بازدید 6141

شهادت مایکل کوهن علیه ترامپ در کنگره

کد خبر: ۸۸۱۸۴۱
تاریخ انتشار: ۰۸ اسفند ۱۳۹۷ - ۲۳:۵۹ 27 February 2019

کوهن، ترامپ را فردی نژاد‌پرست، دروغگو و خیانتکار معرفی کرد.

به گزارش «تابناک» به نقل از ایلنا، «مایکل کوهن» وکیل پیشین «دونالد ترامپ» رییس‌جمهوری آمریکا مقابل کنگره آمریکا علیه موکلش شهادت داد.

هک شدن ایمیل‌های کلینتون

کوهن درباره هک شدن ایمیل‌های دموکرات‌ها گفت: «زمانی که راجر استون در جولای ۲۰۱۶ با ترامپ تماس گرفت، در اتاق حضور داشتم. استون به ترامپ گفت که با جولیان آسانژ در ارتباط بوده است و از او شنیده که طی روز‌های آتی ایمیل‌های منتشر می‌شود که آبروی هیلاری کلینتون را خواهد برد.»

این در حالی است که ترامپ مدعی شده پیش از انتشار ایمیل‌ها، از این مساله اطلاعی نداشته است.

تبانی با روسیه

کوهن درباره تبانی با روسیه گفت که ترامپ همواره مساله ساخت برج ترامپ در مسکو را دنبال می‌کرده است. این در حالی است که ترامپ بارها مدعی شده هیچ ارتباطی با روسیه نداشته است.

کوهن افزود: «ترامپ در این رابطه دروغ گفت چراکه فکر نمی‌کرد در انتخابات پیروز شود و قرار بود میلیون‌ها دلار درآمد کسب کند.»

وکیل پیشین ترامپ افزود که وی از برنامه دیداری که در برج ترامپ با حضو وکیل روس برگزار شد، خبر داشته است.

نزادپرستی ترامپ

کوهن در ادامه ترامپ را فردی نژاد‌پرست خوانده و گفت: «روزی از من خواست کشوری را نام ببرم که توسط یک سیاهپوست اداره می‌شود و خرابه نیست! این سوال را زمانی مطرح کرد که اوباما رییس‌جمهوری آمریکا بود!»

وی ادامه داد: «زمانی سوار بر خودرو از محله‌ای در شیکاگو عبور می‌کردیم که ترامپ گفت تنها سیاهپوستان می‌توانند اینگونه زندگی کنند و در جریان کمپین انتخاباتی به من گفت که سیاهپوستان احمق‌تر از آن هستند که به وی رای دهند.»

خیانت ترامپ به همسر و روابط نامشروع

کوهن در ادامه تصویری از چکی به مبلغ ۳۵ هزار دلار که ترامپ برای ساکت کردنش به او داده بود، به کنگره ارائه کرد و کپی رسید پرداخت ۱۳۰ هزار دلار حق‌السکوت به «استورمی دنیلز» را نیز ارائه کرد.

تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
مطالب مرتبط
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل
آخرین اخبار