بازدید 10445

اعطای اولین مجوز رسمی اجاره خودرو در ایران

کد خبر: ۸۸۲۸۲۱
تاریخ انتشار: ۱۳ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۰:۰۰ 04 March 2019

امروزه با افزایش قیمت خودرو و افزایش تنوع محصولی شرکت های خودرو سازی ، پدیده اجاره خودرو رونق گرفته است. اما تاکنون ساز و کار قانونی مشخصی جهت اجاره ماشین برای شرکت های ارائه دهنده خدمات اجاره خودرو و یا مشتریان وجود نداشته است ؛ بر همین اساس اولین مجوز رسمی اجاره خودرو به شرکت ایرانی آرنیکا مهر کیش اعطا شده است.

به گزارش تابناک، این شرکت تحت عنوان برند " ناواران " با سرمایه گزاری داخلی و طراحی سامانه هوشمند اجاره خودرو با شعار "اولین اجـــاره خـودروی ایرانی به سبک جهانی" دارای ناوگان بیش از 1000 خودرو صفر کیلومتر ، موفق شده اول شرکت ایرانی باشد که استاندارد های ارائه خدمات اجاره خودرو به شیوه نوین بدون چک یا سند یا تضمین های قدیمی و سنتی را از وزارت مربوطه کسب نموده و موفق به اخذ اولین مجوز رسمی اجاره خودرو شود . به این ترتیب از این پس صنعت اجاره خودرو گامی جدید و بزرگ رو به تعالی برداشته است.

در همین راستا ، مدیریت اجرائی ناواران ، در رابطه با این خبر ضمن بیان اینکه «کسب اولین مجوز رسمی اجاره خودرو پس از تلاش های فراوان صورت پذیرفته است» اعلام نمود: «تلاش ما در مجموعه ناواران همواره تسهیل کردن و فراگیر کردن انواع اجاره خودرو ایرانی و خارجی با بهترین تعرفه بدون تضمین هایی مثل چک و سفته بوده و در این امر در حال حاضر بیش از 100 شهر در ایران را پشتیبانی می کنیم و به زودی تمام مناطق ایران را تحت پوشش خدمات در می آوریم . این خدمات شامل تحویل خودرو در محل مورد نظر اعم از هتل یا منزل ، پوشش حداکثری بیمه ، امداد 24 ساعته و انجام تمام سرویس های دوره ای خودرو می باشد»

شایان ذکر است کاربران جهت استفاده از خدمات مجموعه ناواران می توانند از طریق موبایل خود نرم افزار ناواران را نصب نموده و یا از وب سایت این مجموعه بازدید نمایند:

Https://Navaran.com

تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل