بازدید 3853

نمایشگاه انقلاب اسلامی در کربلا برپا شد

کد خبر: ۸۷۶۸۴۶
تاریخ انتشار: ۱۹ بهمن ۱۳۹۷ - ۲۳:۱۰ 08 February 2019

نمایشگاه انقلاب اسلامی به مناسبت چهل سالگی انقلاب اسلامی ایران در کربلای معلا برپا شد.

به گزارش «تابناک» به نقل از ایرنا، 'جاسم الخطابی' رئیس شورای استان کربلا در این مراسم با تبریک پیروزی انقلاب اسلامی، به نقش امام راحل و مرجعیت در پیروزی انقلاب اسلامی اشاره کرد.

وی همچنین از کمکهای جمهوری اسلامی ایران به عراق در زمینه های مختلف بخصوص در مبارزه با تروریسم داعشی تشکر و به تفصیل به روابط دو کشور پرداخت. رئیس شورای استان کربلا بار دیگر آمادگی کامل دستگاه های استان جهت همکاری در تمامی زمینه ها جهت توسعه روابط بخصوص اقتصادی با ایران اعلام کرد.

'میرمسعود حسینیان' سرکنسول جمهوری اسلامی ایران در کربلا نیز گفت: ملت ایران به یمن رهبری روشن و بصیر، حضور در تمامی صحنه های انقلاب، خون جوانان شهید و صبر مادران و پدران و پیروی از مرجعیت توانسته اند طی چهار دهه اخیر و برغم همه توطئه های استکبار جهانی، دستاوردهای عظیمی داشته باشند.

وی سپس به تشریح برخی دستاوردهای چهار دهه استقامت و تلاش در زمینه های سیاسی و اقتصادی و نظامی و... پرداخت.

حسینیان گفت: دراین نمایشگاه بخش بسیار کوچکی از توانمندی های جمهوری اسلامی ایران و از جمله در زمینه پزشکی به نمایش درآمده و چندین تیم پزشکی در رشته های مختلف به درمان مجانی بیماران می پردازند.
در این نمایشگاه که با حضور مقامات محلی، فرماندهان گروههای جهادی و اقشار مختلف مردم افتتاح شد و تا یکشنبه آینده ادامه دارد، نهادهای ایرانی حاضر در کربلا همچون ستاد بازسازی، بعثه مقام معظم رهبری، هلال احمر، مجمع جهانی اهل بیت، کمیته امداد امام خمینی، مرکز آموزش زبان فارسی و نیز یک گروه ۱۵ نفره از بانوان هنرمند در زمینه صنایع دستی و چند شرکت ایرانی خدمات و محصولات خود را عرضه می کنند.

همچنین چند گروه پزشکی در رشته های چشم، زنان و زایمان، کودکان و داخلی به ویزیت رایگان مراجعه کنندگان می پردازند و چند بیمارستان و شرکت گردشگری درمان نیز امکانات و خدمات خود برای درمان بیماران عراقی را معرفی می کنند.

همچنین قرار است پس از این نمایشگاه، نمایشگاه بزرگ صنایع دستی و هنرهای دستی با حضور بانوان هنرمند ایرانی همراه با آموزش و اجرا و نیز فروش محصولات ایرانی در محل نمایشگاه کربلا برگزار شود.

تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل
آخرین اخبار