بازدید 5554

تصادف زنجیره‌ای ۸ خودرو با ۸۹ مصدوم

کد خبر: ۸۷۰۶۵۸
تاریخ انتشار: ۲۷ دی ۱۳۹۷ - ۱۵:۱۱ 17 January 2019
معاون امداد و نجات جمعیت هلال احمر استان سمنان از وقوع دو تصادف زنجیره‌ای در محور ایوانکی - گرمسار در شب گذشته خبر داد و گفت: در این دو حادثه ۸ خودروی سبک و سنگین با هم برخورد کردند و ۸۹ نفر دچار حادثه شدند.

به گزارش ایسنا علی یحیایی در گفت‌وگو با ایسنا، اظهار کرد: در حادثه اول که ساعت ۲۳ و ۲۲ دقیقه شب گذشته در محور لغزنده ایوانکی – گرمسار کیلومتر ۲۰ اتفاق افتاد، دو دستگاه تریلی و یک سواری پراید با هم برخورد کردند که ۱۱ نفر حادثه دیده داریم.

وی ادامه داد: در یک تصادف زنجیره ای دیگر در شب گذشته در همان محور ایوانکی به گرمسار، دو دستگاه اتوبوس، دو تریلر و یک دستگاه خودرو سواری پژو ۲۰۶ با هم برخورد کردند که حدود ۷۸ نفر دچار حادثه شدند.

معاون امداد و نجات جمعیت هلال احمر استان سمنان اضافه کرد: در مجموع دو حادثه شب گذشته به بالغ بر ۸۹ نفر که در تصادفات زنجیره‌ای دچار حادثه شدند امداد رسانی انجام شد.

یحیایی خاطرنشان کرد: این دو حادثه خوشبختانه هیچ تلفات جانی داشت، 8 نفر مصدوم شدند که 5 نفر به صورت سرپایی مداوا شدند و 3 نفر به مراکز درمانی انتقال پیدا کردند.

وی با اشاره به اینکه در روزهای بارانی و برفی محورهای استان لغزنده خواهد بود، از رانندگان خواست فاصله ایمنی را در رانندگی رعایت کنند و حتی المقدور از انجام مسافرت‌های غیرضرور خودداری کنند.
تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
مطالب مرتبط
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل
آخرین اخبار