بازدید 3353
سردار اشتری:

نیروی انتظامی رویکرد اجتماعی محور دارد

کد خبر: ۸۷۴۶۹۷
تاریخ انتشار: ۱۱ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۹:۳۰ 31 January 2019

فرمانده نیروی انتظامی گفت: ناجا رویکرد اجتماعی محور دارد و با استفاده از ظرفیت مردممراسم، تمام تلاش خود را می کند تا بیش از گذشته بتواند برای آگاه سازی مردم اقدامات شایسته انجام دهد.

به گزارش خبرگزاری مهر، سردار حسین اشتری در حاشیه بازدید از نمایشگاه کشفیات پایگاه آگاهی پلیس مرکز استان یزد، اظهار کرد: بحمدالله فرماندهی انتظامی استان یزد با همت همکارانم علاوه بر برخورد قاطع با متخلفان، امنیت را در سطح مطلوبی ارتقاء داده اند.

وی افزود: اعتماد مردم به نیروی انتظامی بحمدالله در سطح کشور ارتقاء پیدا کرده و افتخار ما این است که خدمتگزار مردم شریف میهن اسلامی هستیم، امیدواریم با چهار دهه تجربه، پلیس انقلاب اسلامی بتواند بیشتر از گذشته خدمتگزار مردم باشد و در کشف جرایم موثرتر از گذشته عمل کند.

سردار اشتری تأکید کرد: البته پلیس رویکرد اجتماعی محور دارد و با استفاده از ظرفیت مردم، متنفذین و صاحب نفوذان بیش از گذشته بتواند برای آگاه سازی مردم میهن اسلامی به خصوص جوانان عزیز کشور اقدامات شایسته ای انجام دهد.

این مقام انتظامی کشور با بیان اینکه بحمدالله مردم عزیز همیشه در صحنه و مسئولان نیز در خدمت شان هستند، گفت: پلیس در ۴۰ سالگی انقلاب اسلامی یک پلیس هوشمند با تدبیر، حافظ جان، مال و ناموس مردم است.

وی افزود: ان شاء الله بتوانیم جنبه مردم محوری و حرفه ای شدن را در راستای خواسته های مردم انجام دهیم.

سردار اشتری در پایان خاطر نشان کرد: امیدواریم نیروی انتظامی خدمتگراز خوبی برای مردم باشد، برآورد ما این است که مردم راضی هستند اما نباید به این حرف بسنده کرد و باید پلیس در تأمین امنیت تلاش مضاعفی داشته باشد

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هفدهم رمضان