بازدید 7652

قطع 10 ساعته آب در مناطقی از اهواز

کد خبر: ۸۷۵۲۷۷
تاریخ انتشار: ۱۴ بهمن ۱۳۹۷ - ۰۱:۲۲ 03 February 2019

مردم شهر اهواز در برخی مناطق ازجمله باهنر و صد دستگاه از قطع 10 ساعته آب خبر می‌دهند، شرکت آبفا اهواز تاکنون هیچ‌‌گونه اطلاعیه‌ای در خصوص قطع آب در مناطق اهواز صادر نکرده است.

به گزارش «تابناک» به نقل از فارس، قطع چندین ساعته آب در اهواز در ماه‌های اخیر باعث نارضایتی مردم شده است و امروز نیز مردم شهر اهواز در برخی مناطق از جمله باهنر و صد دستگاه از قطع 10 ساعته آب خبر دادند.

شرکت آبفا اهواز تاکنون هیچ‌‌گونه اطلاعیه‌ای در خصوص قطع آب در مناطق اهواز صادر نکرده است و در مقابل اعتراض مردم نیز پاسخگو نیست. امروز مردم بسیاری مناطق برای تهیه آب شرب موردنیاز به فروشگاه‌ها مراجعه کردند.

قطعی بی‌برنامه آب باعث ایجاد مشکلات بسیاری برای مردم می‌شود.در گذشته نیز بارها مردم اهواز از قطع آب بدون اطلاع قبلی گلایه‌مند بودند و در برخی مناطق نیز فشار آب بسیار کم است.

در روزهایی که سدهای خوزستان پر از آب است و سطح آب رودخانه کارون تا جایی بالا آمده است که رفت‌وآمد در جاده ساحلی اهواز با مشکل مواجه است، مردم شهر اهواز همچنان با مشکل قطع آب دست‌وپنجه نرم می‌کنند.

حداقل اقدامی که شرکت آبفا می‌تواند انجام دهد این است که برای قطع‌ چندین ساعته آب اطلاعیه‌ای صادر کند که مردم منطقه اقدام به ذخیره‌سازی آب کنند. تاکنون نیز هیچ‌گونه اطلاعیه‌ای در خصوص علت قطع آب و پایان زمان قطعی آب از سوی شرکت آبفا منتشر نشده است.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر