بازدید 2767

نماینده اصولگرا: مبارزه با مفسدان جدی نیست

کد خبر: ۸۷۳۳۶۹
تاریخ انتشار: ۰۷ بهمن ۱۳۹۷ - ۰۹:۴۶ 27 January 2019

یک عضو فراکسیون نمایندگان ولایی مجلس تاکید کرد:‌ گسترش فساد باعث می‌شود اعتماد مردم کاهش پیدا کند باید در این زمینه مبارزه جدی صورت گیرد.

به گزارش «تابناک» به نقل از ایلنا، سیدناصر موسوی لارگانی درباره مبارزه با فساد و پرداختن به این مهم در شرایط فعلی کشور، گفت: مبارزه با فساد که آغاز شده است اما باید این مبارزه موجز باشد و نشانه‌هایش در جامعه دیده شود. همین چند روز پیش حکم ۵ صراف که به تخلف دست زده بودند، صادر شد. کارهایی صورت می‌گیرد اما مبارزه جدی نیست، مردم انتظار دارند که با مفسدان اقتصادی مبارزه جدی صورت گیرد و تفاوتی هم بین افراد برای این برخوردها صورت نگیرد.

نماینده مردم فلاورجان در مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: برای یک مبارزه جدی نباید بین افراد تفاوتی گذاشته شود، یعنی اگر فردی وابسته به گروهی بود، این مساله را نادیده بگیرند و به پرونده رسیدگی کنند نه این پرونده را به تاخیر بیاندازند. اگر بین افراد تفاوت گذاشتیم و مماشات صورت گرفت دیگران هم می‌روند و دست به اختلاس می‌زنند زیرا می‌گویند با دیگران چه کار کرده‌اند که با ما بخواهند انجام دهند.به طور مثال فردی ۵ سال پیش ۱۰ میلیارد تومان اختلاس کرده است و امروز حکم داده‌اند که این پول را بازگرداند خب این حکم که جدی نیست،‌ باید محاسبه کنند که ۱۰ میلیارد ۵ سال پیش به پول امروز چقدر می‌شود و آن را پرداخت کنند.

تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل