بازدید 29106

سارقان مسلحی که برای مسئولان کری می‎‌خواندند

کد خبر: ۸۷۵۳۸۹
تاریخ انتشار: ۱۴ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۰:۴۰ 03 February 2019

سارقان مسلح خشنی که در فضای مجازی برای مسئولان نظام کری‌خوانی و قلدری می‌کردند، بازداشت شدند.

به گزارش «تابناک» به نقل از باشگاه خبرنگاران پویا؛ مأموران پلیس آگاهی تهران بزرگ موفق به بازداشت اعضای باندی شدند که نهم آبان 97 یک زندانی را با تیراندازی از محوطه بیمارستان امام خمینی (ره) فراری دادند.

در عملیات بازداشت اعضای این باند، پنج قبضه سلاح کلت کمری و مقادیر زیادی فشنگ جنگی کشف شد و پنج زن نیز که در مخفیگاه متهمان بودند، بازداشت شدند.

زنان همراه این باند، در برخی سرقتها به عنوان طعمه مورد استفاده قرار می‌گرفتند.

بنابر گفته سردار حسین رحیمی؛ رئیس پلیس تهران بزرگ، اعضای این باند که 300 سابقه سرقت در پرونده خود دارند، در تمامی سرقتها سلاح با خود حمل می‌کردند و حدود یک ماه پیش در جریان دو فقره سرقت منزل در میرداماد با سلاح گرم، یک مأمور انتظامی را مجروح کرده و از محل متواری شدند همچنین این افراد در فضای مجازی اقدام به قلدرنمایی و کری‌خوانی برای مسئولان نظام کرده و می‌گفتند اگر می‌توانید ما را بازداشت کنید.

اعضای این باند با یکدیگر نسبت فامیلی داشتند و همشهری بودند؛ یکی از آنها به نام سعید زندانی‌ای بود که برای درمان به بیمارستان انتقال و برای فرار کردن از دست مأموران بدرقه زندان از برادرش کمک خواسته و در نهایت نقشه این فرار مسلحانه روز نهم آبان اجرایی شده بود.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
مطالب مرتبط
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۱
در انتظار بررسی: ۳۰
انتشار یافته: ۲۶
سریعا این انگلها رو خلاص کنید
پاسخ ها
متاسف
| United States of America |
۲۳:۲۵ - ۱۳۹۷/۱۱/۱۴
خلاص ؟ ! یارو سیصد سابقه سرقت داره حمله مسلحانه کرده برای مسئولین کری خونی کرده بعد صورتشون را محو کردند که چی ؟ آبروشون نره ؟
فقط اعدام ،
اعدام سبکترین جزای این تبهکاران هست.
فقط اعدام در سريعترين زمان
اگر اینها با این پرونده سیاه مفسد فی الارض نیستند پس مفسد فی الارض کیست؟ برخی ها انسان نمایند اما بویی از انسانیت نبرده اند. ای کاش جامعه انسانی روزی از لوث وجود چنین آدم نماهایی پاک می شد؟
کلا این اگلها رو بفرستن یه جزیره دورافتاده و کنترل شده صرفآ برای کار اجباری مادام العمر.
نیروی انتظامی جزئی از این ملت هستند کرکری خواندن برای انها یعنی دهن کجی به کل مردم ایران عزیز . از مسوولین قضایی درخواست اشد مجازات را برای انها داریم تا مایه عبرت دیگران شوند. نیروی انتظامی تشکر تشکر.
این همه شرارت و قانون شکنی و ایجاد ناامنی برای جامعه، به خاطر سفره ای که دور آن نشسته اند! چند تا پرتقال و آب میوه و بیسکویت؟ سفره یک کارگر زحمت کش و شریف رنگین تر از سفره این جوان های به بیراهه رفته نیست؟
فکر کردن دارند فیلم سینمایی امریکایی بازی می کنند
یعنی الان همه چیز درست شد؟ اونایی که اینا رفتن خونه هاشون دزدی، دیگه مشکل روحی و روانی ندارن؟!!! بابا قفل ضد دیلم روی درب و حفاظ ضد دیلم مقابل پنجره هاف بالکن، نورگیر و پاسیو نصب کنید که دزد اصلا نتونه بیاد تو که مشکلات بعدیش گریبانگیرتون نشه
باید اعدام بشوند
چرا چهره و اسامیشون رو کامل منتظر نمیکنن؟
همه رو اعدام کنید این ارازل و اوباش احمق رو برای دفاع از ناموسمون کم شهید دادیم این ارازل راست راست دارن دزدی میکنند
چرا صورتاشونو پوشیدین اینها از داعشی بدترن
نیروی انتظامی تشکر تشکر. بی نهایت سپاس
جای تاسف است که باسابقه 300فقر ه سرقت مسلحانه درشهر جولان می زدن.
چراچهره این جانی هارامی پوشانید؟مگراینهاچیزی به نام آبرودارندکه ازبین برود؟ بایددراسرع وقت اعدام شوند
دیروزکلیپی دیدم ازسارقی که ۷۰ میلیارد تومانی ازمنزلی سرقت کرده بود ودراوج ارامش وبیخیالی وبا خنده ومزاح ازعملکردخودسخن میگفت و باافتخاراعلام میکردکه بارهادستگیرشده است چرااین افرادباوجودسوابق بسیار بازهم ازادمیشوند وبه جان ومال مردم تجاوزمیکنند؟!!!
یکی از عوامل و دلایل افزایش جرایم در جامعه همانا رویه ایست که دربرخورد با دستگیر شدگان و بازداشت شدگان از جانب پلیس و ضابطین قضایی اعمال میشه.اگر قانون باصراحت اعلام کنه و اطلاع رسانی گسترده ای صورت بگیره که چنین مجرمینی پس از دستگیر شدن تمام اطلاعات هویتی از جمله چهره بدون پوشش آنها در تمام رسانه ها از جمله تلویزیون برای عموم نمایش داده خواهد شد،قطعاً تأثیر بسزایی در کاهش جرایم دارد.از ما همیشه و به کرات گفتن و از مسئولین هم کماکان نشنیدن.
جمال آب خنکو عشق است به سلامتی حبس ابدا به سلامتی لاتها و اراذل و اوباش و به سلامتی اهل جهنم !!!
میشه بگید پوشاندن چهره و یا مات کردن آن دیگر چه معنی دارد.حد اقل بگذارید برای مردم شناخته شوند
درود بر شرف تمامی حافظان امنیت مردم و کشور عزیزمان
حبس ابد بزنید بهشون! چیچیه 300 بار خلاف کردن باز آزاد میکنید!
کسی که بصورت غیر مجاز اسلحه جنگی به دست میگیره و جان و مال مردم را نشانه میگیره، بعنوان مفسد فی الارض باید در اسرع وقت معدوم بشه و زمین از لوث وجودشون پاک بشه
فقط و فقط اعدام در ملاء عام تا درس عبرت شود برای مخلان امنیت و آرامش کشور و نوامیس مردم- تشکر از دلاوران رشید و جان بر کف نیروی انتظامی و پلیس آگاهی
اینها لایق زندگی نیستن فقط اعدامشون کنید
تا جای ما خبر داریم یکی دوماه زندان بودن با پول به نیرو های خدوم الان خیلی با ارامش دارند زندگی میکنن کسیم هیچ کاری باهاشون نمیتونه بکنه چون دستگاه قضا خودش فاسدترین ادم ها توشن اره نیروهای خدوم
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل