بازدید 11399

مقصر حادثه مدرسه دخترانه زاهدان مشخص شد

کد خبر: ۸۶۳۸۵۵
تاریخ انتشار: ۰۵ دی ۱۳۹۷ - ۰۹:۴۶ 26 December 2018

از سوی کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس، مدرسه «اسوه حسنه» زاهدان 100 در‌ صد غیر استاندارد و مسئولان آن مقصر در آتش سوزی شناخته شدند.

سخنگوی این کمیسیون گفت: یک شنبه آینده مسئولان آموزش و پرورش و سازمان برنامه و بودجه گزارش اقدام های انجام شده پس از حادثه آتش سوزی مدرسه در زاهدان را به کمیسیون ارائه می کنند.

به گزارش خانه ملت، سید «حمایت میرزاده» افزود: اعضای کمیسیون آموزش و تحقیقات برای بررسی زوایای پنهان این حادثه سفری به زاهدان داشتند که فیلم و تصاویری از حادثه در اختیار کمیسیون قرار گرفت و بر اساس این گزارش، مدرسه به طور قطع غیراستاندارد شناخته شد.

وی یادآور شد: مدرسه قبلی که دانش آموزان در آن تحصیل می‌کردند، دارای مجوز نوسازی آموزش و پرورش بود که به دلیل اجاره‌ای بودن این مکان و پایان مهلت آن، دانش آموزان به مکان جدید منتقل شدند در حالی که مدیران مدرسه طی نامه‌ای به آموزش و پرورش اعلام کردند که قصد تغییر مکان مدرسه را دارند اما منتظر تایید بازرسان نشدند و در 15 آبان ماه به مکان جدید نقل مکان کردند.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۲۶
انتشار یافته: ۲۱
بیشتر مدارس وسایلشان غیر استاندارد هستند مقصر دولت مردان هستند که هنوز این مشکلات را برطرف نکرده اند مدیران بدبخت بدون بودجه چه کارکنند از مردم کدایی کنند؟
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۰۷ - ۱۳۹۷/۱۰/۰۵
خوب خدا رو شکر که اینم مشخص شد ، حالا بریم
. سراغ اتوبوس دانشجوها که همه تیکه تیکه شدن
خوب مقصر شناخته شد حالامی خواهید چه کار کنید مرده ها را زنده کنید یاقصاص.
نوشته : "منتظر تایید بازرسان نشدند " !!!!!!!
فکر نمی کنید باید آموزش و پرورش بازرسان را زودتر اعزام میکرد ؟
درست است مسوولان مدرسه مقصر هستند ولی همین مدرسه وقتی موعد اجاره پایان یافته آیا میتواند مدرسه را تعطیل کند ؟
مقصر اصلی این فاجعه آموزش و پرورش است
همیشه کاسه و کوزه ها سر اونهائی شکسته میشه که دیوارشون کوتاهتره !!!!!!!!
الان مشکل برطرف شد تا حادثه بعد و مقصر بعدی
مدرسه غیر استاندارد قبول، علت آتش سوزی چه بوده؟ یعنی مدرسه قبلی بخاری گازی یا برقی داشته؟ یا اگر نوسازی مجوز می داد از بخاری نفتی استفاده نمی کردند؟ اصلا اگر از بخاری نفتی استفاده نمی کردند باید از چه وسیله گرمایشی دیگه استفاده می شد؟ پس بازرسان آموزش و پرورش کجا بودند؟ نباید بازرسی می کردند؟
(((منتظر تایید بازرسان نشدند و در 15 آبان ماه به مکان جدید نقل مکان کردند)))
شبونه و بی سر صدا منتقل شد و دانش آموزان رو هم یواشکی وقایمکی میبردن و میاوردن و هیچکسی هم نمیدید و همه کور بودن!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
یکدونه کپسول آتش نشانی نباید تو مدرسه بود؟؟؟؟؟؟؟؟!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
آتش نشانی حرفی نداره؟؟!!!!!!!!!!!!!!!!! چرا اظهار نظر نمیکنه؟؟؟!!!!!!!
مگه امکان داره بدون مجوز جابجا شده باشن؟؟؟!!!!!!!!
مردم ......نیستن.
آی دولتمردایی که بچه هاتون تو مدارس لاکچری درس میخونند. تصور کنید اون موقعی که چهار بچه هفت ساله طفل معصوم تو محاصره آتش بودند و با ترس و لرز جیغ میزدند و کمک میخواستنداما از کمک خبری نبود تنها کاری که به ذهنشون رسیده بود این بود که همدیگه را بغل کنن.تصورش هم آتیش به جون من یا هر کسه دیگه میندازه... .
جالب است. کلاس ها اول مهر شروع می شوند اما بازرسان تا 15 آبان بررسی را انجام نداده بودند. مقصر اصلی آموزش و پرورش است. مدیر که نمی توانسته مدرسه را تعطیل کند.
اشکال اینجاست که همه دنبال مقصر می گردند و پس از آن همه چیز فراموش می شود. باید حادثه ریشه یابی شود و پس از آن راه حلی برای عدم تکرار آن ارائه شود.
چشم بسته غيب گفته اند كدام مدارس در روستاها استاندارد است نمايندگان محترم مجلس با مردم شوخي نكنند بفكر مردم باشند همين مردم عادي هستند بايد سال آينده راي بدهند شما را بخدا به فكر مردم باشيد
اغلب مدارس غیرانتفاعی بنگاه های پول یابی هستند نه یک موسسه آموزشی. در این مورد بخصوص مدیر قبل از شروع سال تحصیلی میدانست مورد اجاره تمام میشود و باید زودتر چاره اندیشی میکرد و بازرسان هم معمولا در هنگام بازرسی چشم خود را به روی خیلی از مشکلات میبندند.
مقصر اون معلم است که نفت رو ریخت تو بخاری بعد که آتیش گرفت خودش فرار کرد بدون اینکه جون بچه ها رو نجات بده. در واقع اون باعث آتش گرفتن بچه ها شد.. حالا کجاست ؟
مقصر اصلی خود اموزش و پرورش است که امکانات مناسب در اختیار قرار نمیدهد
این که بررسی نمیخواست. از اول مشخص بود که مقصر چراغ نفتیه.
مقصر آموزش و پرورشه که بر ایمنی مدارس نظارت نداشته
وقتي به يك مدرسه مجوز ميدهند معنيش اين نيست كه ديگه براي هميشه به حال خودشون باشن پس بازرسي از مدارس براي چيه؟چرا نظارت و سركشي نكرده اند؟
مدت اجاره محل قبلی که تمام شده بوده . مکان جدید را هم بازرسان تایید نکرده بودند
خوب پس باید چیکار میکردن . احتمالا میگن باید مدرسه را تعطیل میکردن !
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی
آخرین اخبار