بازدید 3859

نماینده اهواز: باید قدردان خدمات مجاهدان باشیم

کد خبر: ۸۶۷۰۰۴
تاریخ انتشار: ۱۶ دی ۱۳۹۷ - ۰۸:۲۰ 06 January 2019

همایون یوسفی، نماینده مردم شریف اهواز، کارون، باوی و حمیدیه در مجلس شورای اسلامی، در یادداشتی برای «تابناک» نوشت:

بسمه تعالی

وجب به وجب مناطق جنگی و عملیاتی هنوز یاد و خاطره سربازان و سرداران بی ادعای خود همچون باکری، همت،زین الدین، حاج محسن و همه ی پاکبختگانِ از جان گذشته این خاک‌مقدس را در سینه زخمی و مجروح خود به یادگار دارد‌‌.

بدون تردید آرامش و امنیت داخلی و خارجی امروز کشور ما هدیه ی بی بدیل آن شهیدان و ایثارگران والامقام بوده و هرگونه عدم توجه به آنان مصداق بارز کم توجهی نسبت به آن همه غیرت، شجاعت و مردانگی پاک و ناب است.

قبل از انقلاب و در هنگامه ی شکل گیری نهضت اسلامی، محسن رضایی با درک و شناختی صحیح از مبانی و آموزه های انقلابی با تاسی به امام راحل وارد میدان مبارزه شد و در این راه سختی‌های فراوانی را به جان خرید و پس از انقلاب نیز که تمامیت ارضی و جان و مال مردمان این سرزمین مورد هجمه ی تمام عیار بعثیون با حمایت و پشتیبانی قدرت های بزرگ و مرتجعین منطقه قرار گرفت سردار رضایی در کنار همرزمان خود تا مرز شهادت، از خودگذشتگی و ایثار را به درستی معنا نموده و جان و جوانی خود را به فرمان امام راحل و حسب وظیفه ی شرعی و ملی خالصانه در کفه ی اخلاص نهاده و به دفاع از مام میهن پرداخت.

پس از جنگ نیز با همان روحیه ی جهادی و ازخودگذشتگی که ریشه در باورهای عمیق و ارادت او به بنیانگذار انقلاب؛مقام معظم رهبری و نظام اسلامی داشت، هرگز عرصه ی خدمت را ترک ننموده و در کسوت های مختلف صداقت، پایمردی و وفاداری خود را بر همگان عیان ساخت.

در طول تاریخ، کشور ما با تکیه بر فرهنگ غنیِ خود همواره منادیِ صلح و مدارا بوده و هیچگاه آغازگر جنگ نبوده و در آینده نیز نخواهد بود ولی نباید از یاد ببریم که اصل دفاع از تمایت ارضی به عنوان حقی مشروع و شناخته شده برای هر کشوری محفوظ بوده و بر همین اساس انگیزه ی فداکاری و اعتقاد به از خوگذشتگی را هرگز نباید فراموش کرد.
باشد تا با تکریم و گرامیداشت یاد و خاطره ی دلاورمردان خود همچون سردار حاج محسن رضایی،همواره قدردان زحمات و تلاش های خالصانه آنها در همه ی عرصه های مجاهدت و خدمت باشیم.

همایون یوسفی                                                     
نماینده مردم شریف اهواز،کارون،باوی و حمیدیه در مجلس شورای اسلامی        

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل