بازدید 11693

آخرین وضعیت جسمی حسین محب‌اهری

کد خبر: ۸۶۱۵۳۱
تاریخ انتشار: ۲۷ آذر ۱۳۹۷ - ۰۸:۲۷ 18 December 2018

همسر حسین محب‌اهری از پیگیری برای تامین مخارج درمانی این بازیگر و ابراز امیدواری از همراهی وزارت بهداشت خبر داد.

به گزارش ایسنا، محب‌اهری مدتی قبل به دلیل ادامه مشکلات ناشی از بیماری سرطان در بیمارستان بستری شد و پس از چند روز مرخص شد، اما دو سه روز قبل پس از حضور در یک پروژه فیلمبرداری باز هم راهی بیمارستان شد.

مقصودلو ـ همسر این بازیگر سینما، تئاتر و تلویزیون بیان کرد: حسین محب‌اهری در بخش آی‌سی‌یو بیمارستان لاله بستری است و با توجه به افت فشاری هم که دارد فعلا در همین بخش هست تا به شرایط باثباتی برسد.

او با اشاره به اینکه محب‌اهری هم در ملاقات و هم در تغذیه محدودیت‌هایی دارد، ادامه داد: بعد از اینکه چند روز قبل از بیمارستان مرخص شد، سر دو فیلمبرداری پشت هم رفت ولی بدنش مقاومت بالایی نداشت و تشنج کرد که منجر به بستری شدن دوباره در بیمارستان شد، اما حال فعلی ایشان نسبت به دو روز گذشته بهتر شده‌ و پزشکان می‌گویند اگر در اینجا بماند حالش ثبات بیشتری پیدا می‌کند.

وی درباره هزینه‌های درمان نیز گفت: قرار است وزارت بهداشت در این باره تعاملی با ما داشته باشد چون هزینه آی‌سی‌یو در بیمارستان بسیار بالاست و برای هر شب باید سه میلیون تومان پرداخت شود. ما هم هرچه داشتیم برای آن 20 روزی که در بیمارستان بودند، پرداخت کردیم و الان به دنبال این هستیم که بدانیم همکاری وزارت بهداشت قطعی هست یا خیر که اگر نیست فکری دیگر کنیم، چون بیمه تکمیلی ما هم سقفی دارد و خیلی از آن استفاده کرده‌ایم و اگر وزارت بهداشت کمک کند بخشی از مشکلات ما حل می‌شود.

حسین محب‌اهری از سال ۵۳ به حرفه بازیگری وارد شده و بیش از ۱۳۰ تئاتر و فیلم سینمایی و سریال تلویزیونی داشته است. او که حدود هفت سال است دچار سرطان لنف دست شده مدتی قبل به دلیل بازگشت دوباره بیماری‌اش در بیمارستان بستری شده بود.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر