بازدید 22636
هزار و پانصد و هشتاد و دومین بسته ویژه خبری «تابناک»؛

آرمین: بازنگری در قانون، لزوما راه‌حل امروز کشور نیست/انتقاد زائری از سیاست‌های دوگانه صداوسیما/واکنش ضرغامی به سخنان اخیر روحانی درباره FATF

رصد‌خانه «تابناک»، خبر‌هایی برای مخاطبان آماده می‌کند که غیررسمی هستند یا اینکه کمتر از اهمیت خود، مورد توجه قرار می‌گیرند. تیتر‌هایی مانند: ویلای فرزند وزیر سابق در لواسان تخریب می‌شود/روایت ظریف از بودجه نظامی ایران/مظفر: «پالرمو» در جلسه شنبه مجمع به جمع‌بندی نمی‌رسد/عباس عبدی: صدا و سیما مرجع خبری مردم نیست و ... رصد‌خانه امروز تابناک را تشکیل می‌دهند.
کد خبر: ۸۸۱۹۹۸
تاریخ انتشار: ۰۹ اسفند ۱۳۹۷ - ۲۰:۳۳ 28 February 2019

تحولات در گذر است و خبر هیچ گاه متوقف نخواهد شد؛ خبر‌هایی رسمی و گاه غیر رسمی؛ خبر‌هایی که مورد توجه قرار می‌گیرد یا ممکن است همه به راحتی از کنار آن بگذرند. رسانه‌های خبری هر یک به فراخور وابستگی جناحی خود، خبر‌هایی را برجسته می‌کنند و در مواردی هم از کنار آن می‌گذرند. اگر خبر به‌ما‌هو خبر موضوعیت داشته باشد، وابستگی جناحی نباید در کمرنگ و پر رنگ منتقل کردن آن تأثیری داشته باشد. تحولات در گذر است و خبر هیچ گاه متوقف نخواهد شد؛ خبر‌هایی رسمی و گاه غیر رسمی؛ خبر‌هایی که مورد توجه قرار می‌گیرد یا ممکن است همه به راحتی از کنار آن بگذرند. رسانه‌های خبری هر یک به فراخور وابستگی جناحی خود، خبر‌هایی را برجسته می‌کنند و در مواردی هم از کنار آن می‌گذرند. اگر خبر به‌ما‌هو خبر موضوعیت داشته باشد، وابستگی جناحی نباید در کمرنگ و پر رنگ منتقل کردن آن تأثیری داشته باشد.

رصد‌خانه «تابناک»؛ جایی است که خبر‌هایی گاه غیررسمی و گاه اخباری که مورد توجه قرار نمی‌گیرد، برای مخاطبان آماده می‌کند؛ خبر‌هایی که گاه به ملاحظه جناح‌های سیاسی مورد توجه قرار نمی‌گیرند و گاه به دلیل کم توجهی رسانه‌ها به حاشیه می‌روند، ولی همین خبر‌ها، اخباری هستند که مخاطبان را از پشت پرده جریانات سیاسی آگاه می‌کنند. در رصدخانه، تیتر و خلاصه‌ای از مهم‌ترین اخباری که اطلاع از آن‌ها ممکن است برای مخاطبان مهم و قابل توجه باشد، در اختیار مخاطبان قرار می‌گیرد و اینک رصدخانه تابناک را می‌بینید.

ویلای فرزند وزیر سابق در لواسان تخریب می‌شود

علی حیدریان شهردار لواسان گفت: حکم تخریب ملک ویلایی غیرمجاز دختر یکی از وزیران سابق صادر، قطعی و هفته آینده اجرا خواهد شد. در خصوص یکی دیگر از ویلا‌های پر حاشیه این شهر منتسب به یکی از اطرافیان خانم نماینده مجلس شورای اسلامی، این ملک در کمیسیون ماده ۱۰۰ حکم جریمه گرفته و آن را نیز پرداخت کرده است، لذا ویلای مذکور تخریب نمی‌شود.

سبزی پلو با ماهیِ شب عید برای بی‌خانمان‌ها

رئیس سازمان خدمات اجتماعی شهرداری تهران از فعالیت ۲۴ ساعته گرمخانه‌های پایتخت در ایام نوروز خبر داد و گفت: در این ایام برنامه‌ی خانه‌تکانی گرمخانه‌ها و اجرا و سبزی پلو با ماهی شب عید بین افراد بی‌خانمان و معتاد توزیع خواهد شد. محمدی: کارشناسان معتقدند زمان تبدیل شدن یک معتاد به کارتن خواب پنج سال است، ما در این پنج سال کجا هستیم؟ چرا پیشگیری‌های لازم را در این زمینه انجام نمی‌دهیم؟ در شب‌های زمستان بیش از ۲۰۰۰ بی‌خانمان را در ۱۹ گرمخانه ساماندهی کردیم و دنبال توسعه خدمات و استانداردسازی هستیم، اما اینکه شهرداری وظایف بیشتری برعهده بگیرد درست نیست.

بیشتر وزرای فیکس دولت روحانی استقلالی اند!

فتح الله زاده مدیرعامل سابق استقلال گفت: استقلال مقابل ذوب آهن چهره جدیدی از خودش به نمایش گذاشت. اگر دست‌های پشت پرده به تیم ضربه نزنند، استقلال مدعی جدی قهرمانی آسیاست؛ ما افرادی را داریم که فقط تا وقتی خودشان هستند، دلشان می‌خواهد استقلال موفق باشد و بس. همه وزرای دولت برایم عزیز هستند. اما در پاسخ به این شایعه که می‌گویند خیلی از اعضای هیأت دولت پرسپولیسی هستند، باید بگویم بیشتر وزرای فیکس آقای دکتر روحانی، استقلالی اند. روح ناصر خان حجازی از حکمی که آقای تاج به دخترش در تیم‌های ملی بانوان داد شاد شد؛ از تاج خواهش می‌کنم آتیلا را هم در یکی از تیم‌های ملی پایه مشغول کند؛ سال ۹۱ با امیرقلعه نویی که دوباره سرمربی استقلال شده بود، در مورد او حرف زدم و امیر هم قبول کرده بود آتیلا دستیارش شود، ولی عده‌ای جو رامتشنج کردند و پسر ناصرخان هم ترجیح داد نیاید. / خبرورزشی

خطر یخ‌زدگی در جاده چالوس و سرگردانی مسافران

در حالی که پس از بارش برف امروز اعلام شد که جاده چالوس بازگشایی شده، اما ترافیک شدید در حدفاصل کندوان به گچسر و معطلی پنج ساعته، مسافران را سرگردان کرده است. یکی از این مسافران در تماس با ایسنا از بی‌بنزینی و نبود پلیس در جاده چالوس گلایه کرده و نسبت به احتمال ریزش بهمن، یخ‌زدگی و بحران هشدار داده است. او می‌گوید مسافران از ترس ریزش بهمن ماشین‌های خود را ترک کرده و پیاده در برف به سمت پناهگاه در حرکتند. این مسافر همچنین از بی پاسخ ماندن تماس‌هایش با اداره راه و سامانه تلفنی ١٢٠ گلایه کرد و گفت: به بیش از صد تماس او جوابی داده نشده است.

اظهارات شرم‌آور ترامپ افشا شد؛ شنود سخنان رئیس جمهور آمریکا

وکیل سابق «دونالد ترامپ» در اظهاراتی جنجالی و کم‌سابقه جزئیات تازه‌ای را از پشت پرده‌های ستاد انتخاباتی ترامپ، ویژگی‌های شخصیتی او و تخلف‌های مالی‌اش منتشر کرده است. کوهن به تشریح نحوه باج‌دهی به «استفانی کلیفورد» (استورمی دنیلز) بازیگر زن فیلم‌های مستهجن پرداخته است. دنیلز قصد داشته روایت رابطه‌اش با ترامپ را در یک نشریه منتشر کند، اما ترامپ با واسطه کوهن به او باج داده تا از این کار دست بردارد. کوهن تصویری از رسید انتقال ۱۳۰۰۰۰ دلار پول از حسابش به حساب کلیفورد به کنگره ارائه کرده و نوشته است که هدف از انتقال این پول این بود که «خانم کلیفورد به سکوت در مورد رابطه‌اش با آقای ترامپ ادامه دهد.» / برنا

روایت ظریف از بودجه نظامی ایران

محمدجواد ظریف وزیر امور خارجه گفت: امنیت خود را تولید می‌کنیم، مصرف نمی‌کنیم. ۱۰۰ میلیارد دلار به منطقه ما سلاح فروختند. کل هزینه نظامی شامل پول حقوق پرسنل، کل بازنشستگی نیرو‌های مسلح روی هم ۱۶ میلیارد دلار است. /فارس

بازنگری در قانون لزوما راه‌حل امروز کشور نیست

محسن آرمین فعال سیاسی اصلاح طلب صبح پنجشنبه در نخستین کنگره حزب راه ملت با بیان اینکه «همه معتقدیم که کشور ما دارای مشکلات زیادی است و همه از راه حل‌ها سخن می‌گوییم» اظهار کرد: برخی راه حل مشکلات را تغییر و اصلاح قانون اساسی مطرح می‌کنند، اما به گمان من راه حل مشکل ما در اصلاح و بازنگری در قانون نیست و اینکه انتظار داشته باشیم با این کار مشکلات کشور حل شود، صحیح نیست. وی با تاکید بر اینکه «قانونی که با واقعیات اجتماعی در حوزه‌های مختلف نسبت و تناسبی نداشته باشند، هرچند مترقی باشد، کارآمد نخواهد بود»، خاطرنشان کرد: قانون اساسی مشروطه قانونی مترقی و از قانون جمهوری اسلامی دموکراتیک‌تر بود، اما از دل آن قانون یکی از سیاه‌ترین دیکتاتوری‌های معاصر سر درآورد؛ این به ما می‌گوید که با تغییر قانون لزوما نمی‌توانیم به یک راه حل دست یابیم. این فعال سیاسی با بیان اینکه «مشکل ما فقدان جامعه و فرهنگ مدنی قدرتمند است» افزود: قانون یک مقوله سیاسی اجتماعی و فرهنگی است که هم در کیفیت قانون گذاری و هم در نحوه اجرای آن عامل تعیین کننده وجود جامعه‌ای حساس به حقوق خود و جامعه‌ای قدرتمند است.

مظفر: «پالرمو» در جلسه شنبه مجمع به جمع‌بندی نمی‌رسد

حسین مظفر عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام گفت: در هفته‌های اخیر عده‌ای این پرسش را مطرح می‌کنند که چرا ایران همانند اکثر کشورهایی که به راحتی عضویت در این کارگروه را می‌پذیرند، اقدام به عضویت در این کارگروه بین‌المللی نمی‌کند که در جواب آنها باید گفت، کشورهایی که عضویت این کارگروه را می‌پذیرند همچون ایران در شرایط تحریمی قرار ندارند که بخواهند تحریم‌های ظالمانه‌ای آمریکا و هم‌پیمانانش را دور بزنند. از سوی دیگر ما شاهد هستیم که این کارگروه به وضعیت حقوق بشری کشورهایی چون عربستان که شهروندان خود را از حداقلی‌ترین حقوق شهروندی محروم می‌کند، کاری ندارد و در حوزه مبارزه تروریسم به جای اینکه به وضعیت نگران‌کننده رژیم‌هایی مثل عربستان و رژیم صهیونیستی رسیدگی کند، ایران را تحت فشار قرار می‌دهد که خود یکی از بزرگترین قربانیان تروریسم در جهان است. مظفر همچنین درباره احتمال تعیین تکلیف لایحه پالرمو در جلسه آتی مجمع تشخیص مصلحت نظام گفت: از آنجا که لایحه CFT نیز اخیرا به مجمع تشخیص ارجاع شده، بررسی الحاق به کنوانسیون‌های پالرمو و CFT، در یک کمیسیون مشترک مورد بررسی قرار می‌گیرد و نتیجه بررسی‌ بر روی این دو کنوانسیون در یک مرحله اعلام شود؛ بنابراین در جلسه آینده مجمع تشخیص که قرار است، شنبه آینده برگزار شود، رأی‌‌گیری درباره پالرمو در دستور کار نخواهد بود.

عباس عبدی: صدا و سیما مرجع خبری مردم نیست

عباس عبدی، فعال رسانه‌ای با تأکید بر این که استقلال رسانه‌ای مهمترین الویت برای پذیرش رسانه از سوی مردم است، گفت: کشوری که رسانه مستقل نداشته باشد، مردم حرفش را باور نمی‌کنند و به سمت رسانه‌های بیگانه و یا فضای مجازی می‌روند که این امر برای امنیت کشور خطرناک است. وی در ادامه با اشاره به این که بهترین دانشگاه‌ها در غرب، دانشگاه‌های دولتی هستند گفت: این دانشگاه‌ها همواره استقلالشان را نیز حفظ کرده اند و وابسته به دولت نبوده‌اند. رسانه نیز می‌تواند دولتی باشد، اما باید از دولت استقلال نسبی داشته باشد تا مردم آن را بپذیرند. عبدی با اشاره به عملکرد صدا و سیما گفت: صدا و سیما به دلیل نداشتن استقلال نسبی مدیرانش، در جامعه کنار رفته و مرجع خبری برای مردم نیست.

حمید حامی ممنوع‌الفعالیت شد

حمید حامی، خواننده پاپ تا اطلاع ثانوی ممنوع‌الفعالیت شد. حمید حامی، خواننده پاپ به نظر می‌رسد به دستور وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ممنوع‌الفعالیت شده است و تا اطلاع ثانوی اجازه فعالیت نخواهد داشت. با این اتفاق، کنسرت‌های پیش‌روی این خواننده لغو شده‌اند. به نظر می‌رسد، علت این ممنوع‌الفعالیتی، پخش تصاویر نامتعارف در صفحه نمایش پشت سر او در حین کنسرت بوده است.

انتقاد زائری از سیاست‌های دوگانه صداوسیما

محمدرضا زائری در توییتر خود نوشت: پیدا شدن پستان گرگ در لوگوی یک تیم ورزشی خارجی خلاف موازین شرعی و ارزشهای دینی است، اما اگر تمام شبکه های تلویزیونی با هیجان قرعه کشی به کازینو تبدیل شوند و در بهترین زمان پخش با قدرت تبلیغات مخاطب را به پول پرستی و حرص دنیا تشویق کنند و قمارخانه به راه بیاندازند خلاف اسلام نیست!

سانسور نامه روحانی به ظریف در صدا و سیما

گوینده بخش خبری ساعت ۱۴ شبکه اول سیمای جمهوری اسلامی ایران پس از بیست دقیقه و در ساعت ۱۴:۲۰ و بعد از پخش گزارشی درباره پژوهش‌های امیدوارکننده با موضوع «آب شیرین‌کن»‌ها از خبرنگار صدا و سیما در آبادان، خبر مخالفت مکتوب رئیس جمهوری با استعفای محمدجواد ظریف از وزارت امور خارجه را خواند، اما ترجیح داده شده بود بخش‌هایی را نخوانند. تلویزیون در بخش خبری ساعت ۱۴ روز چهارشنبه بخش‌هایی از نامه مخالفت رئیس جمهوری با استعفای وزیر خارجه را نخواند. نامه طولانی هم نیست که بگوییم وقت و فرصت نداشتند.

واکنش ضرغامی به سخنان اخیر روحانی درباره FATF

عزت الله ضرغامی، رئیس اسبق سازمان صدا و سیما و عضو شورای عالی فضای مجازی امروز پنج شنبه ۹ اسفند در فضای مجازی این چنین نوشته است: «تعبیر این۳۰-۲۰ نفر مشابه خس و خاشاک در سال ۸۸است که فتنه را تشدید کرد. مخالفین FATF یک جامعه قابل احترام هستند و رئیس جمهور نباید آنان را تحقیر کند. اختلاف مجلس و شورای نگهبان هم در مجمع تشخیص حل می‌شود نه تریبون‌های دولتی!»

اگر نظام ما ناکار آمد بود باید ده بار سقوط می‌کردیم

عضو شورای عالی انقلاب فرهنگی ضمن اشاره به کارآمدی نظام گفت، مسلما اگر نظام ما ناکار آمد بود، باید ده بار سقوط می‌کردیم، این نظام اگر کارآمد نبود با وجود این همه مشکلات داخلی و خارجی نمی‌توانست آمار افتخار آمیز ارائه بدهد. حسن رحیم پور ازغدی عضو شورای عالی انقلاب فرهنگی در ششمین کنگره کانون دانشگاهیان ایران اسلامی که در دانشگاه امام صادق(ع) برگزار شد، با اشاره به دستاوردهای چهل سال گذشته انقلاب گفت: این انقلاب صدماتی خورده و صدماتی هم زده ولی از دشمن قوی‌تر مانده است. عضو شورای عالی انقلاب فرهنگی با اشاره به بیانیه گام دوم رهبر معظم انقلاب تصریح کرد: رهبری در این بیانیه گفته اند که باید شروع به فکر سازی کرد. این موضوعی است که باید به آن توجه شود. وی در بخش دیگری ضمن اشاره به کارآمدی نظام گفتک مسلما اگر نظام ما ناکار آمد بود باید ده بار سقوط می‌کردیم، این نظام اگر کارآمد نبود با وجود این همه مشکلات داخلی و خارجی نمی‌توانست آمار افتخارآمیز ارائه بدهد، آمار شگفت انگیزی وجود دارد، در‌پیشرفت‌های مادی، انقلاب اسلامی رکورد زد و تعداد دانشجویان پس از انقلاب بسیار شد.

واکنش ابتکار به ادعای طراحان استیضاح رئیس جمهور

معصومه ابتکار درباره ادعای دلسوزی طراحان استیضاح رئیس جمهور برای مردم و دفاع از حقوق آن‌ها گفت: مجلس برای دفاع از مردم تحت شرایط سخت اقتصادی باید به کمک دولت بیاید و سعی کند، آرامش بیشتری در کشور برقرار شود. به عنوان مثال هم اکنون ضرورت دارد جلوی تمام مسیر‌هایی که اقتصاد ایران را ناپایدار می‌کند گرفته و در عوض به طرح‌های اشتغال زای دولت برای زنان و مردان پرداخته شود. معاون رئیس جمهور تأکید کرد: در این شرایط بسیار حساس، واقعا برای مردم جای سؤال است که طرح سؤال مجدد یا استیضاح رئیس جمهور می‌خواهد کدام یک از مشکلات کشور را حل کند؟ کشور با این اقدامات بیشتر دچار تزلزل و ناپایداری می‌شود و قطعا بستری فراهم می‌آید تا باز یک عده‌ای بهره برداری کرده و بیشتر قاچاق کنند، دلار را بالا ببرند و از آب گل آلود ماهی بگیرند.

تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
مطالب مرتبط
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۲۰
در انتظار بررسی: ۲
انتشار یافته: ۱۳۱
ضرغامی به پرو بال روحانی خوب درگیر شده یعنی تیم اصولگرایان به نوبت به دولت مستقر حمله میکنند در اتاق فکر تندروها هر شب به یک نفر با برنامه انتقاد میکنند . من پرسشم این هست که همه همین تندروها در مجلس و کموسیونها و مصلحت حضور دارند چرا در همان مجالس با هم مشورت نمیکنند بلکه اختلافات را به بستر جامعه انتقال میدهند
پاسخ ها
ناشناس
| Germany |
۲۲:۳۴ - ۱۳۹۷/۱۲/۰۹
!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!معصومه ابتکار
علی
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۵۶ - ۱۳۹۷/۱۲/۰۹
بسم الله
«رهبر حکیم انقلاب: با وعده غرب برای مردم مشکل درست نکنید!
سردارسلیمانی: برجام۲و۳ برای خشکاندن جریانهای اسلامیست!»
بدانیم fatf قطعا برجام۲ یا مالی است!
سوال: چرا با استعفای ظریف قیمت دلار ناگهان نزولی و۴۰۰تومان ارزان شد؟
چون امید جریان رانت به تصویب فتف کم شده و فروشنده دلار شدند.
لذا قطعا رد فتف، امید جریان رانتی کم شده و قیمت دلار و سایراقلام(بعد از یک گرانی تصنعی کوتاه) افت میکند
بلاشک!
یاعلی
شهروند
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۱۶ - ۱۳۹۷/۱۲/۱۰
علی آقای 22:34 این تحلیل خودتون تناه انجام دادید یا از کسی هم کمک گرفتید. تحلیل خودتون را مرور کنید بد نیست
نکته سنج
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۱۴ - ۱۳۹۷/۱۲/۱۰
آقای باهوش
ببین کی سعی میکنه این اختلافات رو به بستر جامعه بکشونه؟!
آقای روحانی و تیمش
ببین آقای ضرغامی چی گفته بعد افاضه فیض کن
گفته که جای این حرفا توی تربیون نیست و باید در مجمعی که روحانی نمیره بحث بشه نه اینکه بکشونن بین مردم
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۳۹ - ۱۳۹۷/۱۲/۱۰
تندرو تر ازشما در فضاي سياسي كشور وجود ندارد،
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۳۲ - ۱۳۹۷/۱۲/۱۰
چون جریانی که با تحریم ملت پولدار شده با استعفای ظریف دلار هاشو ریخت تو بازار تا از روند استعفا حمایت کنه
ناشناس
| United States of America |
۱۶:۰۹ - ۱۳۹۷/۱۲/۱۰
یعنی اخراج از کره زمین.Taftعدم تصویب
ناشناس
| United States of America |
۱۷:۴۲ - ۱۳۹۷/۱۲/۱۰
داداش مسایل سیاسی را زیاد غاطی میکنی روحانی چه در جلسات و چه در تربیون های رسمی و غیر رسمی این حق را قانون به ایشان داده چون بالاترین مقام سیاسی کشور هست میتواند در همه امور کشور صحبت کند ضرعامی چیکاره هست گفتمان و ایده چند درصد از جامعه را دارد . در جلسات کار چنین افرادی این هست که به دولت و وزرا میگویند بیاییم در مورد لباس و موی سر و جوراب زنلن بحث کنیم در صورتی اصلا مشکل جانعه ایران بعد از انقلاب این مسایل نبوده رسیدن به ازادی و استقلال بوده
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۰۳ - ۱۳۹۷/۱۲/۱۰
تفت؟؟؟؟
اولا فتف ضمنا الان ۳۷کشور عضو فتف هستند نه همه دنیا
هیچکدامشان هم تحریم نیستند
ما هم اگر تحریم نبودیم عضو میشدیم
مرادیان
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۰۹ - ۱۳۹۷/۱۲/۱۰
ناشناس ۱۴:۳۲ ترشی نخور چیزی میشوی
یعنی دولت به رقباش دلار داده که بیان بریزن تو بازار؟؟؟
به جهانگیری بر میخوره نگو
حجم کاسبی که با استعفای ظریف کردند هم جالب بود..
زییا کلام و تاج زاده بر اساس توهمات خود ،تحلیل می دادن
یکی از نهاد های انتصابی .انتخابی گفت و دیگری از دولت پادگانی !
در حالی که ناهماهنگی از طرف دولت دایی جان ناپلیونی خودشان بوده! خخخ
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۳۴ - ۱۳۹۷/۱۲/۰۹
نقشه پشت پرده در دولت را باید دید چی بوده
ناشناس
| Canada |
۲۳:۳۷ - ۱۳۹۷/۱۲/۰۹
جناب آقای دکتر ظریف لطف کردند وبازگشتند وگرنه شما ها هیچ گزینه ای برای جایگزینی او نداشتید.حتما رسایی و حسن عباسی یا جلیلی می خواست وزیر خارجه شود.خخخخ
ناشناس
| Japan |
۰۸:۰۳ - ۱۳۹۷/۱۲/۱۰
خخخخخخخخخخخخخخ؟؟؟؟؟؟؟!!!!!!!
ظریف : شیفتگان غرب گمان می کنند بدون غرب نمی شه زندگی کرد !!
مخاطب این سخن که خود شماهایید که امریکا و غرب رو کدخدا تصور می کردید !!
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۲۶ - ۱۳۹۷/۱۲/۰۹
قبلا ها یک ادبیات دیگری داشت
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۴۵ - ۱۳۹۷/۱۲/۰۹
تصور؟کدخداست دیگه.بقیه کشورها بدون اجازش اب هم نمیخورن.حالا ما حسابمون جداست ولی در کدخدا بودن امریکا هیچ شکی نیست
ناشناس
| Netherlands |
۲۳:۳۴ - ۱۳۹۷/۱۲/۰۹
شیفتگان غرب . ..آخر هم‌بعد از یک قرن معطل کردن کشور با رفتار های خاص انقلابی و مخالفت با گفتمان غربی اخرش با همان روش عربی باید کشور از همیه این درگیریها نجات پیدا کنه . دوم اینکه ادای میهن دوستی و تنفر از غرب شعارتان هست ولی رفتارتان با منش ممالک عربی هست . مثلا با تغییر شعار و سرود ای ایران خواستند بگویند که ایران زیاد برای ما ملاک نیست سیاست یک بام دو هوا
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۱:۳۶ - ۱۳۹۷/۱۲/۱۰
اشتباه میکنی .شریعتمداری میشد ..این همه تیتر میزنه .
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۴۷ - ۱۳۹۷/۱۲/۱۰
هنوز از اتاقهای در بسته محفلهای جناحی خارج نشدی انقدري از ظریف تعریف کردند از اون کسی که به شما این کلمات تکراری و نخ نما را یاد می ده حتی حرف هم نزدند
ناشناس
| United States of America |
۱۶:۳۵ - ۱۳۹۷/۱۲/۱۰
اتفاقا روحانی این یک کلمه را کاملا درست بکار بردهاند.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۲۲ - ۱۳۹۷/۱۲/۱۰
تصور؟کدخداست دیگه.بقیه کشورها بدون اجازش اب هم نمیخورن.حالا ما حسابمون جداست ولی در کدخدا بودن امریکا هیچ شکی نیست
.......
آفرین به شما که شعور دارید و می فهمید امریکا کدخداست ولی چقدر نااگاهید کسانی که می خوان دوباره با نوچه های کد خدای دروغگو مذاکره کنند... نظر شما چیه؟ به نظرت خیلی ساده نیستند کسی که امید دارند اروپا از امریکا متفاوت باشه و وعده اش رو عمل کنه؟
چرا مجلس نمی تواند درباره اف ای تی اف نظر نهایی را بدهد؟مگه امام نفرمودند که مجلس در راس امور است؟بهتر است یک نهادی که برانده از رای مردم است نظر نهایی را اعلام کند
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۲۵ - ۱۳۹۷/۱۲/۰۹
مجاسی که با دولت هماهنگ است و توان تفکر درست ندارد ایا می توان اعتماد صدرصدی داشت؟
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۴۷ - ۱۳۹۷/۱۲/۰۹
مجلس هماهنگ با دولت و برامده از رای اکثریت یعنی خواست اکثریت ملت.ولی شما اقلیت همیشه دوست دارید خودتون رو عقل کل بدونید و نتیجش هم عقب افتادگی ما در اقتصاد از کشورهای حاشیه خلیج فارس هست که بلطف شما اقلیت خاصل شده
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۳۸ - ۱۳۹۷/۱۲/۱۰
اقلیت را از کجا اوردی
حتما از فضای اینترنت ههههه
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۴۱ - ۱۳۹۷/۱۲/۱۰
نه مجلسي كه نمايندش زمين خواري رو زمين خاري تعبير كنه
ناشناس
| United States of America |
۱۱:۳۲ - ۱۳۹۷/۱۲/۱۰
مجلس چکار کنه . با تصویب و تفسیر استصوابی هم صلاحیتش را رد میکنید هم مصوبه اش را ردميكنيد
ناشناس
| United States of America |
۱۶:۳۶ - ۱۳۹۷/۱۲/۱۰
به همین علت است که قانون اساسی باید اصلاح شود .زیرا مجلس استقلال ندارد.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۸:۲۴ - ۱۳۹۷/۱۲/۱۰
چون قانون این است .
ویلای دختر مظلوم وزیر هم تخریب می شه در لواسان..
طرف رسما در مناظرات انتخاباتی از رانت خواری دختر مظلوم وزیر دفاع کرد و رای هم اورد !
با مشوق های جنسیتی و کنسرت و بزن و برقص ،
پاسخ ها
ناشناس
| United States of America |
۱۱:۳۵ - ۱۳۹۷/۱۲/۱۰
بی زحمت آپارتمانهای نجومی که در تهران واگذار شد را هم تخریب کنید .‌ واگذار کنندگان اموال مردم را هم محاکمه کنید . همه این رفتارها و محاکمات سیاسی هست .
ناشناس
| Netherlands |
۱۳:۴۸ - ۱۳۹۷/۱۲/۱۰
این چنتا کلمه "کنسرت و بزن و برقص" رو از شما بگیرن کلا دیگه حرفی برا گفتن ندارید
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۴۸ - ۱۳۹۷/۱۲/۱۰
حالا شما از کجا می دونی دختر وزیر احمدنژاد نیست مگه اون وزیر نداشت
بر خلاف دروغ پردازی سایت های زنجیره ای دولتی ، هشتگ # فرار ظریف# ترند شده نه # ظریف بمان#..
اگر اف ای تی اف تصویب بشه وضیعت به مراتب بدتر میشه خیلی بدتر
پاسخ ها
ناشناس
| Netherlands |
۲۳:۲۹ - ۱۳۹۷/۱۲/۰۹
اگر تصویب بشه شرایط بدتر میشه زحمتی بکش با دلبل و برهان توصییح بده چطوری بدتر میشه . بنفع ما ملت هست
ناشناس
| Canada |
۲۳:۳۳ - ۱۳۹۷/۱۲/۰۹
برای باند شما بله
تهرانی
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۵۷ - ۱۳۹۷/۱۲/۰۹
طبیعیه چون نمیتوانیم‌تحریم‌ترامپ را دور بزنیم و‌دلار فیزیکی تمام میشود
ناشناس
| Germany |
۰۷:۲۹ - ۱۳۹۷/۱۲/۱۰
اگر هم تصویب نشه وضعی وجود نداشته باشه که بهتر یا بدتر شود.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۸:۲۸ - ۱۳۹۷/۱۲/۱۰
مردمی که منفی داده اید و گمان می کنید با تصویب اف ای تی اف شرایط بهتر می شود ، شما را به خدا ، شما را به قران ، شمارا به هرچه که اعتقاد دارید ،قسم می دهم اول متن و تفسیر آن را بخوانید بعد طرفدارش بشوید.حداقل فردا پیش خود نگویید که نخواندم و نمی دانستم.
روزنامه قانون که از تیتر مهمان ناخوانده برای اسد استفاده کرده ، قبلا هم در گزارشی رنگی به تعریف و تمجید از
بن سلمان پرداخته بود و اون رو الگوی اصلاحات !! معرفی کرده بود..
بروید به همون بابا سلمان بپیوندید اقایون..
پاسخ ها
ناشناس
| Germany |
۰۷:۳۲ - ۱۳۹۷/۱۲/۱۰
روزنامه قانون هم توقیف موقت هزار ساله شد. در ایران سخنان مهم نیستند ابعاد سخن مهم است.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۱۰ - ۱۳۹۷/۱۲/۱۰
آزادی یعنی همین که روزنامه ای به طنز نمی تواند به رییس جمهور کشور دیگر مهمان ناخوانده بگوید و افراد دیگر و روزنامه ای دیگر به ریس جمهور رسمی و فانونی کشور به انحا گوناگون هتاکی کند و آب از آب تکان نخورد
درسایه وجود افرادفرهیخته.دانشمند و کاردان همچون جناب آقای دکتر ظریف افرادی مانند شریعتمداری ها .رائفی پورها.رحیم پور ازغدی ها .حسن عباسی ها .الله اکرم ها می توانند در امنیت زندگی کنند وقلم فرسایی کنند.می بینید که این وجود نازنین ومظلوم یک روز نبود کشور بهم ریخت.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۴۲ - ۱۳۹۷/۱۲/۰۹
مظلوم نمایی ظریف هم عشق است
افرین
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۹:۲۹ - ۱۳۹۷/۱۲/۱۰
موافقم این اقای ازغندی میکه تا حالا باید ده بار سقوط میکردیم اخه مگه کشوری ده بار سقوط میکنه تا همه بگن سقوط کزده همون یک بار سقوط میکنه بعدشم نمیشه کاریش کرد منتظر ده بار سقوط نباش
نتیجه اقتصاد برجامی شد سکه ۵ میلیونی و گوشت ۱۲۰ هزاری...حالا باز دنبال یه خسارت محض دیگه افتادن ؟
پاسخ ها
ناشناس
| Canada |
۲۳:۳۲ - ۱۳۹۷/۱۲/۰۹
مطمئنا برای شما خسارت است چون دیگر کاسبی نمی توانید بکنید
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۱۱ - ۱۳۹۷/۱۲/۱۰
چرا مسولیت اوضاع امروز را گردن برجام می اندازید
اگر اقتصاد ما یک اقتصاد ناكارامدو وابسته نبود اگر این همه اختلاص و عدم شفافیت نبود اگر مدیریت کلان معنا داشت. اگر حزب بازی نبود.....
الان بدون برجام هم اوضاع بهتری داشتیم و اصلا به این اوضاع گرفتار نمیشدیم
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۴۰ - ۱۳۹۷/۱۲/۱۰
کساب برجام چقدر سود می برند؟
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۴۶ - ۱۳۹۷/۱۲/۱۰
ناشناس ٢٣٣٢ خسته نميشيد از اين حرف تكراري نخ نما شده،مثلا اين دوستمون چه كاسبي از تصويب نشدن فاتف ميتونه داشته باشه؟
ناشناس
| United States of America |
۱۶:۴۰ - ۱۳۹۷/۱۲/۱۰
این نتیجه اقتصاد مقاومتی است نه برجامی.
ناشناس
| United States of America |
۱۷:۵۱ - ۱۳۹۷/۱۲/۱۰
نتیجه اختلاس بود که چپ دهه است در کشور ما ریشه دوانده لابد قبل از برجام سوییس بودیم نمی دونستیم!!!
کسانی که در 3 دوره انتخابات ضربه مهلکی را از مردم نوش جان کردن با عدم تصویب پالرمو و fatf و بلا تکلیف گذاشتن کشوردر فکر انتقام از مردم با برداشتن نان از سفرهای آنها و به غلط کردم انداختن مردم هستند.وگرنه هر آدم کم سوادی می داند که نمی شود شما فیفا و قوانین فیفا و داوران فیفا را قبول نداشته باشی و بخواهی در جام جهانیفوتبال بازی کنی ومدعی قهرمانی هم باشی.
پاسخ ها
ناشناس
| Netherlands |
۲۳:۲۶ - ۱۳۹۷/۱۲/۰۹
عدم تصویب لوایح یعنی اول خودشان ضرر میکنند بنفع ملت هست تا کی میخواهند ادامه بدهند . اداره یک کشور با وسعت و جمعیت ایران به این راحتی هم نیست .
نکته سنج
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۲۳ - ۱۳۹۷/۱۲/۱۰
خوب اگه ملت نخوان فوتبال آمریکایی بازی کنن چکار باید کرد؟!
یه عده از این فوتبالی که گفتی میخوان جیباشون رو پر کنن
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۴۱ - ۱۳۹۷/۱۲/۱۰
هسته ای و برجام را هم دیدیم
برعکس هند و اسراییل و پاکستان را هم دیدیمکه جز اژانس و ان پی تی نیستند ولی راست راست راه می روند با بمب اتمی
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۴۶ - ۱۳۹۷/۱۲/۱۰
پس خودتان هم قبول دارید مدیریت کشور الان دست یک عده ای غرب زده است
وحالا رفتند به سمت برجام دیگر تا کشور را معطل این چیزها کنند وگرنه خیلی کارها است که این دولت در کشور انجام نداده که خدا می داند
ناشناس
| United States of America |
۱۶:۴۱ - ۱۳۹۷/۱۲/۱۰
خودشون که ضرر نمی کنند زیرا به اندازه کافی در کشور های متمدن اندوخته دارند پاسپورت کشور دومشان هم در جیبشان آماده است.
از نظر صدا و سیما دولت در سایه رییسی هست و شهردار تهران هنوز قالیباف هست . بنابراین وقتی سخن رییس جمهور کشور سانسور میشود صدای کارگران و بازنشستگان معترض و جوان بیکار معترض چی میشود مقصر خود روحانی هست که وقتی صدای کارگر معترض را دستگاه زیر مجموعه و معاون اولش نمشنود نتیجه بهتر از این نیست .
ضرغامی خس و خاشاک ادبیات دوستان و همفکران خودت است
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۲۳ - ۱۳۹۷/۱۲/۱۰
صذاوسیمای سال 88 رو یادمون نمی ره و رییسش رو هم همینطور . الان اعلام برائت کردن از احمدی نژاد هنرنیست . خالا می فهمید که کی بصیرت داشت و کی نداشت
آقای عبدی برای احوال شما وطیف شما باید تاسف خورد که درجامه ایکه رفتار وکردار نمایندگان مجلس و دولتی ها کاملا مشخصه وهیچ نیاز به مراجعه به اخبار و گزارش های اجنبی نیست ولی شما استناد به گزارش خارجی میکنید بعنوان مثال
چه نیازی است رفتارو گفتار متضاد حسن روحانی را از بی بی سی دریافت کنیم تا ایشان دهن باز میکند بچه دبستانی هم می فهمد جو گیر شده وچیز هائی رامی گویید
زمینی که ما در آن زندگی میکنیم تنها جزء کوچکی از منظومه شمسی هست و خود منظومه شمسی هم جزء کوچکی از کهکشان راه شیری میباشد.

جهان آفرینش وسعتی بی نهایت داره و مثل یک اسفنج کروی میمونه که از هزاران ملیارد کهکشان تشکیل شده.

هر ۲۶ میلیارد کیلومتر در فضا معادل ۱ روز نوری هست. و هر ۳۶۵ روز نوری معادل ۱ سال نوری هست. تازه اگر ۲ سال نوری بتونیم طی کنیم از منظومه شمسی خارج میشیم و در کهکشان ره شیری صدها میلیارد منظومه شبیه منظومه شمسی ما وجود داره.

پس از طی ۱۵۰ هزار سال نوری از کهکشان راه شیری خارج میشیم و در جهانی که ما در آن هستیم هزاران میلیارد کهکشان دیگر مثل کهکشان راه شیری وجود داره که یک شبکه ابری رو ایجاد میکنند.

و نکته جالب این هست که وجود جهان های دیگر با قوانین و طبیعت های متفاوت با جهان ما هم ممکن هست.

به طور قطع وجود موجودات بیگانه در زمین یک دروغه.

اما در منظومه های دیگر، کهکشان های دیگر و نقاط دیگری از جهان قطعا موجواتی وجود دارند که ما هیچ وقت از وجود آنها مطلع نخواهیم شد چون با علم کنونی امکان رسیدن به آن نقاط به دلیل فاصله زیاد زمانی و مکانی حتی با استفاده از فضا پیماهای بی سرنشین رو هم نداریم
جناب ضرغامی قیاس بی ربط نکن ، شما دیگه هیزم بیار معرکه مثل دوست قدیمی خود نباش ، شما اگه ادعایی داری بیا تو صحنه انتخابات ؟ ببین تعداد رای های باطله بیشتره یا رای شما ، حرف روحانی عین واقعیت است او منتخب ۲۴ میلیون نفره ولی اعضای مجمع بعضیها سابقه نمایندگی مجلس هم ندارن .
پاسخ ها
ناشناس
| Germany |
۲۲:۳۳ - ۱۳۹۷/۱۲/۰۹
مجلس و دولت که هر دو با انتخابات مشخص شده اند بایع تابع نظر چند نفر باشند؟
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۳۷ - ۱۳۹۷/۱۲/۰۹
من کاری به حرف ضرغامی ندارم ولی خداییش اگر الان انتخابات انجام بشه بعید می دونم روحانی بتونه ده درصد رای قبلیش رو هم بیاره. ضمن اینکه خیلی ها مثل احمدی نژاد هم تایید صلاحیت نشدند وگرنه همون دو سال پیش هم بعید می دونم منتخب ملت میشد
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۴۸ - ۱۳۹۷/۱۲/۱۰
احمدي نژاد هم منتخب بود نكنه يادتون رفته؟تاريخ مملو از همين منتخبانيه كه بسرعت اقبال مردم ازشون برگشته
ناشناس
| United States of America |
۱۱:۴۶ - ۱۳۹۷/۱۲/۱۰
کجای دنیا ملاک تشخیص محبوبیت رییس جمهوری چنین هست که مردم به دولتی رای میدهند ولی گروهی اقلیت انتصابی در سرنوشت مردم تصمیم میگیرند دوم اینکه اگر در موقع انتخابات من هم کاندید بشم و شعارم فقط این باشد که من اگر رییس جمهور شدم زندانها را خراب میکنم . آزادیهای مدنی و شهروندی با خود مردم هست و.....فکر کن بین من و احمدی نژاد مردم به کی رای میدن . شما آزادی احزاب نداری از این حرف فایده ندارد
از اول هم معلوم بود که هدف ارجاع پالرمو به مجع چیست ؟بهتر بود ظریف بعد از رد پالرمو استعفا میداد و دیگه برنمیگشت .
خانم ابتکار شما نگران جایگاه خودتان هستید نه دلسوز منافع مردم.
صدا و سیما حقیقتا میلی است!!!
پاسخ ها
ناشناس
| Netherlands |
۲۳:۵۵ - ۱۳۹۷/۱۲/۰۹
صدا و سیما را چه کسی به چنین وصعیتی رسانده همبن اقای ضر غامی مقصر هستند یعنی با روش تک حزبی این رسانه را مدیریت کرد و مردم با نصب دیش ماهواره صدای خودشان را شنیدند دوم اینکه ضرعامی فقط در منصب انتصابات بدرد میخورد نه در یک انتخابات مردمی شکست میخورد .
مشکل همینه که هنوز برخی مسولین اهمیت کارآمدی رو درک نکردند و تنها شعار میدن.
مرجع خبری ما که هست و از اظهار نظرهایتان مشخص است که چه فکری دارید
شما اصلا قمار را تعریف کن ببینیم چی هست و بعد بیایید اظهار نظر کنید
اتفاقا چند سالی استدکه صداذو سیما دقیقا دارد صدای مردم را پخش می کند
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۵۰ - ۱۳۹۷/۱۲/۰۹
پیشبینی میکنم خوب منفی بگیری.
ناشناس
| Germany |
۰۷:۳۷ - ۱۳۹۷/۱۲/۱۰
آره صدای مردم را پخش می‌کند فقط نکته اینست کدام مردم این مردم یا آن مردم.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۴۳ - ۱۳۹۷/۱۲/۱۰
منفی های دوریالی ارزشی نارد
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۳۹ - ۱۳۹۷/۱۲/۱۰
منظورت از مردم خیلی خودی هاست
ناشناس
| France |
۱۶:۳۲ - ۱۳۹۷/۱۲/۱۰
۹.۴۳
نظر شما هم ارزش نداره
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۶:۴۰ - ۱۳۹۷/۱۲/۱۰
تابناک این منفی زن ها فکر کنم تقلبی باشه یک کمی بررسی کن
ظریف جان کل بودجه مملکت کمتر از اینه که شما گفتید!!!
یعنی چیییییی
ما فکر میکردم فقط محمود دوست داره همیشه تو قاب باشه ، نگو عمو ضرغام هم مثل داش محموده ؟! فکر کنم با هم برید ایرانگردی بهتره ؟؟!
یک روزگاری یک روزی یک جایی در نهایت صلابت و اقتدار و افتخار موجود زنده به فضا پرتاب میکردند و هر سال همزمان با روز فناوری هسته ای با خبر جدیدی از فعالیت هسته ای کام ملت را شیرین میکردند

یادش بخیر تا چشم کار میکرد خبر از پیشرفت بود و افتتاح و رونق تولید و فراوانی و پیشرفت

اما این روزها در روزگار ریاست جمهوری شیخ حسن روحانی نه تنها هیچ خبری از آن همه دستاوردهای پر غرور و پیشرفت ها نیست که هیچ بلکه دستاوردهای گذشته که ماحصل تلاش گذشتگان ما بود نیز با سیمان و شن و ماسه بتن شد و پلمپ و تعطیل

و اما این روزها به شکلی ملت را با نان سفره و شکمشان سرگرم کرده اید که به کل دستاورد و پیشرفت را از یاد برده اند

میدانم خنده دار است اما باید بگویم این روزها و در دولت به اصطلاح تدبیر و امید (بی تدبیری و نامیدی) مسائل کلان کشور تبدیل شده است به قیمت تخم مرغ ، پوشک ، رب گوجه ، گوشت و ........

به راستی جناب شیخ حسن روحانی شما با این مملکت چه کرده اید و کشور را به چه بلایی مبتلا نموده اید که اینگونه ملت هراسان اند

شب خوابیدم صبح بیدار شدیم دیدیم فلان ماده غذایی شده سه برابر

شب خوابیدیم صبح بیدار شدیم بهمان خوراکی شده بود چهار برابر و بیچاره مردم طبقه متوسط که به لطف دولت شما به درون طبقه فقیر سقوط کردند و مردم محروم و فقیری که فقیرتر شدند

سالها لج کردید و بر طبل توخالی برجام تان کوبیدید همان برجامی که بدان افتخار میکردید و در کمال تعجب شنیده ام هنوز نیز به آن افتخار میکنید (خنده....)

گفتید برجام آفتابی تابان است
گفتید مرحوم برجام اگر نیاید آب خوردن مردم هم با مشکل جدی مواجه میشود ؛ گویا برجام قرار است به تولید ابرهای باران زا بپردازد

گفتید برجام نافرجام اگر نیاید چنین میشود و چنان میشود

و اما این روزها آقای روحانی مرغ و رب گوجه و سیب زمینی و تخم مرغ ما ربطی به تحریم ها ندارد ؛ لطفا بس کنید ؛ ما از روزی که چشم باز کرده ایم و به دنیا آمدیم تحریم بوده ایم
و تحریم بوده ایم و تحریم بوده ایم پس از شما عاجزانه تقاضا میکنم بازی افزایش قیمت دلار و گرانی های سه چهار برابری مواد اساسی زندگی مردم بی نوا را زیاد از حد به تحریم ها ربط ندهید

همه می دانند ریشه اصلی این بازی های ارزی و گرانی های افسار گسیخته و چند برابری اگر عمدی و خرابکاری نباشد مربوط به مدیریت غلط و کوتاهی های داخلی مدیران شما و سیاست غلط دولت شما میشود و بس

آقای روحانی چه زود فراموش کردید آن هزار وعده و وعیدی که در مناظرات به گوش ملت خواندید

وعده و عیدی که به هیچ کدام از آنها عمل نکردید که هیچ بلکه بجای پیشرفت به جلو پسرفت کردید و چه راحت و آسان به عقب بازگشتید

دولت شما دولتی بود که اگر توان پیشرفت و توسعه نداشت به عقب نیز بازگشت و باز چقدر جالب است شعارتان در مناظرات این بود که به عقب باز نمیگردیم

به راستی که به سرمان آوردید هرآنچه ما را از آن می ترساندید
آقایان مسئول من جای شما بودم از کتاب تاریخی که سالها بعد نوه ها و نتیجه های من در دبیرستان قرار است بخوانند به شدت میترسیدم و از عملکرد دولتم در حیطه داخلی و خارجی که در حافظه تاریخی ملت و در اسناد نوشتاری آن ظبط خواهد شد و از آخرتی که بخاطر گرفتن یک دانه جو از دهان موری آدمی را مواخذه و بازخواست میکنند

آری میترسیدم از پاسخگویی به سوال هزاران شهید پاکی که با افتخار جان دادند تا ایران بماند تا اسلام بماند تا روز به روز قله های پیشرفت را یکی پس از دیگری پشت سر بگذاریم

آقای شیخ حسن روحانی کمی به خودتان بیایید و بنگرید به دستاوردهای نداشته دولتتان

بنگرید به فقری که در دولت شما به شدت گسترش بی حد و حصر یافته است و دولت شما نسبت به آن بی تفاوت است

این روزها سراغی بگیرید از کسانی که روزگاری برای شما رای جمع میکردند و این روزها بخاطر کم کاری های شما به کل تکذیب میکنند و کتمان میکنند که روزی طرفدار سرسخت شما بوده اند و از شما حمایت کرده اند و گویا به هیچ وجه روی آن را ندارند که بگویند روزی از شما حمایت میکرده اند
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۵۰ - ۱۳۹۷/۱۲/۱۰
.اشتباهی مثبت دادم
به رد بعضی ها و انتخاب روحانی شک نکنید.دوره بعدی هم در کار است، اصولگرایان و محمود جان دیگر جایگاهی نزد مردم ندارند هر چند که اصلاح طلب ها هم بسیار منفعلانه عمل کرده اند.در این بین ترامپ کمک شایانی به اصولگراها و محمود جان کرد تا آنها بتوانند پیش مردم خودشان را موجه جلوه دهند.این پیوند نانوشته و نا میمون بد جوری یقه ی اصولگرایان را خواهد گرفت. بهترین حالت برای مردم حالتیست که گروهی واقع بین بدور از هاله های نور و از این قبیل بیاید و آنها را از دست این دو گروه نجات دهد.
نااشنا
| Germany |
۰۹:۳۶ - ۱۳۹۷/۱۲/۱۰
مواردی کهگفتید درست اما مشکل کشور روش ناجور اداره کشور با مراگز متعدد تصمیم گیری که هیچکدام حرف همدیگر رانمیخوانند به خاطر منافع گروهی سدراه همدیگر میشوند تنها گذشت از این بحران تغییر اداره کشور میباشد
ناشناس
| United States of America |
۱۱:۵۴ - ۱۳۹۷/۱۲/۱۰
آن پیشرف ها در دوره احمدی جون فقط یک وهم و خیال بود . یعنی اگر پیشرفت بود اوضاع ما اینچنین نبود . یعنی اگر پیشرفتی که شما ادعا داری با یک حرف و با یک تهدید اقتصادش و ارزش پولش چنین نمیشد . شابلون اقتصاد و سیاست اشتباه هست . شما میخواهی با اقتصاد نظامی و دولتی به رونق برسی . همه ان حرف ها در دوره ایشان حباب بود که ترکید . در سیاست و اقتصاد و روابط بین المللی ملاک عقیده و دین و زبان و قوم ملاک برتری نیست . ملاک منافع ملی هر کشور و احترام و حسن همجواری هست . دوم تجربه و سوم عقل و علم .
ناشناس
| United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland |
۱۳:۲۷ - ۱۳۹۷/۱۲/۱۰
دوست عزیز اگه اون پیشرفت های احمدی نژادی رو که همه می دونند تبلیغاتی بود، جلوی اون دختر دبیرستانی که توی آشپزخونه شون انرژی هسته ای بود رو که کسی نگرفته، پس چرا دیگه انرژی هسته ای برامون نمی پزه؟
ناشناس
| Austria |
۲۱:۱۵ - ۱۳۹۷/۱۲/۱۰
الان نوبت روی کار آمدن اصول گرایان هست تا بر این چمنزار دولت تدبر و امید گلکاری شوق و رستگاری نمایند.
آقایان فکر میکنند مردم بین دستگاه های حاکمه در ناکارآمدی فرق میگذارند
کمی از دوستان خود فاصله بگیرید و صداهای دورتر را هم بشنوید
مردم واقعی، همه را یکی دیده و میبیننند
اشتباه محاسباتی کردید و نزدیک بود جنگ داخلی راه بیافتد
دوباره دارید همان اشتباه را تکرار میکنید
بنده گفتم
بی اندازه متاسفم که افرادی از یک جناح خاص بدون در نظر گرفتن اوضاع بد و هولناک اقتصادی کشور و اکثریت مردم
و اطلاع از اینکه در صورت عدم تصویب توافقنامه های بین المللی بانکی هیچ کشوری قادر به ادامه کار تجاری و تبادلات بانکی معمولی و قانونی با ما نخواهد بود و همچون دوران سیاه اواخر دوران احمدی نژاد که دزدان بیت المال همچون بابک زنجانی و خاوری و رضا ضرابی و صدها مثل آنها که هنوز یا شناخته نشده اند و یا شناخته شده اند ولی قدرت زیادشان باعث شده تا کسی جرات نکند تا نام آنها را ببرند چه رسد به محاکمه آنها را
به بیت المال حمله خواهند کرد و آنرا به تاراج خواهند برد .
و متاسفانه علت اصلی این حضرات ( البته اندکی از آنها) ، ناآگاهی است
و یا بیشتر آنها قصدشان به زمین زدن دولت روحانی میباشد .
همان کسانی که برای امضاء برجام انواع و اقسام سنگها و موانع را بر سر راه دولت انداختند و کفن پوش شدند و تهدید کردند .
ولی پس از آنکه بهر حال برجام امضاء شد و ظرف سه سال موجبات عادی سازی روند ارتباطات با دنیا داشت فراهم میشد و از جمله پولهای بلوکه شده نفت آزاد شدند و بیمه های کشتی ها و هواپیما ها صادر شد و تعدادی هواپیمای جدید خریداری د تحویل شد و داروها و قطعات یدکی وارد شدند و تورم و گرانی پس از چند سال کنترل و ثابت ماندند و تولید و فروش نفت عادی شد .
ولی تند روها ساکت ننشستند و این بار با موشک هایی که شعار نویسی های عبری داشتند و نشان دادن سایت های موشکی بهانه بدست ترامپ دیوانه ای دادند که با بد شانسی ما تازه وارد کاخ سفید شده بود و دنبال بهانه برای ابطال برجام بود و دوستان تند رو بصورت هماهنگ ، بهانه ها را به موقع به او دادند .
حالا با توجه به اینکه شکافی بین اروپا و آمریکا بر سر اجرای بر جام بروز کرده است و بهترین زمان برای استفاده حداکثری از موقعیت هر چند کوچک آن هستیم ، ولی باز دوستان تند رو و رقیبان جدی دولت در بهره برداری از این امکان طفره رفته و علیرغم اینکه دولت و مجلس تصویب آنها را به صلاح و لازم دانسته اند ولی این آقایان شدیدا ممانعت میکنند
و جالب اینجاست که صدای اعتراض اینها برای وجود مشکلات مردم و کشور ناشی از بهم خوردن برجام از همه بلند تر و مدعی تر هستند
و بقول معروف ( به آهو میگویند فرار کن و به گرگ می گویند بگیرش )
واقعا آیا این حضرات به آینده و نیازهای مردم و امکان از کنترل خارج شدنشان هم فکر میکنند ؟
و آیا میدانند که اکثریت مردم دست آنها را خوانده و کاملا آگاه هستند و چقدر از کسانی که موجبات رنج و درد آنها را فراهم کرده اند ناراحت و ناراضی و عصبی هستند ؟
پاسخ ها
ناشناس
| United States of America |
۱۵:۱۹ - ۱۳۹۷/۱۲/۱۰
این این قشر محافطه کار که در اقلیت جامعه قرار گرفتند بشدت گلایه دارم که این قشر چون با ترفند سیاسی هم خودشان در رفاه هستند و هم دودمان و بستگانشان در رفاه هستند اصلا مشکل ملی مردم را نمیدانند بنابراین فکر میکنند که همه ۹۶ درصد مردم صبح که بیدار شدند باید اول به ديگران فکر کنند . نخیر داداش ان فکرهای سیاسی مال افرادی بیدرد هست . افرادی هستند که فکر میکنند اگر مردم یمن مثل ایران شدند همه چیز گل و بلبل میشود . مطالبه سیاسی بعدانتخابات مردم که بحق بوده به مشکل گرانی و تورم ارتقا دادند . آقا از این گفتمان انقلابی من خسته شدم من دنبال رفاه خودم و خانواده ام هستم خودتان هزینه های ارمانی خودتان را بپردازید
اگر بر جام پذیرفته نمی شد اتفاقات نیمه دوم سال ۹۷ در سال ۱۳۹۴ می افتاد.
استعفای ظریف نشان داد که همگرایی مدیران در حد چینی بند زده هست و میل به واگرایی در سال ۹۸ تشدید خواهد شد و ظریف بلاخره رفتی خواهد شد همچنان که قاضی زاده رفتنی شد و زنگنه و حجتی نیز دوامی نخواهند شد . بدون حب و بغض عرض شد و امیدوارم ایران و ایرانی همیشه سربلند باشند.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۶:۳۴ - ۱۳۹۷/۱۲/۱۰
خودت کشف کردی و یا جناب روحانی با ترساندن شما به این نتیجه رسیدی
ان وقت چه جوریه هست قبل از برجام از تورم ۳۰ درصدی به ۱۰ درصدی رسیدن ان هم بدون برجام
هنوز زودته بفهمی برو چند وقته دیگر بیا
از برجام چه خیری دیدیم که از اف ای تی اف ببینیم؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟


برجام رو تصویب کردن چون میگفتند تمام مشکلات با برجام حل میشود و از برجام بعنوان یک ناجی بزرگ برای ملت ایران حرف میزدند بطوریکه هر روز تاخیر در امضا و اجرای برجام رو مساوی با از دست دادن سودی هنگفت می دانستند اما کو ؟؟؟ کجاست برجام ؟؟؟؟؟؟؟
میشه بمن نشونش بدین؟؟؟؟؟؟؟؟؟

برجام که بقول خودشون آفتاب تابان دولت روحانی بود نتوانست دردی از ملت دوا کند ؛ اف ای تی اف که خودشون همین الان دارن اقرار واعتراف میکنند که با امضا و اجرای اون هیچ اتفاق خاصی نمیفته و فقط یک بهانه را از آمریکا و طفلی به نام ترامپ میگیریم و دیگر هیچ خخخخخخخخخ

خوب وقتی که قرار نیست که با اف ای تی اف هیچ اتفاقی بیفته اینهمه اصرار و و پافشاری جدی برای تصویب اون به چه دلیل هست آیا فقط صرفا برای جلوگیری و حذف بهانه گیری میخواهید بعد از برجام نافرجام کشور را با چالش جدید دیگری مواجه سازید
؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
وتا بی نهایت علامت سوال
؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ .........................
پاسخ ها
ناشناس
| Australia |
۰۵:۳۲ - ۱۳۹۷/۱۲/۱۰
نمی دونستی اگر برجام نبود به کجا رسیده بودی! اینو نمی دونی و نمی تونستی تصور کنی
ناشناس
| France |
۱۴:۲۳ - ۱۳۹۷/۱۲/۱۰
اخه خیر ندیده همین که قیمت دلار ۵ سال ثابت بود و قیمت پراید همین خیر برجام بود دیگه.
ناشناس
| United States of America |
۱۵:۲۴ - ۱۳۹۷/۱۲/۱۰
آقایان سیاسی . اف ای تی اف را تصویب نکنید . چون وفاق ملی در مردم برای ارتباط بین المللی و جهانی وجود دارد ولی بین سیاسیون و مسولین در کموسیونها و مراجع تصمیم گیر وجود ندارد چون این وحدت وجود ندارد بنابراین کاری میکنند که مثل برجام بی اثر شود و شاید در اینده نزدیک برای کشور دچار درد سر شود آیا میدانی اگر قرار داد را امضا کردی ولی پایبند نباشی چه خسارت هنگفتی خواهد داشت تمام ثروت کشور ایران حتی کشتیها مصادره خواهند شد
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۶:۳۶ - ۱۳۹۷/۱۲/۱۰
اخه فرانسه!!!!
ثابت نگه داشتند روی این عدد که در این سال ان را بکشند بالاان هم توسط خود دولت
«طبق قانون اساسی کشور اختلاف مجلس و شورای نگهبان در مجمع تشخیص حل می‌شود»
فهمیدن این حقیقت برای یک نفر که حقوق دان هم هست نباید دشوار باشد
بهتر است رییس جمهور محترم به فکر چرخاندن چرخ های معیشت مردم باشند که فعلا به سختی می چرخد و یا بهتر بگویم بعضا نمی چرخد.
چرخ های سانتریفیوز ها هم به کندی می چرخند دقیقا همانگونه که غربی ها و آمریکا میخواهند میچرخند
پاسخ ها
ناشناس
| United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland |
۱۳:۲۹ - ۱۳۹۷/۱۲/۱۰
اختلاف بین یه گروهی که منتخب ملت هست با گروه دیگه ای که منتخب ملت نیست، توسط یه گروهی که منتخب ملت نیست باید حل بشه
ناشناس
| United States of America |
۱۵:۳۴ - ۱۳۹۷/۱۲/۱۰
فعلا که به حق غنی سازی رسیدید دیگه چی میخوای . نکنه به حق مصلم نرسیدی
اینجور پیداست دولت هیچ تمایلی به حل مشکلات مردم نداره این رو میشه از جهش ناگهانی قیمت ارز و دو سه برابر شدنمواد غذایی فهمید
انگار هیچ دولتی نداریم و ب حال خود رها شده ایم
پاسخ ها
ناشناس
| United States of America |
۱۲:۰۰ - ۱۳۹۷/۱۲/۱۰
به دولت چه ربطی داره که مشکل شما را حل کنه . خودت باید مشکلت را حل کنی . شما فکر کردی دولت فعلی اگر خیلی هنر داشته باشه که فقط مشکلات چندین میلیون نفر از افراد سفارشی و استخدامی در کل کشور را حل کند خیلی هنر کرده . دوم اینکه اگر در ایران ادارات و مدیریت و اقتصاد خصوصی شدند همین سفارشی ها را کسی استخدام نمیکنه . پس فعلا به همین شکل تحملت را بالا ببر چون خودت خواستی خودتان اینجور میخواهید که متفاوت از مردم جهان زندگی کنی
تندروها و افراطیون سفارت آتش زن بدانند ونزوئلا و کره شمالی نتیجه ملموس عدم تعامل با جهان جلو دیدگان مردم ایران برای عبرت وجود دارد .
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۵۱ - ۱۳۹۷/۱۲/۱۰
اونطرف هم مصر و ليبي نمونه بارز تعامل مورد نظر شما با جهان رو دارند
پالرمو چی داره میگه یا از دولت ها میخواد .
وقتی قانون کاری را منع میکند چطور میشود با پول قانون را میخرند پس نتیجه میگیریم این قانونها را برای پول گرفتن وضع میشود زمانی میشود البته برای پولدارها حالا اگر کسی پولدار نباشد یک متر اضافه بنا داشته نتواند پول دهد فردا خراب نکنند ساختمان را عدالت را وقتی برقرار کنید که نتواند کسی با پول قانون را خرید
چرا رکورد کاهش ارزش ریال در تاریخ معاصر ایران رو از قلم انداختید؟

یک یادآوری می کنم برای مسئولین
دی ماه ۹۶ که مردم اعتراض می کردند دلار ۳۷۰۰ بود، که مردم از گرانی می نالیدند و شعار مرگ بر گرانی سر می دادند!! و کارد به استخان مردم رسیده بود الان ریال به حدی ارزشش رو از دست داده که دلار داره نزدیک میشه به ۱۵ هزار تومن و این یعنی در عرض یک سال قدرت خرید مردم، یک چهارم شده!!!!!!! و خدل می دونه که کارد از استخان مردم رد شده!!!!!!


با سپاس
ایران صنعت خاصی نداره .جز خام فروشی.
علم تکنولوژی خاصی رو هم نداره.
پس باید با کشور های دیگه ارتباط داشته باشه.نه فقط از نظر اقتصادی بلکه .تکنولوژی دانش و علم
وجود برجام چه خوب چه بد باعث شد ایران بادنیا با ارتباط داشته باشه.
شاید بعضی ها بگن دیدگاه اینه که به بیرون و غرب نگه دوخته باشیم.
واقعیت همینه.یه ماشین ملی نداریم !!
گوشی جی ال ایکس. تکنولوژی ما بود
تا قبل نقض برجام رونق اقتصادی خیلی خوب بود .کنترل شده بود همه چیز.
فعلا که نماینده های لیستی و شورای شهر لیستی و...با همین حربه ها خوب تونستن رای بیارن ..بعد هم بگن هیچی دست دولت نیست .
پاسخ ها
ناشناس
| United States of America |
۱۵:۲۷ - ۱۳۹۷/۱۲/۱۰
آن لیست نود درصد شان طیف اصولگرا بودند منتها چون مردم رای نمیدادند ادای اصلاح طلبی را در اوردند . یکی هم نماینده شهر خودم بود که با نمایش تصاویر خاتمی رای اورد . ولی در اصل مردم گزینه مستقل دیگری نداشتند . اگر وجود داشت به او رای میدادند . یعنی تفکر همان تفکر محافظه کاری هست حفظ منش و روش سیاسی چهل سال قبل هست
"الویت"???
در خاورمیانه ی درگیر جنگ و آشوب و داعش و تروریست؛ در حالیکه اسرائیل وعربستان میلیاردها دلار ؛ تسلیحات نظامی خریداری کرده اند؛ متاسفانه مسیر استفاده از این تسلیحات برای کشورهای قدرتمند خاور میانه به سمت همسایگان می چرخد.و عربستان در یمن و سایر کشورها مداخله می کند.و بقیه هم هر کدام به شکلی.
کشورهای غربی و اروپایی با داشتن کارخانه های تسلیحاتی بزرگ و صادرات به مابقی کشورها و تکنولوژی های روز دنیا به ویژه در زمینه تسلیحات و ناوهای دریایی ، امن ترین و کم آشوب ترین کشورهای دنیا هستند و اینگونه از تسلیحات خود استفاده می کنند.
یک بال قدرت در سالهای اخیر برای ایران نیز پیشرفت فوق العاده در زمینه دیپلماسی ، با استفاده از نخبگان کاربلد و متخصص بوده است، که باعث شده ایران به عنوان یک قدرت منطقه ای و نه یک تروریست ایدوئولوژیک گرا در مداخلات منطقه ای شناخته شود.
متاسفانه بودجه نظامی کشور از بودجه صدا و سیما و برخی نهادهای فرهنگی بیشتر است که برای افرادی که عزت خود و عزت ملی خود را محترم میشمارند تنها متمایل شدن به چیزی جز آن را به دنبال دارد.و کسی تلوزیون نگاه نمی کنه این روزا.
آقای ضرغامی صحت خواب!!!

مخالفان fatf قابل احترامند شکی نیست... اما موافقان چطور؟؟؟

بیانات مخالفان به موافقان کم مانده به فحش برسد چرا واکنش نشان ندادید؟؟؟
کشور ما جوری شده اگر لوایح چهارگانه تصویب بشه و وضعمون بدتر بشه . یه گروه میگن اره لوایح تصویب شد و این بلا سرمون اومدو برعکسشم هست .
دوستان تروخدا ت این اوضاع مملکت حزب و حزب بازی و انتخابات را تمام کنید . مردم دارن جون میدن. تو این بازیهای حزبی وسیاسی کسی بفکر مردم نیست.آقای ضرغامی اقای عبدی و..... تموم کنید رقیب کشی را . هرکدوم ماهی چند میلیون تومن حقوق میگیریدفکرتون ازاده هی میشینیدحرفهای شیرین مینویسید . مردم نون برای خوردن ندارند برای بهتر شدن وضع مملکت به دولت کمک کنید . نمک رو زخم مردم نپاشید .
یه چیزیم بگم لطفا کمک کنید امسال عید تو جامعه مان جابیفته :دوستان خواهشن فرهنگ سازی کنیم کسی توروزهای عید اجیل نخره .لااقل مردونه قول بدید و پای قولتون وایسید . مثل نه به خرید خودرو و.... نکنید که سایپا با یه پیش فروش همه چیو بهم بریزه
دوستان نه بخرید آجیل
بادود،جاده ۵۹معروف به جاده چالوس یکی اززیباترین جاده های ایران است که اکنون سالهاست قراراست بااحداث جاده جدیدفاصله تهران به شمال راکوتاه کنندولی متاسفانه پس ازگذشت ۲۰سال بنابدلایلی هرسال میگویندسال دیگرودراین رابطه بهنگام سفرهای نوروزی وتعطیلات مسافرین درراه بندانهای طولانی گرفتاروهزینه های سرسام اوری به مملکت تحمیل می شود.
رئیس جمهور ما اصلا آمریکا و اروپا و حتی روسیه را نمی شناسد
آقای روحانی همه طرح هایی که آنها دارند طرح هایی است که برای آنها مفید است و هیچ منفعتی برای ما نداشته و ندارد
آقای روحانی ما اگر بخواهیم این طرح را تصویب کنیم چه عایدی برای ما خواهد داشت؟ مگر برجام که شما و دوستانتان می گفتند چنین می شود و چنان چه شد؟
این هم همان طرح برجام است
ایکاش امام زنده بود همانهایی را می خواست که الآن شما می خواهید. منتها آن زمان امام همه وجه وجودی را رصد می کردند
دقت کنید قبل از نظر مثبت و منفی دادن ، عددی که نشون داده میشه چقدر تغییر میکنه
نظرات مثبت و منفی که میبینیم، دروغ هست
FATF تصویب بشه پراید میشه 10 میلیون. حالا کی گفتم
پاسخ ها
ناشناس
| France |
۱۶:۳۷ - ۱۳۹۷/۱۲/۱۰
نه نمیشه ولی تصویب نشه میشه ۱۲۰ میلیون ببین کی گفتم
ویلای دختر یک وزیر !!!!! همین چند کلمه عمق فساد را به خوبی نشان می دهد وقتی دختر یک وزیر به راحتی اینقدر استباه دارد و هیچکسی در این مملکت به این فرد نمی گوید از کجا آورده ای
لطفا حجاب را رعایت کنید
این آرمین همون نیست که پسرش شیرخشک مسموم به کودکان این مملکت فروخته؟
واقعاً از تیتر اخبار که زده اید خودتان خجالت نمیکشید. تازه اون تیتری هم که ارزش تیتر زدن داشته محتوایش چنگی بدل تمیزند. خدای ناکرده تابناک فکر نکند که از بس اقبال مردمی داره ، بعضی‌ها مثل من میخوانند و کامنتی میگذارمد. اینطور نیست . شما تا آنجا که من میدانم تنها جایی هستید که امکان کامنت گذاشتن را فراهم کردید و به شرطها و شروطها بعضی را منتشر می‌کنید. آخر کسی که مسئول این تیترها است، با این تیترهای صد تا یک غاز کجای کار مملکت درست میشه؟ نقل قول از آقای ازغدی که به عنوان اندیشمند سالهاست در برگزاری کلاس و عضویت در شورای عالی انقلاب فرهنگی و تریبون ثابت صدا و سیما و گاهاً نماز جمعه مشغول هستند کدام برنامه ای برای فرهنگ کشور که رشته تخصصی اشان میدانند داده اند که دردی از دردهای مملکت را دوا کرده باشد. وظیفه آدمی که در جایگاهی که شاید پتانسیل انرا ندارد وای بابتش مزد و حقوق و امکانات می‌گیرد هست. پس کی این جماعت میخواهند خودشان زایشی داشته باشند.
بقیه تیتر ها هم که انتشارشون جفا به حرفه خبرنگاری و اسراف در استفاده از اینترنت هست.
عصبانیت آقایان از رای مردم هست.انگار دارن انتقام میگیرن از ما.بابا ما روحانی رو با شعار سازش با دنیا انتخاب کردیم.خیلی خنده داره امروز باز آقای علم الهدی گفتن گرونی گوشت و.. نتیجه برجام هست.اخه دیگه همه میدونن تا برجام بود که همه چیز عادی بود.عجیبه که دولت و مجلس منتخب مردم به زورشون از شما جهت تصویب یک کنوانسیون بین المللی کمتره.
ظریف بیچاره کاره ای نیس براش شبا تصمیم میگیرن میاد روزا اگه حال داشته باشه پیگیری میکنه
بسته ویژه خبری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل