بازدید 5293

احتمال برگزاری «عمره» قوت گرفت

کد خبر: ۸۷۵۳۹۱
تاریخ انتشار: ۱۴ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۰:۴۶ 03 February 2019

رئیس سازمان حج و زیارت درباره آخرین وضعیت برگزاری حج عمره گفت: با مهیا شدن شرایط و امنیت زائران، حج عمره برای سال آینده و بعد از حج تمتع ۹۸ مهیا خواهد شد.

به گزارش «تابناک»، علیرضا رشیدیان در گفتگو با باشگاه خبرنگاران جوان، همچنین در خصوص حقوق شهدای منا و مسجدالحرام اظهار کرد: یکی از مسائلی که به صورت مستمر توسط سازمان حج و زیارت و وزارت خارجه پیگیری می‌شود، بحث حقوق شهدای منا و مسجد الحرام است. وی افزود: کشور عربستان اعلام کرده که غرامت مربوط به شهدای مسجدالحرام به سازمان الملل تحویل داده شده است.

رشیدیان با اشاره پیگیری حقوق شهدای منا و مسجدالحرام از وزرات خارجه گفت: آخرین اخباری که دو هفته قبل از وزرات خارجه در مورد طرف سعودی گرفتیم، این بود که آن‌ها در خصوص دریافت چک یا نحوه پرداخت آن اعلام بی اطلاعی کردند. رئیس سازمان حج و زیارت در خصوص شهدای منا گفت: دولت عربستان در مورد شهدای منا هنوز به نتیجه نرسیده است و ما منتظریم که تصمیم‌گیری دولت عربستان نه تنها در رابطه با شهدای ایرانی، بلکه شهدای کل کشور‌های اسلامی به سرانجام رسد تا حقوق شرعی آن‌ها پرداخت شود.

وی در خصوص آخرین اعزام به حج عمره تصریح کرد: با مهیا شدن شرایط و امنیت زائران، حج عمره برای سال آینده و بعد از حج تمتع ۹۸ مهیا خواهد شد.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر