بازدید 8231

شب یلدا در رستوران مون لانژ، مهمان کجارو باشید

کد خبر: ۸۵۸۹۱۰
تاریخ انتشار: ۱۸ آذر ۱۳۹۷ - ۱۶:۳۷ 09 December 2018

شب یلدا می‌تواند بهترین بهانه برای صرف شامی عالی به همراه یکی از عزیزانتان باشد. در مسابقه کجارو شرکت کنید و مهمان کجارو در یک رستوران لوکس باشید.

کجارو به مناسبت شب یلدا، مسابقه‌ای ترتیب داده است که با شرکت در آن می‌توانید شانس خود را برای برنده شدن یک میز دو نفره و پذیرایی VIP در رستوران لوکس مون لانژ امتحان کنید.

برای شرکت کردن در مسابقه، تنها کافی است نظر خود را در مورد رستوران، هتل یا یکی از دیدنی‌هایی که در شهرهای مختلف دنیا تجربه کرده‌اید، در کجارو ثبت کنید تا در قرعه‌کشی شرکت داده شوید.

به‌سادگی و فقط با چند کلیک، از بخش جستجوی کجارو کمک بگیرید. در فیلد اول شهر را انتخاب کنید و در فیلد دوم نام رستوران، هتل یا جاذبه گردشگری مورد نظرتان را انتخاب کنید تا در صفحه آن بتوانید امتیاز داده و نظر خود را بنویسید. سپس منتظر قرعه‌کشی کجارو باشید.

هرچه نظرات بیشتری برای ما ارسال کنید، امتیازتان بیشتر می‌شود و شانس شما برای برنده شدن بیشتر خواهد شد. همچنین اگر از هتل، دیدنی یا رستوران مورد نظرتان تصویری دارید، با آپلود کردن آن می‌توانید امتیاز بیشتری بگرید. این تصاویر با نام خودتان در کجارو منتشر می‌شوند.

جایزه مسابقه یلدای کجارو

جایزه‌ی این مسابقه، پذیرایی VIP در رستوران لوکس مون لانژ واقع در زعفرانیه تهران است. برنده مسابقه به همراه یک نفر می‌تواند با انجام هماهنگی، یک شب رویایی را در رستوران مون لانژ تجربه کند.

مطالعه قوانین و شرکت در مسابقه

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس