بازدید 4092

اسماعیلی: پرسپولیس توانست، استقلال هم می تواند

کد خبر: ۸۸۱۴۱۸
تاریخ انتشار: ۰۷ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۲:۲۰ 26 February 2019

هافبک استقلال می گوید سبکی که این تیم بازی می کند استحقاق قهرمانی دارد.فرشید اسماعیلی که در بازی با ذوب آهن هم یکی از موثرترین بازیکنان استقلال بود تیم امسال استقلال را لایق فتح لیگ برتر می داند.

تو پیش از بازی خوش و بش گرمی با علیرضا منصوریان کردی، با توجه به اینکه او برای اولین بار تو را به عنوان بازیکن ثابت استقلال آورد، چقدر انگیزه داشتی نمایش خوبی جلوی سرمربی سابقت داشته باشی؟

علی آقا یک سال و نیم سرمربی من بود و شاید کسی بود که بیشتر به من اعتماد کرد و توانستم در تیم او در ترکیب ثابت بازی کنم. صد در صد خیلی انگیزه داشتم بتوانم برابر تیم او در ترکیب ثابت بازی کنم. البته والقعیت این است که ما به 3 امتیاز این بازی نیاز مبرم داشتیم و می خواستیم ببریم تا شرایط مان را در جدول رده بندی بهتر کنیم و خدا را شکر در این بازی نمایش خوبی هم داشتیم.

خیلی ها می گویند تو گلزنی را اندازه پاس گل دادن دوست نداری. این حرف درست است؟

بله، بازیکنان تیم درست می گویند (با خنده). شاید خیلی از بازیکنان از گلزنی بیشتر خوشحال بشوند ولی من پاس گل دادن را بیشتر دوست دارم. سبک بازی من طوری است که وقتی پاس گل می دهم بیشتر خوشحال می شوم.

چرا هروقت گل می زنی زیاد شادی نمی کنی؟

این سبک خوشحالی من است که از قبل هم آن را اجرا کرده ام. کلا بازیکنی نیستم که وقتی گل می زنم خیلی هیجان زده شوم.

قبول داری شکست برابر تراکتورسازی یک نتیجه خیلی ضعیف در راه رسیدن به صدر جدول بود؟

بله قبول دارم چون آن بازی 6 امتیازی بود و ما اصلا نباید شکست می خوردیم. قبول دارم روز خوب ما نبود ولی شما هم فراموش نکنید که تراکتورسازی هم فقط یک موقعیت داشت که به گل رسید. البته این را بگویم که تیم ها در نیم فصل دوم زیاد موقعیت از دست می دهند و ما می توانیم اختلاف امتیاز را جبران کنیم.

صادقانه برای استقلال شانس قهرمانی قائل هستی؟

من مدتی پیش در یکی از مصاحبه های قبلی ام گفتم که پرسپولیس در لیگ پانزدهم 12 امتیاز اختلاف را با استقلال جبران کرد، حالا که ما 4 امتیاز با صدر جدول فاصله داریم و این اختلاف زیادی نیست. حالا درست است که سپاهان یک بازی کمتر از ما دارد ولی این اختلافی نیست که ما نتوانیم آن را جبران کنیم و بعد از چند سال بتوانیم هواداران مان را خوشحال کنیم.

محمد خرمگاه مربی ذوب آهن بعد از بازی گفت استقلال بهترین تیم تهاجمی ایران است، فکر می کنی استحقاق تیمی که سبک تهاجمی دارد قهرمانی است؟

شک نکنید حق تیمی که این سبک بازی می کند قهرمانی است. البته من فکر می کنم ما هنوز جا داریم که خیلی بهتر شویم چون بازیکنان جدید هنوز به طور صد در صد با تیم هماهنگ نشده اند. ما یک فوتبال تهاجمی و زیبا بازی می کنیم و فکر می کنم حق تیمی که این سبک بازی می کند قهرمانی است.

کلا تو با بازیکنان خارجی که به استقلال می آیند زود ارتباط برقرار می کنی .

این درست است و من همیشه با بازیکنان خارجی ارتباط خوبی دارم. البته این را بگویم کلا هماهنگ شدن با بازیکنان فانتری کار ساده ای است و من اگر با آنها در محلات هم بازی کنم راحت هماهنگ می شوم. با طارق همام هم زود هماهنگ شدم و فصل قبل هم با داریوش شجاعیان همین شرایط را داشتم.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر