بازدید 5494

احتمال ورود هیلاری کلینتون به مبارزات انتخاباتی

کد خبر: ۸۷۳۶۱۶
تاریخ انتشار: ۰۸ بهمن ۱۳۹۷ - ۰۷:۱۶ 28 January 2019

شبکه سی.ان.ان از احتمال بازگشت هیلاری کلینتون به صحنه سیاست و نامزدی وی در انتخابات ریاست جمهوری 2020 آمریکا خبر داد.

به گزارش «تابناک» به نقل از ایرنا، «جف زلنی» خبرنگار سی.ان.ان درباره احتمال حضور هیلاری کلینتون در انتخابات آتی گفت: سه نفر به من گفتند که کلینتون اعلام کرده، «درها را به روی این ایده نبسته است.»

کلینتون در انتخابات 2016 رقیب نهایی دونالد ترامپ بود اما شکست خورد.

به گفته زلنی، احتمال نامزدی کلینتون در انتخابات با توجه به اخبار مربوط به پیگرد قضایی اطرافیان دونالد ترامپ رئیس جمهوری آمریکابه ویژه «راجر استون» مطرح شده است.

استون فعال سیاسی جمهوریخواه که به عنوان مشاور غیررسمی ترامپ شناخته می شود، روز جمعه در جریان تحقیقات «رابرت مولر» بازرس ویژه پرونده روسیه بازداشت شد.

کیفرخواست صادر شده برای استون شامل هفت مورد اتهامی از جمله ممانعت از اجرای قانون، طرح ادعای دروغ و تلاش برای پرداخت رشوه به شاهدان پرونده مربوط به دخالت ادعایی روسیه در انتخابات ریاست جمهوری آمریکا است.

طی روزهای گذشته شماری از شخصیت های دموکرات حضور خود در انتخابات 2020 را اعلام کرده اند. سناتور «الیزابت وارن» سناتور ایالت ماساچوست ،«تولسی گابارد» سناتور ایالت هاوایی، «جولیان کاسترو» شهردار سابق سن آنتونیو و وزیر مسکن و توسعه شهری دولت «باراک اوباما»، «کریستین گیلبراند» سناتور ایالت نیویورک، «کاملا هریس» سناتور ایالت کالیفرنیا و «پیت بوتیگیگ» شهردار شهر «ساوث بند» در ایالت ایندیانا دموکرات هایی هستند که مبارزات انتخاباتی خود را کلید زده اند.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر