بازدید 3760
سردار اشتری:

قاچاق دام تاثیری در افزایش قیمت گوشت ندارد

کد خبر: ۸۷۴۲۰۵
تاریخ انتشار: ۱۰ بهمن ۱۳۹۷ - ۰۰:۳۰ 30 January 2019

​فرمانده نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران تاکید کرد: قاچاق دام تاثیری در افزایش قیمت گوشت ندارد و بسیار کم و محدود است.

به گزارش «تابناک» به نقل از ایلنا، سردار حسین اشتری درباره قاچاق دام گفت: کمبود دام یا افزایش قیمت گوشت عوامل متعددی دارد و باید مسئولان مربوطه دست به یکی کنند و به این موضوع بپردازند تا ان‌‌‌‌‌شاءالله این مشکل حل شود.

وی ادامه داد: موضوع قاچاق دام درصد کمی از این کمبود گوشت را شامل می‌‌‌شود و در واقع علت اصلی نیست.

فرمانده نیروی انتظامی درباره تاثیرگذاری قاچاق دام در قیمت گوشت در بازار اظهار داشت: این موضوع تاثیر خیلی محدودی دارد یعنی به آن حدی نیست که تاثیری در افزایش قیمت داشته باشد، طبق صحبتی که با وزیر جهاد کشاورزی داشتیم خود ایشان نیز تاکید کرد که علت افزایش قیمت گوشت، قاچاق نیست و اگر هم هست خیلی پایین است.

اشتری افزود: از طرفی، همین مقدار هم که دام قاچاق می‌‌شود از آن جلوگیری می‌‌کنیم و در شهرهای مرزی کنترل لازم را انجام داده‌‌ایم؛ طی چند ماه اخیر به دلیل افزایش قیمت‌‌ها، این روند کنترل و برخورد با قاچاق صورت گرفته و باز هم تاکید کرده‌‌ایم که کنترل‌‌های لازم انجام شود.

وی اضافه کرد: البته مسئولان متعددی در این زمینه می‌‌توانند کمک کنند به نحوی که استانداران و فرمانداران شهرهای مرزی می‌‌‌توانند با برنامه‌‌ریزی مانع قاچاق دام شوند.

اشتری یادآور شد: نیروی انتظامی و دستگاه های متولی دیگر نیز مانع قاچاق شدند و کنترل لازم را انجام دادند و حتما نیز این کنترل‌‌‌ها شدیدتر خواهد شد اما باز هم تاکید می‌‌‌کنم علت اصلی آن بحث قاچاق نیست و اگر هم تاثیر داشته باشد، خیلی اندک است.

تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل