بازدید 41248
هزار و پانصد و هشتاد و سومین بسته ویژه خبری «تابناک»؛

رئیسی: می‌خواهیم «مشهد بدون گرسنه» داشته باشیم/استفاده از نام «مشاور وزیر و مدیر کل» ممنوع شد/رقص مختلط در یک مراسم دوباره جنجال‌برانگیز شد

رصد‌خانه «تابناک»، خبر‌هایی برای مخاطبان آماده می‌کند که غیررسمی هستند یا اینکه کمتر از اهمیت خود، مورد توجه قرار می‌گیرند. تیتر‌هایی مانند پزشکیان: مجمع عواقب عدم تصویب پالرمو و CFT را بپذیرد/نبویان: FATF امنیت ما را می‌گیرد/درخواست از آیت‌الله لاریجانی برای دفاع از حیثیت مجمع و ... رصد‌خانه امروز تابناک را تشکیل می‌دهند.
کد خبر: ۸۸۲۱۶۹
تاریخ انتشار: ۱۰ اسفند ۱۳۹۷ - ۲۳:۴۰ 01 March 2019

تحولات در گذر است و خبر هیچ گاه متوقف نخواهد شد؛ خبر‌هایی رسمی و گاه غیر رسمی؛ خبر‌هایی که مورد توجه قرار می‌گیرد یا ممکن است همه به راحتی از کنار آن بگذرند. رسانه‌های خبری هر یک به فراخور وابستگی جناحی خود، خبر‌هایی را برجسته می‌کنند و در مواردی هم از کنار آن می‌گذرند. اگر خبر به‌ما‌هو خبر موضوعیت داشته باشد، وابستگی جناحی نباید در کمرنگ و پر رنگ منتقل کردن آن تأثیری داشته باشد. تحولات در گذر است و خبر هیچ گاه متوقف نخواهد شد؛ خبر‌هایی رسمی و گاه غیر رسمی؛ خبر‌هایی که مورد توجه قرار می‌گیرد یا ممکن است همه به راحتی از کنار آن بگذرند. رسانه‌های خبری هر یک به فراخور وابستگی جناحی خود، خبر‌هایی را برجسته می‌کنند و در مواردی هم از کنار آن می‌گذرند. اگر خبر به‌ما‌هو خبر موضوعیت داشته باشد، وابستگی جناحی نباید در کمرنگ و پر رنگ منتقل کردن آن تأثیری داشته باشد.

رصد‌خانه «تابناک»؛ جایی است که خبر‌هایی گاه غیررسمی و گاه اخباری که مورد توجه قرار نمی‌گیرد، برای مخاطبان آماده می‌کند؛ خبر‌هایی که گاه به ملاحظه جناح‌های سیاسی مورد توجه قرار نمی‌گیرند و گاه به دلیل کم توجهی رسانه‌ها به حاشیه می‌روند، ولی همین خبر‌ها، اخباری هستند که مخاطبان را از پشت پرده جریانات سیاسی آگاه می‌کنند. در رصدخانه، تیتر و خلاصه‌ای از مهم‌ترین اخباری که اطلاع از آن‌ها ممکن است برای مخاطبان مهم و قابل توجه باشد، در اختیار مخاطبان قرار می‌گیرد و اینک رصدخانه تابناک را می‌بینید.

رئیسی: می‌خواهیم «مشهد بدون گرسنه» داشته باشیم

تولیت آستان قدس رضوی: «مشهد بدون گرسنه» آرمان دست یافتنی است، نمی‌توانیم نسبت به فقر و گرسنگی در مشهد مقدس بی‌تفاوت باشیم. به گزارش تسنیم از مشهد مقدس، حجت الاسلام و المسلمین سید ابراهیم رئیسی اظهار داشت: «مشهد بدون گرسنه» آرمان دست یافتنی است، نمی‌توانیم نسبت به فقر و گرسنگی در مشهد مقدس بی‌تفاوت باشیم.

گاف عجیب کریمی قدوسی

محمدجواد کریمی قدوسی، نماینده عضو جبهه پایداری در مصاحبه با خبرگزاری دانشجو، تعداد نمایندگان مجلس را ۲۹۳ نفر اعلام کرد. در حالی که تعداد کل نمایندگان ۲۹۰ نفر است. جواد کریمی قدوسی با اشاره به اظهارات روز گذشته بهروز نعمتی که گفته بود کریمی قدوسی در صحن علنی روز سه شنبه به مناسبت استعفای ظریف شیرینی پخش کرده بود، اظهار داشت: یک جعبه شیرینی در قسمت چایخانه به مناسبت روز زن و میلاد حضرت زهرا بود که نمی‌دانم چه کسی آن را آورده بود، چون ما آنقدر هم در این مسائل دقت نمی‌کنیم. کریمی قدوسی تصریح کرد: اگر از بین ۲۹۳ نماینده یک نفر به جز آقای نعمتی بگوید کریمی قدوسی در صحن شیرینی پخش می‌کرد، شما هم آن را رسانه‌ای کنید. عضو کمیسیون امنیت ملی در بخش دیگری از سخنانش گفت: البته آقای نعمتی نظرات روشنی هم دارد؛ به طور مثال ایشان در زمان رأی گیری دولت یازدهم که در صف کنار هم ایستاده بودیم تقریبا با من هم نظر بود چراکه کارت‌های رأیی که قرار بود به صندوق بیندازیم را به من نشان داد، همچون بنده فقط به دو وزیر رأی داد؛ یعنی اینقدر هم نظر بودیم.

پزشکیان: مجمع عواقب عدم تصویب پالرمو و CFT را بپذیرد

پزشکیان در خصوص تبعات به تصویب نرسیدن لوایح مرتبط با FATF گفت: تبعات آن مشخص نیست. مجلس تصمیم خود را اعلام کرده و اگر مجمع تصمیم گرفت که پالرمو و CFT را تصویب نکنند باید بپذیرند که اگر مشکلی پیش آمد جوابگوی تبعات آن باشند و نگویند که ما نبودیم. مسعود پزشکیان، نایب رئیس مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: عدم جمع‌بندی در خصوص پالرمو نشان‌دهنده ضعف در تصمیم‌گیری به موقع در قبال مسائل سیاسی آن هم به دلیل اختلافات است. مسعود پزشکیان، نایب رئیس مجلس با اشاره به عدم جمع‌بندی مجمع در خصوص لایحه پالرمو، گفت: این موضوع نشان‌دهنده این است که به دلیل اختلافاتی که وجود دارد ما در کشورمان توان تصمیم‌گیری سریع و بموقع در قبال مسائل سیاسی نداریم. ما اگر بدانیم چه کاری می‌خواهیم انجام دهیم، وقت تلف نمی‌کنیم، اما چون مسأله برای ما شفاف نیست، در جایی که باید سریع تصمیم بگیریم تعلل می‌کنیم. او تأکید کرد: اگر در آینده مشکلی هم به وجود بیاید، می‌گویند ما داشتیم بررسی می‌کردیم. یا اگر بررسی کردند و تصمیمی گرفتند و عارضه‌ای به وجود آمد، هیچ‌کس مسئولیت نظر خود را قبول نمی‌کند. بسیاری از مشکلاتی که در حال حاضر ما با آن مواجه هستیم زاییده کار‌هایی است که همه ما انجام دادیم، نه یک گروه خاص. این نماینده مجلس گفت: بهتر است ما در داخل مشکلاتمان را حل کنیم و در بیرون از کشور با یک صدای واحدی خودمان را بروز دهیم.

استفاده از عنوان «مشاور وزیر و مدیر کل» ممنوع شد

بر اساس حکم دیوان محاسبات کل کشور، به کارگیری عناوین ترکیبی مانند مشاور وزیر و مدیر کل در دستگاه‌های اجرایی ممنوع است. به گزارش خبرآنلاین، روز گذشته سازمان اداری و استخدامی در بخشنامه‌ای به دستگاه های اجرایی تأکید کرد، در نحوه تطبیق و همترازی در پست های سازمانی مصوب دستگاه ها با توجه به حکم دیوان محاسبات کشور، استفاده از عناوین ترکیبی نظیر «مشاور وزیر، مدیر کل، مشاور، مدیر کل و عناوین مشابه» برای تخصیص به پست های دولتی در دستگاه های اجرایی ممنوع می‌باشد.

نبویان: FATF امنیت ما را می‌گیرد

نماینده سابق مجلس با بیان اینکه غربی‌ها از FATF اصلا به دنبال تحریم نیستند، تصریح کرد: آن‌ها به دنبال زدنِ منطقه و امنیت ما هستند. ممکن است کسانی بگویند، ما حاج قاسم را تحویل نمی‌دهیم؛ اما او و مدافعان حرم را به خاک خودمان برمی‌گردانیم و در همین‌جا از آن‌ها محافظت می‌کنیم. حجّت‌الاسلام سیّد محمود نبویان، نماینده سابق تهران در گفت وگو با فارس تمدید ۴ ماهه مهلت FATF به ایران را بسیار معنادار دانست و در مقدمه گفت وگو گفت: آمریکا، اسرائیل و سایرینی که دشمن مستقیم ایران هستند، عضو FATF هستند و همواره به ‌دنبال این هستند که بهانه دست‌شان بیاید و ما را تحریم کنند.

رقص مختلط در یک مراسم دوباره جنجال‌برانگیز شد

به دنبال رقص گروهی نوجوانان در یکی از جشنواره‌های موسیقی کشور، یک روحانی سرشناس و چند مقام دولتی به عنوان حضار مجلس سکوت کردند. صبح روز گذشته و در جریان برگزاری جشنواره موسیقی غرب کشور در بوکان، گروه رقص مختلط دختران و پسران به هنرنمایی در برابر مسئولین حاضر از جمله مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان و نیز فرمانداران بوکان، مهاباد و شاهین‌دژ پرداختند. بر اساس فیلم منتشره از این مراسم، رقص محلی چند نوجوان دختر و پسر آن ‌هم مختلط در برابر دیدگان مدیرکل ارشاد اسلامی استان که جزو روحانیون است، فرمانداران و تعدادی از مسئولین ادارات شهرستانی رخ می‌دهد!

حرف حسابِ امیرعبداللهیان خطاب به انگلیس

دستیار ویژه رئیس مجلس در امور بین‌الملل گفت، بهتر است انگلیس به جای حزب‌الله، برخی از دولت‌های تروریست‌پرور و متحد خود را در لیست سیاه تروریستی قرار دهد. حسین امیرعبداللهیان دستیار ویژه رئیس مجلس در امور بین‌الملل در صفحه شخصی خود نوشت: حزب‬‌الله لبنان بزرگ‌ترین بازیگر منطقه‌ای در مبارزه با تروریسم به شمار می‌رود.وی در این صفحه نوشت: جهان باید از نقش ثبات آفرین حزب‌الله لبنان قدردانی کند. دستیار ویژه رئیس مجلس در امور بین‌الملل تصریح کرد: انگلیس بهتر است به جای حزب‌الله، برخی از دولت‌های متحد خود و تروریست‌پرور را در لیست سیاه تروریستی قرار دهد.

درخواست از آیت‌الله لاریجانی برای دفاع از حیثیت مجمع

بسیج دانشجویی هفت دانشگاه بزرگ تهران در واکنش به اظهارات اخیر رئیس جمهور از آیت‌الله آملی لاریجانی خواستند از حیثیت مجمع تشخیص مصلحت نظام در مقابل ادعا‌های دروغ به عنوان رئیس مجمع و عضو شورای نگهبان دفاع کند. بسیج دانشجویی دانشگاه‌های امام صادق (ع)، تهران، شریف، امیرکبیر، علامه طباطبایی، علم و صنعت و شهید بهشتی در واکنش به اظهارات اخیر رئیس جمهور طی نامه‌ای خطاب به آیت الله آملی لاریجانی رئیس مجمع تشخیص مصلحت و قوه قضائیه نظام و همچنین عضو شورای نگهبان، تاکید کردند: از حیثیت مجمع تشخیص مصلحت نظام و ادعا‌های دروغ به عنوان رئیس مجمع و عضو شورای نگهبان دفاع کنید.

درخواست پاکستان برای صدور مجوز مجوز ترانزیت از مسیر ایران

وزیر امنیت غذایی پاکستان در دیدار با سفیر ایران در پاکستان گفت: پاکستان از ایران درخواست کرده تا محدودیت‌ها را بردارد و صدور مجوز‌های ترانزیت برای انتقال کالا‌های پاکستانی از طریق مسیر زمینی به روسیه، کشور‌های آسیای میانه و کشور‌های غرب آسیا را از سر بگیرد. پاکستان تأسیسات فرآوری گوشت با امکانات پیشرفته در کراچی دارد و پتانسیل صادرات مقادیر مورد نیاز گوشت به ایران را نیز در اختیار دارد. ما می‌توانیم روابط دوجانبه را از طریق تجارت و کسب و کار تقویت کنیم و جلوی قاچاق کالا از طریق مرز‌های ایران و پاکستان را بگیریم./ فارس

افرادی که قصد ضربه زدن به انقلاب را دارند، خودشان «له» می‌شوند

آیت‌الله موحدی کرمانی، خطیب موقت نماز جمعه تهران گفت: برخی خیال می‌کنند این انقلاب است که باعث افزایش قیمت گوشت و این موارد شده است، خیر این انقلاب هر کجا آمده عزت آورده است. دشمنان ما بدانند این انقلاب خیلی قدرتمند است و اگر افرادی هم ضربه‌ای به آن بزنند خودشان "له" می‌شوند، چون انقلاب ماندگار و سرافراز است. رهبر آینده‌نگر و ژرف اندیش بیانیه بسیار مهمی را با نام گام دوم انقلاب منتشر کرده‌اند که به دلایل مختلف از جمله محتوا و شرایط و مقطع زمانی صدور آن برای ادامه انقلاب مهم است و باید با ارائه راهکار‌های عملی زمینه تحقق آن را فراهم کنیم.

مراجعه روزانه مردم به مطبوعات برای کسب خبر ۲۸ دقیقه است

محمدرضا دربندی، مدیرکل مطبوعات داخلی وزارت فرهنگ گفت: میزان مراجعه روزانه مردم به شبکه‌های تلویزیونی و اینترنت برای دریافت خبر به ترتیب ۱۹۶ و ۱۶۹ دقیقه است. ۷۰ درصد جوانان ۱۸ تا ۲۰ سال روزنامه مطالعه نمی‌کنند، ولی از شبکه‌های اجتماعی استفاده می‌کنند. نیمی از مصاحبه‌شوندگان در گروه سنی بالای ۴۵ سال اعلام کردند، روزنامه مطالعه می‌کنند. اغلب مردم برای کسب خبر به شبکه‌های اجتماعی مراجعه می‌کنند، اما برای خواندن مقاله و سرمقاله به مطبوعات مراجعه می‌کنند و این نشان می‌دهد که این رسانه جایگاه اصلی خود را از دست نداده است.

ایستادن در صف گوشت برای رستوران‌ها یک شغل جدید برای بیکاران!

شاکرمی، دادستان کرج با اشاره به مشکلاتی که به تازگی در تأمین گوشت و مرغ به وجود آمده است، گفت: برخی برای تأمین گوشت رستوران‌داران و مراکز طبخ غذا در صف می‌ایستند. نمی‌توان افراد بی نیاز را در صف‌ها شناسایی کرد، برای حل ریشه‌ای این مساله باید قیمت‌ها به هم نزدیک شود تا از این طریق در صف ایستادن و فروش گوشت در جای دیگر برای افراد سودی نداشته باشد. /اقتصاد آنلاین

قانون و ساختار ما سلطان‌ها را ایجاد می‌کند

رضا شیران خراسانی، نماینده مشهد و کلات در مجلس گفت: یک پنجم حقوق‌بگیران دولت به اندازه‌ی چهار پنجم دیگر حقوق می‌گیرند؛ این شکاف طبقاتی و مشکل ساختار است. در تمام کشور‌ها از لایه‌های کم‌درآمد خود دفاع می‌کنند، اما ما یکباره اعلام می‌کنیم که ۴۵ هزار تومان به «همه» یارانه پرداخت شود. قانون و ساختار ما سلطان‌ها را ایجاد می‌کند، این مدل اداره کشور سلطان‌ها را می‌سازد و باید جلوی آن را گرفت. تا زمانی که «امضای طلایی» باشد، فساد نیز وجود دارد، امضای طلایی فساد ایجاد می‌کند و باید از آن جلوگیری کرد. / ایسنا

استیضاح دونالد ترامپ رئیس جمهوری آمریکا غیرقابل اجتناب است

ایلهان عمر، نماینده‌ی مسلمان آمریکایی از ایالت مینه‌سوتا: ترامپ علامت‌های دیکتاتوری را در کل دولتش دارد و برکناری او حتمی است. عمر به عنوان یکی از دو زن مسلمان در کنگره توجه بسیاری به خود جلب کرده، اما چندی پیش به خاطر اظهارات ضد اسرائیلی‌اش مجبور شد عذرخواهی کند. /ایسنا

ظریف و سلیمانی از دیپلمات‌های برجسته و از فرماندهان عالی رتبه در تراز جهانی هستند

صادق خرازی گفت: گلایه آقای ظریف از ناهماهنگی‌های اجرایی و تکنیکی بود که ناشی از سرعت و حساسیت و بی توجهی بود. در انجام سفر رئیس‌جمهور سوریه به ایران این ناهماهنگی البته با مقداری دقت، می توانست قابل پیشگیری باشد، اما در هر حال به این معنا نیست که فردی یا دستگاهی عمداً به دنبال ناهماهنگی بوده تا دکترظریف به دیدار نرسد و یا در جلسات نباشند. وزیر امور خارجه امین نظام، عضو شورای عالی امنیت ملی و مجری منویات مجموعه سیاست خارجی نظام است. وزیر خارجه گلایه‌های عمیقی از برخی مشکلات در دولت و بیرون دولت دارد. این‌ها موقوف به این دوره نیست. در هر دوره‌ای این مشکلات خودش را به گونه‌ای نشان می دهد.

دکتر ظریف بیشتر هدفش هشدار بود؛ هشدار‌هایی که می تواند در آینده مشکل آفرین باشد. اتفاقاً هشدار او را از این جهت که اعتبار دستگاه دیپلماسی هر کشور باید به هر قیمتی محفوظ بماند. من به دلیل رفاقتی که با آقایان ظریف و سردار سلیمانی دارم، با هر دو صحبت کردم. جلسه داشتم و با خلوص نیت هر دو بزرگوار روبه‌رو شدم. برادرم سلیمانی آنقدر با اخلاق و بزرگواری برای دکتر ظریف حرمت قایل بود که شما همه جوانب احترام و تکریم ایشان را در پیامشان دیدید. گلایه آقای ظریف ربطی به سردار سلیمانی و مسولیت ایشان نداشته و ندارد، بلکه دکتر ظریف به مسولیت و ماموریت وجایگاه وزیر خارجه نظام توجه دارند. همه می دانند بر احدی پوشیده نیست هر دو وظایف مشخصی دارند و مورد اعتماد واحترام رهبری معظم اتقلاب و مجموعه نظام هستند. ظریف و سلیمانی از دیپلمات‌های برجسته و از فرماندهان عالیرتبه در تراز جهانی هستند و همه هم به گونه‌ای معترفند.

گوشت هست، مدیریت نیست

حاجی دلیگانی عضو کمیسیون برنامه و بودجه مجلس گفت: کالا‌هایی مانند گوشت قرمز و سفید در کشور بیش از حد نیاز تولید می‌شود. دلیل اینکه این وضعیت پیش می‌آید بی‌مدیریتی و قرارگرفتن افرادی نفوذی در کشور است. کشور ما منابع غنی و ارزشمند دارد، اما برخی عمدا بی مدیریتی می‌کنند که وضعیت ما این گونه شود. بیرق مطالبه‌گری باید در کشور برپا شود. مردم اگر برای مطالبات‌شان در چهارچوب نظام ایستادگی کنند و بخواهند، وضع جامعه درست می‌شود.

از خصولتی‌ها سرنخی برای توسعه پیدا نمی‌شود

عادل آذر، رئیس کل دیوان محاسبات گفت: برای اینکه بتوان به رشد و توسعه دست یافت باید روی بخش خصوصی تمرکز کرد؛ پیشران توسعه بطور قطع بخش خصوصی خواهد بود. اگر حیف‌و‌میل در بیت‌المال صورت بگیرد قاطعانه باید از حلقوم فرد کشیده شود. مالیات بر ارزش افزوده‌ای که برای روستا‌ها در نظر گرفته شده است باید در روستا‌ها هزینه شود، اما همچنان به شهر‌ها می‌آید. آمار زمین‌خواری در خراسان شمالی با توجه به موقعیت جغرافیایی آن بالاست و باید یک هیأت ویژه برای رفع مشکل تشکیل شود.

امام جمعه شربیان: استعفای ظریف کودکانه بود

امام جمعه شربیان با اشاره به اینکه بعضی از مسوولان به جای اینکه به فکر حل مشکلات مردم باشند کار‌های کودکانه انجام داده و قهر می‌کنند، تصریح کرد: نمایندگان مجلس شورای اسلامی باید به فکر حل مشکلات مردم باشند و سلیقه‌ای عمل نکنند و از مسوولان پاسخ قانع‌کننده بخواهند. /فارس

انتقاد شدید امام جمعه ارومیه از رقص مختلط نوجوانان در حضور مسئولان

حجت‌الاسلام سیدمهدی قریشی امروز در خطبه‌های این هفته نماز جمعه ارومیه که در مصلی امام خمینی (ره) این شهرستان برگزار شد، ضمن انتقاد شدید از رقص دختران و پسران نوجوان در حضور تعدادی از مسئولان آذربایجان‌غربی در یکی از جشنواره‌های موسیقی محلی اظهار کرد: جای تعجب دارد که در پیش چشمان مسئولان رقص محلی مختلط صورت می‌گیرد و آن‌ها هیچ‌گونه اعتراضی به این کار انجام نمی‌دهند. وی با بیان اینکه معصیت یک مسئول به مراتب ده‌ها برابر بیشتر از معصیت مردم عادی در نزد خداوند عقوبت دارد، افزود: چرا باید مسئولان اجازه اجرای چنین برنامه‌هایی را صادر کنند؟! ما از استاندار درخواست می‌کنیم تا با این‌گونه افراد و مسئولان برخورد کند، چرا که شهدا برای رعایت همین شئونات اسلامی خون خود را دادند. امام جمعه ارومیه با اشاره به بیانات رهبری مبنی بر اینکه مسئولان با نشاط باید به مردم خدمت کنند و این نشاط به معنای رقاصی نیست، بلکه نشاط به معنای امید، تحرک و با حوصله کار کردن است، خاطرنشان کرد: کمک به یک فقیر نیز خود به نوعی ایجاد نشاط است و همه مسئولان استانی باید دست به دست هم داده و مشکلات مردم را حل کنند، وگرنه با برگزاری موسیقی نمی‌توان مردم را شاد کرد.

جانشین فرمانده نیروی قدس سپاه: در دویست سال گذشته مستعمره انگلیس و پرتغال بوده‌ایم

سردار اسماعیل قاآنی، جانشین فرمانده نیروی قدس سپاه پاسداران پیام بیانیه گام دوم رهبر معظم انقلاب را یکی از مهم‌ترین پیام‌های چهل‌ساله انقلاب اسلامی برشمرد و افزود: امسال از این جهت تغییراتی نسبت به سال‌های گذشته داشته و با تمام کمبود امکانات، تحریم‌ها و خباثت‌های دشمن علیه جمهوری اسلامی وارد دهه پنجم انقلاب شده‌ایم. جانشین فرمانده سپاه قدس با تأکید بر اینکه جمهوری اسلامی یکی از الگو‌های مقاومت در جهان است، گفت: در دویست سال گذشته هر کشوری به ایران حمله کرده و یک تکه را اشغال و از ایران جدا کرده است، در دویست سال گذشته به دلیل وجود شاهان بی‌لیاقت ما مستعمره کشور‌هایی مثل انگلیس و پرتغال بوده‌ایم. وی ادامه داد: ما در این چهل سال انقلاب اسلامی به‌ علاوه جنگ‌های اقتصادی و فرهنگی با تمام دنیا بدون هیچ امکاناتی در هشت سال جنگیدیم و دشمن نتوانست حتی یک تکه از خاک ایران را برای خود کند. /تسنیم

امروز در کشور فساد غوغا می‌کند

قالیباف پیش از ظهر امروز در همایش «جایگاه مدیریت جهادی در تحقق تمدن نوین اسلامی» اظهار داشت: امروز در کشور فساد غوغا می‌کند به این دلیل که اقتصاد دولتی است، ذات اقتصاد دولتی سبب این موضوع می‌شود، ولی اگر اقتصاد دست مردم باشد این اتفاق رخ نمی‌دهد.
وی تأکید کرد: در قضیه تحریم‌ها اگر مردم باشند، آمریکا را دور می‌زنند، اما اگر دولت‌ها باشند، آب را به برجام و حل مشکل گوشت یخی را به FATF گره می‌زنند. وی ادامه داد: چه به FATF بپیوندیم و چه از آن بیرون و خارج بوده و در بلک لیست باشیم بر شرایط تحریم ما فرقی ندارد و اتفاقی رخ نمی‌دهد، FATF اساساً سازماندهی جدید اداره جهانی به رهبری آمریکا و انگلیس و فرانسه است که از دهه ۹۰ آغاز شده و از ۲۰۰۱ و ۱۱ سپتامبر ادامه پیدا کرده است، در حقیقت FATF مظهر حکم رانی جدیدی است که سرمایه داری در دنیا این را طراحی کرده و خارج از سیستم سازمان ملل است، FATF برای این طراحی شده که هر کس بر خلاف آن‌ها حرکت کند آن را از اقتصاد جهانی محروم کنند، فرقی ندارد اتریش یا ترکیه باشد و یا ایران، این‌ها همه نمونه‌های عینی دارند. عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام گفت: تحریم اثر دارد، اما براساس کاری مطالعاتی مشخص شده که ۳۰ درصد مشکلات از تحریم است و ۷۰ درصد آن به مشکلات درونی خود ما بازمی‌گردد، در واقع خودمان مشکلات را حل و فصل نکرده‌ایم و آن‌ها را به حساب تحریم می‌گذاریم، مردم ما نشان داده‌اند برای عزت و دین و کشورشان هزینه پرداخت می‌کنند، اما نباید توقع داشت که برای بی‌عرضگی مردم هزینه کنند و به حساب آمریکا بگذارند.

روایت جانشین اطلاعات ستاد کل نیرو‌های مسلح از تلاش برای راه‌اندازی اعتراض خیابانی

سردار میراحمدی جانشین اطلاعات ستاد کل نیرو‌های مسلح گفت: آمریکا با تشکیل ستاد چندصد نفره تلاش می‌کند در اثر فشار اقتصادی ایران دچار اغتشاش و ناامنی شود و مردم برای اعتراض به حکومت به خیابان‌ها بیایند. سردار میراحمدی در بخش دیگری از سخنان خود گفت‌: در بیانیه گام ‌دوم که مقام معظم رهبری صادر فرمودند: در ورود به چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی نکته مهم آن شناخت طرح‌ها و برنامه دشمن است. آمریکا می‌خواهد با تحریم‌های گسترده که به تعبیر خودشان بشریت نظیر آن را ندیده‌اقتصاد کشور و معشیت مردم را مختل کند. وی در پایان خاطرنشان کرد: آمریکا با تشکیل ستاد چندصد نفره تلاش می‌کند با تعبیر خودشان درآمد جمهوری اسلامی را به صفر برسا‌ند و ورود هر امکانی را به کشور‌مان ناممکن کند و در اثر فشار اقتصادی ایران دچار اغتشاش و ناامنی شود و مردم برای اعتراض به حکومت به خیابان‌ها بیایند.

تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
مطالب مرتبط
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۲۵
در انتظار بررسی: ۶۰
انتشار یافته: ۲۳۰
چرا فقط مشهد ؟
هیچ جای ایران نباید گرسنه ای وجود داشته باشد.
پاسخ ها
وجدان
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۴۹ - ۱۳۹۷/۱۲/۱۱
حالا گرسنه پیش کش , نزارین از بدبختی و برا سیر کردن بچه هاشون به ... ((ای دهقان فداکار تو در روزگاری بزرگ شدی که مردی برهنه شد تا زنان و کودکان زنده بمانند , اما من در روزگانی نفس می کشم که زنی برهنه می شود تا کودکانش از گرسنگی نمیرند
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۵۱ - ۱۳۹۷/۱۲/۱۱
چون تولیت حرم امام رضاست و دغدغه زائران و مجاوران اما رضا با ایشان است
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۵۳ - ۱۳۹۷/۱۲/۱۱
مدیریت مردمی با اشرافی فرقش این است
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۰۴ - ۱۳۹۷/۱۲/۱۱
مایلم بدانم برنامه فقر زدایی آقای رییسی چیست ؟ کارهای سطحی و روبنایی و موقتی یا ایجاد اشتغال ، تولید و با تبع آن از بین رفتن فقر و گرسنگی
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۰۵ - ۱۳۹۷/۱۲/۱۱
بعضیها کلا مشهد را از بقیه ایران جدا کرده اند مثل آقای رییسی و علم الهدی!
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۰۷ - ۱۳۹۷/۱۲/۱۱
خرج که از کیسه مهمان بود حاتم طائی شدن آسان بود .
جواد
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۵۴ - ۱۳۹۷/۱۲/۱۱
آقای ریسی فقط در مشهد تا حدودی اختیارات دارن از این بیشتر آقای روحانی باید کار کنند.
ناشناس
| United States of America |
۱۰:۲۲ - ۱۳۹۷/۱۲/۱۱
نه نه نخیر . شعار سه برابر کردن یارانه وقتی دیدند شدنی نیست شعار تغییر رویه پیدا کرده به رفع فقر شکم و رفع گرسنگی تقلیل پیدا کرد .این شعار هم‌ انجامش اصلا مقدور نیست . منابع به این شکل به مردم داده شود تمام‌میشود . اشتعال ایجاد کنید انهم اشتغال پایدار
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۳۴ - ۱۳۹۷/۱۲/۱۱
خود مردم انتخاب کردند که ایشان در مشهد بماند و مشهد را آباد کند . جناب روحانی هم کشور را آباد کند. ما نتیجه انتخاب خود را می بینیم.
رضا
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۴۸ - ۱۳۹۷/۱۲/۱۱
مشهد، مرکز مالی عظیم است و اصلا" نباید که فقیر و گرسنه داشته باشد
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۵۶ - ۱۳۹۷/۱۲/۱۱
جناب آقای رئیسی منبع درآمدی شما از کجاست آیا غیر از نذورات مردم و درآمد زیرمجموعه های استان قدس است که به دست می آید این پولهی نذری دقیقا از جیب هیمن افراد بی بضاعت به صندوق استان قدس رضوی واریز شده افراد پولدر که پولهایشان را بیرون از کشور خرج می کنند و عمدتا به زیارت نمیروند شما باید برنامه ای برای درآمدزایی واقعی داشته باشید
ناشناس
| Netherlands |
۱۰:۵۸ - ۱۳۹۷/۱۲/۱۱
برنامه این است.با چند رستوران درمشهدقرداد طبخ غذا امضا نموده ونذورات مردم را تبدیل به غذا در ظروف یک بار مصرف و توزیع بین کارتن خوابها نموده و فیلم وعکس انتخاباتی می گیریم.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۲۱ - ۱۳۹۷/۱۲/۱۱
اقای رییسی یک حرف مثبت زده حالا چرا زهر میریزید
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۲۲ - ۱۳۹۷/۱۲/۱۱
کجایند مردان غیور که از حوزه دین دفاع کنند
ناشناس
| United States of America |
۱۱:۴۱ - ۱۳۹۷/۱۲/۱۱
امکانات استان قدس متعلق به کل کشور است شما اول مالیات بده
مهدی
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۲۵ - ۱۳۹۷/۱۲/۱۱
مردم از خنده.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۳۰ - ۱۳۹۷/۱۲/۱۱
وای خدا،چقدر مردم ما سیاسی فکر میکنن.بابا جان رئیسی در مورد حوزه مسولیت خودش که آستان قدس و استان خراسان هست حرف زده.رئیس جمهور که نیست به فکر همه ایران باشه
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۳۱ - ۱۳۹۷/۱۲/۱۱
رئیسی مسئول آستان قدس و متعاقبا اوضاع مشهد و فوقش خراسان است شما بی زحمت از رئیس جمهور که اختیار کل کشور رو دارن طلب کنید
علی
| United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland |
۱۴:۳۳ - ۱۳۹۷/۱۲/۱۱
برای چندمین بار پیشنهاد می کنم که مسئولین هیچ حرفی نزنند مگر اینکه بگویند چکار کرده ایم. اینگونه کمتر به زخم مردم نمک می پاشند
وقتی مشاور یک وزیر میلیاردها تومان حق مشاوره بگیرد خود وزیر چند صد میلیارد میگیرد ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
چطور مجلس به افزایش 20 درصدی حقوق کارمندان رای داده؟ اظهر من الشمس هست که فاصله طبقاتی بیشتر میشه.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۱۳ - ۱۳۹۷/۱۲/۱۱
باید به جای افزایش درصدی یک مبلغی مثلا یک میلیون تومان به همه کارمندان اضافه بشه. اینجوری اختلاف حقوقها زیادتر نمیشه.
ناشناس
| Germany |
۱۰:۰۳ - ۱۳۹۷/۱۲/۱۱
نمیدانم چرا کسی نیست حتی یک جمله درست بگه. فقر با بالا رفتن حقوق تکان نمیخوره. حتی در مواردی کمی بیشتر هم میشه. راه حذف فقر و گرسنگی رشد تولید و بالا رفتن درآمد سرانه است. این مسایل علوم اقتصادی هستند که آقای ریسی حتی یک جمله از آن را نخوانده.
ناشناس
| Netherlands |
۱۱:۰۰ - ۱۳۹۷/۱۲/۱۱
برای ایجاد انگیزه در بین کارکنان با سابقه لازم است افزایش حقوق عادلانه باشد.
حالا که بساط رقص داره عادی میشه وجود گشت ارشاد چه معنی داره
چطور هر شب شیفت دادن یک دانشجوی اینترن پزشکی 300 هزار تومان حق کشیک دارد ولی شیفت دادن مرزداران نظامی در مرز پاکستان و افغانستان هیچ حق کشیکی ندارد.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۶:۳۵ - ۱۳۹۷/۱۲/۱۱
همونطور که روضه خون سه میلیون واسه یه شب میگیره
از جناب رییسی میخواهیم با این شعارها از زیر بار مالیاتها شانه خالی نکنند !!!
اولویت با رعایت قانون است.
آقای پزشکیان
شما مجلسی ها عواقب این تورم افسار گسیخته و برجام نافرجام را می پذیرید؟
البته که مجمع عواقب پذیرش را یا عدم پذیرش راباید بپذیرد
اما قرار نیست عواقب لجبازی و به گرانی کشیدن کشور توسط دولت و مجلس را هم بکشد
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۳۲ - ۱۳۹۷/۱۲/۱۱
پزشکیان: مجمع عواقب عدم تصویب پالرمو و سی اف تی را بپذیرد. آیا شما مسئولیت تصویب بیست دقیقه ای برجام و نابود کردن اقتصاد کشور و امید مردم را می پذیرید؟؟؟؟؟؟؟؟
حق ویزیت دو دقیقه ای یک پزشک ایرانی = دستمزد یک روز کارگری یک کارگر ایرانی -
تو کدوم کشور دیگری چنین اختلافی وجود داره؟
فعلا رییس جمهور جناب رییسی و معاون اول جناب قالیباف با حفظ سمت شهردار ؟! مشهد بیشترین حاشیه نشین در جهان رو داره میگید نه از جناب قدوسی بپرسید ؟ تو مشهد راحت میشه رای جمع کرد ؟؟؟
چرا توییتر برای مردم ممنوع است در حالیکه مسئولان همیشه در حال توئیت کردن هستند ؟؟؟؟!!!!
پاسخ ها
ناشناس
| Germany |
۱۰:۰۴ - ۱۳۹۷/۱۲/۱۱
میخواهی صد تا مورد مشابه دیگر برات بنویسم.
حسنعلی
| France |
۱۰:۵۹ - ۱۳۹۷/۱۲/۱۱
اینکه شما نام بردین مخصوص از ما بهتران است. ژن خوب داری تا از آن استفاده کنی؟ قطعاً نداری!
ناشناس
| Netherlands |
۱۱:۰۱ - ۱۳۹۷/۱۲/۱۱
بزرگی گفتن .کوچکی گفتن
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۱۰ - ۱۳۹۷/۱۲/۱۱
مگه دیرروز ندیدی علم الهدی گفت مردم کاره ای نیستند
شغل های انحصاری در ایران که در آن پولها واقعا پارو میشود و مافیای خودشان را دارند:
1- پزشکی با میانگین درآمد 300 میلیون تومان
2- وکالت با میانگین درآمد 100 میلیون تومان
3- سردفترداری با میانگین درآمد 80 میلیون تومان
شما اقای پزشکیان بهتر است عوامانه حرف نزنید زمانی کهfatf بیش از ۱۶ سال است درست شده و همیشه هم این اخطار ها را می داده و کشورهای دوست هم همراهی می کرند با ایران
کارانه چیه و چرا فقط وزارت بهداشت میده و بقیه ارگان ها و وزارت خانه ها و ادارات به کارمندانشان پرداخت نمیکنن؟ و چرا مبلغش در مورد پزشکان بعد از اجرای طرح تحول پزشکان اینقدر زیاد شده و تا 700 میلیون تومان هم گزارش شده؟
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۱۱ - ۱۳۹۷/۱۲/۱۱
پزشکان که با انحصاری که ایجاد کردن حسابی میتازونن و کسی هم جلودارشون نیست. مخصوصا متخصص های زنان و زایمان که با نصب دستگاه سونوگرافی در مطب و ترساندن مادران باردار هر جلسه ۳۰۰ هزار تومان هزینه سونو میگیرن یا متخصص های اورتوپد که هر کی بره پیششون بدون نگاه میفرستنش به مرکز رادیوگرافی که خودشون سهام دارشن. متخصص های زیبایی که راحت ماهی یک میلیارد درامد دارن و کمترینشون که پزشان عمومی هستن تو بیمارستان دولتی از ۱۲ میلیون تا ۲۸ میلیون بسته به کارکرد درآمد دارن. جالبه که اداره مالیات هم توان گرفتن مالیاتشونو تا الان نداشته.
رضا
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۴۲ - ۱۳۹۷/۱۲/۱۱
...من كاري به پزشكان ندارم ولي ولي انصافا در ايران كارمندان كار ميكنند!!!كه حالا اضافه حقوق بالا ميخواهند. ميانگين كار مفيد در ايرانحداكثر30دقيقه در يك شسف كاري است....
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۱۲ - ۱۳۹۷/۱۲/۱۱
کنتور که نمیندازه بگو ۳ هزار میلیارد
کی به کیه
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۶:۳۷ - ۱۳۹۷/۱۲/۱۱
هر وقت کارمندان وزارت خونهای دیگه کار کردن به اونام میدن
ما هم در زمان انقلاب میخواستیم ایران بدون گرسنه داشته باشیم،
با پرداخت مالیات توسط آستان قدس رضوی نه تنها مشهد بلکه استانهای زیادی از وجود گرسنگان خالی خواهد شد
مشهد بدون گرسنه !!

با تتلو یا بدون تتلو ؟؟؟؟؟
آدم این همه فساد و رانت و گرونی رو ببینه و حرفای مسئولان رو بشنوه که چی میگن که انگار نمیبینن یا نمیخوان ببینن که وضع مردم چجوریه البته اونا انگار تو یه کشور دیگه زندگی میکنن
بعد هیچی به هیچی انگار نه انگار هیچکس هم هیچی نمیگه
هی میگیم خدارو شکر بدتر از این نشده.
اقای رئیسی فرموده اند نمی‌توانیم نسبت به فقر و گرسنگی در مشهد مقدس بی‌تفاوت باشیم. مگر مردمان شهر های دیگر از نوع بشر نیستند. یا اینکه نوع بشر موجود در مشهد خونش رنگین تر است؟ وظیفه دولت برخورد یکسان با همه در ر ابطه با خل معضلات است.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۵۵ - ۱۳۹۷/۱۲/۱۱
مگه رییسی رییس جمهوره که معضل کل کشور را حل کند؟
اقای قالیباف انشاالله که حال اقازاده محترم در استرالیا خوب هست
هر وقت از اقای پزشکیان پرسیدن چرا وضع قیمت ها اینجوری است ایشون هم تقصیر ها را به گردن امار و نبود بانک اطلاعاتی در کشور می انداختند
اخر مرد حسابی شما که خودتون امروز و فردا می کنید در تهیه ان معلوم است حرفتان بیشتر بوی سیاسی می دهد در مورد این معاهده و نه بیشتر
دم انتخابات شد رایسی شروع کرد! بقیه خبراهم که دربارشون نگین بهتره ! راستی خبر اومدن بشار نزدی یا رفتنش! چقدر ما مردم دست و دلباز چقدر کمکشون کردیم
اقای رییسی بقیه شهر ها چی سیستان کرمانشاه ابادان و..... به بقیه کمک کنید به جنوب و شمال شرق و غرب کشور سر بزنید و فقیر ها رو دریابید
پاسخ ها
آرش
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۰۰ - ۱۳۹۷/۱۲/۱۱
ریسی ریس جمهور نیست
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۳۹ - ۱۳۹۷/۱۲/۱۱
انتخاب مردم این بود که رئیسی در همان مشهد بماند و مردم مشهد را کمک کند. عوضش روحانی مشغول به خدمت در سایر نقاط است.انتخاب ما مهم است.
ناشناس
| Netherlands |
۱۱:۰۳ - ۱۳۹۷/۱۲/۱۱
بروند مشهد
با ساز و کار جدید فرستادن همه تصمیمات مهم به مجمع این پارلمان هم منحل کنید بره بهتر نیست
پس زلزله به خاطر رقص مختلط بود !!!!!!!!!
جناب رئیسی فقط در مشهد؟ !
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۳۵ - ۱۳۹۷/۱۲/۱۱
آقای رئیسی شما لطفا دستور بدین آستان قدس مالیاتشو بده
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۳۶ - ۱۳۹۷/۱۲/۱۱
ما راضیم مشهد بدون گرسنه شه ببینیم میتونن بقیه جاها پیشکششون
محسن. پ
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۵۷ - ۱۳۹۷/۱۲/۱۱
دامنه وظیفه را ملاحظه بفرمائید و نیز و در گام اول چه اشکال دارد از مشهد شروع کند؟
ناشناس
| Germany |
۱۰:۰۷ - ۱۳۹۷/۱۲/۱۱
حالا او یک جمله ای گفته. بعید میدانم بتواند سر مویی در قضیه تاثیر بگذارد.
ناشناس
| United States of America |
۱۰:۱۴ - ۱۳۹۷/۱۲/۱۱
زدن سنگ بزرگ علامت نزدن هست .
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۴۷ - ۱۳۹۷/۱۲/۱۱
ایشان در مشهد اختیارات دارد نه در کل ایران
بنده شرمنده ملت غیور هستم که چطور چند تا از دین برگشته حرکات ناشایست انجام داده و عرش الهی را مظلوم واقع کردند. چطور آن مسئولان سکوت کردند ؟ شرم شرم
باید برخورد شود تا تکرار نشود و مردم با این دولت بزن و برقص برخورد نمایند
گوشت را باید مکانیزه کرد
ثبت نام اینترنتی کنند
کارت گوشت بدهند
برای سایر اقلام هم چنین کنند
در همه جای دنیا چنین است
البته پاره ای از غرب پرستان تصویری غیرواقعی از غرب نشان میدهند که آنجا وفور نعمت است و درآمد مردم زیاد است
نخیر این چنین نیست
آنها بخاطر تحریم ما فقیر شده اند و پولشان روز به روز گرانتر می شود
آنها اگر خیلی زرنگ هستند بروند گرانیه پولشان را درست کنند
معلوم نیست مردم بدبختشان چه فلاکتی می کشند
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۴۰ - ۱۳۹۷/۱۲/۱۱
این به شرط این است که بخواهند مشکل را حل کنند. دولتی که کارت بنزین را هم برداشت با بیحساب و کتاب شود آیا کارت گوشت خواهد گذاشت ؟
حسنعلی
| France |
۱۱:۰۱ - ۱۳۹۷/۱۲/۱۱
غسالخانه هم قرار است مکانیزه شود. از انتشار خبر حدود یک سال است می گذرد.
ناشناس
| Netherlands |
۱۱:۰۴ - ۱۳۹۷/۱۲/۱۱
باید گوشت را بوسیله هلی کوپتراز بالا توزیع کرد.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۲۱ - ۱۳۹۷/۱۲/۱۱
این حرفها که زدی شوخیه یا جدی ؟؟؟
اگه شوخیه چند تا علامت تعجب آخر جمله هات مصرف کن که متوجه بشیم
اگر جدیه که خدا شفات بده فوری بی نوبت
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۵۳ - ۱۳۹۷/۱۲/۱۱
یه نگاهی به منفیاتم بنداز
ناشناس
| Italy |
۱۳:۲۵ - ۱۳۹۷/۱۲/۱۱
نعمت خان ناقلا استتار کردی فقط دیگه غلط نمینویسی
شما اگه عوارض و مالیات را بدهید کسی در مملکت گرسنه نمیماند۰
اولا که ایران هیچگاه مستعمره هیچ کشوری نبوده در اوج کم توانی در عصر قاجار هم حتی قرارداد 1919 که ایران را تحت الحمایه می کرد با رشادت وطن دوستانی چون شهید مدرس و ... به نتیجه نرسید
دوما انگلیسی ها قسمتی از خاک ایران را به دلایل استعماری و سیاسی جدا کردند اما نتوانستند بر دولت ایران استیلا یابند و ایران همچون همسایگانش بازبچه تمام و کمال انگلیس شود
سوم پرتفالی ها در مقطع بین سال های 1510 تا 1622 میلادی توانستند بر نواحی ای چون قشم، بندر عباس، و سایر جزایر خلیج فارس و قسمتی از استان فعلی هرمزگان دست یابند که این استیلا هم به مدت صد سال و به دلایل تجاری و سود بازرگانی و در 400 سال قبل و نه در دویست سال بود. علت عدم موفقیت دولت وقت صفوی نیز در اخراج ایشان عدم دارا بودن نیروی دریایی کارآمد بود و نه ضعف دولت صفوی.
مگه رقصیدن چه مشکلی داره.
به نظرم مشکل اونجایی پیش می یاد که جوونها وقتی توی جامعه محدودیت زیاد میشه مجبور می شند این رقصها و خیلی کارهای دیگه رو توی خونه و پنهانی انجام بدند.
مشهد گرسنه نداشته باشد بیخیال بقیه کشور
جناب رئیسی
فقط رای مشهدی ها برای رئیس جمهور ایران شدن کمه.
نهایت رئیس جمهور مشهد شوید.
شربیان کجا هست حالا؟؟؟
در قرن 21 با این همه رشد علم کشاورزی و اقتصاد و صنعت و تکنولوژی در کشوری که از نظر نیروی کار و منابع طبیعی و موقعیت جغرافیایی و جاذبه های توریستی همواره بین چند کشور برتر جهان است، مدینه فاضله ما شهری است که در آن گرسنه نباشند.
جناب رئيسي تا حالا چرا سعي نكردين در مشهد گرسنه نباشه ؟
اگه راست میگین کشوربدون گرسنه داشته باشین.مگه ماها ازامارات و کویت و عمان و قطر چه کم داریم؟
اگر منظور ایشان مالیات بودجه دولت و.یا پولهای آستان قدس باید بدانند اون سهم کل ملت ایران نه فقط یک شهر
ای کاش آقای رئیسی کمک می کرد تا ایران بی گرسنه داسته باشیم
تابناک ! آیا مشکل الان مملکت رقص مختلط چند جوان است؟آیا مشکل الان مملکت استعفای ظریف است؟ آیا مشکل الان مملکت fatf است؟ چرا اینقدر به حاشیه می پردازی؟ مشکل الان مملکت نداری و بیکاریست
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۱۵ - ۱۳۹۷/۱۲/۱۱
یعنی این چهار کلمه "اختلاس" "بیکاری" "اعتیاد" و "فقر" شده کلیدواژه های جملات امثال شما در مخالفت با اعتقادات!
هر خبری که بشنوید علی الخصوص در مورد بی توجهی به مبانی و مسائل مذهبی و دینی، در مخالفت با آن جمله ای با ترکیب کلمات بالا می سازید و تحویل شنونده می دهید!
واقعا حالمان بد شد از خواندن و شنیدن این عبارات تکراری! یعنی در مملکت جمهوری اسلامی به غیر از این چهار معضل، مسئله و مشکل دیگری نباید رسیدگی و رفع شود؟؟
مهرداد بابک راد
| - |
۰۹:۳۳ - ۱۳۹۷/۱۲/۱۱
فرموده خود ائمه هست که میفرماین در هر جایی فقر وارد بشه ایمان از اونجا میره جناب ناشناس 9:15.عزیزم ؛غذا کار مسکن پول باید باشه تا بقیه سر جاش بیفتن همه که مثل شما در آمد میلیاردی ژن خوبی ندارن که بیان این طوری فکر کنن
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۳۸ - ۱۳۹۷/۱۲/۱۱
شما دارین می گین اعتقادات
یعنی هر کس حق داره عقاید مورد نظر و تایید خودشو داشته باشه
ولی شما می خواین همه یا اعتقاد شما را داشته باشند و یا فقط به اعتقاد شما احترام گذاشته بشه و دیگران سرکوب بشن
این می شه اول درگیری با جوانان
ناشناس
| Thailand |
۰۹:۴۲ - ۱۳۹۷/۱۲/۱۱
آقای ۹:۱۵ ، اول باید در مملکت اسلامی این چهار کلمه ای رفع شود بعد سراغ مسایل دیگر بروید . وقتی شکم گشنه است اعتقادات هم خبری نیست ،
ناشناس
| Germany |
۰۹:۴۵ - ۱۳۹۷/۱۲/۱۱
۹.۱۵
شمایی که نمیدانی با وجود فقر و اختلاس در جامعه دیگر اعتقاداتی برای مردم باقی نمیماند خوب است بیشتر تفکر کنی
رضا
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۴۴ - ۱۳۹۷/۱۲/۱۱
به ناشناس9:15 و 9:16 پایین
سرچشمه این معضلات، فساد ناشی از دزدی و فقر و اعتیاد و بیکاری و اختلاس است.این صحنه سازی های رقص و آواز برای رد گم کردن افکار عمومی واست
ناشناس
| Netherlands |
۱۱:۱۰ - ۱۳۹۷/۱۲/۱۱
آیا امکان دارد شما در مسابقات فوتبال قهرمان جهان شوید ونه فیفا ونه داوران فیفا ونه قوانین فوتبال راقبول نداشته باشید.؟افرادی می گویند امکان دارد.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۱۶ - ۱۳۹۷/۱۲/۱۱
بلاخره مشکل هست یا نیست.همه اینها مشکل است .بیکاری هم مشکل است لطفا با ساده لوحی مسائل را قاطی نکنید
افرین
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۲۱ - ۱۳۹۷/۱۲/۱۱
واقعا در این اشفته بازار که در کشور حاکم است امام جمعه بیاید در خطبه نماز جمعه به یک جلسه ای که حالا فوقش چند صد نفر یک رقص محلی مختلط را نگاه کرده اند را رسانه ای کند که در تمام مملکت گفته شود حتی اگر فرض کنیم که اصلش هم منکر باشد حضرات چرا در نماز جمعه راچع به مشکلات مردم به این سرعت واکنش نشان نمی دهند .
ناشناس
| Italy |
۱۳:۳۲ - ۱۳۹۷/۱۲/۱۱
حالت اگر خیلی بده گل گاوزبان بخور ولی واقعیت عوض نمیشه کسی که از نظر معیشت در سختی هست هیچ چیز و هیچ کس براش فرق نمیکنه به جای تعصب الکی برو کمی مطالعه بکن و احادیث در مورد فقر و تبعیض و را با دقت بخوان
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۴۶ - ۱۳۹۷/۱۲/۱۱
جناب ناشناس ۹:۱۵ مگر در این ۴۰ سال این چهار معضل حل شده که که بقیه حل نشده؟!
هنوز رقص دختربچه ها مشکل اصلی ماست.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۱۶ - ۱۳۹۷/۱۲/۱۱
ظاهرا خیلی هم دختر"بچه" نبودند!!
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۴۰ - ۱۳۹۷/۱۲/۱۱
خوب دختر بچه نباشند
شما نرو و در مراسم شادی اونها شرکت نکن
مگه قرار نشد حریم خصوصی افراد محترم شمارده بشه
چرا سلیقه یک عده همیشه باید به دیگران تحمیل بشه ؟
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۱۲ - ۱۳۹۷/۱۲/۱۱
اصلا دختر بچه نبودند
چی شده الان ؟؟
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۰۸ - ۱۳۹۷/۱۲/۱۱
مشکل ما ورود زنان به ورزشگاه است
ناشناس
| Netherlands |
۱۱:۱۱ - ۱۳۹۷/۱۲/۱۱
البته ساپورت دیگر اشکالی ندارد.خخخت
حامد
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۲۹ - ۱۳۹۷/۱۲/۱۱
گویا اقای ناشناس بررسی کردن
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۰۳ - ۱۳۹۷/۱۲/۱۱
عزیز من کردها رقص دستمال دارند که همیشه مردها یک طرف دایره هستند و روبروی آنها زنان یک نیم دایره تشکیل میدهند و جزئی از سنت هایشان است و از گذشته چنین بوده.چیز جدیدی نیست.چرا میخواهید به زور اعتقاداتون رو غالب کنید.هر طایفه یا قبیله ای در چنین جوامعی سنتی ممکن است رسومی داشته باشند که از نظر شما عجیب یا نادرست است ولی برای آنها یکی از منش های زندگی شان است
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۴۴ - ۱۳۹۷/۱۲/۱۱
پس ظاهرا خیلی هم " بچه " نبوده اند!وا مصیبتا از فردا خشکسالی و بدبختی و قحطی و ... گریبانمان را خواهد گرفت!که هیچ کدامشان به فساد اقتصادی اختلاس و ...هم ربطی ندارد.
اگر تو این چهل سال مالیات داده بودید ، الان هیچ فقری در مشهد نبود .
ا
آقای رییسی!
چرا فقط مشهد گرسنه نداشته باشد؟!!
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۴۱ - ۱۳۹۷/۱۲/۱۱
شما ایشون رو مسئول مملکت می کردی بعدا ازشون می پرسیدی برو از همونی که بهش رای دادی بپرس
آقای رئیسی شما مالیات آستان قدس رو بده!!!
مجمع تشخیص مصلحت بهتر است نظر خود را در محدوده وظایفش که رفع اختلاف نظر بین مجلس و شورای نگهبان است را به صراحت اعلام نماید
بیایید مهاجرت بکنیم به مشهد
پاسخ ها
جواد
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۰۴ - ۱۳۹۷/۱۲/۱۱
قدمت روی چشم
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۱۳ - ۱۳۹۷/۱۲/۱۱
حالا دعا کن مشهدی ها فراری نشن
از این ادعا ها زیاد شنیدیم
ناشناس
| United States of America |
۱۰:۱۷ - ۱۳۹۷/۱۲/۱۱
اتفاقا دیگر کشورهای پیشرفته روی همین موضوع بحث میکردند که اگر اینکار در یک بخشی از کشور انجام گیرد مردم دیگر نقاط به ان شهر یا استان مهاجرت میکنند و این یعنی فقر بیشتر این یعنی بیکاری و بزه کاری و گرسنگی بیشتر دامن میزند . فقط کافی هست در مشهد اعلام شود ما روزی سه بار غذای مجانی میدهیم . تمام شهرهای دور و نزدیک هجوم خواهد اورد و دوباره دور باطل یعنی نبود سرپناه و مسکن . شدنی نیست
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۴۲ - ۱۳۹۷/۱۲/۱۱
یک راه دیگر هم هست . مسئولین مشهدی را مسئول کشور کنیم.
افرین
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۲۲ - ۱۳۹۷/۱۲/۱۱
مگر ممکن است شما در مملکتی که مشکلات ریشه ای وجود دارد در یک منطقه بخصوص ان را مشکلات را ریشه کن کنید در حالی که در قسمتهای دیگر وجود داشته باشد . این ممکن نیست به شعار و شو اف بیشتر شبیه است تا یک کار اساسی
آقای پزشکیان دولت باید عواقب تصویب fatf را بپذیرد و به مردم قول بدهد که برجام تکرار نخواهد شد و مشکلات مردم حل خواهد شد.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۴۳ - ۱۳۹۷/۱۲/۱۱
بارها گفته اند که تضمین نمی دهیم. چون می دانند که درست نخواهد شد.
رضا
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۱۹ - ۱۳۹۷/۱۲/۱۱
کسی هم که تصویب نمیکنه باید عواقبش را بپذیرد و گرنه برجام منافع زیادی داشت ولی استکبار جهانی و داخلی و خارجی ان مانع اجرایش شدند
شربیان در کجاست و شهر چند نفری است ؟
جناب رییسی در آمد آستان قدس ماشاالله کم نیست مشهد که سهل است می توان ده استان را از گرسنگی رهانید
اقای ریسی چرا مشهد بی گرسنه مگر در ایران فقط مشهد گرسنه دارد و شهرهای دیگه ندارند؟ ؟پول مردم ایران در مشهد برایامام رضا میاد نه برای خرج دیگر اگه راست میگی بگو ایران بی گرسنه با همت استان رضوی ..
این رقص اصلاحی هاست. مبارکشان.
وا مصيبتا عذاب الهي منتظرمان است واقعاحيفه کشوري نه دزدي نه ربانه.....نداردچرايه عده اي ميرقصن واين فضاي آروم روبه هم ميزنن؟!
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۴۳ - ۱۳۹۷/۱۲/۱۱
حق با شماست
نباید برقصند
این اوضاع فقط گریه آوره
فقط یه بررسی سر انگشتی بفرمایید که جوانان با ایمان تر شده اند یا نه !
حسنعلی
| France |
۱۱:۰۳ - ۱۳۹۷/۱۲/۱۱
حجاب بانوان را فراموش کردی!
آقای پزشکیان. شما عواقب برجام را به عهده می گیرید؟
تا این آقایان هم عواقب فتف را؟
پاسخ ها
ناشناس
| Germany |
۰۹:۴۷ - ۱۳۹۷/۱۲/۱۱
عواقب برجام ۵ سال ثبات قیمت دلار و گوشت و پراید بود و این گرانی و بدبختی حاصل خروج یک عضو از برجام است.نمیفهمید یا عمدا خودتان را به راه دیگر زده اید؟
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۴۴ - ۱۳۹۷/۱۲/۱۱
اینها عواقب هیچ چیز را برعهده نمی گیرند. همانطور که عواقب برجام را بر عهده نگرفتند.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۲۷ - ۱۳۹۷/۱۲/۱۱
گل گفتی.این رقصیدن ها هم برای حواس پرتی است
قالیباف تنها کسی است که می تواند ساختار ادازه کشور را متخول کند چون گفتمان جدیدی را اورده است. واقعیت این است که ساختار مدیریت کشور مال 30 سال قبل است و هیچ تحول واقعی ایجاد نشده است. ما باید کادر سازی و جوانگرائی در حوضه مدیریت کشور انجام دهیم. این موضوع هم هیچ ربطی به اصلاح طلب ها و اصولگرا ها ندارد بلکه نیازمند فردی با گفتمان جدید است. وزرا و مدیران باید متخصص و جوان و پرکار و متعهد باشند. الان زنگنه 40 سال است مدیر نفت است خوب واقعا بس نیست. اصلا در ساختار مدیریت کشور یک کلیشه شده که پیرمردها مدیر و جوانان یا بیکار یا کارمند یا فرار مغزها بشوند.
با سلام
احتراما اگه جناب آقای رییسی این طرح رو برای کل خراسان اجرا بفرمایند خیلی عالی می شود
پاسخ ها
ناشناس
| United States of America |
۱۰:۰۳ - ۱۳۹۷/۱۲/۱۱
آزادی اندیشه مهمتر هست یا شکم .
جواد
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۰۶ - ۱۳۹۷/۱۲/۱۱
احتراما به شما بگم از ریس جمهور بخواهید با ثروت ملی فروان کل ایران را سیر کنند
علی
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۱۲ - ۱۳۹۷/۱۲/۱۱
شما چقدر جدی گرفتین؟!
مگه چکار میخواد بکنه که گرسنه ای نباشه ؟؟
ناشناس
| United States of America |
۱۰:۱۲ - ۱۳۹۷/۱۲/۱۱
این حرف ها فقط مصرف سیاسی دارد شدنی نیست اگر قرار هست اجرا شود باید مثل کشورهای دیگر که حداقل ۹۰ درصد به عدالت نزدیک شدند استفاده کرد وقتی مردم کشورت را دسته بندی کردی همین خودش عامل فقر هست وقتی در استخدام اینقدر تعریف از انسان بودن را سخت کردید همین افراد در کف فقر قرار میگیرند . شدنی نیست اقا وقت خودتان را نگیرید هدر دادن سرمایه هست
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۴۴ - ۱۳۹۷/۱۲/۱۱
به امید خدا برای همه کشور اجرا شود.
اقای رئیسی بیخیال شید تو رو خدا شما فکر ریاست جمهورید
حالا آقای ظریف استعفا داد، قبول بد موقع هم بود. ولی اگر ایشون حقیقتا روی استعفای خود می ایستاد، چه میشد؟
کشور نابود میشد؟
آقای پزشکیان شما عواقب ناشی از تصویب برجام و پالرمو را پذیرفتید؟
انتقاد شدید امام جمعه ارومیه از رقص مختلط نوجوانان در حضور مسؤولان
الان عرش خدا لرزید
جناب آقای ریییسی ایران فقط مشهد نیست لطفا مسئله را قومیتی و استانی نکنید ، کل ایران باید فقر زدایی بشه و لطقا کسانیکه این سبک دیدگاه را به شما میدهند عوض کنید
پاسخ ها
ناشناس
| United States of America |
۱۰:۱۹ - ۱۳۹۷/۱۲/۱۱
چرا مشهد . چرا زابل و خاش و میناب و بندر لنگه نباشد . چرا تربت جام و حیدریه نباشد . در رفع فقر هم که تبعیض نباید باشد
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۴۸ - ۱۳۹۷/۱۲/۱۱
ایشون در مشهد مسئولیت دارند . در شهر های دیگر مسئولیت ندارند.
تبلیغات انتخاباتی ازالان شروع شدش
پاسخ ها
رضا آقا
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۴۲ - ۱۳۹۷/۱۲/۱۱
این همه پول برای امام رضا میره واینا میان برای شهرشون استفاوه میکنند
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۳۳ - ۱۳۹۷/۱۲/۱۱
این سری با این همه گرونی چطور مردم را میخواهند متقاعد کنند
با عرض سلام واحترام
"انتقاد شدید امام جمعه ارومیه از رقص مختلط نوجوانان در حضور مسؤولا"
امام جمعه محترم بهتر نیست بجای حساسیت زیاد به این مسائل، به موضوعات اصلی کشور یعنی"اختلاس، بیکاری،فقر وتورم" توجه وحساسیت بیشتری داشته باشید.
مولی علی(ع) می فرمایند از "هر دری فقر وارد شود از در دیگر ایمان خارج می شود"
پاسخ ها
حسنعلی
| France |
۱۱:۰۵ - ۱۳۹۷/۱۲/۱۱
اذهان آحاد جامعه باید مشغول شده و به حاشه متوجه شود!
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۲۹ - ۱۳۹۷/۱۲/۱۱
مولا امیر المومنین هم به عدالت توجه داشت هم اقامه شرع اسلام.
وضعیت آب کشاورزی مراتع هوا گوشت بازسازی مناطق جنگ زده ارز و... نشانه چیست؟
پاسخ ها
حسنعلی
| France |
۱۱:۰۷ - ۱۳۹۷/۱۲/۱۱
نشانه: همه چیز آرومه ما زیاد از حد خوشبختیم!
وای رقص مختلط چه حادثه ی هولناکی
آقای رئیسی , گرسنگی مردم مشهد پیشکش , شما بیاید فقر و بیکاری وبدبختی و بیچارگی مردم سرخس را چاره کنید ,كجاست اين مديريت در سرخسي كه مي تواند قطب اقتصادي كشور باشد و توان توليد بيش از 20 درصد پروتئين كشور را دارد تا سرخس را سرو مان دهد تا گوشت از برزيل وارد نكنيم و گندم از آمريكا و برنج از پاكستان و هند
ببخشید ، شربیان کچاست که کار آقای ظریف را بچه گانه خوانده؟
مساله بيكاري نيست عزيزم اون اگه بره سركار به اندازه دلالي اين 5 كيلو گوشت در نمياره چرا بره سركار
كاري كردين كه كار كردن بي اررزش ترين چيزه تو اين مملكت همه به فكر پول درآروردن هستن نه كار كردن چون كار كردن چه بي تحصيلات چي با تحصيلات ارزش مالي چنداني نداره
ایرانی بدون گرسنه داشته باشیم
پرتقالی ها در زمان شاه عباس از بنادر جنوب کشور بیرون رانده شدن که حدود 350 سال پیش می شود
تابناک این خبر" ممنوعیت استفاده از عناوین ترکیبی " قدیمی است و متاسفانه دستگاه های اجرایی هم این قانون را رعایت نمی کنند.



اقتصاد

سِمت «مشاور وزیر و مدیرکل» در ادارات ممنوع شد + سند
سازمان امور اداری و استخدامی

بر اساس حکم دیوان محاسبات کل کشور، به کار گیری عناوین ترکیبی مانند مشاور وزیر و مدیر کل در دستگاههای اجرایی ممنوع است.

به گزارش مشرق، سازمان اداری و استخدامی در بخشنامه‌ای به دستگاههای اجرایی تاکید کرد، در نحوه تطبیق و همترازی در پستهای سازمانی مصوب دستگاهها با توجه به حکم دیوان محاسبات کشور، استفاده از عناوین ترکیبی نظیر مشاور وزیر و مدیر کل و مشاور و مدیر کل و عناوین مشابه برای تخصیص به پستهای دولتی در دستگاههای اجرایی ممنوع می‌باشد.


بخشنامه سازمان اداری استخدامی کشور به شماره 1596901 مورخ 96/10/6
مشهد بدون گرسنه یا ایران بدون گرسنه؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟/
جناب سردار در کنار شناخت طرح ها و برنامه های دشمن واجب است که برنامه های ضد اقتصادی برخی از آقا زاده ها را هم بشضناسید و با آن مقابله کنید ،
آقای قالیباف با تصویب قانون از کجاآورده ای رافع 70%مشکلات کشور خواهد بود چرا مبارزه با فساد نهادینه نمیشود علت کوتاهی در این امر چیست؟چرا ملت جایگاهی در تصمیم گیرها وشراکت در مناسب مهم دولتی ندارنداین روند تا کی ادامه خواهد داشت
خب گرسنه های مشهد را بفرستید شهر های دیگر ! این که مشکلی نیست .
مردم روز به روز فقیر تر خواهند شد.
به درس و مشقتون برسید . به قول یکی از بزرگان دانشجو کارش درس خواندن است .
رقص مختلط جنجال آفرید ...به جای گیر دادن به رقص مردم اگر گرانی ها را جنجالی اعلام می‌کردید الان وضع این نبود .
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۲۹ - ۱۳۹۷/۱۲/۱۱
گرانی برای برخی سود داره ولی ارامش مردم خیر
واقعا جای تاسف دارد درمملکتی به این وسعت وعظمت وبا این همه مشکلات اساسی وکلان اقدام به انتشار خبررقص ومختلط چن نوجوان ان هم دریک شهر کوچک می پردازد . وجالبتر انکه امام جمعه ان استان هم درتریبون نماز جمعه این اتفاق واکنش نشون میده
حالا این شهر شربیان کجا هست؟
جناب تابناک اولا رقص مختلط براي بالاشهرياي عزيز اونجا در بوکان رقص کوردي محلي چه عرض کنم يه رقص جهانيه که کورداي عزيز اين رقص حتي در حضور بالاترين مقام دنيايي هم انجام ميدن
اقاي رئيسي اگر اينكارو كردي معلومه ميتوونستي رئيس جمهور خوبي باشي ! اما شماها اينكاره نيستي . شما فقط ميتوونيد تعداد افراد تحت پوشش كميته امداد وخيرية ها رو افزايش بديد . شما به جاي توان مند سازي مردم ناتوان ميكنيد .
اقای رییسی فکر کنم اصلا نباید در ایران ادم گرسنه داشته باشیم. نه در مشهد.
پاسخ ها
ناشناس
| United States of America |
۱۴:۲۵ - ۱۳۹۷/۱۲/۱۱
این سخن رییسی جی چالش دارد یعنی در درون همین سخنی که گفتند تناقض و تبعیض وجود دارد . چالش این تفکر بخاطر این هست که تعریف از شهروندی چنان سخت میگیرند که در همین گفتمان سیر کردن شکم دوباره افراد خودی جا خوش میکنند اگر افرادی که با رییسی اختلاف عقیده و اختلاف سیاسی داشته باشند در اقلین جامعه قرار میگیرند شما نگاهی به روز مهندس و تبریک به یک فرد سیاسی باعث شده به ایشان ظرف ۲۴ ساعت فرصت دادند اداره را ترک کند منطورم این هست اصلا خکد همین گفتمان باعث سقوط افراد جامعه به قشر فقیر و بی بضاعت سوق داده میشوند همه در برابر قانون برابرند برابری در اموزش و بهداشت برای همه باید یکسان باشد نه در غذا و لباس و ماشین و مسکن
آقای تابناک و آقایان معترض یعنی شما موضوع مهمتری غیر از رقص چند نوجوان پیدا نکردید کردها هزاران سال است که رقص دسته جمعی دارند و آسمان به زمین نیامده است تازه در بین کردها درصد نمازخوانها اگر بیشتر از سایر اقوام نباشد کمتر نیست و دینداری این مردم زبانزد است
رئیسی: می‌خواهیم «مشهد بدون گرسنه» و "بدون بیکار "داشته باشیم
اگه 3 استان خراسان باشه شروع خوبیه
آقای پزشکیان
آیا شما عوارض پیوستن به برجام را پذیرفته اید که دیگران هزینه نپیوستن به fatf را بپذیرند.
در ضمن آیا شما تعهد کتبی می دهید که عوارض منفی پیوستن به fatf را در پیشگاه ملت ایران بپذیرید و اگر خسارتی از طرف آن وارد شد همه اموال شما و فرزندانتان وثیقه آن باشد؟
جناب رئیسی نشستی اون بالا فقط مشهدی ها را میبینی
بقیه ملت ایران چکار کنن ؟

یه خرده دیدتو وسیعتر بکن !!!
مردم رو با مشکلات بیکاری ، گرانی ، بی عدالتی ، فاصله طبقاتی ، نبود امبد به زندگی و آینده فرزندان و .... چنان مجنون کردید
"رقص محلی چند نوجوان دختر و پسر ....." وای خدای من علت اصلی گرانی گوشت و پراید کشف شد. من تا الان فکر میکردم ناکارامدی مسئولان است نگو بخاطر رقص محلی چند نوجوان دختر و پسر بوده است.پیشنهاد می کنم این بچه ها را زنده زنده در آتش بسوزانند و والدین آنها را دار بزنند تا دیگر کسی از این خطاها نکند.
آقای رئیسی شما اگر به کنار بروید گرسنگی ریشه کن خواهد شد
همه‌آنهایی‌که‌با‌اختصاص‌ارز‌۴۲۰۰‌تومانی‌برای‌ورود‌کالاس‌اساسی‌موافقند‌شریک‌دولت‌‌هستند
امام جمعه شربیان: استعفای ظریف کودکانه بود . عجب ما فکر می کردیم فقط نق زدن و ایراد گیری بدون دلیل و جناحی کودکانه است !!!
پاسخ ها
ناشناس
| Germany |
۰۹:۴۸ - ۱۳۹۷/۱۲/۱۱
احسنت.حرف حساب
ناشناس
| United States of America |
۰۹:۵۸ - ۱۳۹۷/۱۲/۱۱
روز و شب تمام رسانه های ایران و خود مسولین کارشان شده ایراد گرفتن از همدیگر یا ایراد گرفتن از دیگر کشورها . عیب جویی دیگران و عیب خود ندیدن .
"پزشکیان: مجمع عواقب عدم تصویب پالرمو و CFT را بپذیرد"
جدا؟ مگه شما عواقب تصویب برجام رو پذیرفتید که اونها عواقب عدم تصویب پالرمو رو بپذیرند؟!!!
گلابی های برجام رو نکنه تنها تنها دارید میل میفرمایید؟
آقای کریمی قدوسی خودش را سه نفر حساب میکند هرچند که به اندازه 30 نفر سوتی می دهد.
مشکل مملکت اقتصاد است و فقر نه رقص مختلط محلی عده ای نوجوان و جوان!
شعارهای اول انقلاب که چیز دیگری بود قرار بود دنیا و آخرت را باهم برای مردم بسازیم و بیشتر خدمات را رایگان کنیم حال چه شده که فقط رفع گرسنگی به آرمان تبدیل شده است.
هنوز دارین شعار شکم میدین. تو این سالها جیکار کردین پس؟
اگر ریسی ریس جمهور میشد الان طرح کل ایران بدون گرسنه را اجرا میکرد.
بیایید سری بعد به ایشان و یا امثال ایشان رای دهیم تا مملکت آباد و گلستانی داشته باشی!!!
آیا مجلس و دکتر پزشکیان خودشان تبعات پذیرش برجام را پذیرفتند؟ آیا عوارض پذیرش FITF را مجلس می پذیرد؟!
درامد آستان قدس توانایی اداره چند استان رادارد.اگر درست مدیریت شود.
آقایون و خانومها لطفا حرکات موزون انجام ندهید .
من برعکس امام جمعه ارومیه فکر می کنم شهدا برای دفاع از خاک ایران شهید شدند
الان این همه بیکار و فقیر و جوانانی که برای فرار از این موقعیت از کشورفرار می کنند و کودکان کار و .... جزو همین خاک نیستند ؟
فروش آب و خاک و منابع و جنگلها و سرازیر شدن سود آن به جیب آقازاده ها توهین به خون شهدا نیست ؟
چرا فقط شماها به حجاب زنان و شادی جوانان حساس هستید !
اگر ما در دویست سال گذشته مستعمره پرتغال و انگلیس بودیم چرا داریم با آمریکا مبارزه میکنیم؟
گوشت کیلوی 120 هزار تومان،
مرغ کیلوی 16 هزار تومان
دلار 14 هزار تومان
و یک طومار تورم و هزار بدبختی دیگر مردم.
الان اومدن به رقص چند دختر و پسر بچه 11-12 ساله گیر دادن! انگاری تمام مشکلات مردم این رقصه هست. خیلی تلخ
آقای پزشکیان شما پاسخگوی برجام تان باشید تا دیگران هم پاسخگوی FATF باشند
"گوشت هست، مدیریت نیست"

از طریق کارت بانکی که در آن یارانه ها را واریز میکنید به ملت گوشت بفروشید تا بتوانید نظارت دقیق روی فروشنده و خریدار و میزان خرید او داشته باشید
خدمت دلواپسان عزیز که با رقص مختلط چند مرد و زن رگ ناراحت میشن عرض کنم که همین مردمی که رقص مختلط میکنن همون هایی هستن که انقلاب کردن و تو جنگ مردانه ایستادگی کردن و .... رقص جزو فرهنگ مردم ایران هست از هزاران سال پیش بوده تا هزاران سال بعد هم هست. .
رئیسی: می‌خواهیم «مشهد بدون گرسنه» داشته باشیم
ضروری‌تر از این خواسته، ایجاد بانک‌داری بدون رباست که چرا در قم و مشهد تا کنون اجرایی نشده.
پالس پوپولیستی به چه نیتی است؟
"رقص مختلط در یک مراسم دوباره جنجال‌برانگیز شد" . عجب مشکل بزرگی با هیچی نمی شه حلش کرد. مردم دارن زیر فشار گرانی و تورم کمرشون می شکنه .اینها دنبال چی هستند چند تا جوان تو جشنواره رقصیدن واقعا که .لطفا اول جنجال فقز و گرانی رو درست کنید بعد به اینها برسید.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۶:۰۹ - ۱۳۹۷/۱۲/۱۱
حسین آقا!!
مردم نون ندارن بخورند ولی رقص تو کمرشون دارند؟
اینا که میگی ربطی بهم نداره. هم باید اقتصاد درست بشه و هم آن مسئول همایش باید مجازات بشه که به اعتقادات مردم توهین میکنه
جالبه تا یک مراسمی پیش میاد که چند تا نوجوان همخوانی میکنند همه مسئولین به اسم اسلام صداشون در میاد اما در مقابل اختلاسها و افزایش فقر در جامعه که این موارد از دشمنان واقعی دین و ایمان مردم و جامعه هست هیچ مسئولی سخنی نمیگه و خونش به جوش نمیاد؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
استعفای ظریف هم کودکانه هم نااگاهانه بود .لطفا جرات مواجهه با واقعیت را داشته باشید
آقای ریسی مطمن باشید با این طرح جمعیت مشهد بسیار افزایش خواهد یافت و صد در صد شکست خواهد خورد این نوع کار ها را با کمیته امداد مشورت کنید هر روز به تعداد متقاضیان تحت پوشش اضافه می شود
وای رقص مختلط اسلام در خطر است حکم جهاد بدهید
آقای رییسی مشهد بمان و فقر را ریشه کن کن در تهران به شما نیاز ندارد
چرا فقط مشهد؟پمن سنندجم و کرد هم هستم و عاشق امام رضا!!! لطفا فرق نگذارین!!!
مگر قراره در انتخابات بعدی فقط مشهدی ها رای بدن؟
رقصیدن !؟!؟ آن هم مختلط !؟!؟ وای بر ما وای بر شما وای بر اونا کلا وای وای حالا وااای وای وای وای وای حالا ....
بایدازابراهیم رییسی سوال کرد اصولا مفهوم گرسنگی وفقر درک میکند کسیکه پولدار است هرگز از گرسنه وفقر درک ندارد
به جای گیر دادن به رقص چند کودک با لباس محلی، اوضاع اقصاد ملت رو بهش توجه کنید!! گرانی ها، تورم، ارز و الی آلاخر
برخی از کاربران به آقای رئیسی توصیه کردند که مگر ایران تنها مشهد است. ظاهرا یادشان رفته که حوزه اختیار ایشان فقط مشهد است، ایشان رئیس جمهور نیست که حوزه کاریش همه ایران باشد.
در مورد آقای پزشکیان نیز: آیا مجلسیان عواقب بیست دقیقه ای را پذیرفتند!!!!!
در مورد فرمایش آقای پزشکیان، آیا مجلسی ها و دولتی ها عواقب برجام را قبول کرده اند و آیا عواقب fatf را قبول می کنند تا مصلحتی ها قبول کنند. این یک نوع فشار به مصلحتی ها است. گروهی به عنوان مصلحت نظام می نشینند و در مورد مصلحت نظام تصمیم می گیرند نباید با این حرفها مورد فشار قرار گیرند
آقای رییسی اگرباشعارصرف گرسننگی رفع میشد روحانی در طول 6سال صدارت باوعده های آنچنانی وارایه آمرهای کذب از تورم ورشد اقتصادی کشور بهشت برین شده بود و80درصد ملت به زیرخط فقر وفلاکت وذلت نمیرفتند شانس ملت مظلوم ایران است که گیر یک عده شعارهای توخالی عده ای هستند که قلبشان باملت نیست و ناکارآمد وبی کفایت هستند
1عزیزان رفع گرسنگی درمشهد یک شعاره 2 -اینطور که حساسیت به رقص علما بسیار زیاداست این شبهه ایجاد میشود که شاید ازاصول دین است3-کلیه حرف وحدیث های مسئولان فقط جنگ زرگری است .البته متاسفانه شعارزدگی ازبدترین آسیبهای اجتماعی ماست4-ما چه FATFوپالرمورابپذیریم یا نپذیریم دست ازمابرنخواهندداشت
درآمدی که حرم امام رضا ع دارد باید در همه کشور به نسبت جمعیت تقسیم شود چون از همه شهرهای کشور برای زیارت به مشهد میروند. مگه نفت خوزستان برای همه مردم ایران نیست ؟ درآمد امام رضا ع هم باید خرج همه فقرای ایران بشود
اين جمله در مورد آرزوي داشتن يك مشهد بدون گرسنه منو به ياد چند تا آمار جالب انداخت.

آستان قدس رضوي داراي 20 درصد و به قولي 29درصد اقتصاد كشور است.
استان خراسان رضوي داراي بالاترين تعداد افراد تحت پوشش كميته امداد مي باشد.

يكنفر م پيدا شود تا پيدا كند پرتقال فروش را.
مشهد یونایتد
حواستون باشه شعار گرسنه در مشهد نباشد تبدیل به شعار گرسنه در کشور نباشد نشود.
گیر دادن فقط به .شادی هایی که حق مردمه و خدا در وجود انسانها قرار داده
آقای رئیسی زاغه نشینان جاده مشهد ، سرخس فراموش نشه .
اگر اکثریت اعضای تشخیص مصلحت مخالف fatf هستند بهتر است هر چه زودتر آنرا رد کنند و مردم را سر کار نگذارند.ظاهرا منتظر اتفاقی هستند تا بعد از آن اقدام کنند.
ضمن اینکه ؛کاش برای یک هفته هم شده مسئولین هیچ حرفی و اظهار نظری و یا مصاحبه ای انجام نمیدادند ،تا وضع کشور و مردم لااقل یک ثبات یک هفته ای را تجربه کند.
ای بابا شما چقدر ساده اید که باور میکنید.وعده دادن که کاری نداره فقط آدمارو تو انتظار میبره که هیچ تکونی به خودشون ندن
شربیان کجاست؟!!!
با کمال احترام برای آقای رئیسی . شما به جای ریشه کنی گرسنگی در مشهد لطف کن و بفرما آیا آماده ای مالیات بدهی ؟ تا مالیاتت برای مردم خرج شود ؟ جناب اگر قرار باشد هر کس در یک منطقه نقش دولت را بر عهده بگیرد کشور از حالت متمرکز خارج خواهد شد و دولت در دولت ایجاد خواهد شد و کشور به دوران ملوک الطوایفی بازخوهد گشت به نظر من داشتن یک دولت منتخب و پاسخگو در برابر مردم به مراتب بهتر از آن است که هر کس بخواهد نقش دولت را بازی کند هر چند هدف و نیت خیری داشته باشد بهتر است یک دولت داشته باشیم و یک ملت .این به نفع همه است
بسته ویژه خبری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل
آخرین اخبار