بازدید 3869

پرداخت کمک مالی دولت به صنعت خودرو

کد خبر: ۸۷۳۸۱۴
تاریخ انتشار: ۰۸ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۶:۵۵ 28 January 2019
نماینده ویژه وزیر صنعت در کمیته خودرو گفت: تا انتهای هفته جاری از طریق بانک‌های عامل بخشی از مبلغ اعلام شده به خودروسازان با اولویت استفاده قطعه سازان و تامین زنجیره تامین جهت افزایش تولید انجام خواهد شد.

به گزارش «تابناک» به نقل از تسنیم، در راستای تاکیدات وزیر صنعت در خصوص تشکیل ستاد ویژه بررسی و حل مشکلات مشتریان، امروز نماینده ویژه مدیرعامل سایپا و مدیران بازاریابی و فروش این گروه در نشست‌های مختلف به بررسی مشکلات مشتریان پرداختند.

در این نشست جمعی از نمایندگان مشتریان ثبت نامی خودرو‌های مختلف سایپا که تولید و تحویل آن‌ها در ماه‌های اخیر به دلیل وجود مشکلات مختلف با تاخیر همراه شده بود به صورت جداگانه با مدیران فروش گروه سایپا به بیان نظرات خود پرداختند.

همچنین صادق نجفی نماینده ویژه وزیر صنعت در کمیته خودرو هم به همراه جمعی از مدیران وزارت صنعت معدن و تجارت از ستاد پاسخگویی به مشتریان سایپا بازدید کردند و در جریان اقدامات انجام شده قرار گرفتند.

وی گفت: امروز از معاونت فروش سایپا بازدیدی صورت گرفت که خوشبختانه با دسته بندی مشتریان شرکت‌های سایپا، پارس خودرو، زامیاد و سایپا سیتروئن به نحو مطلوبی این موضوع در سایپا دنبال می‌شود و امیدوارم هرچه سریعتر مشکلات موجود برطرف شود.

وی با اعلام اینکه خوشبختانه در روز شنبه با فراخوانی که از سوی دو خودروساز بزرگ کشور انجام و ستادی که به منظور پاسخگویی تشکیل شد، گفت: در این جلسات رضایت بخش زیادی از مشتریان کسب شد و به دنبال این هستیم تا بتوانیم در قالب تعامل خودروسازان با بقیه مشتریان، رضایت حداکثری را جلب کنیم.

نماینده ویژه وزیر صنعت در کمیته خودرو تاکید کرد: به دنبال تحقق رضایت مشتریان، نیاز به افزایش تولید در خودروسازان وجود دارد که برای انجام این امر باید هرچه زودتر تامین نقدینگی صورت پذیرد و خوشبختانه با پیگیری‌های انجام شده از طریق شخص وزیر صنعت و رئیس بانک مرکزی، تا انتهای هفته جاری از طریق بانک‌های عامل بخشی از مبلغ اعلام شده به خودروسازان با اولویت استفاده قطعه سازان و تامین زنجیره تامین جهت افزایش تولید انجام خواهد شد.
سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر