بازدید 28886
هزار و پانصد و بیست و یکمین بسته ویژه خبری «تابناک»؛

خاطره توکلی از مخالفت آیت‌الله شاهرودی با اقدام سعید مرتضوی/اشتباه تاریخی اصلاح‌طلبان به روایت تاجیک/استعفا و عذرخواهی هم بلد نیستید؟

رصد‌خانه «تابناک»، خبر‌هایی برای مخاطبان آماده می‌کند که غیررسمی هستند یا اینکه کمتر از اهمیت خود، مورد توجه قرار می‌گیرند. تیتر‌هایی مانند؛ «لنزور» و «جیک و پیک» به‌ جای اینستاگرام!/همه ۴۱ کارگر بازداشتی گروه ملی اهواز به جز ۷ تن آزاد شدند/پیگیری خانواده سیدامامی در پرونده شکایت از صداوسیما و ... رصد‌خانه امروز تابناک را تشکیل می‌دهند.
کد خبر: ۸۶۴۲۳۳
تاریخ انتشار: ۰۶ دی ۱۳۹۷ - ۲۰:۰۰ 27 December 2018

تحولات در گذر است و خبر هیچ گاه متوقف نخواهد شد؛ خبر‌هایی رسمی و گاه غیر رسمی؛ خبر‌هایی که مورد توجه قرار می‌گیرد یا ممکن است همه به راحتی از کنار آن بگذرند. رسانه‌های خبری هر یک به فراخور وابستگی جناحی خود، خبر‌هایی را برجسته می‌کنند و در مواردی هم از کنار آن می‌گذرند. اگر خبر به‌ما‌هو خبر موضوعیت داشته باشد، وابستگی جناحی نباید در کمرنگ و پر رنگ منتقل کردن آن تأثیری داشته باشد.

رصد‌خانه «تابناک»؛ جایی است که خبر‌هایی گاه غیررسمی و گاه اخباری که مورد توجه قرار نمی‌گیرد، برای مخاطبان آماده می‌کند؛ خبر‌هایی که گاه به ملاحظه جناح‌های سیاسی مورد توجه قرار نمی‌گیرند و گاه به دلیل کم توجهی رسانه‌ها به حاشیه می‌روند، ولی همین خبر‌ها، اخباری هستند که مخاطبان را از پشت پرده جریانات سیاسی آگاه می‌کنند. در رصدخانه، تیتر و خلاصه‌ای از مهم‌ترین اخباری که اطلاع از آن‌ها ممکن است برای مخاطبان مهم و قابل توجه باشد، در اختیار مخاطبان قرار می‌گیرد و اینک رصدخانه تابناک را می‌بینید.

«لنزور» و «جیک و پیک» به‌ جای اینستاگرام!

دبیر شورای عالی فضای مجازی با بیان اینکه تعداد قابل‌توجهی از جامعه مذهبی کشور درباره اینستاگرام انتقاداتی دارند، از جایگزین مشابه داخلی این شبکه اجتماعی با اپلیکیشن‌های «لنزور» و «جیک و پیک» سخن گفته است.

همه ۴۱ کارگر بازداشتی گروه ملی اهواز به جز ۷ تن آزاد شدند

فرزانه زیلابی، وکیل مدافع تعدادی از کارگران بازداشتی گروه ملی فولاد اهواز در گفت ‌وگو با ایرنا درباره آخرین وضعیت بازداشت‌ کارگران گروه ملی فولاد اهواز اظهار داشت: بازداشتی‌های اخیر این کارگران 41 تن بودند که تاکنون همه آنها به جز هفت کارگر به قید کفالت آزاد شدند. این وکیل دادگستری افزود: از این هفت کارگر، دو نفر در زندان مرکزی اهواز هستند و غریب حویزاوی از بازداشتگاه امنیتی به زندان منتقل شده است. پرونده در شعبه بیستم بازپرسی دادسرای عمومی و انقلاب اهواز مطرح و حسب اعلام بازپرس اتهام همه آنها امنیتی است و همین امر مانع وکالت اینجانب در پرونده شده است؛ البته برخی از کارگران بازداشتی آزاد شده، اتهام تفهیم شده به خود را اخلال در نظم عمومی از طریق برگزاری تجمع غیر قانونی اعلام کردند که این اتهام زیرمجموعه اتهام‌های امنیتی مشمول تبصره ماده 48 قانون آیین دادرسی کیفری درخصوص وکلای معتمد رئیس قوه قضاییه نیست. مسأله از دو فرض خارج نیست؛ یا اتهام به درستی تفهیم نشده یا آن گونه که موکلانم اظهار داشته اند، اتهام آنها غیر امنیتی است. برای شفاف شدن واقعیت امر این موضوع را از طریق دادستانی پیگیری خواهیم کرد.

خاطره توکلی از مخالفت آیت‌الله شاهرودی با اقدام سعید مرتضوی

احمد توکلی، عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام با ذکر خاطره‌ای از زمان ریاست آیت الله هاشمی شاهرودی بر قوه قضاییه، از مخالفت او با یک تصمیم سعید مرتضوی خبر داد. احمد توکلی، عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام با ذکر خاطره‌ای از زمان ریاست آیت الله هاشمی شاهرودی بر قوه قضاییه، از مخالفت او با یک تصمیم سعید مرتضوی خبر داد. احمد توکلی، عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام در گفت وگو با خبرنگار «انتخاب»، با ذکر خاطره‌ای از آیت الله هاشمی شاهرودی گفت: آیت الله شاهرودی انسان بسیار باز و روشنفکری بودند. به یاد دارم زمانی سایت الف. توسط آقای مرتضوی فیلتر شده بود؛ در آن زمان من بیانیه‌ای تند علیه این اقدام منتشر کردم و پس از آن هم به خدمت آیت الله شاهرودی رسیدم. توکلی ادامه داد: آیت الله شاهرودی در ابتدا به حرف‌های من گوش سپردند و بعد با آقای مرتضوی تماس گرفتند و به او اعلام کردند اقدام به مسدود سازی سایت الف. تصمیم درستی نبوده است و استدلال آقای مرتضوی برای این مورد غلط است و حق با توکلی است؛ پس از آن هم سایت باز شد. او ادامه داد: در مدت کمی هم خدمت ایشان بودم همیشه شاهد بودم نظرات مخالف خود را می‌شنیدند و جمع بندی می‌کردند. توکلی همچنین درباره رئیس آینده مجمع تشخیص نیز گفت: به پیشواز انتخاب ریاست مجمع نمی‌روم و ترجیح می‌دهم صبر کنم تا خود رهبری در این مورد تصمیم گیری کنند.

اشتباه تاریخی اصلاح‌طلبان به روایت تاجیک

محمدرضا تاجیک معتقد است که ایران امروز، سرحال نیست تا جایی که هر جمعیت، فرد و نهادی در حال جدا شدن از کارکرد اصلی و ذاتی خود است. کسانی که به مثابه گروه‌های مرجع نقش‌آفرینی می‌کردند به طور فزاینده‌ای در حال مرجعیت‌زدایی هستند و سنت، عرف و فرهنگ دیرینه‌ای که روحی زیبا به جامعه می‌داد اندک اندک در حال از دست دادن زیبایی خود است. محمدرضا تاجیک برای رفع این ناخوش‌احوالی یک راه‌حل دارد: «اکنون زمان درنگ ـ به معنی تأمل و توقف نقادانه ـ است. معتقدم اگر باید زمانی را برای درنگ در نظر بگیریم، آن زمان هم‌اکنون است. هم‌اکنون باید به نقد آگاهانه و شجاعانه از خود بپردازیم. هم‌اکنون باید محاسبه نفس داشته باشیم و ببینیم که در این مسیر کجا بیراهه، کج‌راهه و کجا درست رفته‌ایم.» اشاره او به نابسامانی‌های ذهنی موجود در فضای عمومی و سیاسی کشور است. در تحلیل شرایط جاری کشور می‌گوید: «میان واقعیت زندگی روزمره مردم و یوتوپی‌هایی که قرار بود به صورت هتروتوپیا عمل کند، شکاف عمیقی وجود دارد و برای کاهش این فاصله نیازمند یک درنگ تاریخی هستیم.»

او در ادامه هرچند تنها چاره عبور از بحران‌ها و ابربحران‌های جاری را اصلاح‌طلبی اعلام کرد، در عین حال به این مسأله هم اعتراف نمود که برخی اصلاح‌طلبان و جریان‌های اصلاح‌طلب به نام نامی اصلاح‌طلبی در حال تجارت‌اند. به اعتقاد این استاد دانشگاه، اصلاح‌طلبان باید نقش تاریخی خود را در قبال جامعه ایرانی به درستی ایفا کنند. ایفای درست نقش تاریخی از منظر او چیزی نیست جز اینکه اصلاح‌طلبان از برج عاج گفتمان‌های فربه و زیبا پایین بیایند و پایشان را روی زمین بگذارند. به اعتقاد تاجیک رفرمیست‌های سیاسی ایران اگر می‌خواهند، بخشی از حل مشکل مردم باشند، باید در میان مردم و با مردم حرکت کنند. همین است که در ادامه پیشنهاد می‌دهد تا سران اصلاحات و بازیگران اصلاح‌طلب فاصله بیشتر شده با دولت مستقر را حفظ کنند و با حسن روحانی و دولت اعتدال، نقادانه رفتار کنند. او البته نقد‌های جدی هم به جامعه روشنفکری دارد تا جایی که صریح و بدون لکنت زبان می‌گوید: «جامعه روشنفکری ایران در تعطیلات تاریخی به سر می‌برد.»

دو توئیت جدید ترامپ پس از بازگشت از عراق

تازه همین الان از سفر عراق و آلمان به خانه برگشته ایم. از یک چیزی مطمئنم و آن اینکه نمایندگان کشورمان افرادی باورنکردنی هستند- مردم می دانند چگونه پیروز شوند! دموکرات ها بالاخره فهمیدند که ما نیاز مبرم به دیوار امنیتی در مرزهای جنوبی داریم؟ نیاز به توقف مواد مخدر، قاچاق انسان، باندهای جنایتکار و گانگستر و جلوگیری از ورودشان به کشور داریم؟ آیا دموکرات ها فهمیدند که اغلب کسانی که دستمزد نگرفته‌اند، دموکرات هستند؟

پیگیری خانواده سیدامامی در پرونده شکایت از صداوسیما

وکیل مدافع اولیای دم کاووس سیدامامی از متهمان پرونده محیط زیست از ارائه تقاضای موکلانش به شعبه بازپرسی دادسرای کارکنان دولت مبنی بر احضار مجدد مسئولان صدا و سیما و تلاش برای رفع ممنوع الخروجی مادرشان خبر داد. پیام درفشان روز پنجشنبه در گفت وگو با ایرنا با اشاره به شکایت اولیای دم سیدامامی از رئیس، معاون سیاسی و مدیر شبکه دوم صدا و سیما و همچنین تهیه کننده برنامه خبری 20:30 به خاطر پخش برنامه ای با نام «منطقه ممنوعه» اظهار داشت: بعد از طرح این شکایت، یک مرتبه نماینده حقوقی صدا و سیما در شعبه بازپرسی حضور یافت و رونوشتی از مستندات ما دریافت کرد تا به آنها پاسخ بدهد. این وکیل دادگستری افزود: در آخرین مراجعه ای که به شعبه بازپرسی دادسرای کارکنان دولت داشتیم، طی لایحه ای از بازپرس پرونده تقاضا کردیم، نماینده حقوقی یا مسئولان صدا و سیما که مورد شکایت قرار گرفته، برای پاسخگویی مجدد در دادسرا حضور یابند.

رکورد شکنی مجدد آمازون به مناسبت کریسمس

شرکت آمازون اعلام کرد، به مناسبت سال جدید میلادی رکوردهایی بی نظیر ثبت کرده است؛ رکوردهایی که پیش از این و در سال گذشته میلادی نیز مشابهشان ثبت شده بود. به گزارش سرویس آی تی و فناوری انتخاب، آمازون اعلام کرده که به مناسبت تعطیلات سال نو میلادی، ده ها میلیون تن به عنوان مشترکین جدید این غول خرده فروشی آنلاین نام نویسی کرده اند. بر این اساس میلیون ها مشتری برای نخستین بار در سراسر جهان از سرویس های آمازون استفاده کرده اند که در مقایسه با سال گذشته میلادی رکوردی خیره کننده است.

با قلدری دانشگاه علوم تحقیقات را گرفتند و ساختند

خرم، وزیر سابق راه و ترابری گفت: زمین دانشگاه علوم تحقیقات را خارج از ضوابط قانونی در ارتفاع ۱۸۰۰ متری، قلدرمآبانه تصرف کردند و ساختند و به این قلدری هم افتخار می‌کردند. محل احداث دانشگاه آزاد واحد علوم تحقیقات در منطقه ۵ تهران یکی از بدترین مکان‌های استقرار در جهان است. طبق اصول شهرسازی، محیط دانشگاه و اطراف آن حتماً باید برای عبور پیاده، دوچرخه و خودرو شیب ملایم داشته باشد و به هیچ عنوان نباید در محیط ناهموار این‌چنینی اقدام به ساخت و ساز کرد. اساساً ساخت وساز در شیب بالای ۵ درجه خطرناک است، این دانشگاه با شیب‌های غیرمجاز در نقطه ارتفاعی در منطقه‌ای برفگیر و دارای یخ‌زدگی ساخته شده است. وقتی آنجا یخبندان می‌شود، آدم پیاده هم سر می‌خورد، چه برسد به ماشین.

انتقاد یک نماینده مجلس از غیر قابل نظارت بودن دانشگاه آزاد

عبدالکریم حسین زاده در تویتر خود نوشت: دانشگاهآزاد از نظارت‌ناپذیرترین سازمان‌هاست، اگر زیر نظر وزارت علوم بود امکان استیضاح داشتیم. فرضاً اتوبوس فرسوده بود و راننده‌ کارت سلامت نداشت، باز هم مقصر نیستند. مقصر شمایید که به وظیفه خود عمل نکردید و غیرقابل نظارت هستید. شرممان که در مرگ فرزندانمان هم عذرخواهی بلد نیستیم. حدود دو میلیون دانشجو در دانشگاه آزاد در حال تحصیل هستند و نه تنها که هاشمی حتی اگر خاتمی هم رئیس آنجا بود، دانشگاه آزاد باید زیر نظر وزارت علوم باشد تا ملت و وکلای ملت بتوانند ابزار نظارتی داشته باشند.

وزیر اقتصاد مانع اعمال نفوذ «حسین فریدون» در چینش هیأت مدیره ‌ها شود

ابوترابی، عضو کمیسیون شوراها و امور داخلی مجلس با اشاره به برخی اخبار مبنی بر اعمال نفوذ «حسین فریدون» برای چینش ترکیب هیأت مدیره برخی بانک‌ها، گفت: متأسفانه یکی از مدیران منسوب به وی که مدیرعامل یکی از بانک‌های بزرگ هم شده بود توسط فریدون سفارش شده و با اعمال نفوذ وی بر آن صندلی نشسته بود. به فرهاد دژپسند، وزیر اقتصاد توصیه می‌کنم صادقانه با مردم درمورد فشارهای وارده حرف بزند تا مانع حضور افراد فاقد اهلیت در سیستم پولی و بانکی شود. نباید اجازه دهیم افراد از نفوذشان برای تعیین اشخاصی که اهلیت حضور در هیأت مدیره بانک‌ها و سیستم پولی را ندارند سواستفاده کنند. /فارس

استعفا و عذرخواهی هم بلد نیستید؟

عصر ایران نوشت: هرچه منتظر ماندم تا خبر استعفایی، عذرخواهی از مسؤولان دانشگاه آزاد و کشور بابت حادثه واژگونی اتوبوس دانشگاه علوم تحقیقات به گوشم برسد، نرسید که نرسید. نمی‌دانم دیگر چه اتفاقی باید می‌افتاد که حضرات مسئول در این ماجرا، قلم به دست می‌گرفتند و استعفا نامه خود را می‌نوشتند و در برابر مردم خم می‌شدند و عذرخواهی می‌کردند. به خدا خسته شده‌ایم. مدیریت که بلد نیستید که اگر بلد بودید، ما شاهد این چنین حوادث تلخی نبودیم، آیا عذرخواهی و استعفا هم بلد نیستید؟

دینداری ما کاریکاتوری است؛ همه دنبال کاسبی هستیم

سیدحسن خمینی گفت: اگر حجاب سیاست، حکومت و انقلاب شخصیت امام را نپوشانده بود، چهره علمی ایشان مشخص تر می شد. او گفت: اعجاز سخن امام در رجوع به ادلّه نبود، بلکه در آن بود که به علل مراجعه می کرد. امام دردها را نشان می داد و خودش نیز دوای درد شد. ما مقدار زیادی گرفتار ادلّه شده ایم، در حالی که باید به علل بپردازیم. دینداری ما کاریکاتوری است و تناسب ها در آن بر هم ریخته است. آیا واقعا قبح اعمال در نگاه ما به همان اندازه است که شریعت می گوید؟! الغیبه اشدّ من الزنا. اگر کسی به خمر لب زده باشد، هرگز با او رفاقت نمی کنیم، اما یقین دارم پشت سر کسی که پنج دقیقه قبل غیبت کرده نماز هم می خوانیم. آیا توانسته ایم حبّ نفس را از دنیای خودمان دور کنیم؟! همه دنبال کاسبی هستیم. همه آنچه که مردم از ما انتظار دارند، آن چیزی نیست که در کتاب ها می خوانیم. امروزه با جامعه ای مواجه شده ایم که انتظارات آن فراتر از چیزی است که ما در کتاب ها می خوانیم؛ مشکل از کسانی است که اینها را باید به ما یاد می دادند و ندادند. /انتخاب

کنایه عباس عبدی به کیهان در ماجرای اتوبوس علوم تحقیقات

غباس عبدی در توییتر خود نوشت: بدشانسی دانشجویان دانشگاه آزاد در این است که اگر حادثه‌ای برایشان رخ دهد،که داد،اصولگرایان عزیز بی خیال آنان می‌شوند. از نظر اینان ارزش جان ۱۰ دانشجوی نخبه بالای کارشناسی به اندازه مرگ یک کودک پناهجو در آمریکاست. می‌گویید نه؟ به این دو عکس که دو روز متوالی یک روزنامه انقلابی است نگاه کنید.

خاطره توکلی از مخالفت آیت‌الله شاهرودی با اقدام سعید مرتضوی/اشتباه تاریخی اصلاح‌طلبان به روایت تاجیک/استعفا و عذرخواهی هم بلد نیستید؟
شهرام ناظری در بیمارستان بستری شد
 
برادر شهرام ناظری از بستری شدن این خواننده در بیمارستان به دلیل عفونت ریوی و لغو کنسرت های وی خبر داد. سعدی ناظری در گفت‌وگو با ایرنا، ضمن تأیید خبر بیماری شهرام ناظری اظهار داشت: وی به علت عفونت ریوی در بیمارستان بستری شده است. ناظری با بیان اینکه برادرش در شرایط ایزوله در بیمارستان است، تأکید کرد: در این وضعیت به جز تیم پزشکی، من و خواهر پزشک ایشان کسی اجازه ملاقات را ندارد. وی از مردم و هواداران این هنرمند خواست برای رفاه حال بیمار از حضور در بیمارستان خودداری کنند.

مطهری: رفتار نمایندگان هنگام سخنرانی روحانی پسندیده نبود
 
نایب رئیس مجلس شورای اسلامی رفتار نمایندگان در زمان سخنرانی حسن روحانی درباره بودجه سال 98 را نامناسب می‌داند و می گوید که هیأت رئیسه مجلس حتما به این موضوع ورود خواهد کرد. حسن روحانی رئیس‌جمهوری در حالی سه شنبه‌ای که گذشت، برای ارائه بودجه سال 98 به بهارستان رفت که بعضی از نمایندگان خوزستان هنگام سخنرانی او به سمت تریبون او رفتند و در مورد موضوع آب به این موضوع اعتراض کردند؛ اعتراضی که چند دقیقه‌ای اظهارات روحانی را قطع و او را مجبور کرد که چندین بار درباره تدابیر دولت برای حل مشکل آب استان‌ها اظهارنظر کند.

پیشنهاد یک نماینده برای برگزاری رفراندم در باره بودجه
 
بهرام پارسایی، تناینده شیراز با اشاره به عدم رضایت مردم از تخصیص بودجه به برخی از مؤسسات فرهنگی گفت: درباره بحث رفراندوم، بارها گفته ام که این اصل معطل شده قانون لازم الاجراست. در واقع اصل 59 قانون اساسی، آنقدر معطل مانده که برای قانون گذار و مجری و مردم نا آشنا شده است. او ادامه داد: نه فقط در این موضوع بلکه در بسیاری از موضوعات لاینحل دیگر، رفراندوم چاره کار است، چون در نهایت چوب بسیاری از مشکلات را مردم می خورند. نتیجه تصمیمات ما برای مردم ملموس است و در نهایت هم آنها باید قضاوت کنند و نظر بدهند. اما به جایی رسیدیم که اگر کسی از اصل 59 قانون اساسی یعنی رفراندوم سخن بگوید، به او تهمت ضد انقلاب بودن می زنند و برخی نظر مردم را برنمی تابند.

پروانه سلحشوری: مسئولین ارشد دانشگاه آزاد باید استعفا می دادند
 
پروانه سلحشوری درباره حادثه اخیر دانشگاه آزاد علوم و تحقیقات و جان باختن تعدادی از دانشجویان این دانشگاه، اظهار داشت: ضمن عرض تسلیت به خانواده های داغدار این حادثه، بسیار متأسفم که در کشور ما چنین اتفاقاتی رخ می دهد، هنوز داغ دانش آموزان زاهدانی بر دل ماست که حادثه تلخ دیگری اتفاق افتاد. فکر نمی کنم این اتفاقات هیچ گاه از خاطرات محو شود. سلحشوری در پایان گفت: در هر کشور دیگری بود مسئولین آن بلافاصله استعفا می دادند. در این کشور ارزانتر از جان انسان چیزی وجود دارد؟ مسئولین ارشد دانشگاه آزاد و دانشگاه علوم و تحقیقات حداقل احترامی که می توانستند به افکار عمومی بگذارند این بود که استعفا دهند، در مقابل قصوری که انجام شد استعفا کمترین اقدام بود.

افشاگری علم‌الهدی از فتنه ۹۸
 
امام جمعه مشهد گفت: دشمنان نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران در حال مقدمه چینی اجرای فتنه جدید در سال ۹۸ با نقش آفرینی خواص هستند. وی گفت: دشمن در حال زمینه سازی توطئه فتنه ۹۸ با استفاده مجدد از خواص است که باید مردم با بصیرت در عرصه نظام ایستادگی کنند و انقلاب ۴۰ ساله خود را ادامه دهند و در این مسیر جریان هایی تحت عناوین مختلف نباید باعث شود مردم از حمایت نظام منصرف شوند.
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
مطالب مرتبط
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۲۴
در انتظار بررسی: ۱
انتشار یافته: ۱۲۲
حتی گیاهان و حیوانات هم در شرایط سخت زاد و ولد شون کاهش پیدا میکنه و یا اینکه اصلا زاد و ولد نمیکنند اونوقت من تعجب میکنم چور در ایران بیشترین میزان زاد و ولد مربوط به محروم ترین استان های کشور و فقیر ترین افراد هست
پاسخ ها
خان محمدعلی آقا
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۱:۳۳ - ۱۳۹۷/۱۰/۰۶
تو هردوتا روزنامه کیهان چیز عجیبی دیده نشد
یکیش پیام تسلیتی بمناسبت حادثه واژگونی اتوبوس در دانشگاه آزاد بود دیگری هم درمورد کودک پناهجو در آمریکا آغایان هرچیزی را سیاسی نکنید لطفا
ناشناس
| United States of America |
۲۱:۳۸ - ۱۳۹۷/۱۰/۰۶
چند چیز کشور ما را از این مشکلات نجات میدهد فقر و جهل هر کدام هم باعث گرفتاری جامعه هست در کجای کشور رو به پیشرفت تعصب جزی از دین تعریف شده اگر به تعصب باشد قبایل تعصب خونی و نزادی دارند در صورتی اخلاق ربطی به قیبله ندارد
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۰۹ - ۱۳۹۷/۱۰/۰۶
نه تنها دانشگاه آزاد بلکه علوم پزشکی نیز باید به وزارت علوم بازگردند. واقعا تو کدوم کشور یک دانشگاه بزرگ مثل دانشگاه آزاد یا علوم پزشکی خارج از وزارت علوم هست غیر از ایران؟ صد در صد همش به خاطر پوله.
آنتی سانسور
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۱۹ - ۱۳۹۷/۱۰/۰۶
فعلاً که تنها یکی از افتخارات دولت دکتر احمدی نژاد این است که در هشت سال دوران سخت ریاست جمهوری اش که چه در داخل و چه در خارج از کشور مورد هجمه قرار گرفته بود، حتی یکبار هم اعتراضات سراسری مردمی ضد دولت بوجود نیامد اما در شش سالی که از این دولت گذشت شاهد دو مورد اعتراضات گسترده مردمی بودیم که در نوبه خود بی سابقه بود البته شاید هم بخاطر فضای بسیار باز و آزاد سیاسی در این دولت بوده و ما نمی دونستیم! خخخ
اصلاح طلبان کلهم اجمعین مثل جناب میرلوحی و جناب مطهری و آخوندی، سرآخر کلید و راه حل مشکلات بوجود آمده توسط خودشان در کشور را ، در گران شدن بلیط مترو و بنزین و نان و غیره می بینند همین و بس
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۳۷ - ۱۳۹۷/۱۰/۰۶
در بودجه امسال باید برای گرفتن مالیات پزشکان برنامه ریزی شود. در هیچ کشوری از پزشکان ثروتمند کمتر از 50 درصد مالیات نمیگیرند.
تهرانی
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۴۰ - ۱۳۹۷/۱۰/۰۶
عجب روزگاریست
به اسم‌تدبیر و‌ امید ریشه اقتصاد و امید مردم را زدند
چشم کارگزاران و اصلاحات روشن!؟
علی
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۰۳ - ۱۳۹۷/۱۰/۰۶
کیهان اگر بغیر از این رفتار کند باعث تعجب میگردد
متاسفانه ایشان از هفتاد دولت آزاد است و برای خودش کار میکند
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۱۵ - ۱۳۹۷/۱۰/۰۶
با انتی سانسور عجیب موافقما
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۴۰ - ۱۳۹۷/۱۰/۰۶
زد و خورد سیاسی با کیهان شروع شد ان هم به خاطر انتقاد از اظهارات ناپخته جناب وزیر
ناشناس
| United States of America |
۰۰:۵۷ - ۱۳۹۷/۱۰/۰۷
از احمدی نژاد پرسیدند علت مخالفت شما با وزیر اطلاعات چی بود فرمودند اگر کار ایشان که خوب بود وضعیت خیابانهای تهران که اینچنین نبود ‌ . یعنی از مخالفت ایشان با حق اعتراض مردم در انتخابات بود ولی از دل به چنین مسایلی اعتقاد ندارد یعنی تمام رفتار اخلاقی ایشان فقط یک سری ادا و اصول اخلاقی هست . چرا اشکی از ایشان بابت کهریزک جاری نشد
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۳:۲۰ - ۱۳۹۷/۱۰/۰۷
احسنت به ناشناس ۲۳:۴۰
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۳:۲۳ - ۱۳۹۷/۱۰/۰۷
منظور این عباس عبدی درمورد عکس کیهان چیه؟
خب اتفاقا درمورد هردوتا حادثه توی صفحه اول و در یک جا و با یک اندازه خبر رو کار کرده
یعنی به نظر آقای عبدی چون توی آمریکا یک نفر کشته شده و توی ایران ده نفر کیهان باید یک عکس میزد که ده برابر بزرگتر بود یا مثلاً ده تا عکس میزد
واقعا به این نتیجه رسیدم که اینایی که مدعیند که با تندروی کیهان مخالفند خودشون هم تندروتر از کیهانند ، اینا از این طرف بوم افتادند اونا از اونطرف
ناشناس
| United States of America |
۱۰:۵۰ - ۱۳۹۷/۱۰/۰۷
انتی سانسور جان در دوره احمدی نژاد هر اعتراضی با بادمجان و هویچ مقابله میشد . حتی به منتقد دادن پول نقد را هم‌رحم نکردند سریعا همان شب به حبس تشریف دادند . پس کشته شدن همشهریات در ۸۸ را ندیدی . پس چطور از تاریخ هزار سال پیش را باور داری ‌ . وقتی اتفاقات تا دیروز را انتی سانسور کردی پس نکنه کل تاریخ ماسمالی هست .‌اتفاقا تمام اعتراص های امروز همش سیاست سوسیلیستی احمدی جون هست میخواست با ترفندی مثلا کشور بسمت سرمایه داری نرود تو برو جمعیت را افزایش بده تو فکر ایتها را نکن افزایش جمعیت
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۲۴ - ۱۳۹۷/۱۰/۰۷
مسئول محترم ثبت نظرات
توجه داشته باشید که برخی از افراد برای درج نظرشون در ابتدای صفحه، نظرشون رو در پاسخ به اولین نظر درج شده در صفحه مینویسند در حالیکه که نظرشون پاسخ اون نظر نیست. فقط دارند زیرآبی میرن؛ حالا از بقیه هم تو نظرشون انتقاد میکنند. لطفاً شما اون نظرها رو آخرین نظرها بذار.
شایان
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۸:۴۲ - ۱۳۹۷/۱۰/۰۷
بهتر بود با احترام بیشتری در مورد هموطنانتون حرف می زدید. سبک زندگی در مناطق مختلف فرق داره .من هم دو تا بچه دارم اما روزی رو خدا میده .ولی خرجهای اضافه ای هم هست که در شهرهای بزرگ مثل تهران رواج داره مثل مهد کودک و اجاره سنگین خانه .چشم و هم چشمی و ازین دست.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۴۷ - ۱۳۹۷/۱۰/۰۸
اقای عبدی لطفا تصویر روزنامه دوم را کامل بگذارید بعد تحلیل دروغ دست مردم بدهید
شیطان بخاطر غرورش از خدا رانده شد
مسئولان خطاکار کشور ما بخاطر تحمیل اینهمه مشکل به مردم حتی حاضر نیستند از مردم عذرخواهی کنند !!!
پاسخ ها
مهدی
| Germany |
۲۲:۰۶ - ۱۳۹۷/۱۰/۰۶
حال فرض کنیم عذر خواهی هم کردند
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۰۵ - ۱۳۹۷/۱۰/۰۶
تنها مردان شجاع و بزرگ زاده و اصیل میتوانند به گناهان خود اعتراف کنند واز اشتباهاتشان عذرخواهی کنند
ناشناس
| United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland |
۲۳:۳۲ - ۱۳۹۷/۱۰/۰۶
وقتی عذرخواهی نمی کنند پس استعفای آنها خواب و خیال است.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۹:۰۲ - ۱۳۹۷/۱۰/۰۷
یادتون هست وقتی دانش اموزهای کره جنوبی با کشتی تفریحی غرق شدند 2نفر از مسوولین خود کشی کردند و رییس جمهور جلوی دوربینهای تلویزیونی با تعظیم از مردم کشور عذر خواهی کرد
متاسفانه در این مملکت کسی استعفا نمی دهد . زمانیکه در قطار تبریز مشهد اون همه انسان بیگناه در اتش سوختند ایا وزیر استعفا داد؟
پاسخ ها
مهدی
| Germany |
۲۲:۰۷ - ۱۳۹۷/۱۰/۰۶
استعفاء خط قرمز است!
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۳:۳۷ - ۱۳۹۷/۱۰/۰۷
نه استعفا نداد چون وظیفه خودشو انجام داده بود و خدارو شکر همه مسافرارو بیمه کرده بود و هیچ جای نگرانی نبود!!!!
تازه از اون مهمتر و یکی از بزرگترین افتخارات ایشون در ۵ سال وزارت این بود که حتی یک مسکن مهر هم نساخت ایشون
واقعا حیف شد که سال ۸۸ آقای موسوی رای نیاورد و گرمه حتما توی دولت ایشون هم وزیر میشد و ۸سال هم توی دولت ایشون افتخار آفرینی میکرد ،میدونید که ایشون توی ستاد تبلیغاتی اوشون بود
واقعا حیف شدند ، هم ایشون هم اوشون!!!!!,ه
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۳۲ - ۱۳۹۷/۱۰/۰۷
ولی مسئول سازمان قطار استعفا داد
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۳۹ - ۱۳۹۷/۱۰/۰۷
در حادثه قطار نیشابور که اون بنده خدا مدیر عامل راه آهن سریع استعفا داد
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۵۵ - ۱۳۹۷/۱۰/۰۷
افرادی که مادام العمر عاشق خدمت به مردم هستند هرگز استعفا نمی دهند.
در رابطه با سخنان اقای تاجیک (جامعه روشنفکری ایران در تعطیلات تاریخی به سر می‌برد.) شما نحوه برخورد با روشنفکران را بررسی کنید به علت تعطیلی پی می برید رفتارهای عامه پسند بدون اینده و مقطعی بعضی از عناصر قدرت جایی برای اظهار نظرهای هوشمندانه روشنفکران نمی گذارد اصلاح طلبان هم اگر به زعم سخنان شما وظیفه ای دارند نباید به دام تصمیمات مقطعی برای خوشحالی مقطعی مردم بیفتند باید همواره به دنبال کارهای بنیادی بود که هر روز با نسیمی بنیانهای فرهنگی اقتصادی مملکت نلرزد اگر مردم عامه نتوانند بخاطر تبلیغات مسموم دوست را از دشمن تشخیص دهند وظیفه روشنفکران متعهد غیر از این است که راه درست را نشان داده به همان سمت بروند هر چند مردم عامه خوششان نیاید
پاسخ ها
ناشناس
| France |
۲۲:۵۱ - ۱۳۹۷/۱۰/۰۶
جناب تاجیک،موافقم که باید از برج عاج پایین امد و با مردم قدم زد.اگر مخاطب شما جامعه است بزبان ساده و گفتمان روزمره سخن بگویید تا سخنان شما بر دل و جان بنشیند و بتوانید با مخاطب عام رابطه برقرار کنید.نقدی بر روشنفکران اینکه فکر میکنند هر چقدر کلمات غریب و جملات سنگین استفاده کنند دانش خود را نشان میدهند ولی ان واسطه که باید کار انتقال سخن شما به عوام انجام دهد هر جا کم کاری کند پیام شما به جامعه منتقل نخواهد شد. لذا راحت و بی تکلف و روزمره سخن بگویید اگر میخواهید تعداد بیشتری سخن شما را بشنوند
چرا عکس جدید از خاطره توکلی یا سعید مرتضوی نگذاشتید؟!
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۰۷ - ۱۳۹۷/۱۰/۰۶
ایکاش جلوی کارهای بی اندازه اشتباه مرتضوی را خیلی وقت پیش و قبل از آنهمه ناراضی تراشی گرفته میشد
ناشناس
| Italy |
۱۴:۴۱ - ۱۳۹۷/۱۰/۰۷
چون خود اقای توکلی از خواص بودند به توقیف سایت ایشان اعتراض شده
آیا سخنان برخی آقایان مصداق بارز تشویش اذهان عمومی برهم زدن نظم گرا دادن به دشمنان برای ایجاد بلوا و اشوب نیست دادستان چرا ورود نمی کند چرا از ایشان مدرک نمی خواهد تا کی مردم باید این حرفها را تحمل کنند
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۰۸ - ۱۳۹۷/۱۰/۰۶
دی ماه ۹۶ که تظاهرات هدفمند از مشهد شروع شد ولی کنترل از دستشان در رفت و به کل کشور سرایت کرد و الان هم دارند فرار به جلو میکنند
ناشناس
| United States of America |
۰۱:۰۵ - ۱۳۹۷/۱۰/۰۷
مصداق تشویش ادهان عمومی . همش کلمات و جملات عربی . دریغ از یک جمله فارسی . با این تعریف یعنی ۶۵ میلیون باید زندان بروند . یکبار دیگر اصول قانون اساسی را بخوانید . در سایت کنتور ندارد که دروع یا راست را بسنجد . عقل داریم خودمان میفهمیم که چی راست هست چی دروع هست پس سایت و مدیرت سایت چکاره هست خودش تشخیص میدهد فعلا که اختیار فضای مجازی که در دست تو نیست
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۳:۵۱ - ۱۳۹۷/۱۰/۰۷
فرار به جلو رو شما دارید میکنید
چطور شما حرفای علم الهدی را می‌بینید و این همه طرح و برنامه و نقشه که توی این اندیشکده و اون اتاق فکر آمریکا و اسرائیل بصورت علنی و رسمی و توی تلویزیونها و رسانه هاشون اعلام میکنند و توسط وزرا و سرانشون بصورت علنی حمایت میشه رو نمی‌بینید
من خودم با خیلی از حرفایی که علم الهدی میزنه کاملا مخالفم ولی این حرفش که اصلا نیازی به گفتن اون نداشت ، این کاملا واضحه که برای ایران نقشه دارن ، حالا اگه سال ۹۷ نشد سال ۹۸ ، سال ۹۸ نشد سال ۹۹ ، سالش اصلا مهم نیست ، مهم اینه که این نقشه رو دارند و معطل سال نمیمونند ، توی اولین فرصت اجرا میکنند و هدف نهاییشونم فقط ایجاد آشوب نیست ، این اول کارشونه و هدف حتی تجزیه ایران هم نیست ، تجزیه وسط کارشونه ، هدف ایجاد جنگ دائمی بین همین قسمتای تجزیه شده ایرانه
در سایت خواندم که نوشته بود پروفسور حسابی با هزار تومان دانشگاه تهران را ساخت تا دانشجویان در داخل کشور درس بخوانند و ایران محتاج غرب نباشد . حالا با چندین تریلیون تومان درامد در طی این ۳۵ سال از درآمد . رییس دانشگاها باید از پروفسورها باشد تا بتواند تسخیص دهد که فقط دروس دانشگاه فقط موی سر و شلوار تنگ و مانتو نیست از بس تو فکر موی و ناخن دانشجو هستند اصل مطالب علمی و ایمنی فراموش شده
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۲۷ - ۱۳۹۷/۱۰/۰۶
اگر دانشجوی دختر با موی مش و شلوار تنگ و مانتوی بدن نما بیاد دانشگاه که دیگه اونجا دانشگاه نیست
حیف که جنابعالی از پرچم آمریکا فقط فیلترشکنش رو به ارث بردی وگرنه میدانستی که در دانشگاه های غرب چه قوانینی درمورد لباس دانشجویان وجود دارد
ناشناس
| France |
۲۲:۵۴ - ۱۳۹۷/۱۰/۰۶
جناب ۲۲.۲۷هیچ قانونی راجع به پوشش دانشجو هیچ جای غرب نیست .از صدا وسیمای میلی کمی فاصله بگیر و شخصا تحقیق کن.بدون اطلاع راجع به چیزی نظر دادن کار خوبی نیست.
ناشناس
| United States of America |
۲۳:۰۴ - ۱۳۹۷/۱۰/۰۶
با سیاست شلوغ بازی کاری به پیش نمیره . جنابعالی که فکر کردی فقط به اقتضای اینکه سن شما بالا هست و حق رای داری نظرت هم درست باشه اشتباه میکنید . اولا هیچ دانشجوی با لباس کشی یا تنگ یا هرچی . اصلا ان دانشگاهی که شما میگویید کجای ایران هست که اینچنین هست . همش هوچی گری هست . پس بحث اصلا در مورد موی سر نکنید که خیلی از گطالب در این سایت قابل بیان نیست که عنوان شود .
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۰۷ - ۱۳۹۷/۱۰/۰۶
کدام دانشگاه غرب هست که به موی دختران گیر دادند اشتباه به عرض رسیده . در انجا ضوابطی جهت پوشیدن موی سر ندارد .
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۴۳ - ۱۳۹۷/۱۰/۰۶
شما برو از اینترنت جستجو کن تا حساب کار دستت بیاد از قوانین پوشش در دانشگاههای غرب
چقدر گدای غرب زده داریم اینجا که نمی توانند باور کنند این چیزها و به خاطر مدینه فاضله که ساختند برای انها
ناشناس
| United States of America |
۰۰:۳۷ - ۱۳۹۷/۱۰/۰۷
ناچ عزیزم خداوند اینقدر قدرتش بزرگ هست که با نپوشیدن روسری و تار موی زنان که بمردم بگویید ممکن هست باران نیاید و زلزله و خشکسالی شود عوام فریبی درست نیست انهم در این عصر . دلیل و برهان قوی تر ارایه دهیید . انچیزی که خداوند باری تعالی از ان بیزار هست دروع و تزویر و ریا هست سه شاخص اصلی در عدالت . فرافکنی بس هست . خودتان واقعا خسته نشدید . خداوند باران خودش را در تمام دنیا به اقتضای مصالحی که دارند میبارد . من و تو چکاره هستیم
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۰۲ - ۱۳۹۷/۱۰/۰۷
بجای جواب دادن بهش، چرت و پرت نگین. عزیز جان قانون کشور ما داشتن حجاب برای خانمه، چه خوب چه بد، قانونه! همونطور که در آلمان و فرانسه، داشتن حجابی مثل چادر ممنوعه. اونجا هم قانونه. احتمالا هم شنیدی که توی بعضی دانشگاهاشون برای داشتن حجاب محدودیت گذاشتن! ایران از این ور افتاده، اونا از اونور! پس اینقدر از چیزی که نمیدونی حمایت الکی نکنین!
منتقد
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۰۶ - ۱۳۹۷/۱۰/۰۸
در دانشگاههای داخل کشور دانشجویان بیسواد ومدرک گرا صرفا به فکر ظاهر وارایش خود هستند در حالیکه دانشجویان باهوش ودرسخوان وباسواد ظاهری ساده وبی آلایش دارند ودر دانشگاههای خارج همه دانشجویان با ظاهری ساده در کلاس حاضر میشوند.
البته شکی نیست که این تعداد قابل توجه از جامعه مذهبی به عنوان شهروند این کشور حق اظهارنظر و رسیدن به خواسته های خود را از طریق مجاری قانونی دارند. اما چرا همیشه عقیده این تعداد قابل توجه از جامعه مذهبی مورد پسند آقایان است؟ آیا این یک واقعیت نیست که اکثریت مردم نظری متفاوت (اگر نگوییم مخالف) با این تعداد قابل توجه از جامعه مذهبی دارند؟ چرا خواسته های اکثریت مردم معمولا نادیده گرفته میشود و تنها به خواسته های این تعداد قابل توجه از جامعه مذهبی توجه میشود؟!!! ضمن اینکه اگر شمار درست این تعداد قابل توجه از جامعه مذهبی با صداقت و به دور از اغراق اعلام شود، قطعا قضاوت بهتری میتوان درباره خواسته های کلی جامعه ایرانی داشت.
رفع حصر از دو تا فتنه گر مهم تره یا جان بیسن ملیون یمنی که هیچی در موردش نمیگی؟؟
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۱:۴۸ - ۱۳۹۷/۱۰/۰۶
بابا تو هم ساکت شو هر چی رو قاطی میکنی....
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۵۴ - ۱۳۹۷/۱۰/۰۶
واقعا وقتی عقل نیست جان در عذاب است.مسیله ازادی بیان و عقیده است در ایران نه گرسنگی مردم یمن.اگر چه ان مسیله باید مورد توجه قرار گیرد ولی هر چیزی بجای خودش نیکوست.
ناشناس
| Netherlands |
۱۶:۲۷ - ۱۳۹۷/۱۰/۰۷
امروز برای کودکان‌یمنی خیلی گریه کردم ولی اشکی دیگر ندارم برای هموطنان خودم در دانشگاه پرپر شدند . میشه شما از یمنی ها تقاصا کنید جای من گریه کنند . فکر های آرمانی و ارزوهای شما هم ما را بیچاره کرد هم یمنی ها را . یمنی ها داشتند زندگیشان را میکردند . حس انقلابی گری زده به سرشان زده بود که بعدا میخواهند عدالت اجرا کنند ولی ممکن هست سر همین اجرای عدالت مردم را بیچاره و اواره کنند
آقای تاجیک
اصلاح طلبان بخش بزرگی از مشکل و معضل کشور هستند نه بخشی از راه حل
نماینده محترم مجلس
اینطوری که شما گرفتید باید ماهی یه رفراندوم برگزار بشه!
پس شما تو مجلس چه کاره اید؟!
پاسخ ها
مهدی
| Germany |
۲۲:۱۵ - ۱۳۹۷/۱۰/۰۶
اگر لازم باشد، هر روز یک رفراندم میتوان طبق قانون انجام داد،،.
چون نماینده کار خودش را انجام نمی دهد ویا نهاد ها مانع میشوند
ناشناس
| France |
۲۲:۵۸ - ۱۳۹۷/۱۰/۰۶
احسنت بشما که نیم بیشتر جمعیت سیاسی و قانونی کشور را بخش بزرگی از مشکل میدانید واثبات فرمودید چرا قدیمتر به کچل میگفتند زلفعلی
ناشناس
| France |
۲۳:۰۸ - ۱۳۹۷/۱۰/۰۶
راست میگه دیگه حساب کنین رفراندوم بشه باید از اون اس ام اس ها برای ۸۰ میلیون نفر بفرستن.اصلا میدونین چقدر هزینش میشه
:)
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۴:۰۸ - ۱۳۹۷/۱۰/۰۷
هرجا کم میارید و جوابی برای حرفای بی عملتون ندارید یا میگید نهادها نمیزارند یا میگید دست رییس‌جمهور بسته و اختیارات کامل ندارند یا میگید رییس‌جمهور تدارکات چیه خب اگه اینطوری هست که شما میگید پس چرا تو هر انتخاباتی اینقدر سر و دست می‌شکنید ، اینو ولش کن بگید چرا اینقدر قول و وعده میدید ، اصلا این حرفم ولش کن ما فرض میکنیم تا حالا نمیدونستید و حالا فهمیدید ، سال دیگه انتخابات مجلسه ، حالا که اینو فهمیدید پس سال دیگه توی انتخابات شرکت نکنید تا شما شرمنده مردم نشید و اون کسایی که میاند و انتخاب میشند جلوی مردم مفتضح بشند
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۴:۱۴ - ۱۳۹۷/۱۰/۰۷
از اول انقلاب تا الان به جز دولت احمدی‌نژاد تمام دولتها ، دولت‌هایی بودند که با اسامی مختلف در زمانهای خودشون همین گروهی بودند که الان اصلاح طلب نامیده میشوند
دو دوره میرحسین موسوی ، دو دوره مرحوم رفسنجانی ، دو دوره خاتمی ، دو دوره روحانی ، حتی اگر به اسامی وزرا و سایر اعضای کابینه ها هم توجه کنید در تمام این دولتها اکثر آنها حضور دارند
ناشناس
| Italy |
۱۴:۵۱ - ۱۳۹۷/۱۰/۰۷
شانس اوردی که تابناک مثبت و منفی را حذف کرده
ناشناس
| Netherlands |
۱۶:۲۲ - ۱۳۹۷/۱۰/۰۷
رفراندوم فصل الخطاب برای کشوری هست که حکومت با مردم سیاستش فرق دارد یعنی هر سیاستی که حاکم وضع میکند عالب مردم انرا معایر نظر خودشان میدانند و بر عکس هر چی مردم میخواهند حاکم ان کشور قبول ندارد بنابراین وقتی تو کله حاکم کشور فرو نمیرود جای هست که بهش میگویند رفراندوم .
آقای علم الهدی به فکر 99 هم باش.
برگزاری رفراندم جهت بودجه خنده دار است ؟ واقعا اینها سیاستمدارند!
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۱۴ - ۱۳۹۷/۱۰/۰۶
نتیجه نظارت استصوابی بهتر از این نماینده تحویل مردم و کشور نمی دهد
مشکل دکتر جناب آقای توکلی حل بشه ، دگه مشکلی نیست
من به حضرت آقا علم الهدی عرض کنم که منظور از فتنه چیست . منظور از مردم با بصیرت چیست . حقوق کارگر سر وقت بده . به رای مردم احترام بگدارید . تنش های داخلی و خارجی کم بشه . گرانی را حل کنید با همه کشورها دوست باشید فتنه فتنه هم نکنید چون تکرار این حرف ادم حالت انزجا میگیره و دوم با بصیرت منطور شما همان کسانی هستند که با رابطه حزبی و سیاسی در ادارات تشریف دارند هستند یا نه مردمی که در هیچ دستگاهی نفود ندارند بلکه قشر بیطرف جامعه در حوزه سیاست هستند
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۱:۵۱ - ۱۳۹۷/۱۰/۰۶
شاید منظور بصیرت از افرادی هست که در ایام های خاص توی خیابان حضور و ِیاب میشوند
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۳۲ - ۱۳۹۷/۱۰/۰۶
ناشناس ۲۱:۵۱ یاد اردیبهشت ۹۶ و طرفداران با بصیرت حسن روحانی افتادم! خخخ
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۱۵ - ۱۳۹۷/۱۰/۰۶
بصیرت گفتی و بیاد انتصاب احمدی نژاد به ریاست افتادم
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۲:۳۸ - ۱۳۹۷/۱۰/۰۷
حقوق کارگرا رو علم الهدی نمیده دولت میده.
نشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۶:۵۸ - ۱۳۹۷/۱۰/۰۷
سلام، یکی نیست به حاج آقا بگوید، فتنه یکی فحاشی و مرگ گفتن به دیگران ،فتنه یعنی بی حرمتی به پرچم دیگر کشور ها ، فتنه یعنی دخالت در دیگر کشورها ، فتنه یعنی فقر و فساد و....خود بر تر و بالاتر و عاقل تر از دیگران و.....است که ماشاله همه جور شو داریم
ناشناس
| Netherlands |
۱۶:۱۸ - ۱۳۹۷/۱۰/۰۷
هاشمی زدایی و خاتمی زدایی در دانشگاها انجام بدیم همه چیز درست میشود . دانشگاها میشود گل و بلبل . سراسیمه و با عجله هاشمی زدایی بکنیم راه و پل زیبا و بادوام درست مطشود . خاتمی زدایی بکنیم کلا کشاورزی به انرو میشود همش کارها با سیاسی کاری و با عجله . اتوبوس نو در دقیقه نود .
اگر متولیان فبلی بر دانشگاه آزاد حاکم بودند باز هم جریان اصولگرائی یا حسین شریعتمداری با موضوع اینگونه رفتار می گردنند!
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۱۶ - ۱۳۹۷/۱۰/۰۶
قطعا تا مجازات رییس دانشگاه را نمی دید دست از تیتر زدن بر نمی داشت
کاش آمازون اینجا حضور داشت، روی بعضی سایتهای داخلی کم میشد. بهترین سایت فروش دنیاست آمازون
منظور تاجیک از سخنانی که در باب اصلاحات گفتند چیست . اولا اگر اصلاحات یک حزب باشد باید تعریف از خودش داشته باشد که اصلا چه چیزی را میخواهد اصلاح کند و دوم اینکه با جناح مقابل خودش باید در رفتار سیاسی و روش های اقتصادی یا دیگر موصوعات اختلافی هم باشد این آقایان وقتی بهم سر یک میز جمع میشوند میگویند ما با هم اختلافی نداریم . پس اگر اخلافی در رویکرد ها ندارید چرا اسم خودتان را حزب گداشته اید . تنها تفاوت انها این هست که اصلاح طلبان میگویند اعدام را در خیابان انجام ندهید اصولگرایان میگویند در ملا عام باشد همین
به این آقای علم‌الهدی بفرمائید پیش بینی 1تا2ساعت آینده کشور جزئ محالات شده شما برای سال 98 پیش بینی میکنید?
پاسخ ها
ناشناس
| France |
۲۳:۰۲ - ۱۳۹۷/۱۰/۰۶
ممکن است این فتنه از کدام شهر شروع شود!!؟؟؟
انا لله و انا الیه راجعون من مسکو و آلمان و ترکیه و عراق دانشگاه دیده ام همه در محیط کفی آیت وقتی خبر را شنیدم اشتباه در مکان یابی برای دانشگاه را متوجه شدم بعد نظر خرم وزیر راه وقت را دیدم مشت نمونه خروار است کدام وزیر یا رئیس جمهور از ناکارآمدی استعفا داده این دانشگاه دوی باشد هیچ کدام به هم رحم نمی کنیم کدام ایرانی رعایت خط عابر پیاده را میکند قوانین بازدارنده نیستند نمایندگان هم با مردم درگیرند به جای اصلاح قوانین تصادفات چقدر تلفات دارد؟
آقای توکلی. مرتضوی توسط چه کسانی به آن منصب رسید که اصلا لایقش نبود.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۲۱ - ۱۳۹۷/۱۰/۰۶
خاتمی
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۱۹ - ۱۳۹۷/۱۰/۰۶
فقط خدا میداند
اقای ولایتی که به مرردم لنگ بستن رو یاد میدی کجایی چرا هیچ صدایی ازت در نمیاد؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۳۱ - ۱۳۹۷/۱۰/۰۶
مگه از دولت درمیآد نکنه مرفه بی دردی و دردت ریاست اصولگرا ها بر دانشگاه آزاده؟ هههخخ
ناشناس
| United States of America |
۲۲:۵۸ - ۱۳۹۷/۱۰/۰۶
دوست عزیز حالا دیدید روز و شب به دولت روحانی میکوبند ولی به اصولگرایی که ریاست دانشگاه آزاد هست سکوت اختیار فرمودند . یعنی منطق و صداقت را در چینین جاهای باید شناخت . زرنگ تشریف دارید تنها جای که با مدیرت اصولگرایی بود همین دانشگاه ازاد بود که انهم به چنین وضعیتی رسیده است . بعد ادعای مدیرت کل کشور را دارند . در اقتصاد اصول علمی غرب را اجرا میکنند ولی از غرب نفرت دارند
از سایت محترم تابناک میخواهم که از رییس حفاطت محیط زیست این پرسش را داشته باشند که چرا فقط در شهر ما روزانه چند صد تن زباله بسمت جگلهها و کوه های البرز حمل میشود بطوری که تا شعاع چند کیلومتر فضا را آشعال کرده این خطر وجود دار د که با انباشت هر ساله باعث ریزش زمین های پایین دست شده و گل و لای و زباله ها با حجم‌عطیم تمام حاشیه رودخانه ها که مردم زندگی میکنند بسیار خطرناک هست چرا مثل ۵۰ سال پیش ماست و شیر و پنیر و میوه در ظرف شیشه ای عرضه نمیشود چرا نوشابه بصورت شیشه عرصه نمیشود حیاط وحش و دام در جنگل در شرف تهدید هستند . زباله سوز چی شده چکار دارید میکنید
این توکلی هم هر جا که بنفع باشه خاطره میسازه!!!!!
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۲۰ - ۱۳۹۷/۱۰/۰۶
دقیقا
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۵۴ - ۱۳۹۷/۱۰/۰۷
آقای توکلی شکسته نفسی نفرمایید شما خودی بودید
چون سایت مال اقای توکلی بوده براشون پی گیری کرده که رفع فیلتر شود؟
توقیف فله ای روزنامه ها درآن زمان اتفاق افتاد.
پاسخ ها
ناشناس
| United States of America |
۱۱:۰۰ - ۱۳۹۷/۱۰/۰۷
بستن ۸۵ نشریه در یک روز . شامل روزنامه های که بخاطر فضای باز سیاسی در دوره اصلاحات بوجود آمده بود . خدمات ارزند های بود .بعد روزنامه ای اجازه چاپ داشت که مثل الان تیترش در مورد مرگ کودک پناه جوی امریریکای بود
چرا دولت راستگویان با تعزیرات مخالف است.
آقای توکلی با رفتن مرحوم هاشمی دیگر حنای خاطره گویی. رنگ ندارد ولطفا به بقیه مسولین هم گوشزد بفرمایید
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۵۳ - ۱۳۹۷/۱۰/۰۷
آقای توکلی اینها همه توجیه است هیچ کار مرتضوی قابل دفاع نبود شما خودی بودید و از رانت استفاده کردید وگرنه بسیار بسیار سایت و روزنامه و.....توقیف شد که هرگز باز نشد و آیت الله هم ریس قوه
باید به حرف حضرت آیت الله آقا حسن خمینی احسنت گفت
اگرفرض کنیم فتنه سال 96 از شهر مشهدشروع شده باشد شک نکنید حتماً پیش بینی آقای علم الهدی درست از آب در خواهد آمد. پیشنهاد می کنم مسئولین خصوصاً دولت تدبیر وامید ازهمین الان تدابیر لازم را بیندیشند .
این خاطره توکلی ؛ چه کاره است؟!
اقای علم الهدی عزیزبه خاطر امام رضا نکنه فتنه ۹۸ به برکت پیش بینی شما صورت بگیرد پوست خربزه زیر پای ملت نزارخود.ت لیز می خوری.
وقتی نفت صادر نشه سیاسی بازی تمام می شود دوران کار و تلاش شروع می شه وگرنه از گرسنگی می میریم.
خاطره توکلی خیلی تکان دهنده بود آخر خاطره نویسی بود
به اسم حاکم خراسان آلرژی پیدا کردم یه مدته.
خواهشا یه بسته ی خبری جدا تو سایت قرار بدین فقط برای فرامایشات روزانه و هفتگی ایشون .
که ما هم از چیزهایی که باعث حساسیت تو بدنمون میشه دوری کنیم.
یکم به فکر سلامتی مخاطبانتون باشید لطفا.
فعلا که دونفر بازداشت و چند نفر هم اخراج و توبیخ شدن با این اقدامها از نظر مسئولین موضوع خاتمه یافته تلقی شده حالا خانواده ها داغدار شدن اینکه غیر عادی نیست مردم ایران به اینگونه خبرها و حوادث ناگوار عادت دارند و همیشه هم در انتظارش هستن، با یک سرچ ساده در اینترنت میشه آمار کشته شدگان توسط اتوبوس در جاده ها را بسادگی میتوان بدست آورد، پراید که در ایران جای حضرت عزرائیل را گرفته.
آقای توکلی این که سایت شما رو دستور رفع فیلتر فرمودن همچین کار بزرگی نیست و نیاز به خاطره گویی نداشت
سیدحسن خمینی گفت: "دینداری ما کاریکاتوری است و تناسب ها در آن بر هم ریخته است. آیا واقعا قبح اعمال در نگاه ما به همان اندازه است که شریعت می گوید؟! الغیبه اشدّ من الزنا. اگر کسی به خمر لب زده باشد، هرگز با او رفاقت نمی کنیم، اما یقین دارم پشت سر کسی که پنج دقیقه قبل غیبت کرده نماز هم می خوانیم. آیا توانسته ایم حبّ نفس را از دنیای خودمان دور کنیم؟! "

آفرین سید حسن آقا، این سخنانی است که از 10 تا 15 سال پیش سران روشنفکری دینی کشور می گفتند (که آوردن اسم آنها به دلیل ظرفیت عظیم جامعه در آزادی بیان نشاید).

این بزرگان گفته بودند برای اینکه بتوانیم نشان دهیم که الزاما مدل دینداری ما و درک و تبیین ما از دین بهترین نیست می توان حتی به این هم اکتفا کرد که بگوییم لازم نیست دو گروه دیندار حلال و حرام را متفاوت بگیرند و یا خوب و بد را همین که دو گروه از مردمان وزن اعمال خوب یا بد نزدشان متفاوت باشد عملا دین داری آنها متفاوت است و این تفاوت می تواند خیلی خیلی هم بزرگ باشد.

یعنی مثلا چند کار ثواب و چند گناه را در نظر بگیرید افرادی باشند که به برخی از ثواب های بیشتر و به برخی از گناه ها بیشتر اهمیت بدهند. مثلا در مملکتی دزدی یا دروغ را در عمل و بسیار جدی حساس باشند ولی با این که زنا را هم کاری بد می دانند کمتر به آن در عمل حساس باشند ولی در مملکتی دیگر با اینکه دزدی و دروغ را بد می دانند کمتر به آن حساس باشند ولی زنا را بسیار حساس باشند. خودتان دیگر متوجه می شوید با اینکه هر دو مسلمان هستند و در حلال و حرام هم همسان ولی میزان توجه به اهمیت هر کدام می تواند دو مملکت از بیخ و بن متفاوت بسازد.


اینکه میزان اهمیت یا وزن بهینه و درست و واقعی برای اعمال خوب و بد احکامی و اخلاقی آیا به صورت یکتا وجود دارد و یا اینکه اگر وجود دارد درستش را باید از کدام منبع در آوریم و خود را مطابق آن بکنیم مساله دیگری است مثلا می توان به احادیث یا قرآن مراجعه کرد و ببینیم راهی مستقل از سلیقه شخصی برای در آوردن اهمیت موارد وجود دارد یا ندارد.

اما به هر حال در صورت یافتن وزن ها و اهمیت های ایده آل باز هم مساله این است که مردم یک جامعه علاوه بر عرصه نظری در عرصه عملی چقدر به چه چیز هایی اهمیت و توجه نشان می دهند.

یکی از دردهای مملکت ما این است که آنقدری که در عرضه و تبلیغ نظر به بعضی مسایل کلیشه ای مانند ولایت فقیه و اطلاعت از آن (حتی اگر مورد تایید همه ما باشد) وزن و بها داده شده که به اصول اخلاقی و رفتاری مانند راستگویی، امانت داری، پاک دستی، تواضع و فروتنی که بعضا از مکارم اخلاقی هستند هرگز به این اندازه توجه نشده و کسانی در حراست ها و گزینش ها تایید شده اند که آن کلیشه ها را داشته اند و کسانی قدر دیده اند که آنها را رعایت کرده اند نشان داده اند که رعایت می کنند.
حال اگر مکارم اخلاقی و فرهنگی را هم نداشتند اهمیت زیادی داده نشده است به اندازه اهمیتی که به آن موارد کلیشه شده داده اند. اما حقیقتا یک جامعه دینی ممکن است بدون ولی فقیه دینی باشد ولی هرگز بدون اخلاق دینی نمی تواند باشد. درد این اصل که اصول وبنیان ها و زیرساخت اساسی دین را رها کرده ایم و به صورت کاریکاتور گونه تمام اهمیت را به برخی موارد خاص داده اند.

مساجد باید جای با اخلاق کردن مردم جای صبور و حلیم و متواضع و خوش اخلاق و امانت دار و دست و چشم پاک کردن مردم باشد اما ببینید در کنار هم و غم اندکی که به این موارد در مساجد ما می شود اکثریت هم و غم پیرامون کلیشه های سیاسی و آن بخش از موارد است که مورد نظر قرائت رسمی و حاکم از دین است و این اصول و بنیان های اخلاقی بدیهی است رو به فراموشی رود.

ارزش گذاری های جامعه است که جامعه را درست به سوی فلاح و رستگاری هدایت می کند و اگر این ارزش گذاری ها غلط هم حتی نباشند ولی نا متوازن باشند علاوه بر چالش در تربیت عمومی انسان ها چالش دیگر این است که آدم های واقعا ارزشمند و فرهنگی و اخلاقی قدر نمی می بینند و در صدر نمی نشینند و در عوض آدم های دیگری مطابق آن ارزش گذاری نامتوازن هستن قدر می بینند و در صدر می نشینند و برای بیچارگی یک ملت همین بس است.

خداوندا، خوب و بد و اندازه و اهمیت آنها را به ما بشناسان و کمک کن تا بزرگ و کوچک حلال و حرامت را در نظر بگیریم ولی حداقل اگر موفق نشدیم ما را کمک کن اهم را فرو نگذاریم. آمین
بودجه ای وکابینه ای که با نظرات تحمیلی فردی وباندی تشکیل وشکل یابد وتدوین وارائه شود قبل از انکه مشکلات مردم وکشوررا حل وفصل کند باید منافع فردی وباتدی را حل وفصل نماید واخرش هن سر ملا وکشور کلاه بزرگی میرود ونمایندگانی هم که بنام ملت به ان کابیه وبودجه رای بخواهند بدهند واگر ندهند ،دهنشان سرویس ودمشان چیده میشود را باید وکیل الفرد ویا وکیل الباند نامید .
اقای عزیز معمولا وانچه در جراید خوانده ایم هنگام بازپرسی قاتل در دادگاه قاتل اولین جمله ای که بزبان میاورد به اولیای دم مرا ببخشید شما هم چند ده نفر از سرمایه های مملکت کشته ویا لت وپار نموده اید. بانی وباعث ان مدیریت شماست حالا میگویید ببخشید خانواده داغدار وافرادی که برای همیشه نگرانی فرزندان خود هستند چه کار کنند که مثلا وجدان شما راحت باشد
با ۷۳ سال سن ۳۸ تا شغل داره از کدومش استعفا بده؟؟؟؟؟؟؟؟ آقا برو کنار دیگه کدوم کارتو تا الان درست انجام دادی؟
خدا آقای شاهرود ی رو بیامرزه. ولی مخالفت به تنهایی چه سودی داره.مرتضوی اینهمه تخلف کرد و آخرش به هیچکس جوابگو هم نیست
سلطان سکه اعدام شد سلطان قیر اعدام شد و سلاطین دیگر هم بر فرض اعدام شوند هیچ اتفاقی نمی افتد .....
تعجب کردم از اینکه دیدم یک نظامی مشاور آقای ولایتی در دانشگاه آزاد هستند و مصاحبه هم می کنند دانشگاه را با میدان جنگ اشتباه گرفته اند
خبر صبح روز جمعه شبکه خبر
همه میدانیم که نظر مردم در رابطه با بودجه چیه و آیا راضیند که اینطوربیت المال به اینگونه موسسات بذل و بخشش بشه یا نه . اما این پیشنهاد ناممکن نماینده شیراز برای رفراندم بلاخره برای انتخابات ممکنه جواب بدهد
اين چه استدلالي كه شما حضوري رفتي و اون پذيرفته وانگي سعيد مرتضوي اين همه تخلف كرد و منسوب خودش بود
شغل شما تطهير افراد لابد
تاريخه كه در مورد افراد تصميم مي گيرد و ماندگاري دارد...
من هم پیشنهاد می دم در مورد کلیت سیستم سیاسی کشور رفراندوم با نظارت بین المللی برگزار بشه و همه به نتیجه اون احترام بزارن
خاطره آقای توکلی جالب است و از چند جهت می‌توان به آن نگاه کرد. اول اینکه آقای مرتضوی ظاهرا منصوب ایشان بوده اند ولی واقعا حکم ایشان را تایید و امضا کرده اند. مشکلات قاضی مرتضوی چه در متصب ریاست دادگاه مطبوعات و چه در منصب دادستان تهران فراتر از یک مورد نقل شده توسط ایشان است و به همان نسبت نیز مسئولیت متوجه رییس دستگاه فضای وقت بوده. حتی ایشان در پایان ماموریت خود به عنوان رییس قوه قضاییه ، قاضی مرتضوی را عزل نکردند. موضوع رسیدگی شخص و موردی این الله شاهرودی به پرونده های قضایی مردم خود داستانی است اما اینکه چون آقای توکلی به لحاظ ارتباطات شخصی دستشان به رییس قوه رسیده و احقاق حقی شده است نیز نقطه قوت خود آیت الله شاهرودی بوده و هست ولی به همان نسبت هم نقطه ضعف دستگاه تحت امر ایشان بوده.
ما که نتوانستیم این معادله را حل کنیم،یک ریاضیدان ویک استادادبیات کمک کنه:
«همه ۴۱ کارگر بازداشتی به جز ۷ تن آزاد شدند!»
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۹:۳۶ - ۱۳۹۷/۱۰/۰۷
آفرین به شما دوست نکته سنج
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۳۱ - ۱۳۹۷/۱۰/۰۷
این معادله نتیجه اصل برائت است که می گوید همه اشخاص بی گناه هستند مگر گناهکاران
نزدیک به یک میلیون نفر در کنکور امسال شرکت کردند اگر فقط نیمی از آنها در داشنگاه ازاد انتخاب رشته کرده باشند رقمی معادل 16 میلیارد تومان بدون هیچ هزینه ای به حساب دانشگاه آزاد واریز شده است این یک مشت کوچک از درآمدهای مافیایی بی شمار این تشکیلات است حالا بچه های مردم در اثر بی کفایتی کلان در این تشکیلات از بین رفته اند نه کسی آنها را محاکمه و مجازات می کند و نه کسی به آنها می گوید با این پول ها چه می کنید.آقای ولایتی شما مقصر و مسئول کشته شدن فرزندان مردم هستید و باید پاسخگوی مرگ و ناقص العضو شدن فرزندان مردم باشید.تصور کنید اگر یک کارگر که یک سال حقوق نگرفته اعتراض کند چند نهاد و مقام و مسئول برای برخورد با کارگر صف می کشند اما برای مقابله با بی کفایتی کلان در دانشگاه ازاد هیچ.
این نتیجه کار کارشناسی است و ساعت ها و ساعت ها وقت صرف آن شده که برای آخرین بار میگویم چون از گفتنش خسته شده ام:

مسبب اوضاع فعلی کشور دانشگاه آزاد و دنباله های پس آن نظیر علمی کاربردی، پیام نور، کنترل از راه دور! و... است.
میتوانید بروید به آمار نگاه کنید قبل و بعد از اختراع دانشگاه آزاد اوضاع اقتصاد و کارآفرینی کشور اصلا قابل مقایسه نیست...

دلیل بطور خلاصه: از هر 100 نفر یکی نخبه پیدا میشه که با بورس دولتی در دانشگاه دولتی درس میخونه و موفق هم میشه... 99 نفر دیگر باید برن حرفه آموزی کنن حتی قبل از دیپلم... اگر اینکار را نکنن چه خواهد شد؟؟
جواب:
آن 99 نفر در د انشگاههای آزاد و مشابه آن کلی پول خرج می کنن تا مدرک بگیرن چون ذاتا استعداد نداشتن مدرک آنها نیز بدردی نخواهد خورد... این 99 نفر حرفه آموزی هم نکرده اند بنابراین وقتی به سن بالندگی می رسند هیچ کاری نیاموخته اند علمی هم ندارند پولی هم در بساط نیست چون آن را شهریه داده اند! نتیجه: یک جوان بیکار بی پول بی حرفه یعنی مشکل جدی برای کشور.

از سوی دیگر اغلب نورچشمی ها و آقازاده ها و آقابالاسرها چون حال درس خواندن ندارن همه با تکیه بر پول و منابعی که دارن مدارج بالایی در اینگونه دانشگاهها میگیرن و چون پارتی هم دارن در مناصب حساس جا خوش می کنن و چون سواد کافی هم ندارن شروع به آسیب به ارکان مملکت می کنن...

ضربه ای که دانشگاه آزاد به کشور می زنه غیرقابل تصور هست...
جلوی ضرر از هرجا گرفته بشه منفعت هست
از بزرگان کشور درخواست بررسی عمیق موضوع و برچیده شدن این دانشگاهها را د ارم تا این دور تسلسل باطل گسسته بشه و کشور به حالت نرمال خودش برگرده
جناب علم الهدی، در صحبت های خود ایکاش به ریشه اعتراضات مشهد و چندین شهر دیگر که باعث کشته شدن بیش از بیست نفر از فرزندان این کشور شد و هیچ کس به آن حتی اشاره هم نمی کند، یادی میکردند. در ضمن ایشان ظاهرا از فتنه ۹۸ اطلاع کافی دارند چون خیلی روشن از آن حرف زدند، لطف کنند تا دیر نشده مستندات خود را در اختیار نهادهای مربوطه قرار دهند که فردا شاید دیر باشد.
رییس هیت مدیره دانشگاه آزاد کی باز نشست میفرمایند . از این کرسی به کرسی دیگر بدون اینکه حتی زحمتی کشیده باشند فقط حس فداکاری و وفاداری . حس وفاداری بمردم در درجه اول هست نه گزینه دیگر . آیا غمی و اندوهی و اشکی را دیدید . انگار اتفاقی نیفتادا چرا دو روز عزا اعلام نشد مثل اینکه جوان بودند و با بی مبالاتی این اتفاق افتاد
مطلب احمد توکلی جالب بود. نشان میداد که قاضی حتی آدمی مثل مرتضوی برخلاف آنچه گفته میشود استقلال رای ندارد و حتی با یک تماس تلفنی ساده مقام بالا به راحتی رای صادره خود را تغییر میدهد. فقط آن که خواستار تغییر رای خود است بایدبه این مقامات بالا دسترسی داشته باشد مثل توکلی. همین و بس
مدعی العموم از آقای علم الهدی مدارک و مستنداتی نمی خواد ؟
شما مملکت موازی نشیده اید درست است هیچ کجای دنیا ادمهاکار موازی نمیکنند ما در ایران همه چیزی ودر همه جا موازی داریم نیروهای مسلح دو تا رسمی داریم وچند تا غیررسمی دانشگاه یکه وازارتی داریم هزار تا غیر وزارتی سازمان اطلاعات وامنیت کشور یکی رسمی وچند تا غیررسمی خلاصه هرکجا نگاه میکنید از همه چی چندتا داریم اموزش وپرورش یکب داریم وهزارتا قانون وهزار تا موسسه اموزشی وبعدش دنبال این میگردیم که چرا پول کخ زیاد هم داریم به کسی نمیرسه نان خور زیاد داریم وپول هم در دست نان بده نیست
بسته ویژه خبری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی