چهاردهم آبان 97 رسما آغاز شد. دور دوم تحریم‌های ایالات متحده علیه ایران؛ شامل بخش های انرژی، مالی و دریایی این کشور که در چارچوب توافق هسته ای در سال 2015 لغو شده بود مجددا آغاز شد.

اجرای بسته دوم و نهایی تحریم‌ ایران که در پی خروج یکجانبه آمریکا از برجام بازگردانده شده بود، از ساعت 00.01 دقیقه به وقت واشنگتن 14 آبان رسما شروع شد. این تحریم ها فعالیت بین‌المللی شرکت ملی نفت ایران و کمپانی‌های تابع آن را محدود خواهد کرد. آمریکا قصد دارد اقتصاد ایران را که عمدتا متکی بر صادرات نفت است، تضعیف کند.

آمریکا در دوره جدید مبادله با بانک مرکزی ایران و دیگر نهادهای مالی ایرانی از طریق مؤسسات مالی خارجی را نیز هدف تحریم قرار داده است. همچنین سوئیفت، به‌ عنوان تسهیل‌کننده بین‌المللی مبادلات بانکی مشمول تحریم های آمریکاست. اگر سایر نهادهای اقتصادی نیز با مؤسسات مالی ایرانی که تحریم هستند کار کنند تحریم خواهند شد. در چارچوب این بسته دوم بخش‌های کشتیرانی، بندر و حمل و نقل دریایی ایران نیز تحریم خواهند شد. چند شرکت و خطوط دریایی ایران نیز در لیست سیاه وزارت خزانه‌داری آمریکا قرار گرفته اند.

آمریکا البته اعلام کرد، هشت کشور موقتا از تحریم‌های نفتی معاف خواهند بود و نام آنها توسط مایک پمپئو وزیر امور خارجه و استیون منوچینوزیر خزانه داری آمریکا رسما اعلام شد.

پیام فیفا برای تاریخ‌سازی پرسپولیس

صفحه رسمی فدراسیون جهانی فوتبال، به برتری تیم پرسپولیس تهران مقابل السد قطر و راهیابی این تیم به فینال لیگ قهرمانان آسیا اشاره کرد.

تیم‌های پرسپولیس و السد قطر در دیدار برگشت مرحله نیمه‌نهایی مسابقات لیگ قهرمانان آسیا، به مصاف هم رفتند که این بازی با تساوی یک - یک پایان یافت. شاگردان برانکو ایوانکوویچ به لطف پیروزی یک بر صفر در دیدار رفت و با برتری دو بر یک در مجموع دو مسابقه، به فینال لیگ قهرمانان آسیا راه یافتند.

صفحه رسمی فدراسیون جهانی فوتبال (فیفا) درخصوص این مسابقه نوشت: شبی تاریخی برای پرسپولیس؛ تیمی که برای نخستین بار در تاریخ خود و پس از برتری 2 بر یک مقابل السد قطر در مجموع، به فینال لیگ قهرمانان آسیا راه یافت. آنها سومین تیم ایرانی هستند که به فینال بالاترین مسابقات باشگاهی قاره آسیا راه رسیدند.

"سپاه" سهام "مخابرات" و "همراه اول" را واگذار کرد

روابط عمومی بنیاد تعاون سپاه در اطلاعیه‌ای از واگذاری سهام و خروج این مجموعه، از شرکت توسعه اعتماد مبین خبر داد. روابط عمومی بنیاد تعاون سپاه در اطلاعیه ای اعلام کرد: در راستای تدابیر ستاد کل نیروهای مسلح، بنیاد تعاون سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با واگذاری سهام خود، از شرکت توسعه اعتماد مبین (مربوط به سهامداری شرکتهای مخابرات ایران و همراه اول) خارج شد.

واکنش واعظی به شایعات جدایی جهانگیری از دولت

رئیس دفتر رئیس جمهوری درباره شایعات جدایی جهانگیری از دولت، اظهار کرد: جناب آقای جهانگیری نقششان هم در دولت یازدهم و هم دوازدهم، نقش بسیار پررنگ و تعیین کننده است. هیچ وقت بحث استعفای ایشان مطرح نشده یا من نشنیده ام. اینکه ما بخواهیم در رسانه ها به شایعات توجه کنیم، همان چیزی است که ماه هاست آمریکا و سایر کشورهایی که می خواهند روی ناکارامدی نظام سرمایه گذاری کنند، یکی از کارهایشان این شایعات است و به نظرم این مطلب اصلا درست نیست و امروز هم نقش آقای جهانگیری تعیین کننده است، ایشان نفر دوم دولت است و وظیفه همه وزرا و اعضای دولت این است که با ایشان هماهنگ باشند.

روایت «علی دایی» از دیدارش با رئیس هلال احمر؛ پول را به آنها ندادم!

دایی درباره اطلاعیه هلال احمر راجع به اینکه از او درخواست نکردند تا پول جمع‌آوری شده را به این سازمان بدهد، توضیح داد: فکر می‌کنم روابط عمومی هلال احمر اطلاعیه زد که ما از دایی نخواستیم که پول‌ها را به این سازمان بدهد. مطمئن باشید که این روابط عمومی احتمالا در جریان ماجرا نیست. من با شخص رئیس هلال احمر که فکر می‌کنم آقای پیوندی باشد صحبت کردم. او با من تماس گرفت و در پیشنهادی دوستانه به من گفت، در یک چک، پول را به ما بدهند تا در تلویزیون به نمایش گذاشته شود تا مردم به هلال احمر اعتماد کنند. من این پیشنهاد را قبول نکردم و گفتم که مردم پولشان را به من سپردند و به من اطمینان کردند. من باید پول را آن طور که مردم می‌خواهند هزینه کنم. خدا را شکر تا الان هم این اتفاق افتاده است.

اطلاعات سپاه: واگذاری 2500 گرین کارت به مقامات ایرانی کذب است

یک عضو هیأت رئیسه مجلس شورای اسلامی گفت که اطلاعات سپاه طی نامه رسمی به مجلس، ادعای واگذاری ۲۵۰۰ گرین کارت به مقامات ایرانی درجریان مذاکرات برجام را تکذیب کرد. علیرضا رحیمی در صفحه شخصی خود در توییتر نوشت: «پس از تکذیب توسط دکتر ظریف، سازمان اطلاعات سپاه نیز طی نامه رسمی به مجلس، ادعای واگذاری ۲۵۰۰ گرین کارت به مقامات ایرانی در جریان مذاکرات برجام را ـ که توسط یک نماینده مجلس مطرح شده بود ـ تکذیب کرد. ‏با مهر محرمانه بر نامه رسمی، به جای معرفی مرتکب به دادگاه عملا از او حفاظت کرده اند.»

شایعه ریاست قالیباف در بنیاد مستضعفان

پس از خداحافظی قالیباف از شهرداری تهران، بار دیگر زمزمه‌های ریاست او بر بنیاد مستضعفان مطرح شد و این‌ بار این شایعه آن قدر داغ بود که حسین قربان زاده از نزدیکان محمدباقر قالیباف گفت: «این خبرها را من هم شنیده‌ام، اینها شایعاتی است که در فضای مجازی و رسانه‌ای دیده می‌شود؛ اما شخصا از این موضوع بی‌اطلاع هستم.» شایعه حضور قالیباف در بنیاد مستضعفان، این روزها بیش از هر زمان دیگری جدی شده است. با وجود این، باید منتظر بازگشت او از سفر کربلا و برگزاری جلسه هیأت‌مدیره بنیاد ماند تا مشخص شود، شنیده‌ها واقعیت دارد یا بار دیگر شایعه‌ای مطرح در فضای مجازی است.

فروش اسلحه به طلافروش‌ها

چندی قبل مأموران کلانتری 124 قلهک از حضور فروشنده دوره گرد اسلحه در خیابان‌های شمال تهران با خبر شدند. طبق اظهارات طلافروشان محدوده، مرد جوانی به سراغ آنها رفته و مدعی شده که اسلحه برای فروش دارد. حتی مرد ناشناس یک کلت کمری به قیمت سه و نیم میلیون تومان به یکی از طلافروشان فروخته بود. با اعلام این خبر بلافاصله مأموران وارد عمل شدند. مرد مسلح شناسایی و در ادامه تحقیقات معلوم شد که او اسلحه‌ای را به یک کیف قاپ نیز فروخته است. مرد کیف قاپ بازداشت شد و مأموران نامحسوس فروشنده اسلحه را زیر نظر گرفتند. درنهایت با شناسایی مخفیگاه مرد جوان، آنها وارد مخفیگاه او شده و اسلحه‌ها را کشف کرده و فروشنده اسلحه‌ها نیز بازداشت شد. مرد جوان در تحقیقات مدعی شد که اسلحه‌ها را از یکی از شهرهای مرزی جنوبی تهیه کرده و با جاسازی داخل خودرو به تهران منتقل کرده است.

نامه آیت‌الله یزدی و دیدار آیت‌الله شبیری زنجانی با رهبر انقلاب

پس از آنکه آیت الله محمد یزدی رئیس جامعه مدرسین حوزه علمیه قم در نامه ای سرگشاده به دلیل یک دیدار، آیت الله شبیری زنجانی از مراجع عظام تقلید را مورد خطاب قرار داد، یک روزنامه‌نگار از دیدار آیت‌الله شبیری زنجانی با رهبر معظم انقلاب خبر داد.

آنچنان که خبر داده شده بود: «‏پنجشنبه نوزدهم مهر آیت‌الله ‎شبیری زنجانی ناهار مهمان آیت‌الله ‎خامنه‌ای بودند. دیدار از ساعت یک‌و‌نیم تا چهار بعدازظهر طول کشید؛ آقازاده‌ها هم حضور داشتند. حدود یک‌ساعت از دیدار، گفت‌وگوی خصوصی میان دو آیت‌الله بود. » پیش از آن، آیت‌الله یزدی، دبیر جامعه مدرسین حوزه علمیه قم در نامه‌ای سرگشاده به آیت‌الله شبیری زنجانی، به این مرجع تقلید به دلیل دیدارش با سیدمحمد خاتمی اعتراض کرد که این نامه، واکنش‌های زیادی را در پی داشت. مراجع تقلید و بسیاری از علما و فضلای حوزه در نامه ها و دیدارهای جداگانه از آیت الله شبیری زنجانی حمایت کردند.

حاشیه‌های بوسیدن دست روحانی توسط یک نماینده

عزت‌الله یوسفیان ملا، نماینده مردم آمل در مجلس شورای اسلامی درباره فیلم پرحاشیه‌ای که نشان می‌دهد او دست رئیس‌جمهور را بوسیده است، گفت: آقای روحانی استاد راهنمای من در دانشگاه بودند، ایشان رأی ملت را دارند، تنفیذ رهبری را دارند، بزرگ‌ترین اعتبارات را دارند. من اگر هم دست ایشان را می‌بوسیدم به آن افتخار می‌کردم. فیلم دست بوسی این نماینده در حاشیه حضور رئیس‌جمهور در جلسه رأی اعتماد به وزرای پیشنهادی در مجلس در شبکه‌های اجتماعی بازتاب گسترده‌ای یافته و نظرات مخالف و موافق فراوانی را در پی داشته است.

تشکیل نخستین یگان حفاظت حرم رضوی

با حضور حجت‌الاسلام والمسلمین سید ابراهیم رئیسی تولیت آستان قدس رضوی و سردار سرتیپ حسین اشتری فرمانده نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران، سردار علی اکبر افراسیابی با حکم فرمانده ناجا به عنوان فرمانده یگان حفاظت آستان قدس رضوی منصوب و معارفه شد. تولیت آستان قدس رضوی در این مراسم با تأکید بر اینکه حرم مطهر رضوی همواره آماج دشمنان قرار داشته است، گفت: بارگاه ملکوتی حضرت رضا(ع) دستگاه انسان سازی و مقاوم سازی و محلی برای تربیت انسان‌هایی با اراده پولادین است، از کنار این مضجع نورانی شهید حججی‌ها و دیگر شهیدان و جانبازان گرانقدر به مقام والای شهادت نائل آمده‌اند و به همین دلیل همواره این بارگاه نورانی مورد خشم دشمنان قرار دارد. عضو مجلس خبرگان رهبری با بیان اینکه برای نخستین بار یگان حفاظت حرم مطهر رضوی تأسیس می‌شود، گفت: دلیل تشکیل این مجموعه، پیگیری قانونمند فعالیت‌هایی است که صبغه انتظامی دارند.

فردوسی‌پور دادگاهی شد

در روزهایی که برنامه ۹۰ سوژه داغ رسانه‌های کشور است و روی آنتن نمی‌رود مجری این برنامه برای ادای توضیحات به دادسرای رسانه رفت. عادل فردوسی‌پور مجری برنامه ۹۰ این ‌روزها روی دور بدشانسی است انگار! او در روزهایی که برنامه ۹۰ روی آنتن نمی رود، فردوسی پور برای ادای توضیحات در دادسرای رسانه باشد. شاکی جدید عادل فردوسی‌پور البته اصلا ارتباطی با دعواهای اخیرش نداشت بلکه مدیران شرکتی بودند که چند هفته قبل عادل گزارشی از آنها در برنامه اش پخش کرد. ماجرای باشگاهی در گرجستان که مالک خانم آن از فردوسی‌پور شکایت کرده است دلیل احضار او بود. در برنامه ۹۰ این شرکت متهم به انتقال غیرقانونی بازیکنان به گرجستان شده بود. البته این نحستین باری نیست که فردوسی پور به دادگاه می رود و بارها با شکایت اهالی فوتبال او برای برنامه ۹۰ احضار شده است.

حیوان‌گردی؛ کسب و کار جدید در پارک‌های تهران

درآمد روزانه حاصل آن بیش از دیگر مشاغل تعریف نشده اجتماعی است، ‏یعنی چیزی حدود ١٠٠‌ هزار تومان برای هر ساعت گشت‌وگذار. یک حیوان‌گرد می‌گوید: روزانه اگر شرایط جور باشد، یکی دو حیوان را در پارک‌ها و پیاده‌رو‌ها می‌چرخانم و چیزی حدود ‌‏٢٠٠ تا ٣٠٠‌هزار تومان دریافت می‌کنم. البته قیمت حیوان‌گردانی با توجه به قیمت و نژادشان تعیین ‏می‌شود. » یکی از صاحبان سگ می‌گوید: برای یک‌ساعت‌ونیم ١٢٠‌ هزار تومان توافق کرده‌ایم. البته این ‏گشت‌وگذار باید با بازی‌های آموزشی مانند حرف گوش ‌کردن و انتخاب سرویس بهداشتی و. . . همراه باشد.

شمار گردشگران ایرانی ترکیه نصف شد

گزارش آماری جدید وزارت فرهنگ و گردشگری ترکیه از نشان می‌دهد، در این ماه تعداد ۱۷۰ هزار و ۶۸۷ گردشگر ایرانی به ترکیه سفر کرده‌اند؛ در حالی که این رقم در سپتامبر سال گذشته ۳۳۶ هزار و ۵۶۲ گردشگر بود. به این ترتیب حضور گردشگران ایرانی در ترکیه در سپتامبر ۲۰۱۸ و در مقایسه با رقم مربوط به سپتامبر ۲۰۱۷ به نصف رسیده است.

ضوابط عجیب پوشش در دانشگاه آزاد اعلام شد

آستین کوتاه برای مردان ممنوع، چادر و مانتوی بلند برای زنان اجباری است. بر اساس این دستورالعمل پوشش بانوان مناسب است. چادر با استفاده از مانتوی مناسب، شلوار و مقنعه یا روسری با رنگ متعارف و جوراب و یا پوشش مانتوی زیر زانو- آستین بلند، یا شلوار و مقنعه و با رنگ متعارف و جوراب باشد. همچنین مو و اندام زن در حدود حجاب شرعی پوشانده شود. پوشش آقایان نیز باید پیراهن آستین بلند و شلوار ساده و رسمی با رنگ ساده باشد. لازم است اندام مرد نیز در حد متعارف پوشیده باشد؛ یعنی نازک، بدن‌نما و چسبان نباشد. پوشش محیط خوابگاه نیز باید متعارف با اماکن خوابگاهی باشد. پوشیدن لباس راحتی به ویژه بانوان در هر شرایطی در فضای عمومی خوابگاه ممنوع است.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
مطالب مرتبط
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۸
در انتظار بررسی: ۳۵
انتشار یافته: ۴۲
سپاه مگه سهام مخابرات داشته!!!
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۱:۴۳ - ۱۳۹۸/۰۱/۰۸
درود بر دولت بهار که مسکن مهر را هم ساخت ولی روحانی وآخوندی دادند دست دلال وویران کردن
ا...
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۳۳ - ۱۳۹۸/۰۱/۰۸
درود بر عوامل توهم بهاری در عملیات کامنت گذاری در سایت های مخالف و موافق . لیاقت شما همان مهر ورز
است
دوستان نظر دهنده دقت کنند . تمامی خبرهای این صفحه مربوط به پاییز سال قبل است.
نظرات امروزتان را برای سال قبل ارائه ندید.
جوانان هم زیر ابرو‌نزنند و‌موهایشان مثل خروس جنگی و یا هدهد درنیاورند ازهمه مهم‌تر در محیط دانشگاه سیگار نکشند
پاسخ ها
میلیمتر
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۱:۲۴ - ۱۳۹۸/۰۱/۰۸
فقط جوانان نیستند که باید رعایت کنند
فقط میگن پسرا زیر ابرو برندارند ولی زیاد مهم نیست که استادا چطوری رشوه میگیرند تا پاس کنند و مدرک صادر کنند و مهم نیست که دانشگاه آزاد این همه پول میگیره ولی تسهیلات به دانشجو نمیده و اونطوری که باید بده و تو شرایط پرداخت اصلا رحم نداره ومهم نیست که مدرکش واقعا بی ارزشه در مقابل مدرک دولتی و مهم نیست که کیفیت تدریس افتضاحه توی این مجموعه
آخه یه سوزن به خودش بزنه بعدش یه جوالدوز به مردم دانشجو
در ضمن دانشجو ها باید توی محیط دانشجویی بتونن با هم ازدواج کنن و نه با این شرایط که اینقد پلیسی رفتار میشه تو دانشگاه و در کل دانشگاه آزاد موجودیت غلطی بود که تشکیل شد و هنوز هست و کما فی السابق مسیرش رو کج تا ثریا ادامه میده
چرا خبرپوشش اسلامی را با عجیب بیان وتیتر میزنید چرا رسانه هاعلنا درزمین دشمن و ضد فرهنگ ایرانی و اسلامی حرفشون رومیزنند عجیب این هست که پس ۴۰ سال ازانقلاب وریختن این همه خون شهید برای حفظ حرمت حجاب اینگونه خیانت کنیم ویک کاردرست راعجیب بدانیم
خب این مشکل هم حل شد کلا چادر رو همه جا اجباری کنید
هاشمی کجایی ببینی چی بر سر دانشگاه آزاد اوردن
عادل که مچ‌ها میگرفتی همه هفته
دیدی که مچت گرفته شد این هفته
ايكاش يك درصد سختگيري هاي دانشگاه آزاد براي پوشش دانشجويان را در زمينه نظارت بر كيفيت و قيمت و تعهد تحويل محصول خودروسازان نيز اعمال مي كردند . ديانت فقط در نحوه پوشش زن و مرد نيست ، عدالت و انصاف و دفاع از حقوق مردم و ضعفا بسيار مهمتر از اين موارد است . پا روي دم مستكبر و سرمايه دار گذاشتن هزينه دارد .
مشکل ما در دانشگاه و کشور فقط نوع پوشش بانوان و آقایان است. همین و بس.
پاسخ ها
ناشناس
| Germany |
۲۲:۳۹ - ۱۳۹۸/۰۱/۰۸
بهانه برای فشار
بله چون پارسال با دلار مفت پاشی جهانگیری بجای رونق تولید و کشاورزی شاهد رونق سفر ترکیه و دلالی و رانت بازی بودیم
