بازدید 15314
۸

توییت نوبخت درمورد افزایش حقوق‌ها

کد خبر: ۸۸۲۷۵۴
تاریخ انتشار: ۱۳ اسفند ۱۳۹۷ - ۰۱:۵۰ 04 March 2019

رئیس سازمان برنامه‌ و‌ بودجه درمورد افزایش حقوق ها در توییتر نوشت:

با وجود کارشناسی بودن طرح دولت برای افزایش حقوق کارمندان و اشکالات متعدد اجرایی در مصوبه مجلس، اگر این مصوبه به قانون تبدیل شود، دولت با جدیت آن را اجرا خواهد کرد.
احترام به قانون افتخار دولت و ارایه لوایح بودجه در وقت قانونی، نماد این احترام تام و تلاش بیشینه برای اجرای آن است.

توییت نوبخت درمورد افزایش حقوق‌ها

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
مطالب مرتبط
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۴۳
انتشار یافته: ۸
احسنت!
بیست درص می خواستین اضافه کنید که بیشتر میشد اکثر کارمندان سه تومن هست حقوقشون وباید حداقل ششصد تومنی اضافه می کردید الان که شد همه چهارصد و ده درصد بیشتر هم گذاشته مجلس به دلخواه دولت خودش که اگه نتونست فقط همون چهار صد تومن رو زیاد کنه
توئیتر فقط برای مردم بده و فیلتره؟
وقتی در قانون برنامه افزایش حقوق سالانه معادل نرخ تورم تایید شده این چه کارشناسی است که افزایش سال آتی را 20 درصد دیده اید. حداقل افزایش بایستی 60درصد باشد تا حقوق ها معادل اول سال97 شود.
چطور توییتر مگه فیلتر نیست؟؟؟؟
بعد از این همه بالا و‌پایین کردن خبر خوشحال کننده ای نبود. دوسه سال پیش قرار بود حداقل حقوق ۲ میلیون باشد. اگر این‌اتفاق افتاده بود حالا این همه مصیبت نداشتم. حالا که خط فقر طی آمارهای رسمی به ۳ میلیون رسیده و البته به نظر من ۵ میلیون. بدای ما که زیر ۲ میلیون می گیریم ۴۰۰ هزارتومان و ۱۰ درص دردی دوا نمی کند. مگر آنکه تمام کسی که حقوقشان زیر ۲ میلیون است بشود سه میلیون.
جلوی دزدی ها گرفته بشه ۳ میلیون که هیچی ۵ میلیون هم میتونیم حقوق بدین.
من شخصا از شما و مجلس محترم توقع بیشتری آنهم در این شرایط داشتم . نمی دانم چرا در این شرایط مردم را روز به روز ناامید تر می کنید
با سلام کجای این طرح دولت برای افزایش حقوق کارشناسی بوده وقتی حقوق 10 میلیونی با طرح دولت و افزایش 20 درصدی 12 میلیون و حقوق 1 میلیونی به 1200 افزایش پیدا میکند کجاش کارشناسی میباشد !!یا حقوف 1500 بشود 1800 ..این میشد ظلم در حق حداقل بگیرها !!البته دیگر میبایست چه دستمزد کارگران فقیر زحمتکش و چه حقوق کارمندان دولت با این اوضاع نابسامان اقتصادی که کنترلش از دست مسئولان نظام دررفته دیگر دریافتی کمتراز 3 میلیون نداشته باشند !!
همانگونه که سال گذشته جناب آقای نوبخت قانون افزایش حقوق را اجرا کرد ظاهرآ از 6 تا 12 درصد حقوق ها افزایش یافته بود!!!!
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هفدهم رمضان