بازدید 9082

شیوه تنبیهی برعکس معلم کوهرنگی!

کد خبر: ۸۷۳۶۲۰
تاریخ انتشار: ۰۸ بهمن ۱۳۹۷ - ۰۷:۳۹ 28 January 2019

به گزارش «تابناک»، روزنامه جمهوری اسلامی نوشت:

همزمان با انتشار ویدئویی از تنبیه شدن چند دانش آموز توسط یک مدیر مدرسه در شهر چلگرد استان چهارمحال و بختیاری به دلیل 10 دقیقه تأخیر در هوای برفی، ویدئوی دیگری در فضای مجازی از یک معلم کوهرنگی منتشر شد که نشان می‌دهد وی به جای تنبیه دانش آموزان تنبل، در اقدامی جالب، چوب را به دست دانش آموزان می‌دهد تا آن را به کف دست او بزنند و به آنان می‌گوید «هر کدام از شماها درس نخوانید، من باید تنبیه شوم.» ببین تفاوت ره از کجاست تا به کجا!

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۱۲
انتشار یافته: ۱۲
واقعا بنده احساسی و هیجان زده شدم به خاطر رفتار این معلم نجیب کوهرنگی. دست مریزاد. دست این نوع معلمان بوسیدن داره.
سلام
این روش هم درست نیست روان بچه ها دلبند ایران زمین با این رو های غلط غیرعلمی نابود شده است تا کی این نظام فرسوده آموزشی قرار است اجرا شود اگر در فیلم دوم هم دقت کنید دانش آموز در حال گریه کردن است یعنی روح و روان او درحال آسیب دیدن است که البته به نظر من در این مورد روان او بیشتر از روش تنبیه اول آسیب می بیند
بیایید بجای این روش های خود ساخته تربیتی نیم نگاهی هم به روش های علمی آموزشی و تربیتی داشته باشیم و نسل آینده رو درست تربیت کنیم شاید این کشور نجات یابد
این شیوه رو قبلا یه معلم خارجی انجام داده بود.....
آزار روحی دانش آموزان صدمات به مراتب بیشتری از آزار جسمی دارد. افراط در هر چیزی باعث خارج شدن انسانها از مسیر تعادل است.
بهترین آموزش آن است که معلمی مسلط به دانش و هنر تدریس، با محبت دانش آموزان را تشویق به علم آموزی و یادگیری شیوه زندگی کند.
چرااین چیزها را پخش میکنید ؟.چه طور در مدرسه باید بچه ها کنترل کرد ؟اگه یه معلمی این کار بکنه بچه ها سوارش می شن یا درس خون میشن ؟؟؟.با این روش های ریا کارانه نظام آموزشی کشور داره نابود میشه..
همه کارهای این کشور برعکس شده
الله اکبر
روح بسیار بزرگ بعضی افراد
بنده شخصا این بزرگی روح را آرزومندم
انسانیت هنوز زنده است ...خدا رو شکر
این همان شیوه تربیتی گاندی و بهترین و موثرترین شیوه تنبیه است
فردا دانش آموزان جری می شوند و معلم را کتک می زنند. خدا شفا بده به این ملت.
این روش هم نوعی شکنجه هست .اشکال ما این است که فکر می کنیم خشونت حتما باید بدنی باشد. اگر فیلم را دیده باشید. ضجه و گریه دانش اموز مشخص هست
عدم علاقه دانش آموز به درس ریشه در رفتار خانواده و مدرسه و آموزش و پرورش دارد خانواده ای که با کتاب بیگانه است بچه در اون خانواده علاقه ای به درس خواندن پیدا نخواهد کرد. وقتی درس ها برای بچه جذابیت نداشته باشه و معلم هم نتونه جذابیت ایجاد کنه بچه علاقه ای به درس خواندن پیدا نخواهد کرد. برای رفع این مشکل باید باید اول سه تا مورد بالایی حل بشه تا بعد برسیم به خود بچه. والا با شکنجه چه شکنجه روحی روانی باشه(مثل این مورد) چه شکنجه جسمی مشکل حتی اگر مقطعی هم حل شود در نهایت با شکست روبرو خواهد شد.
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها
آخرین اخبار