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۱:۴۸ - ۱۳۹۸/۰۱/۰۸
تمان این مشکلات مربوط به دولت هاشمی است دانشگاه آزاد را هم خراب کرد درود بر دولت بهار
انتخاب تیتر تابناک برای پوشش در دانشگاه آزاد بسیار عجیب تر است از بخشنامه پوشش اسلامی دانشگاه؟!
بهرحال معلوم است که مدیر شبکه 3 کینه خود را به فردوسی پور از راههای مختلف نشان خواهد داد.
چندی پیش به یکی ازبیمارستانهای دولتی تهران رفتم درآنجا عقیدتی به خانمهایی که اعتقادی به حجاب نداشتند چادرمیداد تا داخل شوند وخانمها هم عمدا این چادرزوری واجباری را روی شانه مینداختند وبا بی احترامی به زمین میکشیدند اگر خط قرمز نیست اسم بیمارستان راهم بنویسم تا مسئولان بفهمند ماچه بلایی سراسلام آوردیم
اگر احمدی نزاد دستش بوسیده بودن ملت پوستش می کندن
پاسخ ها
مهدی
| Germany |
۲۲:۴۱ - ۱۳۹۸/۰۱/۰۸
خرابکاریهای احمدی نژاد بی شمارند که خصوصیات خوبش را بی ارزش می کند.
ایشان در آینده ایران نقشی نخواهند داشت.
فرهاد
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۳۵ - ۱۳۹۸/۰۱/۰۸
مهدی جان ظاهرا ایران نیستی و‌ گل کاری های دولت حسن را نمیبینی
جناب عزت الله یوسفیان ملا، باید به اطلاع برسانم که نمایندگان مجلس نه مردم عادت کردند که هرجا که کم آوردند از رهبری خرج کنند متاسفانه شما نیز جز همان آدمهای هستید که عمل دست بوسی شما نه تنها برای مجلس بلکه برای کسانی بود که به شما رای داده بودند بد بود.
شما بابوسیدن دست حسن روحانی کرامت انسانی را نه تنها زیر سوال بردید بلکه عزت انسانی را ازبین بردید،واقعا باید برای خودمان متاسف باشیم که نمایندگانی مثل در مجلس داریم.
درسراسر جهان وقتی کسی بازنشسته می شود می رود دنبال کار و زندگی خود ولی در ایران پست بهتری به او می دهند نمی دانم تا کی این صد نفر جابجا می شوند
مهمترین اخبار آبان 97؛ ????????????????????????
دست بوسی چه عیان و چه غیر محسوس آن برای اشغال پستهای اهدا یی که جای تعجب نداره
اینایی که از دیوار سفارت آمریکا بالا رفتن و سپس ۴۰ سال مرگ برآمریکا به خورد مردم دادن لااقل جوانمردی کنن توضیح بده به ملت چرا بچه هاشون آمریکا هستند؟!
در مورد پوشش با قسمت حجاب کاری ندارم ولی کفش پاشنه بلند و لباسهای مردانه استین کوتاهه جذب یه مقدار جالب نیست.همینطور ارایش و تیپ های خاص.واقعا تعجب میکنم محیط اکادمیک و دانشگاهی با ظاهر های فشن چه سنخیتی داره.یه عده اومدن دنبال دانش و علم یا تفریح...واقعا باید تیپ و ظاهر در شأن محیط باشه.لباس ختم و عروسی و مهمانی و .... هیچوقت یکی نیست .پس اینجا هم قبول کنید بهتره لباس مناسب پوشید
بیان نشد که سهام مخابرات و همراه اول توسط سپاه ،به کی و کجا واگذار شد چرا این سهام در بورس ارایه نشد تا سهامداران دیگر آن را بخرند شاید هم به یکی دیگر از زیرمجموعه ها یا ستاد اجرایی فرمان امام واگذار شده است ما که نفهمیدیم چی شد با گذشت ماهها ازین ماجرا
برگشتیم دوران طلایی اوایل انقلاب و پوشش در دانشگاهها
دانشگاه آزاد به دهه ۶۰ و ۷۰ خوش آمدی!
هر دانشگاهی حتی در آمریکا و انگلیس، ضوابط پوشش داره و نفهمیدم چرا تیتر شما (ضوابط عجیب پوشش) هست.
طبیعتا این ضوابط منطبق بر احکام اسلام هست.
پاسخ ها
ناشناس
| Canada |
۲۲:۱۸ - ۱۳۹۸/۰۱/۰۸
احکام اسلام حد پوشش داده
یعنی یک بانوی مسلمان نه غیر مسلمان اگر موهاشو بپوشونه، و از مچ دست و پاش بیرون باشه حدود اسلامی رعتیت شده
حالا میتونه بلوز شلوار پوشیده باشه با یک روسری گل منگلی خوشگل هیچ الزامی هم به چادر مانتو و مقنعه و ‌.. نیست
به بقيه خبرها كاري نداريم فعلاً كه افتضاحند. اما آيا دانشگاه آزاد بجاي اينكه سطح علمي،پژوهشي خودشو خيلي بالاتر ببره و يا بجاي اينكه بيقوله ها رو دانشگاه كنه بفكر جاي مناسب باشه،،، درسته كه فقط و فقط و فقط سالهاست بفكر پوشش هست!!!؟؟؟ تاسف هم فايده نداره بايد خون گريست بحال دانشجو و ملت و فرهنگ و اخلاق و
اقای دایی اولا پول و ثروت خودتان است هر جور که میل دارید میتوانید پولتان را خرج کنید اما یکی از مصیبتهای کشور های جهان سوم عدم اعتماد مردم به دولتشان است انچه را که از زبان رسانه های کشور های جهان اول در مورد کشورشان میشنوند بیشتر باور میکنند تا واقعیتی را که از رسانه خودشان میشنوند
پاسخ ها
ناشناس
| Canada |
۲۲:۱۹ - ۱۳۹۸/۰۱/۰۸
دلیل عدم اعتماد مردم به دولت ها در جهان سوم، عملکرد نادرست و ناراست دولتهاشونه
مهدی
| Germany |
۲۲:۴۷ - ۱۳۹۸/۰۱/۰۸
این پول مال شخصی آقا دایی نیست واینرا ایشان بهتر میدانند.
و مطمئنا در مسیر درست و صحیح به مردمی که به آن نیاز دارند داده خواهد شد.
اینکه در کشور هرکس پول جمع کند وپزدهد که مردم به من اعتماد دارند وبه هلال احمر خیلی خیلی بد است خود خواهی وخود بزرگ بینی دایی ست نکنید اینکارها را
پاسخ ها
ناشناس
| Canada |
۲۲:۲۰ - ۱۳۹۸/۰۱/۰۸
بد هست، ولی هلال احمر و دیگر سازمانها باید ببینند چه کرده اند که مردم دیگر به آنها اعتماد ندارند
کمیته امداد، سازمان مستضعفان ، .... دلیلش رو در عملکردشون برسی کنند و رفع کنند اونوقت مردم خودبخود اعتماد خواهند کرد
به شعار نیست به عمله
مهدی
| Germany |
۲۲:۴۸ - ۱۳۹۸/۰۱/۰۸
عدم اعتماد مردم اصل است.
اقای ولایتی، برادر من، مگه پادگانه؟؟؟ همین حالا واحدهای دانشگاه ازاد از کمبود دانشجو داره یکی یکی تعطیل میشه، خیلی از اساتید و دانشجویان قبل عید حقوق نصف نیمه گرفتن اونوقت شما ادا و اطوارتون بیشتر میشه؟؟ مطمئن باش دانشجویان گروهی انصراف میدن و زیر بار شما نمیرن
جناب آقای یوسفیان ملا با عرض تبریک سال نو شمسی برای اطلاع جنابعالی بعرض میرسانم که تنها دکتر ریاضیات ایران فارغ التحصیل از دانشگاه سوربن فرانسه پیش از تحولات ایران در سال پنجاهو هفت.آقای دکتر محمد علی مجتهدی رئیس دبیرستان البرز و رئیس دانشگاه شریف(آریامهر) هم مدیر بنده در دبیرستان البرز و استاد بنده در دانشگاه بودند که فی الواقع بوسیدن دست ایشان برای استادان و دانشجویان دانشگاه شریف یک افتخار بود. در مراسمی که ایشان جوایزی نفیس را به برندگان یک مسابقه علمی تقدیم میکردند بنده خواستم دست ایشان را ببوسم جمله ای تاریخی فرمودند(اگر شما در آن زمان دانش آموز دبیرستان البرز ویا دانشجوی ایشان بودید متوجه میشدید که احترامی که من در این یادداشت به ایشان میگذارم بدلیل احترامی است که جامعه علمی دنیا برای ایشان قائل بود میباشد) در همان هنگام در پشت بلندگوی سالن برگزاری مراسم به بنده گفتند "دست آریامهر را هم نبوس دست مادر و پدرت رو ببوس تنها کسانی که در این دنیا لیاقت دارند که دستشان را ببوسی مادر و پدر تو هستند)" حالا جناب روحانی که همه زندگی ایشان چه در زمان تحصیل و چه در کارهای اجتماعی و اخلاقی بر کسی پوشیده نیست . بوسیدن دست ایشان توسط شما که عنایت خداوند شامل حالتان شده و نماینده مردم هستید اصلا زیبنده شما نیست. با پوزش از شما ایام بکام
تکلیف ودیعه های مردم در شرکت مخابرات همراه اول ،و تلفن ثابت چه میشود ؟ تاسیس ،و احداث ،و راه اندازی شرکتهای مخابراتی با ودیعه های مردم انجام گرفت ؟ ودیعهٔ ۴۲۰ هزار تومان با انتظار دوساله برای دریافت خط تلفن همرا ،و ۸۶ هزار تومان برای تلفن ثابت که باتوجه به تورم سالهای ۶۸ و ۷۲ ارزش واقعی ودیعه ها هرکدام به دو هزار برابر رسیده است
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها