بازدید 6622

سیا در سیطره زنان

تارنمای خبری 'ان بی سی نیوز' روز یکشنبه با اشاره به انتصاب 'سین تیا راپ' به معاونت سازمان سیا نوشت: زنان پست های عالی سازمان اطلاعات مرکزی (سیا) را بر عهده گرفته اند.
کد خبر: ۸۶۷۲۸۴
تاریخ انتشار: ۱۶ دی ۱۳۹۷ - ۲۳:۱۰ 06 January 2019

تارنمای خبری 'ان بی سی نیوز' روز یکشنبه با اشاره به انتصاب 'سین تیا راپ' به معاونت سازمان سیا نوشت: زنان پست های عالی سازمان اطلاعات مرکزی (سیا) را بر عهده گرفته اند.

به گزارش «تابناک» به نقل از ایرنا، 'جینا هاسپل'،رییس سیا 'تیا راپ' معروف به 'دی دی' را به سمت معاون رییس سیا برای تجزیه و تحلیل اطلاعات برگزید و بدین ترتیب راپ بالاترین تحلیلگر سازمان سیا شده است.
تارنمای 'ان بی سی' افزود: با این انتصاب، مدیریت سه حوزه کلیدی سیا، حوزه عملیات، 'تجزیه و تحلیل' اطلاعات و حوزه علمی این سازمان به زنان سپرده شده است.

هاسپل، رییس سیا، قبلا خانم 'الیزابت کیم بر' کارمند پیشکسوت این سازمان را با سابقه 34 سال، به معاونت خود برای حوزه عملیاتی برگزیده بود و او مسئول شبکه جاسوسی بین المللی سیا شده بود.
'کیم بر'و 'راپ' همکار خانم 'داون میریکز' معاون علوم و فنون این سازمان شدند و بدین ترتیب، این سه خانم پست های کلیدی و پرقدرت این سازمان را بر عهده گرفته اند.

'ان بی سی' در گزارش خود به نقل از یک مقام سازمان جاسوسی آمریکا در مورد مدیریت سیا نوشت: این اولین بار است سه پست کلیدی سازمان اطلاعات مرکزی آمریکا به زنان سپرده شده است. در شرایطی که 50 درصد کارکنان سیا را زنان تشکیل می دهند.

'راپ' که کارشناس خاورمیانه می باشد، در دوره ریاست دیوید پترائوس، مدیر روابط عمومی بوده و در حال حاضر معاون مدیر اجرایی است. 'راپ'به عنوان رییس اداره اطلاعات داخلی آمریکا مسئول نوشتن سخنرانی های روزانه رییس جمهور آمریکا نیز هست. شوهر 'راپ' و پدر و مادر او نیز برای سازمان سیا کار کرده اند.

'هاسپل'رییس سیا، 'کورتنی سیمونز ال وود' را به عنوان مشاور حقوقی سازمان جاسوسی آمریکا و بلافاصله پس از رسیدن به پست ریاست سازمان، خانم 'سونیا هالت' را به سمت مدیریت کشورهای مختلف برگزید.'سونیا هالت' نیز مثل 'هاسپل' و 'راپ' بیش از 30 سال سابقه فعالیت در سیا را دارند.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# غزه # ماه رمضان # عید نوروز # کاظم صدیقی # دعای روز هشتم رمضان # دعای سال تحویل
وب گردی