بازدید 4641

علم الهدی: چشم نباید به چند کافر اروپایی باشد

کد خبر: ۸۶۸۷۶۸
تاریخ انتشار: ۲۱ دی ۱۳۹۷ - ۱۴:۰۸ 11 January 2019
امام جمعه مشهد گفت: نمایندگان مجلس باید سیاست های اقتصاد مقاومتی را در بودجه سال آینده کشور جدی بگیرند.

به گزارش «تابناک» به نقل از مهر آیت الله سید احمد علم الهدی در خطبه های نماز جمعه مشهد که در بارگاه منور رضوی برگزار شد با تبریک میلاد حضرت زینب(س) اظهارکرد: شخصیت سیاسی ایشان بسیار مهم است و مقاومتی که حضرت زینب(س)در واقعه عاشورا داشتند عاملی برای رسیدن به عظمت سیاسی بود.

وی افزود: دشمن می خواست با شکنجه، شخصیت والای اهل بیت(ع) را از بین ببرد و حضرت زینب(س) ابتکار عمل را به دست گرفتند و اجازه ندادند این توطئه عملی شود و با روشنگری هایی که شد، یزید و اطرافیانش را خوار و ذلیل کردند.

عضو مجلس خبرگان رهبری بیان کرد: ما الگویی مانند حضرت زینب(س) داریم و لااقل باید مسیر سیاسی ایشان را در استکبار ستیزی دنبال کنیم و در برخورد با دشمنان ملت و دولت تبعیت از این مقام والا داشته باشند.

امام جمعه مشهد گفت: دشمن در ۴۰ سال گذشته به عناوین مختلف علیه ملت ما توطئه کرد و حالا با جنگ اقتصادی به مقابله با ایران آمده تا ما را منفعل کرده و از آنها پیروی کنیم که باید بدانیم این مسیر تا براندازی دین ادامه خواهد داشت.

علم الهدی بیان کرد: رهبر معظم انقلاب به همین جهت از چندسال پیش به اقتصاد مقاومتی تاکید داشتند و در کشوری که ما این همه منابع طبیعی داریم، می توانیم مشکلات را حل کرده و تولید اشتغال داشته باشیم.

وی خاطرنشان کرد: استاندار جدید خراسان رضوی اولویت خود را اجرای سیاست های اقتصاد مقاومتی و استفاده از ظرفیت های بومی برای حل مشکلات اعلام کرده است که ما هم از آن استقبال می کنیم تا فقر در خراسان رضوی ریشه کن شده و اشتغال برای جوانان ایجاد شود.

امام جمعه مشهد تاکید کرد: این برای ما ننگ است که یک جوان نتواند شکم همسر و فرزندان خود را سیر کند زیرا وظیفه ماست که شرایط کار و اشتغال این افراد را فراهم کنیم.

عضو مجلس خبرگان رهبری تاکید کرد: نمایندگان مجلس باید بررسی کنند و ببینند در بودجه سال آینده کشور اقتصاد مقاومتی کجای بودجه جای دارد و باید به سیاست های اقتصاد مقاومتی و اتکا به نیروی درونی توجه شود.

علم الهدی اظهار کرد: تنها اینکه بگوییم این در آمد و هزینه های بودجه درست است یا خیر کفایت نمی کند بلکه باید رابطه بودجه با اقتصاد مقاومتی مشخص شود و اگر به این موضوعات توجه نکنیم باید پاسخگوی خداوند متعال باشیم.

نماینده ولی فقیه در خراسان رضوی خاطرنشان کرد: اینکه چشم ما به لبخند چند کافر اروپایی باشد و آنها لبخند بزنند و ما خوشحال شویم درست نیست.
سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هفدهم رمضان