بازدید 28336
هزار و پانصد و هفتاد و هفتمین بسته ویژه خبری «تابناک»؛

همه فریاد می‌زنید پس فریادرس کیست؟!/واکنش امام به استعفای آیت‌الله مؤمن از شورای نگهبان چه بود؟/روحانی در استفاده از حقوق قانونی خود کوتاهی می‌کند

رصد‌خانه «تابناک»، خبر‌هایی برای مخاطبان آماده می‌کند که غیررسمی هستند یا اینکه کمتر از اهمیت خود، مورد توجه قرار می‌گیرند. تیتر‌هایی مانند: جزئیات تازه‌ای از ترور یاسر عرفات منتشر شد/مسیح مهاجری: روحانی در استفاده از حقوق قانونی خود کوتاهی می‌کند/سلاطین گوشت هم به صف شدند و ... رصد‌خانه امروز تابناک را تشکیل می‌دهند.
کد خبر: ۸۸۰۷۰۹
تاریخ انتشار: ۰۴ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۹:۴۰ 23 February 2019

تابناک؛ داریوش امیری ـ تحولات در گذر است و خبر هیچ گاه متوقف نخواهد شد؛ خبر‌هایی رسمی و گاه غیر رسمی؛ خبر‌هایی که مورد توجه قرار می‌گیرد یا ممکن است همه به راحتی از کنار آن بگذرند. رسانه‌های خبری هر یک به فراخور وابستگی جناحی خود، خبر‌هایی را برجسته می‌کنند و در مواردی هم از کنار آن می‌گذرند. اگر خبر به‌ما‌هو خبر موضوعیت داشته باشد، وابستگی جناحی نباید در کمرنگ و پر رنگ منتقل کردن آن تأثیری داشته باشد.

رصد‌خانه «تابناک»؛ جایی است که خبر‌هایی گاه غیررسمی و گاه اخباری که مورد توجه قرار نمی‌گیرد، برای مخاطبان آماده می‌کند؛ خبر‌هایی که گاه به ملاحظه جناح‌های سیاسی مورد توجه قرار نمی‌گیرند و گاه به دلیل کم توجهی رسانه‌ها به حاشیه می‌روند، ولی همین خبر‌ها، اخباری هستند که مخاطبان را از پشت پرده جریانات سیاسی آگاه می‌کنند. در رصدخانه، تیتر و خلاصه‌ای از مهم‌ترین اخباری که اطلاع از آن‌ها ممکن است برای مخاطبان مهم و قابل توجه باشد، در اختیار مخاطبان قرار می‌گیرد و اینک رصدخانه تابناک را می‌بینید.

جزئیات تازه‌ای از ترور یاسر عرفات منتشر شد

آذرماه گذشته بسام ابوشریف از در دست داشتن صورت‌جلسه نشستی خبر داد، پرونده‌ای با انبوهی داده که ثابت می‌کند ترور عرفات با اطلاع و موافقت حکومت آل‌سعود بوده و جرج بوش پسر رئیس‌جمهور پیشین آمریکا در جلسه‌ای با آریل شارون نخست‌وزیر سابق رژیم اسرائیل برای انجام ترور رئیس پیشین تشکیلات خودگردان فلسطین توافق کردند. / سازندگی

همه فریاد می‌زنید پس فریادرس کیست؟!

آیت‌الله هاشم بطحایی گفت: مسئولین با رأی این مردم به مجلس رفتند و دولت مرد شدند؛ چند سالی به اتمام دوره مسئولیتشان باقی مانده، چرا به جان درآمد این مملکت افتادند و فقط به فامیل و بستگان خود می‌رسند؟! همه مسئولین از جمله سه قوه می‌گویند باید مشکلات حل شود؛ چه کسی باید این مشکلات را حل کند؟ همه فریاد می‌زنید پس فریادرس کیست؟ اگر فقط داد می‌زنید و نمی‌دانید فریادرس کیست که مصیبت است و اگر می‌دانید خودتان فریادرس هستید، ولی فریاد زن شدید، اشتباه است. مصیبت فعلی اینجاست که خود فریادرس هستید، ولی به صف طلبکار‌ها می‌روید! /شفقنا

مخالفت مجلس با اعطای سهمیه یک لیتر بنزین در روز به هر ایرانی

نمایندگان مجلس با پیشنهادی مخالفت کردند که بر اساس آن قرار بود به هر ایرانی روزانه یک لیتر بنزین داده شود. این پیشنهاد ۵۳ رأی موافق، ۱۴۷ رأی مخالف و ۳ رأی ممتنع از مجموع ۲۲۷ نماینده حاضر در مجلس را کسب کرد که این رأی نشان دهنده مخالفت مجلس با این پیشنهاد است.

نماینده مجلس: سه ماه است گوشت نخریده‌ام!

عزیز اکبریان گفت: بنده سه ماه است گوشت نخریده‌ام، آخرین باری که خریدم ۶۴ هزار تومان بود، اما الان دو برابر شده است و نمی‌توانم بخرم. وقتی تحریم‌های آمریکا شروع شد ما تأکید کردیم توزیع کالا کوپنی شود، اما دولت با این عنوان که می‌گویند به ۴۰ سال قبل برگشته‌اند قبول نکرد، وقتی مکانیسمی برای توزیع کالا وجود نداشته باشد پول مردم هدر می‌رود.

افزایش قیمت شیرینی برای عید ۹۸ منتفی شد

علی بهره‌مند، رئیس اتحادیه فروشندگان شیرینی فروشی:به رغم بالارفتن نرخ مواد اولیه شیرینی جات، در پایان سال افزایش قیمتی برای شیرینی نداریم. هر کیلو شیرینی تَر ۲۶ هزار، دانمارکی (گل محمدی) ۲۱ هزار، زبان ۲۱ هزار و ۵۰۰، پاپیونی ۲۱ هزار و ۵۰۰، برنجی ۲۱ هزار و ۵۰۰ و کیک یزدی ۱۵ هزار تومان است. به همه واحد‌ها ابلاغ کرده ایم که حق هیچ گونه افزایش قیمتی را به بهانه شب عید ندارند. شهروندان در صورت مشاهده هر گونه تخلف می‌توانند با تلفن ۱۲۴ و یا اتحادیه تماس بگیرند.

خرید خدمت سربازی منتفی شد

با تصویب بندی از لایحه بودجه ۹۸ درباره لزوم تسویه حساب خریداران خدمت سربازی مشمول در سال جاری، عملا خرید خدمت سربازی در سال ۹۸ منتفی شد. نمایندگان مجلس در جلسه علنی نوبت صبح امروز (شنبه) و در ادامه بررسی جزئیات بودجه ۹۸ در بخش درآمدی، بندالحاقی ۳ تبصره ۱۱ را تصویب کردند. بر این اساس دولت مکلف است اقساط جریمه غیبت از خدمت وظیفه عمومی افرادی را که تا پایان سال ۱۳۹۷ متقاضی پرداخت اقساطی این جریمه‌ها بوده‌اند تا پایان سال ۱۳۹۸ وصول و به حساب خزانه واریز کند. افرادی که تا پایان سال ۱۳۹۸ نسبت به تسویه اقساط خود اقدام نکنند مشمول غایب محسوب و به خدمت وظیفه عمومی اعزام می‌شوند. در چند سال گذشته بندی در لایحه بودجه برای تعیین شرایط خرید خدمت سربازی برای مشمولان غایب تصویب می‌شد که امسال این بند از بودجه حذف شد لذا پرونده خرید خدمت سربازی در سال ۹۸ بسته شد. /ایرنا

هشدار به بدل‌های «ترامپ» و «کیم» در ویتنام

دولت ویتنام هشدار داد دو بدل ترامپ و کیم جونگ اون را دیپورت خواهد کرد، اگر به رفتار خود ادامه دهند. دو نفر از معروفترین بدل‌ها هوارد ایکس استرالیایی (کیم) و راسل وایت (ترامپ) وارد ویتنام شده و در حال مصاحبه با تلویزیون محلی بودند که با آن‌ها برخورد شد. ظاهرا به این دو نفر گفته شده در صورت راه اندازی شو، از این کشور دیپورت خواهند شد. / الجزیره

پراید پرواز کرد بالای ۵۱ میلیون، پژو ۲۰۶ هم بالای ۱۰۰ میلیون!

در بازار امروز خرید و فروش خودرو قیمت پراید ۱۱۱ با قیمت ۵۱ میلیون تومان به فروش می‌رسد. پژو ۲۰۶ تیپ ۲ با قیمت ۸۱ میلیون تومان، پژو۲۰۶ تیپ ۵ با قیمت۹۵ میلیون تومان مورد معامله قرار می‌گیرد. علاوه بر این سمند EF ۷ با قیمت ۹۱ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان، چانگان با قیمت۱۶۷ میلیون تومان، ۲۰۷ اتوماتیک با قیمت ۱۳۵ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان، ساینا دنده‌ای با قیمت ۶۰ میلیون تومان وپژو ۲۰۶ صندوق دار با قیمت ۱۰۰ میلیون تومان به فروش می‌رسد. / تسنیم

فدراسیون فوتبال وعده‌اش را عملی نکرد

با وجود اینکه قرار بود بازی دوستانه تیم ملی فوتبال زنان ایران و بلاروس در ورزشگاه آزادی برگزار شود، اما امروز سایت فدراسیون خبری مبنی بر برگزاری این بازی در ورزشگاه آرارات منتشر کرد. پیش از این مهدی تاج، رئیس فدراسیون فوتبال اعلام کرده بود این بازی در ورزشگاه آزادی برگزار می‌شود، این خبر موجی از شادی را بین علاقه‌مندان به ورزش بانوان به راه انداخت/ ایسنا

آستان قدس رضوی و بنگاه‌های اقتصادی نیرو‌های مسلح مکلف به پرداخت مالیات شدند

نمایندگان مجلس در مصوبه‌ای آستان قدس رضوی، ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) و بنگاه‌های اقتصادی نیرو‌های مسلح را مکلف به پرداخت مالیات کردند. نمایندگان مجلس در جلسه علنی صبح امروز (شنبه) و در جریان بررسی لایحه بودجه سال ۹۸، بند الحاقی ۶ تبصره ۹ را به تصویب رساندند که بر اساس آن در راستای تحقق ماده (۷۸) قانون الحاق برخی از مواد به قانون تنظیم بخشی از مقررات مالی دولت (۲) و در جهت اجرای اصل سی‌ام قانون اساسی، آستان قدس رضوی و آن دسته از مؤسسات و بنگاه‌های اقتصادی زیرمجموعه نیرو‌های مسلح و ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) به استثنای مواردی که اذن صریح، ولی فقیه مبنی بر عدم پرداخت مالیات و یا نحوه تسویه آن را دارند، موظفند نسبت به واریز مالیات خود به خزانه موضوع ردیف ۱۱۰۱۱۲ اقدام کنند.

مسیح مهاجری: روحانی در استفاده از حقوق قانونی خود کوتاهی می‌کند

مسیح مهاجری، مدیر مسئول روزنامه جمهوری اسلامی نوشت: تاسف بالاتر این است که خود رئیس‌جمهور نیز در استفاده از حقوقی که قانون اساسی برای او در نظر گرفته کوتاهی می‌کند. رئیس‌جمهور حق دارد هر وقت که لازم بداند از طریق رسانه ملی مطالب مورد نظر خود را با مردم در میان بگذارد. رئیس‌جمهور می‌تواند در تنظیم بودجه کل کشور، موارد غیرلازم را حذف کند و اولویت را به بخش‌های ضروری بدهد. رئیس‌جمهور مسئول برقراری عدالت در تمام زمینه‌ها در کشور است و این حق را دارد که با بی‌عدالتی‌ها در زمینه‌های مختلف از جمله بی‌عدالتی اخلاقی، بی‌عدالتی اقتصادی و بی‌عدالتی تبلیغاتی مقابله کند و عدالت را در تمام زمینه‌ها برقرار نماید. رئیس‌جمهور می‌تواند وزرای ضعیف را برکنار کند و افرادی قوی جایگزین نماید.

رئیس‌جمهور حق دارد موانع کار را با مردم در میان بگذارد و برای برطرف ساختن آن‌ها از مردم استمداد کند. استیفای این حقوق قانونی، از یکطرف به رفع تبعیض‌ها و بی‌عدالتی‌ها کمک می‌کند و از طرف دیگر بر توانائی دولت برای حل مشکلات می‌افزاید. واقعیت این است که رئیس‌جمهور در استفاده از حقوق قانونی خود کوتاهی می‌کند و همین امر یکی از علل وجود بی‌عدالتی‌ها در کشور است. این روز‌ها عده‌ای از نمایندگان مجلس برای استیضاح رئیس‌جمهور تلاش می‌کنند. این، حق قانونی نمایندگان مجلس است که هر زمان لازم بدانند رئیس‌جمهور را استیضاح کنند، اما رئیس‌جمهور هم این حق را دارد که موانع، تنگناها، کارشکنی‌ها و بی‌عدالتی‌هائی که در حق دولت می‌شود را نیز توضیح بدهد و تشریح کند. اگر رئیس‌جمهور به درستی از این حق خود استفاده کند، استیضاح او از نظر مردم وجاهت نخواهد داشت و در مجلس نیز با شکست مواجه خواهد شد.

مدیرعامل سابق بانک سرمایه بازداشت شد

مدیرعامل سابق بانک سرمایه با قرار بازداشت موقت بازداشت شد. طبق کیفرخواست صادره، سه عضو پیشین هیئت مدیره بانک سرمایه، «علی بخشایش» به مشارکت در اخلال عمده در نظام اقتصادی کشور از طریق اخلال در نظام پولی و بانکی و مشارکت در ۴۶ فقره خیانت در امانت، «پرویز کاظمی» به مشارکت در اخلال عمده در نظام اقتصادی کشور از طریق اخلال در نظام پولی و بانکی و مشارکت در ۴۱ فقره خیانت در امانت و «محمدرضا توسلی» به مشارکت در اخلال عمده در نظام اقتصادی کشور از طریق اخلال در نظام پولی و بانکی و مشارکت در ۴۰ فقره خیانت متهم هستند. «مسعودی‌مقام» قاضی رسیدگی کننده به این پرونده در پایان چهارمین جلسه دادگاه که سه شنبه ۹ بهمن برگزار شد، ضمن اعلام ختم رسیدگی به این پرونده، از افزایش میزان وثیقه تعیین شده برای متهمان از ۳ به ۱۰ میلیارد تومان خبر داد و گفت: قرار‌های کیفری متهمان تشدید می‌شود و در صورت تودیع آزاد و در غیر این صورت امروز بازداشت می‌شوند.

سلاطین گوشت هم به صف شدند

جعفری دولت‌آبادی دادستان تهران از تشکیل اولین پرونده در رابطه با گوشت قرمز در شعب ویژه خبر داد و گفت: در این رابطه دو نفر از ستاد تنظیم بازار تهران، و دو نفر از سایر دستگاه‌های مرتبط با تأمین و توزیع گوشت بازداشت شده و پرونده آنان در حال تکمیل تحقیقات است. دولت‌آبادی همچنین در واکنش به اظهارات رئیس گمرکات کشور مبنی بر ممنوعیت صادرات دام از خرداد ماه سال جاری، گفت: این اظهار با واقعیت موجود یعنی اگر از خرداد ممنوع شده؛ چرا تا آذر ماه صادرات دام ادامه داشته است؟

حتی فراکسیون ولایی هم با ذوالنور همراهی ندارد

محمود صادقی: من احتمال استیضاح روحانی را خیلی جدی نمی‌گیرم. فقط آقای ذوالنور است که برای خود کار‌هایی می‌کند. تلاش‌های او در شرایطی است که فراکسیون ولایی هم با ایشان همراهی‌ای نمی‌کند؛ بنابراین این حرکت بیشتر شبیه حرکتی ایذایی است و معلوم است به جایی نمی‌رسد. البته استیضاح حقِ قانونی نمایندگان مجلس است.

رسانه ملی خشونت علیه زنان را تئوریزه می‌کند

آذر منصوری در واکنش به پخش مصاحبه با زنی که بعد از ۲۷ بار درخواست طلاق از شوهرش، به دلیل کتک خوردن، به زندگی با او بازگشته بود به «آزادی» گفت: «جای تأسف است که این رسانه سهوا یا عمدا دست به تولید برنامه‌هایی می‌زند که رسما خشونت علیه زنان را تئوریزه و تشدید می‌کند. نشان دادن زنی که بار‌ها توسط شوهر خود کتک خورده در کنار فرزندان و شوهری که با افتخار از فتوحات خود می‌گوید و زنی که با این همه این خشونت را پذیرفته است و به عنوان نماد صبوری معرفی می‌شود، نتیجه‌ای جز تداوم و ‌تشدید این باور و رفتار در جامعه به جا نمی‌گذارد.» /آزادی

هواپیمای نروژی پس از ۷۰ روز از شیراز رفت

یک فروند هواپیمای شرکت «ایر شاتل» نروژ که به علت عدم تأمین قطعه در فرودگاه شیراز زمین‌‎گیر شده بود، نیمه شب جمعه از ایران به مقصد استکهلم سوئد به پرواز در آمد. به گزارش اطلاعات پرواز فرودگاه‌های کشور، هواپیمای بوئینگ ۷۳۷ پس از تهیه و نصب موتور جدید، سرانجام بامداد شنبه از مرز‌های ایران خارج شد. این هواپیما ۱۴ دسامبر (۲۳ آذرماه) از دبی امارات عازم اسلو بود که به علت نقص فنی یکی از موتور‌ها در فرودگاه شیراز فرود اضطراری کرد. خدمه و مسافران روز بعد با پروازی از شیراز خارج شدند، اما هواپیما به علت نبود قطعات یدکی لازم، در ایران باقی ماند. پس از عهدشکنی آمریکا و خروج این کشور از برجام، ورود محصولاتی به ایران که آمریکا دست‌کم ۱۰ درصد در تولید آن‌ها سهیم بوده، منوط به مجوز وزارت خزانه‌داری این کشور شد و به همین جهت هواپیمای نروژی بیش از دو ماه در فرودگاه شیراز زمین‌گیر بود. پیشتر رسانه‌ها از تأمین قطعه لازم و تلاش شرکت نروژی برای خروج هواپیما در هفته جاری خبر داده بودند.

واکنش امام به استعفای آیت‌الله مؤمن از شورای نگهبان چه بود؟

به مناسبت وفات آیت‌الله محمد مؤمن قمی عضو فق‌های شورای نگهبان، نماینده استان قم در مجلس خبرگان رهبری و از مبارزان دیرین نهضت اسلامی و یاران امام خمینی (ره) پایگاه مرکز اسناد انقلاب اسلامی، بخشی از خاطرات این فقیه پارسا را که توسط مرکز اسناد انقلاب اسلامی ثبت و ضبط شده است، بازخوانی کرده که در بخشی از آن به نقل خاطره‌ای از واکنش امام به استعفای آیت الله مومن از شورای نگهبان پرداخته است:در این بخش آمده است:

آیت‌الله مومن نقل می‌کند: بنده قصد داشتم که در دوره دوم، از عضویت خودداری کنم. حتی در دوره نخست نیز تمایلی به این کار نداشتم؛ ولی حاج احمد آقا خمینی به بنده تلفن کردند و ابراز کردند که خوب است بنده عضو شورای نگهبان باشم؛ لذا کسی را به عنوان واسطه، خدمت امام فرستادم اجازه بگیرند که بنده در قم مشغول کار‌های علمی‌باشم. حضرت امام، اجازه نفرمودند. حاج احمد آقا به بنده گفت: وقتی به امام عرض کردم که آقای مؤمن می‌خواهند درس بخوانند. فرمودند: «می‌خواهد درس بخواند که چه؟ برای اینکه خدمت به اسلام بکند؟ خُب! این سفره گسترده؛ بفرما خدمت به اسلام کن».

در اوایل رهبری حضرت آیت‌الله خامنه‌ای باز هم مترصد بودم که از شورای نگهبان کناره‌گیری کنم؛ ولی شرایط را مناسب ندیدم. . . دوره دوم عضویت در شورای نگهبان هم تا سال ۱۳۷۴ به درازا کشید. برای دوره سوم، بنده نامه‌ای خدمت آقا نوشتم که ایشان موافقت کنند که بنده در شورا نباشم؛ ولی به هر حال مورد قبول واقع نشد . . . »

دستگیری ۱۳ تروریست حادثه زاهدان

دادستان زاهدان از دستگیری ۱۳ نفر در ارتباط با حادثه تروریستی محور «خاش- زاهدان» خبر داد. حجت‌الاسلام موحدی راد با اعلام این خبر گفت: تحقیقات روی این پرونده تا دستگیری تمامی عوامل تاثیر گذار ادامه دارد. وی همچنین از تشکیل پرونده برای ۶ متهم به اتهام قاچاق سازمان یافته دام، رشوه، ارتشا، جعل و اختلاس خبر داد و افزود: سه نفر از متهمان از کارکنان جهاد کشاورزی هستند که دو نفر از شهرستان خاش و یک نفر از زاهدان در حال حاضر در بازداشت هستند، سه نفر دیگر که به عنوان دلال در کار قاچاق دام با این افراد همکاری می‌کردند با قید وثیقه آزاد شدند. موحدی راد افزود: این پرونده در شعبه ۷ بازپرسی در حال رسیدگی است و احتمال دارد تعداد بازداشتی‌های این پرونده افزایش یابد. وی تصریح کرد: این افراد به صورت غیر قانونی و غیر مجاز دام‌ها را از کشور‌های همسایه وارد می‌کردند و با پلاک شناسایی دام که در اختیار جهاد کشاورزی بوده است بدون نظارت شبکه دامپزشکی دام‌ها را به صورت زنده به دامداری‌ها و کشتارگاه‌های سایر نقاط کشور منتقل می‌کردند. موحدی راد تأکید کرد: در سایر نقاط کشور معمولا قاچاق دام از داخل کشور به خارج صورت می‌گیرد، ولی در حوزه سیستان و بلوچستان دام‌ها از کشور افغانستان و پاکستان وارد می‌شود به همین منظور برای جلوگیری از انتقال آلودگی و بیماری‎های مشترک بین انسان و دام، این دام‌ها ابتدا در داخل استان قرنطینه و بعد از تأییدیه سلامت توسط سازمان دامپزشکی ذبح می‎شوند و سپس به صورت بسته بندی به سایر نقاط کشور ارسال می‌شود.

تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب ها
مطالب مرتبط
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۱۷
در انتظار بررسی: ۷
انتشار یافته: ۱۴۶
رسانه های دولتی گوشت ۱۰۰ هزار تومانی و پراید ۵۰ میلیونی رو سانسور کردن و به صورت خودجوش ! دلواپس دیوارنگاره میدان ولیعصر شدن که چرا زن رو به عنوان مادر به تصویر کشیده !
براورد اتاق فکر تکرار ، اینه که لازم نیست برای مردم کار شبانه روزی انجام داد ، فقط میشه با مشوق های جنسیتی و برجسته کردن مطالبات اقلیت های اجتماعی ، و ترساندن ملت از یگ گروهی ، و همراهی رسانه های انور ابی, راحت رای اورد که البته این روش دیگه برای ۱۴۰۰ جواب نمی ده..
پاسخ ها
ناشناس
| Germany |
۲۱:۱۷ - ۱۳۹۷/۱۲/۰۴
ایران شده پراز سلطان...فقط سلطان محمود قزنوی جاش خالیه
ناشناس
| Germany |
۲۱:۱۸ - ۱۳۹۷/۱۲/۰۴
ایران اقتصادش فلج شده
ناشناس
| Germany |
۲۱:۱۹ - ۱۳۹۷/۱۲/۰۴
از وقتی سیاست اقتصاد مقاومتی اجرا شده سلطانها ظهور کردن پارسال که نرمش قهرمانانه بود از این چیزا نداشتیم
ناشناس
| Germany |
۲۱:۲۵ - ۱۳۹۷/۱۲/۰۴
امیدوارم روزی برسه که انسان با استفاده از پیشرفت های پزشکی بتونه به عمر جاودانه و با سلامت کامل دست پیدا کنه

روزی که مثل مارمولک که میتونه دم خود را بازسازی کنه و یا خرچنگ و ستاره دریایی که میتونن اندام های جدا شده خود را بازسازی کنن اعضای بدن نیز خودش ساخته بشه

اگر این اتفاق بیافته ما تا ابد میتوانیم مسئولانمان را حفظ نماییم که واقعا به خاطر این همه پیشرفت که در کشور میبینیم به گردن همه ما حق دارند
ناشناس
| Germany |
۲۱:۳۹ - ۱۳۹۷/۱۲/۰۴
در ایران فرق اونی که پزشک شده با اونی که پزشک نشده میدونید در چیه؟




در این هست که اونی که پزشک شده پولدار بوده و اونی که پزشک نشده فقیر بوده

چون شما اگر بخواهید پزشکی دولتی برید حداقل باید 500 میلیون تومن هزینه کتاب و کلاس و جزوه بدید و اگر هم بخواید برید آزاد یا شعبه های پولی دانشگاه های دولتی که بدون کنکور هست باید ترمی 500 میلیون تومان بدی

بنابر این از این که پزشک نشدید زیاد نگران نباشید و به هوش خودتان هم شک نکنید چون هوش انسان تابع محیطی هست که در اون بزرگ شده. شما اگر کودکی را بدید به یک خانواده سطح پایین و فقیر اون کودک قطعا بهره هوشیش فوق العاده افت میکنه به خاطر تغذیه و مسائل دیگه. حالا اگر همون کودک رو به یک خانواده پولدار و تحصیل کرده بدید اون کودک در آینده در هر کاری وارد بشه قطعا موفق خواهد شد و ضریب هوشی او نیز افزایش خواهد یافت
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۱:۴۳ - ۱۳۹۷/۱۲/۰۴
اقتصاد مقاومتی؟
اگر اقتصاد مقاومتی اجرا شده بود که الان حقوق شما الان دوبرابر شده بود و پراید همین همان قیمت ۲۴ تومان می بود
ناشناس
| Germany |
۲۱:۴۵ - ۱۳۹۷/۱۲/۰۴
خاشقچی

نیستی ببینی پراید شده 50 تومن و هر ماه 1 تومن به قیمت اون اضافه میشه
ناشناس
| Germany |
۲۱:۵۶ - ۱۳۹۷/۱۲/۰۴
سال جدید فکر نکنم سال خوبی برای مردم ایران باشه

معلوم نیست ما مردم عادی کی قراره روی آرامش رو ببینیم
هر سال میگن اوضاع تا چند ماه آینده خوب میشه و همچی ارزون میشه اما سال به سال اوضاع داره بدتر میشه

الان طوری شده که مردم آرزوششون شده که برگردن به دوره محمود، هاشمی، خاتمی و .... در حالی که همشون سراپا یک کرباس بودن و هیچ کدومشون به جز محمود کاری برای محرومین و مستضعفین انجام نداد
ناشناس
| United States of America |
۲۲:۱۸ - ۱۳۹۷/۱۲/۰۴
برای رییس جمهور ی که از مردم رای مستقیم‌گرفته . برای رییس اکل سیاسی کشور را وسط رینگ قرار دادند و از هر طرف بهش حمله میکنند . تا تقصیرها را به گردن ایشان بیندازند در صورتی هر کسی تا کمی اندیشه کند میفهمد که ملاک برای تمام ریاست جمهوریها در همه کشورهای دمکراسی این هست که به مردم باید پاسخ دهد جامعه را . واقعا هنوز برای بعصی روشن نیست بخاطر تین هیت که سر در دنیای سیاست ندارند رییس جمهور امروز گفت اینکار را باید انجام بدم هیچ‌کس نباید جلوگیری کند .
ناشناس
| Germany |
۲۲:۴۲ - ۱۳۹۷/۱۲/۰۴
بعد از 40 سال فکر نمیکنید دیگه همایش، سخنرانی و حرف زدن بسه باشه

