بازدید 4950
با حضور وزیر صنعت،

مجمع دانش‌آموختگان دانشگاه‌های تبریز تشکیل شد

کد خبر: ۸۸۲۴۱۴
تاریخ انتشار: ۱۱ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۶:۲۸ 02 March 2019

جلسه مجمع عمومی سالانه کانون دانش آموختگان دانشگاههای تبریز روز گذشته با حضور وزیر دکتر محمد شریعتمداری، صنعت معدن تجارت، فرید موسوی نماینده مردم تهران و شهاب الدین بی مقدار تشکیل شد. در این مجمع جهانخش خانجانی، میثم سعیدی و علی عبدالعلی زاده از وزرای دولت اصلاحات و از دانش اموختگان دانشگاه تبریز حضور داشتند.

به گزارش «تابناک»، "محمد شریعتمداری " در مجمع عمومی سالانه کانون دانش آموختگان دانشگاه های تبریز که در محل مجموعه فرهنگی ورشو برگزارشد به نکات مهمی اشاره کرد که می توان باکمک احزاب راه برون رفت از آنان را دریافت .
وی ادامه داد : یاد و خاطره شهدای دانشگاه تبریز از قبل از انقلاب تا امروز را گرامی می داریم .دانشگاه تبریز 200 شهید را تقدیم انقلاب کرده که به روح آنها درود می فرستیم.

وزیرتعاون ، کار و رفاه اجتماعی گفت : باید تجربه نسل زنده انقلاب به نسل های اینده منتقل شود و از سرمایه های اجتماعی به عنوان مهم ترین رکن انقلاب صیانت کنیم.

همچنین فرید موسوی نماینده مردم تهران به بیان دیدگاههای خود پرداخت و از لزوم به کارگیری نیروهای متخصص و جوان در سطوح مختلف مدیریتی کشور دفاع کرد.

نماینده مردم تهران با انتقاد از رفتار دولت در خصوص نحوه اجرای قانون بازنشستگی کشوری گفت: ر برخی از نهاد های دولتی مقاومت هایی در خصوص تغییر مدیران وجود دارد و برخی از نهاد های دولتی،شبه دولتی و نیمه خصوصی از این قانون تمکین نمی کنند.

جهانبخش خانجانی، میثم سعیدی و عبدالعی زاده نیز در بخش دیگر برنامه با تشکیل پنل تخصصی به بررسی شرایط اقتصادی و بحران‌های موجود در کشور پرداختند و راهکارهایی برای برون رفت از این مشکلات ارائه شد.

تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل
آخرین اخبار