بازدید 5233

دستگیری پنج شرور افسریه

کد خبر: ۸۷۹۱۴۷
تاریخ انتشار: ۲۸ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۷:۳۸ 17 February 2019

رئیس کلانتری افسریه از دستگیری پنج شرور محله افسریه که چهار دستگاه خودرو سواری را در محدوده خیابان ۱۵ متری چهارم تخریب کرده بودند، خبر داد.

به گزارش «تابناک» به نقل از ایسنا سرگرد فرهاد باقری، در این باره گفت: ساعت ۲ و ۳۰ دقیقه بامداد امروز مأموران انتظامی هنگام گشت زنی در محدوده خیابان ۱۵ متری دوم به رفتار سه موتورسوار که در حال تردد بودند، مشکوک شدند که در پی آن بلافاصله به این افراد فرمان ایست دادند اما متهمان بدون توجه به فرمان پلیس از محل متواری شدند.

رئیس کلانتری ۱۵۶ افسریه با اشاره اینکه مأموران برای دستگیری این افراد گشت زنی هدفمند خود را ادامه دادند، اظهارکرد: در ادامه مأموران کلانتری موفق شدند، متهمان را در خیابان ۱۵ متری چهارم در حالی که دو نفر دیگر نیز به آنان ملحق شده بودند، مشاهده کنند.

باقری با بیان اینکه پنج متهم در حال تخریب چهار دستگاه خودروی سواری پارک شده رو به روی یک ساختمان مسکونی بودند، اظهارکرد: با درخواست گشت انتظامی برای اعزام تیم کمکی، تیمی دیگری از مأموران کلانتری به محل اعزام و موفق شدند هر پنج متهم را دستگیر کنند. با انجام تحقیقات پلیسی مشخص شد که این متهمان ضمن ورود به عنف و ضرب و شتم شاکی، خودروی وی و خودروهای بستگانش را که در جلوی ساختمان پارک شده بود، تخریب کرده‌اند.

وی با اشاره به اینکه متهمان مدعی بودند که برای تسویه حساب مالی شاکی را مورد ضرب و شتم قرار داده و خودروها را نیز تخریب کرده‌اند، گفت: در بازرسی‌های انجام شده از متهمان تعدادی سلاح سرد کشف شد و هر پنج شرور به جرم ارتکابی خود اعتراف کردند.

رئیس کلانتری ۱۵۶ افسریه با اشاره به اینکه متهمان دارای سابقه کیفری و از سارقان زورگیر حرفه‌ای هستند، گفت: آنان برای تحقیقات بیشتر به کلانتری منتقل شدند و از آن‌ها بازجویی شد. در ادامه نیز با اعتراف صریح متهمان به ارتکاب جرم، این افراد به مقام قضائی تحویل داده شدند.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هفدهم رمضان