بازدید 4460
۲
سوژه

استعفای سریالی بازنشستگان فوتبال درشب مجمع؛ چه نمایشی درراه است؟

کد خبر: ۸۸۴۴۰۵
تاریخ انتشار: ۱۹ اسفند ۱۳۹۷ - ۰۲:۵۹ 10 March 2019

‌یک‌باره و در شب برگزاری مجمع،‌ علی کفاشیان از سمت نایب‌رئیسی اول، فریدون اصفهانیان از ریاست کمیته داوران و آن‌طور که گفته شده فریدون معینی از کمیته جوانان استعفا کرده اند تا ماجرا برای اغلب کارشناسان و رسانه های کشور شائبه‌برانگیز باشد.

به گزارش تابناک ورزشی، در همان زمانی که مشکل تاج برای حضور در فدراسیون حل شد، گفته شد که در جلسه او با سلطانی‌فر و صالحی امیری این توافق حاصل شده که رئیس فدراسیون به فعالیتش ادامه دهد اما سایر اعضای بازنشسته فدراسیون را ترک کنند. 

محمدرضا ساکت دبیرکل فدراسیون 15 آذرماه از سمت خود استعفا کرد اما سایر بازنشستگان که شامل کفاشیان، اسلامیان، بهاروند، طالقانی و اصفهانیان بودند استعفا نکردند، هرچند کفاشیان از کمیته فوتسال رفت اما به‌عنوان نایب‌رئیس اول به فعالیت خود ادامه می‌داد تا این‌که امشب او از این سمت نیز استعفا کرد.

ابهام و علامت سوال اینجاست که؛ اگر بنا به احترام به قانون منع به‌کارگیری بازنشستگان بوده، چرا این اتفاق تا شب برگزاری مجمع رخ نداده و نمایشی که امشب اجرا شد، آیا برای تحت تأثیر قراردادن مجمع امروز است؟ از 15 آذر که مهلت پایانی حضور بازنشستگان بود بیش از 3 ماه می‌گذرد، اما فدراسیون‌نشین‌ها تازه امشب به‌یاد احترام به قانون افتاده‌اند آن هم در حالی که پیش از این می‌گفتند این قانون شامل حال این آنها نمی‌شود! به‌نظر می‌رسد ماجراها در فدراسیون فوتبال پیچیده‌تر از آن چیزی است که تصور می‌شود و باید دید سناریونویسان چه نمایشی را برای آینده فدراسیون فوتبال در نظر گرفته‌اند.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۲
تمامی افراد نامبرده، منفعت طلب و قانون گریزند
استعفا نمی دهند میگویین چرا استعفا نمی دهند.استعفامی دهند میگویین چرا استعفا می دهند.
پس چکارکنن؟
من پاکتر از اقای کفاشیان کم دیدم.خدا حفظش کنه
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر