بازدید 8064

جزئیات تغییرات تازه در برنامه «برنده باش»

کد خبر: ۸۶۹۲۵۷
تاریخ انتشار: ۲۳ دی ۱۳۹۷ - ۰۸:۵۶ 13 January 2019

تهیه‌کننده برنامه برنده‌باش درباره تغییرات تازه این برنامه توضیحاتی را ارائه داد.

به گزارش «تابناک»، هاشم رضایت (تهیه‌کننده برنامه برنده‌باش) درباره تغییرات تازه برنامه «برنده‌باش» به ایلنا گفت: اپلیکیشن این برنامه در ابتدا به صورتی بود که هرکس می‌توانست از ساعت ۱۲ شب چهارشنبه که امتیاز‌ها صفر می‌شد، وارد رقابت برای حضور در برنامه شود. به این صورت افرادی که یک‌بار یا بیشتر هم در برنامه حاضر شده بودند، می‌توانستند مجددا برای حضور در برنامه به جمع‌آوری امتیاز در اپلیکیشن بپردازند.

وی افزود: به همین دلیل در چندین برنامه شاهد حضور کسانی بودیم که یک یا چند مرتبه در برنامه حاضر شده بودند. همین موضوع سبب اعتراض بسیاری از مخاطبان شد. یعنی به نوعی همه می‌گفتند که ما دوست داریم افراد جدید بیایند تا با چهره‌های تازه آشنا شوند و از ما خواستند که امکان حضور بیش از یک‌مرتبه را محدود کنیم.

رضایت در ادامه بیان کرد: این موضوع به‌زودی در اپلیکیشن محدود می‌شود. این نوع کارها برای عملیاتی شدن نیاز به زمان دارند چراکه یک‌سری از افراد که از قانونِ تازه اطلاع نداشته باشند، با تلاش بسیار وارد اپ شده و ثبت‌نام می‌کنند.

تهیه‌کننده برنامه برنده‌باش در پایان گفت: دوستان در حال عملیاتی کردن این موضوع روی اپلیکیشن برنامه هستند تا دیگر شاهد افراد تکراری در برنامه نباشیم. علاوه بر این نیز این اتفاق سبب می‌شود تا افراد جدید بیشتری شانس حضور در برنامه را پیدا کنند.

گفتنی است برنامه «برنده باش» پنجشنبه و جمعه هرهفته ساعت 10:30 شب از شبکه سه سیما پخش می‌شود.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر