بازدید 3166

اختلاف سرمربی تیم ملی عراق با فدراسیون

کد خبر: ۸۶۶۸۸۲
تاریخ انتشار: ۱۵ دی ۱۳۹۷ - ۱۶:۱۱ 05 January 2019

بازیکنان تیم ملی فوتبال عراق با دستور سرمربی اسلوونیایی حق هیچ‌گونه مصاحبه با رسانه‌های گروهی را ندارند.

به گزارش تابناک ورشی، سرچکو کاتانچ به بازیکنان تیم ملی فوتبال عراق اعلام کرد در زمان تمرین‌های آماده‌سازی جام ملت‌های آسیا در امارات حق هیچ‌گونه مصاحبه با رسانه‌های عراقی و خارجی را ندارند.

کامل زغیر، یکی از مدیران ارشد فدراسیون فوتبال عراق نیز در واکنش به این تصمیم ناگهانی سرمربی تیم ملی این کشور به سایت موازین نیوز گفت: از خبرنگاران عراقی که هم‌اکنون در امارات هستند تقاضا می‌کنیم تا صبور و منتظر باشند تا با سرچکو کاتانچ، سرمربی تیم ملی نشستی در این رابطه برگزار کنیم. می‌خواهیم او را درباره ضرورت مصاحبه‌ بازیکنان با رسانه‌های گروهی متقاعد کنیم. حضور بسیاری از رسانه‌های گروهی جهت پوشش اخبار تیم ملی فوتبال عراق اتفاق خوشایندی است و باعث حمایت‌های بیشتر از این تیم در آستانه نخستین بازی برابر ویتنام می‌شود.

وی درباره ممنوعیت حضور نمایندگان رسانه‌های گروهی در هتل محل اقامت تیم ملی فوتبال عراق از سوی سرچکو کاتانچ خاطرنشان کرد: نمی‌دانم چرا سرمربی تیم ملی فوتبال عراق از حضور هرگونه رسانه‌ای مضطرب و نگران می‌شود. تیم ملی فوتبال عراق در گروه D جام ملت‌های آسیا 2019 با تیم‌های ملی ایران، یمن و ویتنام قرار دارد.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی