بازدید 3002

استیضاح وزیر علوم از حدنصاب افتاد

معاون حقوقی و امور مجلس وزیر علوم، تحقیقات و فناوری گفت: 75 نماینده امضای خود از طرح استیضاح وزیر علوم پس گرفتند و این استیضاح از حدنصاب افتاد.
کد خبر: ۸۶۶۰۱۴
تاریخ انتشار: ۱۲ دی ۱۳۹۷ - ۱۵:۴۴ 02 January 2019

معاون حقوقی و امور مجلس وزیر علوم، تحقیقات و فناوری گفت: 75 نماینده امضای خود از طرح استیضاح وزیر علوم پس گرفتند و این استیضاح از حدنصاب افتاد.

به گزارش خانه ملت، حسین سیمایی صراف امروز- چهارشنبه- در گفت و گویی افزود: چندی پیش طرح استیضاح وزیر علوم با 82 امضا تقدیم هیات رییسه مجلس شد که مطابق آیین‌نامه کمیسیون آموزش و تحقیقات برای رسیدگی به همه محورهای استیضاح تشکیل جلسه داد و وزیر علوم به 10 محور مطروحه در طرح به صورت مبسوط با ارائه مستندات پاسخ داد.


معاون حقوقی و امور مجلس وزیر علوم، تحقیقات و فناوری خاطرنشان کرد: پس از این توضیحات، نمایندگان متقاضی استیضاح قانع شدند؛ 75 امضا مسترد شد و فقط هفت نفر از امضا کنندگان باقی ماندند لذا طرح استیضاح بایگانی شد.


وی بیان کرد: امیدواریم در آینده نیز هفت نفر نماینده باقی مانده را قانع کنیم تا از عملکرد وزارت علوم راضی باشند.


معاون وزیر علوم از نمایندگان و کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس تشکر کرد و گفت: وزیر علوم از این فرصت هم برای پاسخ به محورهای استیضاح و هم ارائه گزارش عملکرد خود استفاده کرد.


طرح استیضاح منصور غلامی وزیر علوم، تحقیقات و فناوری 13 آذرماه با 82 امضای نمایندگان تقدیم هیات رییسه مجلس شد که هیات رییسه این طرح استیضاح را برای بررسی بیشتر به کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس ارجاع داد.


سخنگوی کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی دوم دی ماه گفت: در پایان رسیدگی به طرح استیضاح وزیر علوم، استیضاح‌ کنندگان خواستار آن بودند که برای اعلام نظر 15 روز مهلت به آنها داده شود.

تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل
آخرین اخبار