دیگه موقع عمله و باید مسئولین از خودشون شروع کنن

با حرف زدن و نصیحت کردن چیزی درست نمیشه
ناشناس
| United States of America |
۲۳:۴۴ - ۱۳۹۷/۱۲/۰۴
۱۴۰۰ چه شعاری جواب میده . داداش اصلا شما تو هنوز تو باع سیاست نیستی . مردم در اوایل انقلاب چه کسی و با چه تفکری به ریاست جمهوری انتخاب کردند شعارش چی بود . یعنی مطالبه مردم به این حرف های شما بیان میدترید نبود گفتمان ۹۶ درصد مردم از سال ۵۷ کلا عوض شد تحقیق بفرمایید . اگر بگویید اینجوری نیست و اینطری نبوده پس باید به طیف بیشتری از مردم باج سیاسی داد تا جذب شوند . کلا در رای و صندوق و مردم سالاری اینچنین هست که حرف اخر را مردم میزنند . چون مردم دوست دارند شما چرا ناراحتی . تو که شعارت را دادی مردم استقبال نکردند
ناشناس
| Italy |
۲۳:۴۹ - ۱۳۹۷/۱۲/۰۴
نمیدونم این امار و ارقام را از کجا میاوری ولی من سالها قبل بیمار جراح بسیار ماهری بودم و کسی که ان پزشک را از کودکی میشناخت گفت که از داشتن پدر و مادر محروم بوده و در یکی از شهرستان ها نزد یکی از اقوام دور در نهایت فقر و شرایط سخت درس خوانده و پزشک شده است
مهندس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۵۴ - ۱۳۹۷/۱۲/۰۴
پزشک شدن در ایران حتی با پرداخت ۵۰۰ میلیون در دانشگاه آزاد یا بین الملل باز هم ارزش دارد. زیرا این مبلغ بعدا ظرف مدت یکسال برگشت میشود. اگر هم پزشک متخصص شود در یک ماه آن ۵۰۰ میلیون تومان باز میگردد.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۵۷ - ۱۳۹۷/۱۲/۰۴
درآمد پزشکان در ایران:
۱- پزشک متخصص ۵۰۰ میلیون _ ۲_ دندانپزشک ۱۰۰ میلیون _ ۳- پزشک عمومی ۳۰ میلیون _ - ۴- داروساز ۲۰ میلیون _۵- پرستار ۸ میلیون
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۰:۳۴ - ۱۳۹۷/۱۲/۰۵
آره سلطان زیاده اما میخوام بدون سلطان پوشک کیه !! فکر کنم روش نشه خودشو معرفی کنه !
ناشناس
| Italy |
۰۷:۱۱ - ۱۳۹۷/۱۲/۰۵
خیلی دوست دارم بدونم چند سال داری و دارای چه مدرک تحصیلی هستی و چه اتفاقی افتاده که نسبت به پزشکان و کلآ گروه پزشکی حساسیت پیدا کرده ای برای جامعه شناسی میشود استفاده کرد
ناشناس
| United States of America |
۱۰:۱۴ - ۱۳۹۷/۱۲/۰۵
رسانه ای کردن گوشت کیلویی صد هزار تومانی و تلاش شبانه روزی زیاد مهم نیست مشکلات مردم ایران خودش حل میشه مهم این هست که مشکل خودت فراموش کنی این هزینه اگر از جیب مبارک خودت باشه چه اشکالی داره . ولی متاسفانه اینطور نیست
ناشناس
| Germany |
۱۰:۳۵ - ۱۳۹۷/۱۲/۰۵
درآمد برخی مشاغل د ر ایران

پزشک متخصص 4 ملیارد تومن در ماه

دندانپزشک 2 میلیارد تومن در ماه

پزشک عمومی 500 میلیون تومن در ماه

داروساز 200 میلیون تومن در ماه

پرستار 60 میلیون تومن در ماه

کارمند شرکت نفت 70 میلیون تومن در ماه

عضو هیات علمی دانشگاه 80 میلیون تومن در ماه

وزیر و نماینده مجلس 300میلون تومن د ر ماه

مدیر دولتی 60 میلیون تومن در ماه

معلم 10 میلیون تومن د رماه

کارگر زیر 2 میلیون تومن در ماه

بیکار بدون حمایت
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۴۱ - ۱۳۹۷/۱۲/۰۵
یکشنبه ۵ اسفند
پراید۵۳ میلیون
سکه ۵ میلیون
دلار ۱۴۴۰۰
هیچکس پاسخگونیست
علی برکت الله
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۲۸ - ۱۳۹۷/۱۲/۰۵
هیچی از دلار ننویسیدا
ظریف گفته ۵۱ درصد مردم از برجام حمایت می کنند!
بله! مردم از نظر شما یعنی فقط همون سلبریتی هاتون..برجام برای اونها سراسر خیر و سفر بود..
پاسخ ها
ناشناس
| Germany |
۲۱:۳۳ - ۱۳۹۷/۱۲/۰۴
ظریف درصد و پایین گفته دشمن شاد نشه.شما منفیاتو بشمری متوجه میشی چقدر مخالف برجام داریم
ناشناس
| United States of America |
۲۱:۴۲ - ۱۳۹۷/۱۲/۰۴
برجام‌اگر بد بود مثل لوایح چهارگانه تصویبش نمیکردید . حق غنی سازی را گرفتی دیگه چی میخواهی با اقتصاد مقاومتی کشور را رو به جلو ببر . جنس غربی و اقتصاد غربی که بدرد شما نمیخوره روابط با عرب را برای چی اصرار میکنی . تشابه با غربیها به چیست . تشابه با عرب ها که بیشتر هست
علی
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۳۵ - ۱۳۹۷/۱۲/۰۴
چه فایده اگر ۹۹ درصد هم موافق برجام و رفع تنش با دنیا و به سر کار امدن افراد توانا و دانا و عاقل و کاربلد و جوان و دلسوز و وطن پرست و سالم بر کار باشند
باز همان یک درصد مخالف نخواهند گذاشت
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۵۹ - ۱۳۹۷/۱۲/۰۴
باید قبول کنیم که برجام کلاه گشادی بود که بر سر دیپلماتهامون گذاشتن.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۷:۳۵ - ۱۳۹۷/۱۲/۰۵
ناشناس ۲۱:۴۲
عزیزم پیاده شو با هم بریم
برجامی هم که تصویبش کردند اگر هم خوب بود اون غرب و آمریکای عزیز شما اجازه ندادند مردم ایران از خوبی‌هایش بهرمند بشند که البته دلیلش هم ساده لوحی و اعتماد اشتباه مسیولین اجرای برجام و حقه بازی و فرصت طلبی آمریکاجون و اروپای عزیز بود ، به این علت که مسئولین ایرانی با خوش باوری به سرعت و تمام و کمال تعهدات ایران رو به انجام رسوندند و اصلا منتظر انجام تعهدات طرف مقابل نموندند در حالیکه خیلی راحت و منطقی بود و دنیا هم قبول میکرد که ایران از طرف مقابل بخواد که در برابر هر قدم ایران اونها هم یک قدم بردارند ، عزیزان آمریکایی و اروپایی هم که در عمل به تعهدات و رعایت حقوق سایر کشورها و احترام متقابل شهره هستند از این فرصت استفاده کردند و وقتی خرشون از پل گذشت دیگه نیازی به رعایت قرارداد و تعهداتشون‌ندیدند از برجام خارج شدند
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۴۹ - ۱۳۹۷/۱۲/۰۵
احسنت، و البته اضافه کنید حامیان سرمایه داری را که اقتصاد و معیشت مردم بی پناه را فلج و به گروگان گرفتند!
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۳۰ - ۱۳۹۷/۱۲/۰۵
برجام که بد نبود .الکی چرت نگید .بعد برجام ادا اطوار بعضیها اونو خراب کرد.
جهانگیری : هر وقت در این کشور خصوصی سازی شد
،عده ای حسود فریاد کشیدند..
دقیقا، مردم حسودند و چشم ندارن ببینند برخی که یک کارمند ساده بوندد، یکهو شد مدیر بانک!
پاسخ ها
مهدی
| Germany |
۲۲:۱۷ - ۱۳۹۷/۱۲/۰۴
با پارتی بازی خصوصی سازی آنهم از جیب مردم باعث خجالت نیست؟
ناشناس
| United States of America |
۲۲:۲۲ - ۱۳۹۷/۱۲/۰۴
شما بررسی کن چرا فلان فرد به یکباره به مقام فلان اداره ارتقا پیدا کرد . پارامتر یا شاخص یا معیار تشخیص بسیار ضعیف بوده یعنی برای گزینش افراد از محله و مسجد پرسش کردند که این معیارها فقط شخصی بوده ربطی به تخصص نداشته . تعهد فقط به اجرای کار و قانون هست .
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۲۴ - ۱۳۹۷/۱۲/۰۵
بله آقای جهانگیری مردم خیلی حسودند مثلا چشم
دیدن منصوب به شما را ندارند
آقای نماینده ای که ادعا میکنی سه ماه است گوشت نخورده ای دوره عوام فریبی تمام شده است مردم آگاه شده اند با این حرفها منفور شدن هم به عدم کاراییتون اضافه شد
پاسخ ها
ناشناس
| Romania |
۲۱:۱۵ - ۱۳۹۷/۱۲/۰۴
در رستوران مجلس فقط آب دوغ خیار پخته میشه
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۲۰ - ۱۳۹۷/۱۲/۰۴
احتمال اشنکه میدن در بهارستان
علی
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۳۹ - ۱۳۹۷/۱۲/۰۴
وقتی نماینده ای که بالای ده میلیون تومان فقط حقوق خالص می گیرد و صدها مزایا و امتیاز دیگر هم دارد نتوانسته دو ماه گوشت بخرد
دیگر مسولین ارشد بدانند ، که ۸۰ درصد مردمی که زیر سه میلیون تومان درآمد دارند چه باید بکنند ؟
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۶:۲۷ - ۱۳۹۷/۱۲/۰۵
اگه یک مقدار از اون چند میلیارد تومان پولی رو که در زمان انتخابات خرج تبلیغات انتخاباتیت کردی رو نگهداشته بودی الان میتونستی یک کیلو گوشت بخری و بخوری
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۵۰ - ۱۳۹۷/۱۲/۰۵
از شرایط درونی خانه آن نماینده خبر داری؟
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۰۶ - ۱۳۹۷/۱۲/۰۵
نگفت گوشت نخورده ام- گفت گوشت نخریده ام- فرق است بین این دو تا- یه وقت دیدید قصاب محل دلش خواست بهش شقه شقه گوشت هدیه بده-
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۰۹ - ۱۳۹۷/۱۲/۰۵
این بند خدا گفته که گوشت نخریده!! نگفته که براش بره نیاوردن تو حیاط خونه ویلایییش قصابی کنن!!
یا گوشت نخورده!! تازه اونم گفته 64 هزار تومان بیشتر نخریده!!
سینه چاکان fatf و شفافیت ، چرا لیست دریافت کنندگان ارزی رو منتشر نمی کنید ؟؛ شفافیت اینجا خوب نیست؟!
پاسخ ها
ناشناس
| Germany |
۲۱:۳۲ - ۱۳۹۷/۱۲/۰۴
شما که همه لیستها رو دارید شما چرا منتشر نمیکنید؟
ناشناس
| United States of America |
۲۲:۳۱ - ۱۳۹۷/۱۲/۰۴
فعلا دولت دست نگهداشته تا همه نهادها بدون استثنا در امد و خرج کرد و بودجه خودشان و افراد تحت مدیربت خودشان را شفاف سازی کنند . آلان‌من باید بدانم تمام تک تک مسئولان کشور چقدر درامد دارند چقدر از بیت المال ارتزاق میکنند و بابت ان چکاری انجام‌میدهند .
سعدی فرمود:

چو منعم کند سفله را روزگار نهد بر دل تنگ درویش بار
پاسخ ها
ناشناس
| United States of America |
۲۱:۴۶ - ۱۳۹۷/۱۲/۰۴
سعدی دوره خودش را گفته فاصله زمانی ۷۵۰ سال هست . حال را دریاب . سعدی هم گیر افراد ارمانخواه افتاده بود که ترک وزن کرد
شما با حقوق خالص ۱۰ میلیونی گوشت را نمی توانید بخرید!!!! از حاج خانم بپرسید حتما خریدند
الان دوره زمانه عوض شده و این خانم ها شدند کتک زن می گویی نه برو در خیابان ببین کی متلک می گوید
برو بابا دلت خوش کدوم بی عدالتی در حق دولت
خود دولت دارد بازار را به هم می ریزد
اقای بطحایی فریاد رس دولت است.ایا دیگران اجازه میدهند دولت روابط با دنیا و همسایگان را عادی کند و اولویت حل مشکلات را در داخل مرزها قرار دهد؟ فکر کنید هند بگوید ما اگر در اسلام اباد دفاع نکنیم باید در دهلی دفاع کنیم،چین بگوید اگر ما در توکیو دفاع نکنیم باید در پکن دفاع کنیم،روسیه بگوید ما اگر در پاریس دفاع نکنیم باید در مسکو دفاع کنیم،و....بنظر شما سنگ روی سنگ در این زمین گرد بند میشود؟؟؟
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۱:۴۶ - ۱۳۹۷/۱۲/۰۴
حتما عربستان هم میرود در بحرین زژه نظامی برگزار می کند علیه ان مردم از نظر شما خوب است و یا در یمن علیه مردم بمب می زند و یا امریکا سردمداران این ها؟
برو عمو جان بذار باد بیاد و این بهانه دیگر کهنه شده و منفعلانه بودن را به این چیزها مربوط نفرمایید
ناشناس
| Germany |
۲۲:۵۸ - ۱۳۹۷/۱۲/۰۴
عربستان؟گاو شیرده را میگویید؟؟مگر قرار است الگوی ما باشد؟
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۱۶ - ۱۳۹۷/۱۲/۰۴
بی عرضه بی عرضه هست چه دیگران بگذارند کار کند یا نگذارند
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۲۰ - ۱۳۹۷/۱۲/۰۴
اول می گویید همسایگان و بعد می گویید قرار است الگوی ما باشد
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۴۴ - ۱۳۹۷/۱۲/۰۴
۲۱.۴۶
دوست عزیز قضیه را نگرفتی.بن سلمان هم اگر بخواهد مسیر صدام را جلو برود در نهایت پس از دوشیده شدن شیرش ذبح خواهد شد همچنانکه صدام شد.امریکا اگر در جایی حضور دارد نیروی نظامی در راستای اهداف اقتصادی و امپریالیستی ان خدمت میکند و هدف تنها بهره کشی از کشورهای هدف است.بعبارتی اگر حضور نظامی امریکا در نقطه ای یک دلار به ضرر امریکا باشد حضور بهم نخواهد رساند.دقت کنید نیروهای امریکایی در مناطق نفتی یا استراتژیک دنیا حضور دارند و مثلا نیروی نظامی امریکایی در مرکز افریقا پیدا نمیکنید.بهر حال امریکا قدرت اول اقتصادی دنیاست و مقایسه ما با او مثل مقایسه پیکان با بنز میباشد.در باره کشورهای منطقه البته باید هوشیار باشیم و بی سر وصدا نیروهای نطامی خود را تقویت کنیم اما داخل مرزها.ما با کشورهای مسلمان اشتراکات زیاد داریم و اگر بتوانیم با روس یا چین سر میز مذاکره بنشینیم یقینا با عربستان و امارات و بحرین راحتتر میتوانیم
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۵۴ - ۱۳۹۷/۱۲/۰۵
این سوال را از اربابت آمریکا بپرس که بر همه جای دنیا پنجه انداخته! البته او که حق داره این کار را بکنه اما ما حق نداریم از خودمان دفاع کنیم؟ مگر آن کشورها مشکلات ما را دارند؟!
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۵۴ - ۱۳۹۷/۱۲/۰۵
بنده خدا انگار شما خوابی و خبر نداری تو دنیا چه خبرایی هست و چی میگذره
همین سوریه یا عراق که شما بهونه کردی و مثلاً داری متلک میگی و احساس زرنگی و حاضر جوابی هم می‌کنی خبر نداری چه کشورهایی توی سوریه و عراق حضور دارند و دارند اونجا از منافع و امنیت خودشون دفاع میکنند ؟
ترکیه عربستان امارات قطر اسراییل و البته ایران کشورهای همسایه و منطقه هستند که اونجا حضور دارند ، آمریکا فرانسه انگلیس روسیه چین و بعضی دیگه از کشورهای اروپایی هم کشورهایی خارج از منطقه هستند که توی سوریه با درجات مختلف حضور دارند و دخالت میکنند و جالب اینه که تمام این اتفاقات برای ضربه زدن به ایران برنامه‌ریزی شده و اونوقت شما عقل کل ها میگید ما دخالت نکنیم تا مثلاً فردا عربستان و امارات و بحرین برای ما گربه برقصونند ؟
مثالهای دیگه رو فقط نام میبرم که همگی شرایط شبیه به هم دارند ، مثل افغانستان عراق یمن ونزوئلا و.... ، آخه پز روشنفکری و صلح طلب بودن هم حد و اندازه داره
روحانی میخواهد بعد از پایان دوره در این کشور زندگی کند ، از هم اکنون استخر فرح به رخش میکشند !
پاسخ ها
ناشناس
| United States of America |
۲۲:۲۸ - ۱۳۹۷/۱۲/۰۴
هر کاری میکنند که بعد از دوسال مانده به پایان دوره ریاست جمهوری یک بهانه ای از روحانی با برنامه ریزی شده بگیرند فعلا که موفق نشدند چون باید با ترفند سیاسی بتوانند منتخب مردم را بعد از پایان دوره ریاست مهار کنند . حصر بهترین گزینه هست علتش این هست که هنوز تعریف از سیاست و جرم نداریم دوم اینکه سیاست در ایران فقط شده بگو مرگ بر غرب و امریکا و فتنه گر حالا حساب کنید با این شعار گفتن واقعا طرف سیاستمدار میشود .
در زمان احمدی نژاد به فاصله یکسال پراید و دیگر خودرو ها کمتر از دوبرابر افزایش پیدا کرد ولی در این دولت واداده در کمتر از ۸ ماه بیش از ۲ برابر افزایش یافته تازه ادعای این هم دارند که برجام دارد کار می کند و پشتیبان اروپا را هم دارد کاری که دولت احمدی نژاد تنها بود و پشتیبان ظاهری و باطنی اروپا را هم نداشت و بازار بهتر اداره می کرد
پاسخ ها
ناشناس
| Germany |
۲۱:۲۸ - ۱۳۹۷/۱۲/۰۴
احمدی نژاد ۸۰۰میلیارد در امد نفتی داشت و صندوق ذخیره ارزی پر و پیمون که از خاتمی تحویل گرفت.من اگر جاش بودم بعد تحریمها قیمت همه چیزا نصف میکردم.
ناشناس
| United States of America |
۲۱:۵۲ - ۱۳۹۷/۱۲/۰۴
اگر همچنان از اروپا طلبکارانه بحث کنید اروپا هم از تعهدات بیرون میرود . یعنی اروپا نمیتواند تهعد مالی چند صد میلیاردی با امریکا را ول کند . در انصورت کشور ما باید حسارت ادوپا را متقبل شود . یعنی اروپایها ممکن هست در آینده بخواهند که اگر خسارت دادیم ایران جبران کند .
ناشناس
| United States of America |
۲۲:۱۱ - ۱۳۹۷/۱۲/۰۴
دوره احمدی نزاد تمام شد همانطور که دوره خاتمی و هاشمی تمام شد . اما افراد دیگر همچنان در قدرت و ثروت طاهرا برای همیشه خواهند بود . دوم اینکه با روش احمدی نژاد نمیشود کشور را اداره کرد یعنی ایشان خواهان تعییر بنیادی در حوزه اقتصاد به سبک سوسیالیستی هست که صنایع و کارخانجات بصورت دولتی باشد ولی مردم برای دولت کار کنند و اما مهمتر از اینها این هست که احمدی نزاد در حوزه علمی و شخصیت سیاسی مهمی نبودند فقط با گفتمان اینکه من مثل فقرا زندگی میکنم و درد شما را مبدانم به رای دهیید . این‌پدیده جدیدی هست که محرومان بهتر خدمت میکنند درست نیست
اقای نماینده مجلس که میگی سه ماهه گوشت نخریدی یه گلریزون برات تشکیل بدیم .........گناه داری که حقوقت به خرید گوشت نمیرسه............................خجالت بکشید...........
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۳۵ - ۱۳۹۷/۱۲/۰۵
ما باید خجالت بکشیم که نماینده مان سه ماه گوشت نخورده آقای نماینده شرمنده ام
من علاقه زیادی به گیاه خواری دارم. گوشت باعث نقرس می شود و مرغ باعث میشود در خواب قد قد کنیم. پس بهتر است جملگی گیاهخوار بشویم و دولت را یاری نماییم. با تشکر از جناب آقای دکتر روحانی، کاش میشد بحای 8 سال، شما 16 سال رئیس جمهور میشدید. سلامتی مردم در خوردن گیاه است.
پاسخ ها
ناشناس
| United States of America |
۲۲:۲۵ - ۱۳۹۷/۱۲/۰۴
تو خوده نعمتی

آره آره بالا
ناشناس
| Italy |
۰۷:۱۸ - ۱۳۹۷/۱۲/۰۵
اخه عزیزمن ان گیاهی هم که میگویی حتی سبزی خوردن گران شده تنها چاره رفتن به میادین و یا خارج شهر است
باسلا این اقای نماینده درست میگه گوشت نخریده حتمتزنش یاراننده اش یا محافظش براش خریده متاسفانه انقدر مسئولین ما دروغ می گویند که دیگه حرف کسی رو نمی شود باور کرد کدام عقل قبول می کنه نماینده ای که حداقل 12 میلیون حقوق داره نتونه گوشت بخره باید گفت مردم دیگه حرف هیچ مسئولی رو قبول ندارند
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۲۸ - ۱۳۹۷/۱۲/۰۴
شاید هم نهار و شام همه اش را تشریف می برند رستوران
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۳۷ - ۱۳۹۷/۱۲/۰۵
منظور ایشان گوشت آهو و کبک وحشی بوده جدی نگیرید
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۴۴ - ۱۳۹۷/۱۲/۰۵
من که از هر چه مسئول هست راضی نیستم خداوکیلی
اصلا گيريم كه fatf هم امضا شد ، برجام رو هم آمريكا قبول كرد ، آيا قيمت مسكن ، ارزاق و خودرو و ... حداقل به قيمتهاي سال قبل برميگردد؟ !!
اگر پاسخ منفي است ، پس اين همه فشار براي چيست ؟؟!!


ممنونم تابناك
پاسخ ها
ناشناس
| Germany |
۲۱:۲۹ - ۱۳۹۷/۱۲/۰۴
برای اینکه همینا دوباره سه برابر نشه.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۱:۴۸ - ۱۳۹۷/۱۲/۰۴
افرین
چبزی که من دارم سعی می کنم در کله مردم نا اگاه کشورم بفهمانم که بابا مشکل از خودمان است همان طوری که ۵۰ سال و ۱۰۰ پیش هم همین طور بودیم
ناشناس
| United States of America |
۲۱:۵۶ - ۱۳۹۷/۱۲/۰۴
میتونی امصا نکنی ولی ۴۰ کشور انهم اکثرا کشورهای هستند که قدرت اقتصادی زیادی در روابط اقتصادی دارند ‌. این جز شروط در داد و ستد ان‌ممالک هست یعنی انها برای ارتباط مالی و اقتصادی فی مابین قرار داد دارند شما میتونی قبول نکنی . حالا با سخن شما آیا اینترنت دهکده اطلاعات را در دسترس همه مردم جهان قرار نداده چند سال دیگر بحث تجارت جهانی هست انوقت باید تابع شرایطی باشد هرکی به هرکی که نیست . ضوابط چی میشه
ناشناس
| Italy |
۰۰:۰۹ - ۱۳۹۷/۱۲/۰۵
ببخشید اشتباه مثبت دادم چون من موافق امضای توافقات بین المللی هستم
کجای دین اسلام گفتند که باید جوون مردم رو به زور ببرن واسه سربازی
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۲۹ - ۱۳۹۷/۱۲/۰۴
عزیزم اگه ما هم سربازی نرفته بودیم تو الان بچه بابات نبودی
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۲۲ - ۱۳۹۷/۱۲/۰۵
خدمت اجباری سربازی اگر وظیفه است باید به مساوات و برای همه باشد!
وقتی عده ای تازه به دوران رسیده از آن مستثنی می شوند و در همان زمان بار خودشون را بسته و فاصله شان را از ملت بیشتر می کنند، دیگر خدمت نیست
پراید ۵۱میلیون تومان. علی برکت الله. ما مرتب رکورد می زنیم. مهم نیست عوضش ما در منطققه ابر قدرتیم وامریکا را منزوی کرده ایم وقراره کاخ سفیدرو حسینیه کنیم وبرای ایستگاه فضایی خودمان بلیط رزرو کنیم.
همه چیز به فنا رفته

یکی نیست بگه اخه مسولین گوسفند و مرغ که از آمریکا بی همه کس که نمیاد

همه ساکت شدن زبان ندارن اینو بگن .

همه چیز که رفته بالا حداقل چیزای که داخل کشور هست گرون نکنید ازخدا بترسید خدا بزنه به کمر اینا که اجناس داخلی کشور را گرون کردن
قشر ضعیف جامعه در صف گوشت
قشر متوسط در صف ثبت نام پراید
قشر مرفه در صف پشت درب سفارتخانه ها !!
+ ملت صف دوستی هستیم در کل، از هر قشری که باشیم تو ایران باید صف وایستیم فقط
پاسخ ها
ناشناس
| Germany |
۲۱:۳۰ - ۱۳۹۷/۱۲/۰۴
سلسله صفویه
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۵۰ - ۱۳۹۷/۱۲/۰۴
مردم گناهی ندارند و وقتی اعتمادی به مسولین کشور
ندارند و به فردایشان امیدی ندارند
چه باید بکنند ؟
کاش یه عرب حاشیه خلیج سوار بر لامبورگینی بودم تا اینکه ایرانی باشم و خودمو نژاد برتر بدونم و ساعت شش صبح برم تو صف گوشت یخ زده برزیلی
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۴۸ - ۱۳۹۷/۱۲/۰۴
امان از کوته فکری امثال تو در این مملکت
ناشناس
| Italy |
۰۰:۱۲ - ۱۳۹۷/۱۲/۰۵
خلیج همیشه همیشه فارس
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۴۲ - ۱۳۹۷/۱۲/۰۵
نژاد برتر؟؟؟
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۱۸ - ۱۳۹۷/۱۲/۰۵
خیلی هم دلت بخواد عرب حاشیه خلیج باشی .

لیاقت میخواد عزیزم .
اتفاقا برخلاف نماینده های مجلس ایندفه مردم خیلی با آقای ذوالنور موافقن!!!! اینا که مخالفن آدمای ترسویی هستن یا منفعت کلانی میبرن که با استیضاح مخالفن!
آقای ذوالنور با تمام مخالفتی که با شما دارم ولی ایندفه رو موافقم...با شدت پیگیر استیضاح باش...
از چرچیل نخست وزیر انگلستان در ایام جنگ جهانی دوم ُ پرسیدند که آیا می دانستی فاتح جنگ خواهی شد؟

پاسخ داد با یک حادثه ساده پی بردم که جنگ را خواهیم برد.

شرکت در جلسه‌ای حیاتی در راس ساعتی معین الزام‌آور شد. چرچیل می‌گوید: به علت اشتغال به کارهای دیگر چند دقیقه مانده به جلسه به راننده‌ام گفتم مرا فوری به محل جلسه برساند. راننده مسیر کوتاه اما ورود ممنوع را انتخاب کرد. وسط خیابان ناگهان افسر راهنمایی‌ و رانندگی قبض جریمه به دست در حین بمباران پیدا شد و دستور توقف داد. راننده گفت: «نخست‌وزیر است و به جلسه محرمانه‌ای می‌رود و باید در راس ساعت به جلسه برسد و به دلیل اعتبار از خیابان ورود ممنوع استفاده کردم». افسر با خونسردی گفت: «هم ماشین و هم نخست‌وزیر و هم وظیفه‌ام را خوب می‌شناسم». چرچیل می‌خواهد تا افسر، جریمه را به نام او بنویسد اما افسر می‌گوید: «جریمه متعلق به راننده خاطی است و باید نام وی نوشته ‌شود اما شما می‌توانید شخصا پرداخت قبض را بر عهده بگیرید». با تسلیم قبض، چرچیل دستور دور زدن را به راننده داد چرا که نمی‌تواند اجازه دهد در خیابانی که ورود ممنوع است حتی پس از جریمه حرکت داشته ‌باشد، وقتی راننده مشغول دور زدن شد چرچیل با لبخندی خاص سیگار برگش را روشن کرد و گفت: «جنگ را می‌بریم ... !!».
راننده گفت: «قربان، جریمه شدیم، زیر بمباران ماندیم، به جلسه نمی‌رسیم، افسر راهنمایی اجازه نداد چند قدم دیگر جلو برویم که به موقع به جلسه برسیم و شما از پیروزی می‌گویید؟!» چرچیل پاسخ می‌دهد: جنگ را می‌بریم، چون قانون حاکم است و خیابان‌های لندن به رغم بمباران سنگین دشمن با قانون اداره میشود
پاسخ ها
ناشناس
| United States of America |
۲۲:۲۸ - ۱۳۹۷/۱۲/۰۴
آره منم با اینکه این کامنت را نخوندم ولی با تو موافقم
علی
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۵۷ - ۱۳۹۷/۱۲/۰۴
ما هم اجرای قانون داریم ولی فقط برای فقرا و مردم ضعیف و دور از حلقه خودی ها که بشدت رعایت میگردد
ولی در مورد قدرتمندان و رانت خواران عملا تا وقتی که از چهار چوب قدرتی که برایشان تعیین کردند خارج نشوند از هفتاد دولت آزاد هستند
و بخاطر همین ، ما جنگ را پیشاپیش باخته ایم
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۰۹ - ۱۳۹۷/۱۲/۰۵
قانونداریم ولی قحط الرجال اجرایی داریم.
وقتی میگوئید مسئولین بارای ملت به مجلس رفتند به ملت توهین میکنید مگر بجز خودی ها کسی میتواند کاندید شود چه برسد پایش به مجلس هم برسد مشکلات کشور از خودی ها است وغیر خودیها که 96%هستند حق اظهارنظرهم ندارند
پاسخ ها
علی
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۵۹ - ۱۳۹۷/۱۲/۰۴
نمایندگان رد شده از فیلتر بسته شورای نگهبلن که عملا هر دوره ضعیف تر از قبل دارد میگردد و عملا بود و نبودش تفاوتی ندارد
هرچه زمان بگذرد به كشور ومردم خسارت وارد ميكنند
روحانی حالا بدون استفاده از حقوق قانونی کشور را نابود و ملت را بدبخت کرده است وای به روزی که از حقوق قانونی خودش استفاده کند چه شود ؟
پاسخ ها
ناشناس
| United States of America |
۲۳:۲۷ - ۱۳۹۷/۱۲/۰۴
روحانی اگر بیشتر از این در مواضع و شعارهای انتخاباتی پافشاری کند به سرنوشت هاشمی و خاتمی و موسوی دچار می شود.‌بنابراین دولت فعلا بخاطر مقیدات و محصورات قانونی بنا به تفسیر عقب نشینی کرده اگر بخواهد قاتع و محکم برخورد کند بهش حمله میکنند . .
مهدی
| Germany |
۱۲:۴۶ - ۱۳۹۷/۱۲/۰۵
پس دولت ناکارامد بدرد چی می خورد؟

اگر توانایی دفاع از مردم را ندارد ،باید منتظر بود که خود مردم به میدان بیایند واز خود دفاع کنند!
تازه ای آقا 4 دوره نماینده مجلس بوده. ظاهر تمام مشکلات ما از همین مجلس هست که هیچ نقشی در پیشرفت این مملکت نداره. فقط با وعده و وعید به مجلس میرن. یعدش هم میش وزیر و رییس سازمان. نتیجش میشه یکی مثل روحانی. مملکت رو هواست. اصلا عین خیالش نیست
پاسخ ها
ناشناس
| United States of America |
۲۲:۳۶ - ۱۳۹۷/۱۲/۰۴
نماینده مقصر نیست . نماینده هر جور قانون را تصویب میکنه وتو میشه . نماینده هر جور فرباد بزنه دوباره در تایید صلاحیت مجدد گیر میکنه . نماینده صادقی را ندیدی دو سال پیش جلوی درب منزل دنبالش دادند . مصونیت سیاسی برای نماینده مجلس خیلی تعریف خاصی شده و تابع شرایط هست . ساختار سیاسی اشکال دارد نماینده خیلی شجاع باشد براش دچار اشکال میشه . مجلس ششم را مطالعه کن
ناشناس
| Canada |
۲۲:۵۹ - ۱۳۹۷/۱۲/۰۴
کاش در حوزه علمیه بنویسند و تعهد بگیرند که هر کسی میخواد رئیس بشه بره دانشگاه،و کسی میخواد دین خدارو به مردم معرفی کنه بیاد حوزه!!
آفرین
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۰۷ - ۱۳۹۷/۱۲/۰۵
اقای گه کفتی نماینده مقصر نیست همین نماینده ها سهمیه 1 لیتر در روز برای هر ایرانی راچرا رد میکنند و مخالفت می کنند . . این بهترین روش فروش بنزین بود کسانی که ماشین دارند سهمیه 30 لیتر خودشان را مصرف می کنند و از یارانه دولت بهره مند می شوند افزون بر این مصرف را باید از کسانی که نیاز ندارند در سامانه بخرند به این ترتیب کسانی که ماشین ندارند به صورت کاملا مستقیم از یارانه بنزین دولت بدون هیچ مانعی و کاملا عادلانه برخوردار می شوند ! از طرفی دولت می تواند بنزین ازاد بدون کارت سوخت که مال شخص است یا از سامانه خریداری کرده است را اعلام کند که مثلا 5 تومان می فروشد در این صورت بنزین داخل سامانه ازاین قیمت بالاتر نمی رود زیرا شخص احمق که نیست بنزین را از دولت میخرد ضمن اینکه برخی به فکر قاچاق و اخلال در بازار هستند چون اصولا قصد اصلی صرفا ناراضی کردن ملت و ضربه زدن به اقتصاد افراد اسیب پذیر است نمی توانند بنزین را بازار سیاه کنند و قیمت را بالا ببرند زیرا قشر ضعیف منتفع می شود و اینچیزی نیست که دشمنان در پی انه هستند
مهدی
| Germany |
۱۲:۴۷ - ۱۳۹۷/۱۲/۰۵
قدرت وتو را باید از بین برد
یه سری از دوستانی که هنوز درگیره این هستند که ما رو از خطرات بدجام و دیگر عهد نامه های کذایی آگاه کنید لطف کنید به ما بگید تو این سالها با تجربه استکبار ستیزی چی نصیب من معلم و خانواده ام شده که از اصولگرا و اصلاح طلب حمایت کنم دو گروهی که به جون مردم افتادند تا ما رو هر ردز بکشند
پاسخ ها
ناشناس
| United States of America |
۲۲:۰۳ - ۱۳۹۷/۱۲/۰۴
دوست عزیز ۹۶ درصد مردم با اصلاح طلبان مشکل ندارند . یعنی اصلاح طلبان همان حرف مردم را میزنند که غالب مردم بهشان رای دادند . یعنی اگر روزی هم‌از اینهمه مشکلات که طی چهل سال فقط بر حسب نطریه پردازی اداره شده و خسته کننده شده . بهرحال برای برون رفت همان راه اصلاحات درست هست اما طیف محافطه کار در حال عقب گرد هست که ۹۶ درصد را با روش ۱۸۰۰ سال پیش اداره کند
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۳۱ - ۱۳۹۷/۱۲/۰۵
وای بر کسانی که با اسم برجام ثروتهای کشور ما را به کام اروپایی ها ریخته و مشکلات آنها را بر سر ملت ما آوار کردند.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۱۱ - ۱۳۹۷/۱۲/۰۵
ناشناس آمریکایی

خیلی جالبه از جانب 96 درصد مردم حرف میزنی !!!!!

من نه دل خوشی از اصولگراها دارم نه از طیف اصلاح طلب

از طرف خودت حرف بزن
انشالله بعد از عید کامل میشیم ونزوئلا.
همین حالا هم حقوق یک ماه کارگر با سه تا بچه ده کیلو گوشت میشه که بعد عید احتمالا 5 کیلو بشه
همینقدر که مسئولین پول کافی دارن که خوب بخورن و بگردن و خدمت کنند کافیه.
فکرت دنیا غلط ؛ اندیشه عقبی غلط / کار ما بیچارگان اینجا غلط ، آنجا غلط .
ما کتاب جنگ هفتاد و دو ملت خوانده ایم / خط غلط ، معنا غلط ، املا غلط ، انشاء غلط .
چرایه عده رییس جمهور رو تهدید به قتل میکنند ؟! چرا یه عده افراطی مروج ، هرج و مرج تو کشورند ، مدعی العموم کجاست ؟؟! شک نکنید روحانی بید نیست که با این تنسیم ها بلرزد .
پاسخ ها
ناشناس
| United States of America |
۲۳:۲۴ - ۱۳۹۷/۱۲/۰۴
روحانی تون رو هم دیدیم!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
اگر آقای نماینده ماهی ۱۲تومن حقوق بگیرد و قیمت هر گوسفند بالغ هم۲میلیون تومن باشد در ماه میتواند گوشت۶گوسفند کامل با جگر و ...بخرد
اگر مسیولین به صحبت های گهر بار رهبری جامعه عمل بپوشانند کشور گلستان میشود ، مگه رهبری نفرمودند حقوقها را همسان کنید، کو گوش شنوا ، یه زمان احمدی نژاد میخواست پلکانی معکوس رو اجرا کنه ولی کانونهای قدرت و ثروت مصوبه دولت را ابطال کردن ؛
پاسخ ها
ناشناس
| United States of America |
۲۳:۴۷ - ۱۳۹۷/۱۲/۰۴
برابری حقوق و دستمزد واقعا وجود ندارد .‌این برتبری امتحانش را پس داده . هرکی را بام برفش بیشتر . اگر به سخنان شما باشه کسی درس نمیخونه . کسی کار نمیکنه .
کاش یک نفر پیدا شود و جلوگرانفروشی سایپا و ایرانخودرو را بگیرد.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۵۴ - ۱۳۹۷/۱۲/۰۵
ایران به یک ابر قهرمان نیاز دارد
داستان مملکت ما شبیه اون داستانه شده که میگفت اقای راننده واسه کی داری رانندگی میکنی همه ی مسافرا خوابن
فکر نمی کنید که چرا یه بسته 6 تومانی خرما شده 17 هزار. برای ارزآوری همه چیز داره صادر میشه.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۵۲ - ۱۳۹۷/۱۲/۰۵
دقیقاً همین طوره .

برای ورود ارز به کشور ، دارن هر چه داریم و نداریم رو صادر میکنن .

این طرف هم که مردم بدبخت زورشون به خرید نان خشکم نمیرسه .

آقایون هم که هر کی اعتراض بکنه بهش میگن وابسته به اسرائیل و آمریکا و عربستان
جنگ داره میشه
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۷:۲۹ - ۱۳۹۷/۱۲/۰۵
،پزشکان و اساتید دانشگاه قدر عافیت رو ، خواهند دانست و حاضرند تمام سرمایه خود را مالیات بدهندما که به روزگار روزها رو باختیم .دن
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۳۲ - ۱۳۹۷/۱۲/۰۵
داخلی یا خارجی
"آستان قدس رضوی و بنگاه‌های اقتصادی نیرو‌های مسلح مکلف به پرداخت مالیات شدند"
یعنی تا حالا مالیات نمیدادند ؟؟؟؟؟!!!!!!!!!!!!!!!!!!
مجلسی ها رای مردم را گرفتند. نماینده اکثریت مردم هستند نه انهایی که شکمشان سیر است. چرا این دولت را ساقط نمی کنند. .
سلام.به نظر من ایران برای حل مشکلش با امریکا فقط و فقط ۲ راه حل دارد:۱-میانجیگری ایران برای حل مشکل اسرائیل و فلسطین با کمک کشورهای همسایه آنها ۲-ایجاد جو نافرمانی بین المللی برای حذف سلطه آمریکا بر دلار و سازمان ملل و انتقال آن به قدرتهایی همچون(چین و هند و روسیه) البته دومی سخت ولی رو کم کنی آن برای سیاسیون امریکایی خیلی زیاد است و برای ایران خیلی لذت بخش.
والا من همون روزی دلار سر به فلک کشید و ملت ماشیناشونو میفروختند که دلار بخرند به همه اطرافیانم گفتم صبر کنید قیمت پراید زیر‌پامونم سه چهار برابر میشه. همه پوزخند میزدن! الانم دارم میگم با ارزش پول فعلی٬ قیمت واقعی پراید حدود شصت و پنج میلیونه.
پاسخ ها
ناشناس
| United States of America |
۱۰:۲۹ - ۱۳۹۷/۱۲/۰۵
اگر بحث حمایت از تولید داخلی و اقتصاد مقاومتی میکنید یکی از عوارض چنین اقتصادی همین هست . یعنی در انتخاب و خرید حقی نداری . کیفیت ارتقا پیدا نمیکنه . رقابت وجود نداره . اقتصاد بسمت خصوصی سازی نمیره چون دولت اعمال نفوذ میکنه . قدرت و ثروت در دست دولت هست . در صورتی هم قدرت و ثروت باید در دست مردم باشد . سخنان روحانی دیروز این بود نمیشود دور کشور را دیوار کشید .
رئس جمهور میتواند ار طرق قانونی بخواهد که بودجه ریز و درشت سازمانها

و نهاد های فرهنگی مذهبی ویا مذهبی فرهنگی ها را

بر عهده آستان قدس رضوی بگذارد
مسولیت در تریبون‌های صدا و سیمای خود چنان از عملکرد خود صحبت میکنند که هر بیسوادی خیال میکند مملکت گل و بلبل است ولی هرجا پامیگذاری که مردم دورهمند از عملکرد مسولین وفساد و اختلاس شاکی هستند
پراید 51 میلیونی یعنی اینکه ما مردم در مقابل تحریم های آمریکا شکست خوردیم ولی دولت محترم نه
نزدیک به یک سال هست به دولت روحانی التماس می کنیم به درد مملکت برسید که رسیدگی نمیشه
اقای نماینده با حقوق 15 میلیونی ادعا می کند نمی تواند گوشت بخرد وای به حال ما کارگران با حقوق 1/400 قسم حضرت عباس را باور کنیم یا دم خروس را . ببنید یک نفر وزیر بوده و الان در بانک سرمایه اخلال اقتصادی کرده و دارند او را محاکمه می کنند پس وای به انروزی که وزیر بوده . خدایا بداد ملت برس . . تعجب می کنم گله های گوسفند را که فوج فوج از مرزها خارج می شود و از ان طرف هم وارد می شود و به قیمت ازاد توزیع می شود را نمی بینند . مدیران شرکتهای انحصاری دو خودروساز در روز روشن ازادانه دست به هر اقدامی برای سود اوری بیشتر می زنند و کسی جلو دارشان نیست.
شما تمام علما هم باید جواب بدهید
چرا برادر فریاد رس هست خودمان نمی خواهیم مرد ومردانه دوسه بار در صحنه حضور نداشته باشیم ایران چنان ایرانی شود که باور نکنید وهمش می گویید کاش زودتر این اقدام را می کردید
مایه ننگ است برای مردمی که خود عامل اصلی گران شدن اشغال های تولیدی خودروسازان هستند . ایرانی دارای انتظارات روانی فوق العاده هستند و اگر روزی تورم سه رقمی شود ایران رکوددار تورم های گسیخته میلیون درصدی خواهد شد. و کسی جز مردم زیان نمی کنند.


ثابت شد که مسئولین از جنس همین مردم کم کاری می کنند

مردم بزرگوار خودتان هر چیزی را رقم می زنید اگر دنبال انتظار روانی و تورم گسیخته هستید همین رفتار فعلی را ادامه دهید
شفافیت و ایجاد شبکه های شفاف توزیع حداقل توده مردم را در رسیدن به حقوق اولیه خود یعنی کالاهای اساسی کمک خواهد کرد.

هجوم برای ثبت نام اشغال های خودرو تنها باعث از هم گسیختگی اقتصاد است.


بی سر و سامانی و عدم نظارت بر رفتار یکدیگر تنها موجب سوئ استفاده و بهم ریختگی فضای اقتصاد و قیمت ها می شود. بر خلاف ظاهر کسی در این فضا غنی تر نمی شود چون همه با هم سطح عمومی قیمت ها را بالاتر می بریم. پس ارام باشید و به ترامپ و دشمنان این کشور کمک نکنید
دایره مدیران و دوره آنها باید در این کشور کوتاه باشد . هیچ دلیلی ندارد کسی 40 سال یا سی سال یا 20 سال مدیر باقی بماند در حالی که سازمان زیر نظرش زیانده بوده و هست . آیا یک مدیر عامل یا هیات مدیره که سه سازمانش سه سال زیانده است لایق مدیرت بر سازمان است. آیا کسی که بنابه دلایلی از دهه 60 مدیر بوده و مسئول دلیلی دارد همچنان مدیر باشد . چرا نسل دهه 60و 70 و 80 همچنان قادر به رسیدن به رده های بالای مدیریتی کشور نیستند . چرا پارتی بازی و رابطه بیداد می کند . چرا رشوه شفاف جریان دارد و مردم هیچ کاری نمی کنند . چرا کسی حاضر نیست کار خودش را بدون سفارش انجام دهد و همواره دنبال پارتی برای انجام ساده ترین کارها هستیم .
مردم منتظر مدیر فريادرسي هستند كه قوت لايموت شون رو به خارج صادر نكنه تا با دلارهاش خرج دیگران بشه .
ایییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییی..............واییییییییییییییییییییییییییییییییییی..چهخبر است
چرا در ایران همه رئیس جمهورها در دور دوم بد می شوند به آنها برخورد می شود و در پایان خانه نشین می شوند مصدق, موسوی, خاتمی, احمدی نژاد و این آخر روحانی حتی هاشمی با آن همه قدرت سیاسی واقعا چرا؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
آیا همه بدند یا مسیر سخت است یا تضادی در اختیارات و مسئولیت است. هر چه هست بازی تکراری است که از آغاز تولد پست ریاست جمهوری بوده تا به حال.
ما تأکید کردیم توزیع کالا کوپنی شود، اما دولت با این عنوان که می‌گویند به ۴۰ سال قبل برگشته‌اند قبول نکرد،
در عوض بعضیها می گویند خدا حفظت کند آقای مهندس میرحسین موسوی که با کوپن کالا ها را با عدالت به دست مردم میرساندی
من کارمند ساده یک سازمان در پیتی هستم با 25 سال سابقه وحدود دوونیم حقوق . هر روز ناهارمون توی اداره یا گوشت هست یا مرغ . اونوقت چطور این آقای نماینده چندماهه گوشت نخورده . لا اقل یه چیزی بگو بشه باورش کرد .
من نمیدونم وقتی برخی مسئولین کاملاً آگاهند که مردم دیگه بهشون اعتماد ندارن ، چرا نمیرن کنار ؟!!!!!!!!!!!؟
فریاد رس خواهد آمد....
با سلام
مسبب همه این گرانی ها در همه بخش ها دولت روحانی است در ابتدا با ارز شروع شد وبعد به خودرو وسایر نیازهای مردم رسید و همچنان در حال حرکت دیوانه وار است اقای روحانی ووزرایش از گرانی در ته دلشان خوشحال وقند اب می شود ولی در ظاهرشان نشان نمی دهند
هرچقدر سنم بیشتر میشه و از عمرم میگذره روز به روز بیشتر از ایرانی بودنم ناراحت میشم
بسته ویژه خبری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل