بازدید 4672

اسکار ۲۰۱۹ بدون مجری برگزار می‌شود

کد خبر: ۸۷۶۳۹۰
تاریخ انتشار: ۱۷ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۲:۲۴ 06 February 2019
آکادمی علوم و هنر‌های سینمایی به صورت رسمی تائید کرد برای اولین‌بار در ۳۰ سال اخیر، مراسم اعطای جوایز این رویداد سینمایی بدون مجری برگزار می‌شود.

به گزارش «تابناک» به نقل از ایسنا چند ماه پس از این که «کوین هارت» کمدین و بازیگر آمریکایی از اجرای مراسم اعطای جوایز اسکار ۲۰۱۹ کناره‌گیری کرد، اکادمی اسکار اعلام کرد که مراسم امسال را بدون حضور مجری برگزار خواهد کرد.

«هارت» به سبب مطرح شده دوباره برخی از توئیت‌های جنجالی‌اش در گذشته علیه همجنسگرایان از اجرای مراسم پایانی نودویکمین دوره جوایز سینمایی اسکار کناره‌گیری کرد چرا که آکادمی اسکار از وی خواسته بود به سبب انتشار این توئیت‌ها یا رسماً عذرخواهی کند و یا از اجرای مراسم اسکار کناره‌گیری کند.

آخرین باری که مراسم اسکار بدون مجری برگزار شده به سال ۱۹۵۹ باز می‌گردد که «آلن کار» تهیه‌کننده مراسم ترجیح داد به جای استفاده از یک مجری، از اعطا کنندگان جوایز بیشتری روی صحنه استفاده کند.

آکادمی اسکار تاکنون نام چهره‌هایی، چون «دنیل کریگ»، «کریس اوانز»، «بری لارسن»، «امی پولر»، «چارلیز ترون»، «اما تامپسون»، «واپی گلدبرگ» و «تینا فی» را به عنوان اعطا کنندگان مجسمه‌های اسکار به برندگان معرفی کرده است.

مراسم اعطای جوایز نود و یکمین دوره‌ی اسکار روز ۲۵ فوریه (بامداد دوشنبه ۶ اسفند) در لس آنجلس برگزار می‌شود.
سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر
آخرین اخبار