بازدید 3576

قطعی گسترده اینستاگرام در نقاط مختلف جهان

کد خبر: ۸۸۵۶۵۶
تاریخ انتشار: ۲۳ اسفند ۱۳۹۷ - ۰۹:۰۹ 14 March 2019

در حالی که شب گذشته بسیاری از کاربران شبکه های اجتماعی اینستاگرام و فیسبوک از اختلال در این اپلیکیشن ها خبر دادند، به نظر می رسد این مشکل برای کاربران ایرانی حل شده اما هنوز در برخی از نقاط جهان با قطعی رو به رو است.

به گزارش «تابناک» به نقل از باشگاه خبرنگاران، طی ساعات گذشته برخی از کاربران شبکه اجتماعی اینستاگرام با مشکل مواجه شده‌اند. این کاربران شامل منطقه خاصی نشده و ظاهراً مشکل در سراسر جهان همگانی است.

عمده کاربران به این موضوع اشاره داشته‌اند که در قرار دادن پست‌های تصویری، ویدیویی و کامنت با پیغام "Auto-Post as soon as possible" به معنای «به محض امکان پست شما به صورت اتوماتیک قرار می‌گیرد»، مواجه شده‌اند. همچنین برخی نیز امکان ورود به حساب کاربری خود را ندارند.

همچنین کاربران فیسبوک نیز از ساعاتی پیش امکان ورود به حساب کاربری خود را نداشته و با پیغام «فیسبوک به زودی باز می گردد» رو به رو می شوند.

اختلال پیش آمده برای اپلیکیشن‌های خانواده فیسبوک (شامل خود فیسبوک، اینستاگرام و واتس اپ) به قدری گسترده بوده که کاربران سراسر دنیا را تحت تأثیر قرار داده است. به گزارش وبسایت DownDetector که وضعیت سرور اپلیکیشن‌ها در دنیا را پایش می‌کند، در حال حاضر فیسبوک برای کاربران ساکن آمریکای شمالی، بخش‌هایی از شمال اروپا، آمریکای مرکزی و بخش‌هایی از آمریکای جنوبی از دسترسی خارج شده است.

واکنش رسمی فیسبوک و اینستاگرام

صفحه رسمی فیسبوک در توییتر دقایقی پیش با انتشار توییتی اعلام کرد که از مشکل پیش آمده برای اپلیکیشن های خانواده فیسبوک از جمله اینستاگرام آگاه است و در اسرع وقت آن را برطرف می کند. همچنین در توییتی دیگر فیسبوک تاکید کرد مشکل پیش آمده ارتباطی به حمله DDOS ندارد.

اکانت اینستاگرام در توییتر نیز ساعاتی پیش با انتشار توییتی اعلام کرد از عدم دسترسی کاربران خود به اینستاگرام آگاه بوده و ضمن پوزش از مخاطبان خود بیان کرد به دنبال حل مشکل موجود هستند.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر