بازدید 6603

یک منبع آگاه دیگر اظهارات زاکانی را تکذیب کرد

کد خبر: ۸۷۱۴۳۶
تاریخ انتشار: ۳۰ دی ۱۳۹۷ - ۱۲:۱۷ 20 January 2019

سه شنبه هفته گذشته یک روز استثنایی برای عرصه سیاست ایران بود از جهت اینکه دو منتقد جدی جناح مقابل خود ، در کنار یگدیگر نشستند و درباره برخی از موضوعات مهمی عرصه سیاست ایران به مناظره پرداختند.در این مناظره چند ساعته مباحث بسیار مهمی مطرح شد و همانگونه که پیش بینی می شد اظهارات مطرح شده در جلسه بدون پاسخ و واکنش نماند.

به گزارش «تابناک» در جلسه مناظره علیرضا زاکانی و مصطفی تاج زاده اسامی برخی از فعالان سیاسی از جمله علی لاریجانی رییس کنونی مجلس بارها مطرح شد. در بخشی از این مناظره زاکانی خطاب به تاج زاده گفت: «مجلس هشتم و نهم دست ما نبود دست دوست شما آقای لاریجانی بود، امروز آقای لاریجانی مسیری می‌رود که مسیر شماست. از آقای لاریجانی سوال کنید»

تاجزاده هم در پاسخ به زاکانی پاسخ داده بود:«تفکر کنید چه شد که اصولگرا‌ها به سمت ما آمدند؟ هیچ کس به اندازه لاریجانی مقابل اصلاح طلبان نایستاد. علی مطهری سال ۸۲ نامه‌نگاری می‌کرد با من اصلاح‌طلبان ال و بل هستند و حالا این چنین شده است. فکر کنید چه شده که از شما جدا می‌شوند. اکرمی، ناطق نوری و هاشمی رفسنجانی هم همین طور.»
 
یک منبع آگاه دیگر اظهارات زاکانی را تکذیب کرد
 

بر اساس همین اظهارات بود که امروز یک «منبع آگاه» نزدیک به علی لاریجانی مجبور به واکنش شد و اظهارات علیرضا زاکانی که درباره وی مطرح شده بود را رد کرد.

یک منبع آگاه در خصوص اظهارات زاکانی مبنی بر اینکه در انتخابات ریاست جمهوری سال 1376، لاریجانی درخواست ابطال انتخابات را کرده است به خانه ملت گفت: این گفته ها دروغ و تهمت است و باعث تاسف است که برخی برای رسیدن به اهداف و اغراض سیاسی خود پایبند به امور دینی، اخلاقی و انسانی نیستند.

گفتنی است اخیرا هم یک منبع آگاه دیگر نزدیک به حجت الاسلام ناطق نوری اظهارات زاکانی مبنی بر درخواست وی برای ابطال انتخابات ریاست جمهوری سال 1376 را رد کرده بود.

تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل
آخرین اخبار