بازدید 4740

جاده‌ها، نوروز پربارش و برفی را به خود می‌بینند

کد خبر: ۸۸۶۵۴۸
تاریخ انتشار: ۲۷ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۴:۲۶ 18 March 2019
رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور با بیان اینکه جاده‌های کشور نوروز پربارشی را به خود خواهند دید، گفت: جاده‌های کشور در این ایام لغزنده می‌شوند و بارش‌ها در محور‌های کوهستانی به‌شکل برف خواهد بود.

به گزارش «تابناک» سرهنگ نادر رحمانی در گفتگو با باشگاه خبرنگاران پویا با اشاره به ناپایدار بودن شرایط جوی در محور‌های مواصلاتی کشور در روز‌های پایانی سال اظهار کرد: به‌نظر می‌رسد این شرایط در طول ایام نوروزی و تا اواخر تعطیلات نوروزی ادامه داشته باشد.

رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور ادامه داد: جاده‌های کشور نوروز پربارشی را به خود خواهند دید، لغزنده می‌شوند و بارش‌ها در محور‌های کوهستانی به‌شکل برف خواهد بود.

وی متذکر شد: از سوم تا دهم فروردین شدت بارش در محور‌های مواصلاتی کشور بیشتر خواهد بود و بارش‌ها استان‌های شمالی، شمال غربی، غربی، مرکزی و حتی شرقی کشور را در بر می‌گیرد.

رحمانی از رانندگان خواست در ایام نوروزی و حین سفر نیز ضمن رعایت قوانین راهنمایی و رانندگی، تجهیزات لازم مانند زنجیرچرخ و السبه گرم را به همراه داشته و پیش از ورود به محورها، باک بنزین خودروی خود را پر کنند.

رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور یادآور شد: شماره تلفن ۸۸۲۵۵۵۵۵ مربوط به مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور ناجا به‌صورت شبانه‌روزی آماده پاسخگویی به شهروندان درباره آخرین وضعیت راه‌های کشور است.
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
فریت بار
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حادثه سقوط بالگرد رییس جمهور # سید ابراهیم رئیسی # حسین امیر عبداللهیان # سیدمحمدعلی آل هاشم # مالک رحمتی
وب گردی