بازدید 7830
۸

رقم خبر: چند درصد از کارگران زیر خط فقر هستند؟

کد خبر: ۸۷۴۸۷۵
تاریخ انتشار: ۱۲ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۷:۴۸ 01 February 2019
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۱۱
انتشار یافته: ۸
علاوه برکارگران کارمندان هم زیر فقر رفتن
خب که چی؟ آیا این خبر باعث میشه مثلا پایه حداقل بگیران کارگران از 1/200 به 4/200 برسه؟
هفتاد در صد نسبت واقعی نشاندهنده فقر کارگران نیست. همه کارگران این مملکت نه تنها زیر خط فقر بلکه در اعماق چاه و دره فقر هستند مگر اینکه کارگری پیدا شود که ماهیانه حقوقی بالاتر از شش میلیون تومن دریافت کند که خیلی بعید بنظر میاد کارگری با این میزان حقوق وجود خارجی داشته باشد. در این کشور درآمد زیر شش میلیون در ماه و زندگی کردن در شهر ها یعنی زیر خط فقر بودن. چه کارگر و چه کارمند و چه کاسب.
جالبه خود مسئولین صندوق تامین اجتماعی اعلام کرده اند 85 درصد حقوق بگیران مشمول این صندوق ( صرف نظر از افرادی که زیر حداقل قانونی دریافت میکنند و یا بیمه نمیشوند ) حداقل دستمزد را دریافت میکنند . که این آمار دقیق و مبتنی بر بیمه واریزی است .
خیلی کمتراز بازنشستگانی که زیر خط فقر زندگی میکنند
چرا سوال را اینگونه بیان نمیکنید ؟ چند درصد مردم ایران در زیر خط فقر هستند ؟ بنا به اظهارات مسولین و نمایندگان ، همهٔ افرادی که در آمد آنها بفری کمتر از یک و نیم میلیون تومان است بدون در نظر گرفتن مسکن ‌در زیر خط فقر هستند ، بعبارتی خانواده ای سه نفره با کمتر از ۴/۵ میلیون تومان در زیر خط فقر میباشند ،و البته خانواده ای که سرپرست آن سالمند باشد و دارای حداقل دو فرزند ،چه ازدواج کرده ،و چه مجرد اگر کمتر از ۵ میلیون تومان درآمد داشته باشد در زیر خط فقر میباشد و دیگر اینکه خط فقر بصورت نسبی میباشد که به منطقه ،و شهر ،و روستا ‌و پیشینه ،و موقعیت تحصیلی ،و شغلی متفاوت است ؟ آنچه بنده عنوان نمودم برای تهران و کلانشهرها میباشد که قبل از این چالشها از وضعیت نسبتا مناسبی برخوردار بوده ؟ ، که میتوان گفت بیش از ۷۵٪ مردم ایران اکنون فقیر هستند که از این تعداد قریب ۸۰٪ در زیر خط فقر زندگی میکنند ، قریب ۵۰٪ آنها در فقر نسبی مطلق زندگی میکنند ؟ بگونه ای که مردن را به زنده ماندن ترحیح میدهند ؟، ....
مگه ما در کشور کارگر داریم/ فقر چیه؟ شوخی دارین..................................
از هشتاد میلیون ایرانی 10میلیون که ملیاردر 20میلیون هم وضع خوب بالای خط فقر مابقیه 50میلیون زیر زیر خط فقرند؟/
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی
آخرین اخبار