بازدید 16734
۸

برخورد کامیون با پایه پل عابر در بزرگراه بسیج

کد خبر: ۸۶۷۴۹۱
تاریخ انتشار: ۱۷ دی ۱۳۹۷ - ۱۰:۵۶ 07 January 2019

حوالی ساعت ۵ بامداد امروز برخورد کامیون حامل بار با پایه‌ی پل عابر پیاده در بزرگراه بسیج به سمت جنوب، تقاطع خیابان ده حقی مصدومیت راننده را در پی داشت.

به گزارش تابناک به نقل از آتش نشانی، برخورد شدید یک دستگاه کامیون بنز اتاق چوبی حامل الوار در سر پیچ با پایه های پل عابر و تیر چراغ برق باعث در هم پیچیده شدن قسمت جلوی کامیون و گرفتار شدن راننده درون آن شده بود. آتش نشانان بلافاصله با توجه به جاری شدن گازوئیل در سطح جاده و موقعیت خطرناک محل، علائم هشدار دهنده‌ی ترافیکی را برای پیشگیری از تصادفات احتمالی بعدی در مسیر قرار دادند و همزمان از نشت گازوئیل جلوگیری کرده و راننده‌ی ۴۰ ساله کامیون را از میان آهن پاره های خودرو خارج کردند.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۲
انتشار یافته: ۸
بدبخت راننده کامیون. تو این گرونی
بعید است این ماشین معاینه فنی داشته باشه.کاملا نشان میده که مستهلک شده.
در گزارش از همه چیز صحبت شده مگر وضعیت سلامتی راننده
خود این گویای این است که در پس ذهن ما ایرانی ها از جمله خبر نگاران که بعضا مدعی روشنفکری هم هستند، از همه چیز بی ارزش تر جان انسانها است
حتما خواب بوده!!!
این کامیون ها خیلی قدیمی هستند و حدود 50 سال سن دارند
خواب بوده يا...؟ اگر بجاي پايه پل رفته بود روي خودروهاي سواري تو مسيرش كه دوباره يه فاجعه بوجود ميامد. چرا با افراديكه جان ديگران را بخطر مياندازند برخورد شديد نميشه؟
متاسفانه وقتي بعضي افراد رانندگي نامناسب دارند و فقط نهايتا جريمه ميشن حوادث و تلفات رانندگي در ايران افزايش داره. طرف ميزنه يكيو ميكشه فرداش دوباره ميشينه پشت فرمون، نهايتش بيمه ديه متوفي را ميده!
آخه چرا يك كاميون بايد در شهر با جنين سرعتى حركت كنه و باعث حادثه بشه؟ اگر زن و بچه مردم را به كشتن مى داد جه؟ پس پليس راهنمايى و رانندگى كجاست؟
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هفدهم رمضان