بازدید 3765

تعطیلی مدارس همدان و اردبیل در نوبت بعداز ظهر

کد خبر: ۸۷۱۰۷۷
تاریخ انتشار: ۲۹ دی ۱۳۹۷ - ۱۲:۴۴ 19 January 2019

به علت برودت هوا و لغزنده بودن معابر عمومی مدارس برخی از مناطق استان همدان در نوبت بعد از ظهر تعطیل شد.

به گزارش «تابناک» به نقل از خبرگزاری صداوسیما، براساس اطلاعیه اداره کل آموزش و پرورش مراکز پیش دبستانی، مدارس ابتدایی و متوسطه اول در نواحی ۱ و ۲ همدان و اسدآباد و مراکز پیش دبستانی و مدارس ابتدایی در ملایر، نهاند و قروه درجزین در نوبت بعد از ظهر امروز شنبه ۲۹ دی تعطیل است.

مدارس نوبت بعدازظهر اردبیل تعطیل اعلام شد

همچنین بنا بر اعلام اداره‌کل آموزش و پرورش استان اردبیل برخی مدارس نوبت بعد از ظهر این استان به دلیل برودت هوا تعطیل است.

به گزارش «تابناک» به نقل از مهر، در پی بارش برف و برودت هوا فعالیت‌های آموزشی چهار شهر استان اردبیل در نوبت بعد از ظهر تعطیل اعلام شد.

پیرو اطلاعیه صادره از روابط عمومی اداره کل آموزش و پرورش استان اردبیل، در شهرستان‌های اردبیل، مشگین‌شهر و نمین تنها مقطع پیش دبستانی و در هیر نیز مقاطع پیش دبستانی و ابتدایی در نوبت بعدازظهر تعطیل اعلام شد.

همچنین مدارس سری پیش از ظهر شهرهای اردبیل، سرعین، نمین، نیر، هیر، خلخال، کوثر، شاهرود، خورش رستم، مشگین‌شهر، ارشق، لاهرود و انگوت در مقاطع پیش دبستانی و ابتدایی و در گرمی مقطع پیش دبستانی تعطیل اعلام شده بود.

با توجه به اعلام سازمان هواشناسی با وجود قطع بارش‌ها و افزایش چند درجه‌ای دما، هوای استان تا اواسط هفته جاری به ویژه در ساعات منتهی به صبح به زیر صفر درجه رسیده و در این مدت وقوع یخبندان محتمل است

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل