بازدید 3355

ظهور یاغی عراقی جدید مثل کرار درفوتبال ایران!

کد خبر: ۸۷۵۹۹۴
تاریخ انتشار: ۱۶ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۱:۰۵ 05 February 2019

ستاره عراقی استقلال با توجه به رفتارهای که از خود نشان می دهد خبر از ظهور یک کرار جاسم دیگر می دهد.

به گزارش تابناک ورزشی، به نظر می رسد که با وجود جدایی کرار جاسم از فوتبال ایران هنوز رفتارها و یاد و نام او زنده است. در این چند سال اخیر شاهد حضور بازیکنان عراقی در فوتبال ایران بوده ایم و بعضی از آنها هم عملکرد بسیار خوبی از خود نشان داده اند اما به نظر می رسد که بی نظمی یکی از شاخصه های بازیکنان عراقی است.

کرار جاسم نمونه بارز یک بازیکن جنجالی و بی نظم عراقی در فوتبال ایران است که با وجود همه جنجالی های که داشت که به خاطر کیفیت بالا سالها در تیم های ایرانی بازی کرد و پول به جیب زد.

طارق همام به نظر می رسد که کرار جاسم جدید فوتبال ایران است. این بازیکن عراقی ۱۳ روز است که در تمرین استقلال شرکت نکرده و به اصطلاح غائب است و معلوم نیست که وضعیت او چه می شود. با وجود آنکه مدیر برنامه های این بازیکن تاکید کرده که او در هفته جاری برمی گردد اما باشگاه استقلال تاکید کرد که این بازیکن جواب تلفن های باشگاه را نمی دهد و حتی دلیل غیبت او هم معلوم نیست.

طارق در جام ملت های آُسیا مصدوم شده است و باشگاه استقلال هیچ خبری از میزان مصدومیت این باشگاه ندارد چرا که نه خود او تماس گرفته و نه جوابی به تلفن های مداوم باشگاه می دهد و این به خوبی خبر از این بازیکن می دهد. باید دید که در نهایت تکلیف این بازیکن عراقی که بهترین خرید تابستانی آبی پوشان بود چه می شود.

 

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی