بازدید 12198
۲
فقط روز جمعه مقابل نساجی بازی می کنیم

خشم و تهدید برانکو: از لیگ کنار می کشیم!

کد خبر: ۸۸۲۳۸۸
تاریخ انتشار: ۱۱ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۵:۱۶ 02 March 2019

سرمربی پرسپولیس اعلام کرد اگر برنامه لیگ برتر تغییر کند، در مسابقات حاضر نمی شوند. برانکو ایوانکوویچ امروز در حاشیه تمرین پرسپولیس صحبت هایی انجام داد که ماحصل آن را در ادامه می خوانید:

به گزارش تابناک ورزشی، برانکو گفت: من خوشحالم از این بابت که مهم ترین و سخت ترین مسابقات آسیا شروع می شود. این افتخار بزرگی است که در لیگ قهرمانان شرکت کنیم. خوشحالم دوباره به هواداران این امکان را می دهیم تا از تماشای مسابقات مان در آسیا لذت ببرند. طبیعی است که دلمان می خواهد و اینطور کار می کنیم که گزینه برد بازی ها باشیم. فرقی هم نمی کند حریفمان کدام تیم باشد.

ما برنامه قبلی را به رسمیت می شناسیم

ما آنطور که برنامه ریزی شده با نساجی بازی می کنیم. تعجب می کنم که چرا اول یا دوم فروردین نگذاشتند. اینطور نیست که هر زمانی که بگویند ما بازی کنیم. ما برنامه قبلی را به رسمیت می شناسیم. برنامه را طوری که خودشان می خواستند تهیه کردند. چرا توپ را در زمین ما می اندازند؟ من از آنها پرسیدم که می شود برنامه را عوض کرد و گفتند که نه، نمی شود. اینطور با ما رفتار کردند.

پرسیدم می شود برنامه را تغییر داد؟ گفتند نه!

چرا می گویند بازی ها با موافقت ما اینگونه برگزار می شود؟ من پرسیدم که آیا می شود برنامه را تغییر داد؟ گفتند نمی شود. اگر امکانش هست الان چرا تغییر نمی دهند؟ تا جایی که خبر دارم، 5 فروردین تیم ملی امید اردو دارد.

ظاهرا وقت دیگری نیست. پارسال وقتی فینال لیگ قهرمانان بازی کردیم، ظاهرا همه برنامه را بهم زدیم. به اینجا فکر نکرده بودند که اگر به نیمه نهایی و فینال برویم، تکلیف چه می شود؟ اگر قهرمان می شدیم و به باشگاه های جهان می رفتیم چه می شد؟ ما پذیرفتیم جام حذفی بدون ملی پوشان بازی کنیم. این را امضا کردم. مقابل سپیدرود این کار را کردیم. با پیکان هم فیفادی بازی کردیم که به ما تحمیل شد. دیگر توپ را به زمین ما نیندازند.

خشم و تهدید برانکو: از لیگ کنار می کشیم!

باید در 7 روز 3 بازی انجام دهیم

درست است که همه تیم های ایرانی در لیگ قهرمانان به مشکل می خورند. چون در 7 روز 3 بازی باید انجام دهیم. صد درصد می تواند مصدومیت پیش بیاید و برای بازیکنان مضر است. پروسه تمرینات مان را بابرنامه کنونی تنظیم می کنیم و الان دیگر فیفادی هم چندان مهم نیست. قبلا خیلی مهم بود. ما قطعا جمعه بازی می کنیم و وقت دیگری نداریم. برنامه ام را یکماه پیش آماده کردم. به بازیکنان هم اعلام کردم. این سخت است که 5 یا 6 فروردین بازی کنیم و 5 روز بعد از آن هم دربی باشد.

فقط شایان مصلح به بازی نمی رسد

کمال کامیابی نیا وضعیت خوبی دارد؛ احتمالا شایان مصلح نرسد و بقیه هم بد نیستند. حسینی و نادری هم سرماخورده اند اما به جز شایان، انصاری و ماهینی بقیه همه آماده هستند.هواداران ما عالی هستند. در فینال هم عالی حضور یافتند. حالا من نمی دانم چه جریمه ای در نظر می گیرند؟ قطعا به خاطر هواداران نیست. چون عالی بودند. آنها به تیم برنده هم تبریک گفتند. خوشحالم بلیت ارزان تر شد تا تعداد بیشتری بیایند تا همه از بازی و لیگ قهرمانان و بردمان لذت ببریم.

فعلا به السد فکر نمی کنیم

السد قطر پارسال مهم ترین گزینه های قهرمانی آسیا بود؛ الان هم تقویت شده و تیم عالی ای هست. اما سه شنبه با پاختاکور بازی داریم و فعلا به السد فکر نمی کنیم. برانکو در پایان درباره شرایط نامساعد زمین تمرین پرسپولیس افزود: انشاالله در ایام عید نوروز قرار است این زمین مورد ترمیم قرار بگیرد.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۲
هر کی از خارج میاد اینجا برا ما شاخ و شونه می کشه این برانکو هم خیلی پررو شده
همیشه شاهین هم توسری خور بود طبیعی است که جانشینش هم مورد بی مهری باشه
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر