بازدید 14639
۸

کنایه روزنامه «کیهان» به فاطمه معتمدآریا

کد خبر: ۸۷۴۳۱۸
تاریخ انتشار: ۱۰ بهمن ۱۳۹۷ - ۰۹:۴۴ 30 January 2019

به گزارش «تابناک» روزنامه کیهان نوشت:

شب گذشته در مراسم افتتاحیه جشنواره فیلم فجر، یک پیرزن بازیگر که در طول چهل سال گذشته بیشترین مجال را برای حضور در سینمای ایران داشته است، با بی انصافی به سیاه‌نمایی درباره شرایط حضور خود در سینما پرداخت و خبر دروغی را درباره یک شاعر به عنوان یک واقعیت، به زبان آورد و منتشر کرد.

کیهان متاسف است که در چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی و در جشنی که به ظاهر برای انقلاب است، یک بازیگر چنین سخیف سخن می‌گوید و ظاهر می‌شود.

خطاب به خانم معتمدآریا، این به اصطلاح هنرمند می‌گوییم که؛ اگر انقلاب اسلامی نبود شما و امثال شما مجال حضور در عرصه هنر سالم را پیدا نمی‌کردید. به برکت همین نظام بود که امروز به‌رغم نمک‌نشناسی‌هایتان همچنان می‌تازید و خود را طلبکار هم می‌دانید! همین شما بودید که در دهه ۷۰ در کنار دو همکارتان به شکلی مبتذل به شهدا اهانت کردید و با بزرگواری نظام روبه‌رو شدید. انتظار آن بود حالا که پیرزنی سرد و گرم چشیده هستید، از گذران عمرتان عبرت گرفته و از حداقل بینش و دانش برخوردار باشید. نمکدان نشکنید، منشا نشر دروغ نشوید و عاقلانه زندگی کنید.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
مطالب مرتبط
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۹۸
انتشار یافته: ۸
آخه کیهان هم ارزش خواندن داره
به شخصه از سلبریتی هایی که در هر زمینه و بدون آگاهی اظهار نظر می کنن خوشم نمیاد ولی به این دوست کیهان نشین نصیحت میکنم که ادب و نزاکت رو حداقل در انظار و رسانه رعایت کنن و اینجور اختیار از کف داده، به آن بانوی بازیگر به خاطر صحبت هاش چه راست و چه دروغ بی احترامی نکنن.
از کیهان انتظار دیگه ایی نمیره
با سلام، کیهان باید از طرز نگارش خود و خطاب قراردادن یک هنرمند با این روش خجالت بکشد. اگر نویسنده متن از درستی مطلب خود مطمئن است چرا با بکار بردن صفت "پیرزن" قصد آزار و تحقیر خانم معتمد آریا این هنرمند مردمی را دارد؟ وقتی رسانه های ما طرز گفتار صحیح و بیان انتقاد منطقی را نداشته باشند چه از انتظاری از عموم مردم می تواند داشت؟ جای بسی تاسف
هنرمند فقط کیهان :))))
جانا سخن از زبان ما می گویی!
واقعیت همینه
نگارنده محترم کیهان ! همه پیر میشوند ، شما هم پیر خواهید شد لحنتان بسیار سخیف است ، الگوی جوانان ما شما و امثال شمایید؟ وای به حال ما و وای به حال دگران.
وقتی هنرمندی مثل ایشون سالها تو حوزه سینما و هنر فعالیت می کنه حقشه که انتقاداتی هم داشته باشه. این موضوع چرا انقدر برای کیهان سنگین و سخته؟؟؟؟ و البته عجیب تر اینکه چه ادبیات سخیفی رو برای نوشتن انتخاب کرده استفاده از واژه پیرزن به منظور تحقیر و توهین. نا سلامتی قراره مطبوعات و رسانه ها وظیفه فرهنگ سازی و آگاهی بخشی رو در جامعه انجام بدن. حقیقتا تو خود حدیث مفصل بخوان از این مجمل!!!!!!
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی