بازدید 5795

استقبال آموزش و پرورش از درساژ

کد خبر: ۸۸۰۹۲۸
تاریخ انتشار: ۰۵ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۳:۵۳ 24 February 2019

به گزارش تابناک به نقل از روابط عمومی بیمه معلم؛ با توجه به کاهش و یا حتی عدم تولید فیلم های سینمایی با ژانر اجتماعی با هدف رساندن صدای نسل جوان و نوجوان، پویا بادکوبه یکی از کارگردان های سینمای کشور با هوشمندی و مورد توجه قرار دادن المان های مذکور فیلم سینمایی درساژ را به تصویر کشیده است.

تماشای این فیلم برای دانش آموزان و والدین آنها توصیه شده است، چرا که این اثر میتواند در شناخت نسل جدید و پیشگیری از خطاهای رفتاری موثر باشد، از سوی دیگر از شروع اکران این فیلم سینمایی، وزارت آموزش و پرورش مدارس دوره‌های متوسطه و والدین این قشر را به تماشای این فیلم دعوت کرده است.

از ویژگی‌های خاص این اثر سینمایی که حمایت ویژه شرکت بیمه معلم را به‌همراه دارد، استقبال چشمگیر مدارس کشور از ابتدای اکران درساژ تا کنون بوده است؛ به نحوی که این فیلم بارها برای معلمان، دانش آموزان و والدین آنها به نمایش درآمده و واکنش مثبت آنها را برانگیخته است.

فیلم سینمایی درساژ به کارگردانی پویا بادکوبه توانسته جوایز متعدد داخلی و خارجی را در سال جاری به خود اختصاص دهد و بارها در جشنواره‌های مختلف به عنوان فیلم برتر در حوزه نوجوانان‌ نیز انتخاب شود، برای معرفی افتخارات این اثر سینمایی می‌توان به کسب عناوین بهترین فیلم در جشنواره فیلم رشد، بهترین کارگردانی در جشنواره داکا و نامزد فیلم برتر در جشنواره‌ی کودک و نوجوان اِل کینو اشاره کرد.

در پایان باید به این مهم نیز اشاره شود که درساژ که از حمایت ویژه بیمه معلم برخودار است پس از اکران های موفق در ایران و کسب جوایز متعدد هنری در حال حاضر در فرانسه برای دانش آموزان فرانسوی اکران شده و معرض توجه قرار گرفته است.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
فریت بار
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# نمایشگاه کتاب # صادق زیباکلام # سیل # خداداد افشاریان # سد قیز قلعه سی
وب گردی