بازدید 3606

فولاد قطبی، در دژ مستحکم قائمشهر خم شد

نساجی با این سه امتیاز 21 امتیازی شد و شرایط خوبی در میانه جدول پیدا کرد و در سوی دیگر فولادخوزستان که امیدوار بود یا کسب این سه امتیاز خود را به 5 تیم ابتدایی جدول بیشتر نزدیک شود، از هدف خود بازماند.
کد خبر: ۸۸۰۳۶۳
تاریخ انتشار: ۰۳ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۷:۴۰ 22 February 2019

فولاد افشین قطبی بالاخره در دژ مستحکم قائمشهر تسلیم شد.

به گزارش تابناک ورزشی، مجید جلالی با پیروزی برابر فولاد نه تنها روند موفقیت های این تیم در بازی های اخیر را به پایان رساند بلکه بار دیگر نشان داد که راه پیروزی بر افشین قطبی را می داند. برد برابر فولاد که در چهار بازی اخیرش با مربیگری افشین قطبی 10 امتیاز از پرسپولیس، تراکتورسازی و نفت مسجد سلیمان و پارس جنوبی گرفته بود ، برای نساجی یک نتیجه خوب و یک برد موثر در این مقطع زمانی به حساب می آید.

در خط درواه محمدامین رضایی که در بازی امروز جانشین لک شده بود بسیار خوب کار کرد و توانست اعتماد مجید جلالی را جلب کند؛ او بارها با واکنش های خود، مهاجمین فولاد را از رسیدن به گل بازداشت. در خط حمله هم باید به نمایش خوب محمدمهدی نظری افول کرده اشاره کرد که علیرغم دریافت یک کارت زرد، در بخش هجومی و به خصوص در ضدحملات نیمه دوم نساجی نقشی محوری داشت و یک پنالتی هم برای تیمش گرفت.

شرح گل

گل اول نساجی در دقیقه 34 : نساجی موقعیت بسیار خوبی به دست آورد که توپ به کرنر فرستاده شد. روی ضربه کرنر که سجاد آشوری ارسال کرد در نهایت میزبان که فشار زیادی روی دروازه فولاد وارد می کردند، با پاس نظری به مهرداد عبدی و ضربه نهایی این بازیکن در موقعیتی مناسب که با پا زده شد، به گل اول بازی دست یافت.

گل دوم نساجی در دقیقه 72 : نظری روی یک ضدحمله سریع پنالتی گرفت و ولسیانی توپ را به تور دروازه چسباند تا کار برای قطبی و شاگردان سخت شود.

 

 

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل